преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Hornetbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Опитахте ли да се свържете с поддръжката на казината относно това? За съжаление не можем да ви помогнем по никакъв начин да ги получите. Ние просто предоставяме пълните прегледи на казината на нашия сайт.
Have you tried to contact the casinos support regarding this? Unfortunately we can not help you in any way to get those. We just provide the full reviews of the casinos on our site.
Здравейте на всички, не играйте в Hornetbet при никакви обстоятелства. Спечелих 12 100 франка и не ми бяха изплатени. Депозирах много и успях да изтегля малки суми, но веднага щом спечелиш нещо прилично, се извиняват да не ти бъде изплатено. Стойте далеч от Hornetbet!
Hello everyone, don't play at Hornetbet under any circumstances. I won 12,100 francs and was not paid out. I deposited a lot and was able to withdraw small amounts, but as soon as you win something decent, excuses are made not to be paid out. Stay away from Hornetbet!
Hallo miteinander, spielt auf keinen Fall bei Hornetbet. Ich habe 12100 Franken gewonnen und wurde nicht ausgezahlt. Habe viel eingezahlt und hab auch kleiner Beträge auszahlen können, so bald man etwas anständiges Gewinnt, werden Ausreden gebracht um nicht ausbezahlt zu werden. Finger weg von Hornetbet!
Здравей, какво ти се случи в казиното и защо не искат да ти платят?
Видях, че имате подадена жалба, но тя не е приключила, както сигурно сте си представяли.
Както и да е, можете да помогнете на други играчи с вашия опит, дори и накратко.
Hi, what happened to you in the casino and why don't they want to pay you out?
I saw that you had a complaint filed, but it didn't end as you probably thought it would.
Anyway, you can help other players with your experience, even in short.
На [20 април 2025 г.] депозирах 25 швейцарски франка с Paysafecard в HornetBet. Същата вечер спечелих 9 000 швейцарски франка чрез хазарт и поисках теглене.
На следващия ден получих имейл, в който се казваше, че акаунтът ми е спрян, уж защото използвам различен IP адрес. Веднага подадох всичките си документи, включително доказателство за местоживеене, тъй като наскоро се бях преместил.
Оттогава минаха повече от три седмици. Няколко пъти се свързвах с чат на живо, но не получих отговор. Акаунтът ми остава заключен и печалбите ми не са изплатени. Чувствам се игнориран и измамен.
On [April 20, 2025], I deposited CHF 25 with Paysafecard at HornetBet. That same evening, I won CHF 9,000 through gambling and requested a withdrawal.
The next day, I received an email stating that my account had been suspended, allegedly for using a different IP address. I immediately submitted all my documents, including proof of residence, as I had recently moved.
More than three weeks have passed since then. I've contacted live chat several times, but I haven't received a response. My account remains locked, and my winnings haven't been paid out. I feel ignored and cheated.
Ich habe am [20.04 2025] bei HornetBet 25 CHF mit Paysafecard eingezahlt. Am selben Abend habe ich mit Glücksspielen einen Gewinn von 9.000 CHF erzielt und eine Auszahlung beantragt.
Am nächsten Tag erhielt ich eine E-Mail, dass mein Konto gesperrt wurde, angeblich wegen Nutzung einer anderen IP-Adresse. Ich habe daraufhin umgehend meine vollständigen Dokumente eingereicht, darunter auch eine Wohnsitzbestätigung, da ich kürzlich umgezogen bin.
Seitdem sind mehr als drei Wochen vergangen. Ich habe mehrfach den Live-Chat kontaktiert, aber es kommt keine Antwort mehr. Mein Konto ist weiterhin gesperrt, und mein Gewinn wurde nicht ausgezahlt. Ich fühle mich ignoriert und betrogen.
Здравейте, това е доста неприемлива ситуация.
Нека първо ви попитам за верификацията, не я завършихте, защото казиното накрая не ви отговори, нали?
Играхте ли в казиното, но залагахте на спорт?
Мисля, че ако не сте чували от тях толкова дълго време, определено бих подала жалба при нас, за да може екипът ни да се опита да ви помогне.
Какво ще кажеш?
Ако сте готови,можете да намерите линка тук .
Hello, this is quite an unacceptable situation.
Let me ask you first about the verification, you didn't complete that one because the casino didn't answer you in the end, yes?
Did you play the casino but bet on sports?
I think if you haven't heard from them for so long, I would definitely open a complaint with us so that our team can try to help you.
What do you say?
If you're up for it, you can find the link here.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.