НачалоФорумКазинаHunnyPlay Casino - обща дискусия

HunnyPlay Casino - обща дискусия (страница 4)

 от nivekrellim8
|
21 241 преглеждания 188 отговора |
|
1...3 4 5...10
Добавете пост
Radka

Здравей Радка


Как мога да започна жалбата си? Минаха 21 дни и нищо...


благодаря

Автоматичен превод:
noviesol

Здравей noviesol,


Все още имам проблеми с тегленето на пари. Доколкото мога да разбера, ти също...

Редактирано
Автоматичен превод:
Pipes

Да, все още чакам, казаха, че ще ми дадат 10% след 30 септември. Ще видим какво ще стане. Чакам от 26 юли.

Автоматичен превод:

Здравей Радка


Как мога да започна жалбата си? Минаха 21 дни и нищо...


благодаря

Автоматичен превод:

Просто следвайте тази връзка , моля, и ни уведомете как се справяте с нея.

Автоматичен превод:
noviesol

йо!

Абсолютно същата история тук. В миналото направи много големи тегления без никакви проблеми. Сега чакам $7000 повече от 3 месеца. Виждам същите текстове, написани от VIP мениджъра, които получих и аз. Първо малко проверка при доставчика, след това крипто флуктуации и т.н. и т.н. Ще получа 10% от моето теглене „като жест на добра воля" до 30 септември, ако не могат да го поправят. Днес отново поискаха още 48 часа и че „хубавите неща са на път". Ако мога да подам жалба, ще се радвам да го направя. Разбира се, надявам се на добър резултат, но да видим. Получихте ли същото съобщение днес, noviesol?

Автоматичен превод:
Pluisje

Да, същото и още 3-ма души, за които знам, че чакат над 2 месеца за изтеглянето си

Автоматичен превод:
noviesol

Заявката ми за теглене беше от края на юни. Очевидно имат огромни проблеми с изплащанията и от това, което прочетох, вероятно е повече от 70K. Какъв е планът ви, ако изобщо не дойдат с решение? Не мисля, че ще го оправят следващите 24 часа. След цялата им „упорита работа през последните 3 месеца" и всички останали BS, които ми казват, търпението ми дойде и свърши, ако трябва да бъда честен.

Автоматичен превод:
Pluisje

Ако не ми платят, няма да отстъпя лесно. Планът ми е да заведа дело с група други, изправени пред същия проблем. Ще съобщя и на полицията за кражбата. Тогава поне мога да кажа, че опитах всичко, за да си върна парите.


Но се надяваме, че всичко това не е необходимо и скоро ще получим изплащане

Автоматичен превод:
noviesol

И аз няма, така че бих искал да се присъединя към вас. Ще положа много усилия, за да се опитам да си върна парите.

И ние ще ги намерим 🙂

Имате ли група или нещо подобно, или може би трябва да направим такава, ако утре нямаме успешен резултат.


Автоматичен превод:

йо!

Абсолютно същата история тук. В миналото направи много големи тегления без никакви проблеми. Сега чакам $7000 повече от 3 месеца. Виждам същите текстове, написани от VIP мениджъра, които получих и аз. Първо малко проверка при доставчика, след това крипто флуктуации и т.н. и т.н. Ще получа 10% от моето теглене „като жест на добра воля" до 30 септември, ако не могат да го поправят. Днес отново поискаха още 48 часа и че „хубавите неща са на път". Ако мога да подам жалба, ще се радвам да го направя. Разбира се, надявам се на добър резултат, но да видим. Получихте ли същото съобщение днес, noviesol?

Автоматичен превод:

Съжалявам, че и вие сте попаднали в тази ситуация.

За съжаление, от нашия предишен опит, казиното не желаеше да комуникира с нашия екип, за да се опита да разреши този вид проблем. Но, разбира се, не се колебайте да подадете жалба тук и нашият екип ще направи всичко възможно, за да намери разрешение за нея.

Моля, уведомете ни как върви и изпратете актуализации.

Автоматичен превод:

Текущо състояние. Тегленето е неуспешно и средствата са обратно в акаунта в Hunnyplay.

Какво ще кажете за новиесол? Имахте ли вече контакт с тях?


file

Редактирано
Автоматичен превод:
Pluisje

Получих 5% от моето теглене днес. След чакане повече от 2 месеца

Автоматичен превод:
noviesol

А сега?

Автоматичен превод:
Pluisje

Няма конкретни бъдещи стъпки

Автоматичен превод:

Те също ще ми плащат 5% и поне всеки месец. Така че това ще отнеме много време предполагам

Автоматичен превод:

Получих 5% от моето теглене днес. След чакане повече от 2 месеца

Автоматичен превод:

Все пак обясниха ли 5%?🤷‍♀️🤔

Автоматичен превод:

Те също ще ми плащат 5% и поне всеки месец. Така че това ще отнеме много време предполагам

Автоматичен превод:

Имаше ли някакво обяснение за това?🤔

Все още поддържате ли връзка с казиното?

Автоматичен превод:
Romi

Обещаха 10% след 30 септември. Но предполагам, че беше лъжа. Не обясниха защо 5%. Аз също виждам, че дават на всички едни и същи глупости

Редактирано
Автоматичен превод:
noviesol

О, нищо чудно, че в момента казиното е почти на дъното. Надявам се този разговор да предпази други играчи от допускане на същата грешка, въпреки че знам, че вероятно няма да има голямо значение за тези, които вече са претърпели тези обезпокоителни последствия. Това казино трябва да се избягва на всяка цена.

Съжалявам за всички, които трябваше да открият това по трудния начин.

Автоматичен превод:
Radka

Вярвам във втория шанс и да оправя нещата. Въпреки това, в момента не мисля, че даването на всеки на 5% от тяхното теглене, докато обещавам 10%, е добър начин да се оправят нещата. Видях, че Катарина преговаря с представител на казино. Надяваме се, че тя може да намери начин да го разреши.

Автоматичен превод:
1...3 4 5...10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Pragmatic_Amazon competition_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини