ФорумКазинаHotSlots Casino - обща дискусия

HotSlots Casino - обща дискусия

преди 2 години от Gezgin27
|
3515 преглеждания 7 отговора |
|
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с HotSlots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

file Платих сметката, минаха 6 часа и парите не бяха кредитирани по сметката ми, написах 20 имейла, никой не се връща, няма представител на клиента на живо в казиното, казват бонус, платих преди, 15 евро от 150 евро, останалите основни пари автоматично се добавят като бонус и с тях можете да играете само с 2-3 мръсни амбиатори, това е пълен позор за моя акаунт.. изтривам

Автоматичен превод:
Gezgin27
преди 2 години

Здравейте,

винаги е болезнено, ако няма кой да те подкрепи, особено в случай на плащания.

Виждам обаче, че депозитът от 23 € е отбелязан като завършен в същата минута като създаден, така че бих казал, че е кредитиран незабавно.

Мога само да предполагам, но проблемът може да е и от страна на доставчика на плащане на казиното.

Най-общо казано, ако не сте доволни от разрешените игри, които можете да играете и се борите с депозита, е ясно, че няма да прекарвате повече време там.

Изиграли ли сте активния си баланс?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Моля погледни filefile кога за последен път платих и кога за последен път играх на 14 май, когато играх на iyun за последен път не платих вчера вечерта платих с paysafecard

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

и след като вчера написах 20 имейла, няма чат на живо в казиното защо да го правя за 23 евро? Нямам думи дали сте измамник или измамник

Автоматичен превод:
Gezgin27
преди 2 години

Здравейте,

позволете ми да подчертая, че ние не сме грижа за клиентите на казиното, така че не мога да се справя с проблема ви оттук.

Честно казано, трябва да подадете жалба, за да можем да действаме от наше име.

Чувствайте се свободни да го направите тук: https://casino.guru/complaints/create

Честно казано, надявам се, че проблемът ви ще бъде решен междувременно.



Автоматичен превод:
преди 1 месец

Моля за 4 дни за правилно преминаване на изпита, нула отговори, не препоръчвам

Автоматичен превод:
poloniudz
преди 1 месец

Бихте ли ни казали повече за това, може би?

Вашият акаунт е в процес на проверка и имате нужда от нещо, с което да помогнете?

Моля, кажете ни повече подробности и може би тогава ще можем да ви помогнем по някакъв начин.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини