преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Hollywoodbets Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Колко време чакате сега и акаунтът ви напълно ли е верифициран в това казино?
Бихме искали да помогнем, но се нуждаем от още информация относно този проблем, моля.
How long have you been waiting now, and is your account fully verified at this casino?
We would like to help, but we need some more information regarding this issue, please.
здравейте
Играх в това казино… имам голям случай, който сега се води (около 60 000 ранда).
Направих самоизключване тази година за посещение на казина в Гаутенг и отделни лицензирани казина и отделно онлайн казино. Направих кандидатурата и интервюто. Затова реших, че не мога да отворя южноафрикански казина онлайн. За съжаление имам рецидив и без никакви проблеми успях да отворя и направих fica проверка с южноафриканския си идентификационен номер (само това вече е странно), защото защо попълвате документите, които отиват в Gauteng Gambling Board. Играх спечелих, получих изплащане и загубих (приблизително загубих 60 000 ранда).
Реших да закрия акаунта си преди няколко седмици и се изправих пред тях защо, за бога, е възможно за мен като пристрастен към хазарта да открия акаунт при тях. Сега ги докладвах на отдела за съответствие с хазарта и състезанията в Западен Кейп.
само като чета сега на тази страница, че имат много ниски ставки и не използват лицензирано казино.
те отказват да ме актуализират (защото ги питам кой сега е отговорен? Имам жена за контакт, която разглежда ситуацията. Те ще ме актуализират, надявам се тази седмица. Странното нещо с казината, работещи по този начин (имам няколко други искания с същият проблем), че само lottostar и goldrush и някои други ми изпратиха скоро след 25 януари 2024 г., които аз изключих и те получиха известието.
това казино е въртене и въртене (викат ви посред нощ, за да разрешите. Те ви дават номер на случай, който дори за мен е трудно да извлека и да получа актуализации. Така че това трябва да бъде спряно. Да, възобнових се … но тези казина не може да се размине с така наречения отговорен хазарт.
бъдете много внимателни, ако имате опит като комарджия. Приемат те и след фика .
и тъй като живея в Гаутенг, те се опитват да го преместят в Йоханесбург. Но започнах с служителите в Йоханесбург и те ще ви препратят до западния нос.
казиното няма да отговаря на платформи като Guru или други.
но ще актуализирам този. Положителна или отрицателна
Hi ,
I played this casino ….i have a big case now running ( about 60.000 Rand ) background .
i did a self exclusion this year for visiting casinos in Gauteng and separate licensed casinos and seperate on line casino . Did the application and the interview .So I thought I couldn’t open any South African casinos on line . Unfortunately I relapse and without any problems I could open and did a fica verification with my South African id ( only that is already strange ) because why are you filling in the papers that goes to the gauteng gambling board . I played won got paid out and lost ( approximately lost 60.000 Rand ) .
i decided to close my account a couple of weeks ago and confronted them why on earth it was possible for me as a gambler addict to open a account with them . I reported them now to the western cape gambling and racing compliance .
only Reading now on this page that they have very low rates and don’t use licensed casino .
they refuse to update me ( because I ask them who is now responsible? I have a contact lady that is looking at the situation. They will update me hopefully this week . The strange thing with the casinos operating like this ( got several other claims with same issue) that only lottostar and goldrush and some others sent me soon after the 25 jan 2024 that I excluded myself and they got the notification.
this casino is twist and twirl ( calling you in the middle of the night to solve . They give you a case number that even for me it’s difficult to retrieve and get updates . So this needs to be stopped . Yes I relapsed … but those casinos can’t get away with there so called responsible gambling .
be very careful if you have a background as gambler . They accept you even after fica .
and because I live in Gauteng they try to move it to Johannesburg . But I started with the officials in Johannesburg and they will forward you to the western cape .
the casino will not answer platforms like Guru or others .
but I will update this one . Positive or negative
здравейте
Имам огромен проблем с това казино. Ще даде някои подробности. На 25 януари 2024 г. реших да се изключа чрез Sun international в Гаутенг са (Йоханесбург), за да се изключа от казино всички в Гаутенг плюс допълнителни онлайн казина плюс допълнителни всички лицензирани казина. Заради проблеми. Направихме интервюто, подписахме официалните документи, които бяха изпратени до борда на Gauteng Gauteng. Около 1,5 седмици по-късно получих от казината lottostar и goldrush txt Dhr Mr ….. получихме известие, че сте направили самоизключване. Дотук добре! Бях с впечатлението, че никога не бих могъл да отворя акаунт онлайн в района на Гаутенг. Но за съжаление като комарджия отидох няколко месеца по-късно в интернет Hollywoodbets. Имайте предвид, че давате южноафриканския си идентификационен номер със самоизключването. Сега с Hollywoodbets имаше нулеви проблеми заедно с някои други казина. Имах Hollywoodbets и jackpotcity Южна Африка. Направих пълната проверка на FICA и успях да играя, да спечеля изплащане на депозит и така и така. Така че общите щети бяха в Hollywoodbets около 60 000 ранда. Моят партньор разбра и аз затворих акаунта. Изкара паша. Особено изключихме себе си за цял живот. Първо се сблъскахме с борда по хазарта в Йоханзесбург и те ме насочиха към борда по хазарта и състезанията на западния нос. Обясних по имейл цялата ситуация. Също така партньорът ми искаше парите си обратно от казиното. Защото как е възможно да се отвори акаунт чрез fica проверка със същия идентификационен номер, който беше с ограничения. Сега имам номер на дело (ужасно е да се получи информация) дори ми звъняха посред нощ да ме питат неща. Казиното обвинява борда, но бордът в Уестърн Кейп сега търси кой е отговорен. От казиното ми казаха, че не обвиняват ????????? Чакам обратна връзка. Номерът на делото, даден от надзорния орган на Холивуд… не може да ми даде актуална информация за иска, защото тя се нуждае от телефонно обаждане или имейл от представителя на Западен Кейп. Става тотално откачено. Сега за съжаление виждате, че Hollywoodbets има малко нисък резултат и работи без лиценз. Централният офис е в Мпумаланга. Но казиното също работи в Гаутенг (където моите ограничения са известни). Вече е тъжно, че се повтарям, но с правилата отговорната игра е изчезнала с тази ситуация. И никакви представители няма да отговорят тук на гуру повярвайте ми. Вече направих много случаи, но този и другият са луди.
