преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с HotSlots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Платих сметката, минаха 6 часа и парите не бяха кредитирани по сметката ми, написах 20 имейла, никой не се връща, няма представител на клиента на живо в казиното, казват бонус, платих преди, 15 евро от 150 евро, останалите основни пари автоматично се добавят като бонус и с тях можете да играете само с 2-3 мръсни амбиатори, това е пълен позор за моя акаунт.. изтривам
I paid the account, 6 hours passed and the money was not credited to my account, I wrote 20 emails, nobody returns, there is no live customer representative in the casino, they say bonus, I paid before, 15 euros from 150 euros, the rest of the main money is automatically added as a bonus and you can only play with 2-3 dirty ambiator with it, that's a complete disgrace to my account.. i'm deleting
Ich habe das Konto bezahlt, 6 Stunden vergingen und das Geld wurde meinem Konto nicht gutgeschrieben, ich habe 20 E-Mails geschrieben, niemand kehrt zurück, es gibt keinen Live-Kundenvertreter im Casino, sie sagen Bonus, ich habe vorher bezahlt, 15 Euro von 150 euro, der rest des hauptgeldes kommt automatisch als bonus hinzu und man kann nur mit 2-3 dreckigen ambiator damit spielen, das ist eine komplette schande mein account.. ich lösche
Здравейте,
винаги е болезнено, ако няма кой да те подкрепи, особено в случай на плащания.
Виждам обаче, че депозитът от 23 € е отбелязан като завършен в същата минута като създаден, така че бих казал, че е кредитиран незабавно.
Мога само да предполагам, но проблемът може да е и от страна на доставчика на плащане на казиното.
Най-общо казано, ако не сте доволни от разрешените игри, които можете да играете и се борите с депозита, е ясно, че няма да прекарвате повече време там.
Изиграли ли сте активния си баланс?
Hello,
it's always painful if there is nobody to support you, especially in the case of payments.
However, I can see that the 23€ deposit is marked as completed in the same minute as created, so I'd say it was credited instantly.
I can only speculate but the problem can be also on the side of the casino's payment provider.
Generally speaking, if you're not satisfied with the allowed games you can play and struggle with the deposit, it's clear you won't spend more time there.
Have you played away your active balance?
Моля погледни кога за последен път платих и кога за последен път играх на 14 май, когато играх на iyun за последен път не платих вчера вечерта платих с paysafecard
Please look when was the last time i paid in and when was the last time i played on may 14th when i played iyun for the last time i didn't pay in yesterday evening i paid with paysafecard
Schauen sie bitte wann habe ich das letzte mal eingezahlt und wann habe ich letztens gespielt am 14. mai als ich das letzte mal iyun gespielt habe habe ich gestern abend nicht eingezahlt ich habe mit paysafecard bezahlt
и след като вчера написах 20 имейла, няма чат на живо в казиното защо да го правя за 23 евро? Нямам думи дали сте измамник или измамник
and since i wrote 20 e-mails yesterday there is no live chat in the casino why should i do that for 23 euros? I have no words if you are a scammer or a scammer
und seit ich gestern 20 e-mails geschrieben habe gibt es keinen live chat im casino warum sollte ich das für 23 euro machen? Ich habe keine Worte, wenn Sie ein Betrüger oder ein Betrüger sind
Здравейте,
позволете ми да подчертая, че ние не сме грижа за клиентите на казиното, така че не мога да се справя с проблема ви оттук.
Честно казано, трябва да подадете жалба, за да можем да действаме от наше име.
Чувствайте се свободни да го направите тук: https://casino.guru/complaints/create
Честно казано, надявам се, че проблемът ви ще бъде решен междувременно.
Hello,
allow me to stress that we are not the casino's customer care, so I can't handle your issue from here.
Frankly, you have to submit a complaint so we can act on our behalf.
Feel free to do so here: https://casino.guru/complaints/create
Honestly, I hope your problem will be solved in the meantime.
Бихте ли ни казали повече за това, може би?
Вашият акаунт е в процес на проверка и имате нужда от нещо, с което да помогнете?
Моля, кажете ни повече подробности и може би тогава ще можем да ви помогнем по някакъв начин.
Could you tell us more regarding this, perhaps?
Is your account under verification, and you need something to help with?
Please tell us more details, and maybe then we'll be able to assist you somehow.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.