Имате предвид вашия отговорник по жалби? нали
Случаят беше приключен като неразрешен, както виждам, което означава, че тя не се е свързала с тях, за съжаление.
Имате ли някакви актуализации, може би?
Are you referring to your complaint resolver? Right?
The case was closed as unresolved, as I can see, so that means she didn't get in contact with them, unfortunately.
Do you have any updates, perhaps?
Да, това е правилно за разрешаването на жалби.
Не, все още ги чакаме да решат проблема. Получихме 10% от нашето теглене след близо 5 месеца. Дори сега не посочиха причина защо се забави изтеглянето ни. Смятам да подам случая си в SBGOK. CasinoGuru има ли опит с това?
https://sbgok.org/
Yes, thats correct the complaint resolver.
No, we are still waiting for them tor resolve the problem. We got 10% of our withdrawl after nearly 5 months. Even now they didn't give a reason why our withdrawl was delayed. I'm planning to submit my case to the SBGOK. Does CasinoGuru has any experience with this?
https://sbgok.org/
Съжалявам, помислих, че имате предвид оплакването си тук , защото не виждам други оплаквания, подадени от вас за това казино. 🤷♀️
За съжаление, не мога да кажа, че имам опит с това, но се надявам, че могат да ви помогнат да разрешите това.
I'm sorry, I thought that you meant your complaint here, because I can't see other complaints submitted by you for this casino. 🤷♀️
Unfortunately, I can't say I have any experience with that, but I hope they can help you solve this out.
Също така публикувах оплакването си в Bitcointalk.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=5522158.msg64827807#msg64827807
Ако някой се интересува.
I also posted my complaint on Bitcointalk.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=5522158.msg64827807#msg64827807
If anyone is interested.
Моля, информирайте ни за всяка нова информация.
Keep us informed about any new information, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.