моля, помислете два пъти... това съобщение е за да се изправите срещу казина като това.
ще се актуализира възможно най-скоро.
защото попълването на жалба до гуру няма да помогне. Те не искат да изгорят ръцете си (имам предвид казиното)
Надявам се моята история да помогне и на някой друг.
Hi ,
I have a huge issue with this casino . Will give some details. On 25 jan 2024 I decided to exclude myself via Sun international in gauteng are ( Johannesburg ) to exclude myself from casino all in Gauteng plus extra on line casinos plus extra all licensed casinos . Because of problems . We did the interview , signed the official papers that where sent to the Gauteng Gambling board . About 1.5 week later I received from lottostar and goldrush casinos a txt Dhr Mr ….. we got a notification that you did a selfexclusion . So far so good ! I was under the impression that I could never open a account on line in Gauteng area . But unfortunately as a gambler I went a couple months later on internet Hollywoodbets. Keep I you’re backmind that you give you’re South African ID number with the self exclusion. Now with Hollywoodbets it’s was zero problems together with some other casinos . I had Hollywoodbets and jackpotcity South Africa. I did the complete FICA verification and was able to play , win pay out deposit and so and so . So total damage was at Hollywoodbets around 60.000 Rand . My partner found out and I closed the account . He went grazy . Especially we excluded myself for lifetime . We confronted first the Johannsesburg gambling board and they referred me to the western cape gambling and racing board . I explained by email the whole situation. Also my partner wanted his / our money back from the casino . Because how was is possible to open account do fica verification with the same ID number that was with restrictions. Now I have a case number ( it’s terrible to get information) they even called me in the middle of the night to ask me things . Casino is blaming the board but the board in western cape is now looking who is responsible. Casino told me they have no blaming ????????? I wait for feedback . The casenumber given by Hollywood supervisor…can’t provide me a update about the claim because she needs a phonecall or email from the western cape representative. It’s getting totally grazy . Now unfortunately see that Hollywoodbets is a bit low in score and work without license . The head office is in mpumalanga . But the casino is operating in Gauteng also ( where my restrictions are know ) .its already sad that I relapse but with the rules from playing responsibly is gone with this situation. And no representatives will answer here on guru trust me . Did a lot of cases already but this and a other on are insane .
please think twice … this messsage is to confront casinos like this .
will update asap .
because filling a complaint with guru will not help . They don’t want to burn their hands ( the casino I mean )
hope my story helps someone else also .
Но забелязахте ли последното събитие?
„За съжаление, не е написано, че всичките ви сметки в други казина на същия собственик ще бъдат автоматично блокирани или самоизключени. Моля, разберете, че ако се самоизключите от едно казино, това не означава непременно, че сте защитени на всички други свързани уебсайтове, бихте ли ни посъветвали дали сте поискали самоизключване от Hollywoodbets Casino ZA директно?"
Това наистина е важен въпрос. Затова отговорете на Ник и предоставете доказателство, в случай че сте се самоизключили в това конкретно казино. благодаря
Have you spotted the latest event, though?
"Unfortunately, there isn’t written that all your accounts in other casinos of the same owner will be blocked or self-excluded automatically. Please understand that if you self-exclude yourself from one casino it doesn’t necessarily mean that you are protected on all the other associated websites. Could you please advise if you have requested a self-exclusion from Hollywoodbets Casino ZA directly?"
That's truly an important question. Thus, respond to Nick and provide proof in case you have self-excluded in this specific casino. Thank you.
Здравейте! Мога ли да знам за кой турнир става дума, моля? Само в случай, че говорим за безплатни турнири на Casino Guru , някои доставчици наистина ограничават Сърбия. И все пак можете да използвате VPN, за да играете безплатни турнири. Отказ от отговорност обаче: не опитвайте това в онлайн казино, без да се консултирате с поддръжката. Това би било грешка.
Hey there! May I know which tournament is in question, please? Just in case we talk about Casino Guru Free Tournaments, some providers do restrict Serbia. Yet you are welcome to use the VPN in order to play free tournaments. Disclaimer though: do not try that in an online casino without consulting with the support. That would be a mistake.
Здравейте, затова казах доказателство. Обяснението е нещо различно от доказването, че наистина сте направили нещо. Така че реших, че мога да помогна с това точно сега - предварително, за да ви спестя малко време.
Говорейки за това, изрично ли сте се самоизключили в Hollywoodbets Casino, моля? Това е най-важното в такива спорове, така че очаквайте, че този въпрос наистина трябва да получи отговор, за да продължите по-нататък.
Hi, that's why I said proof. Explanation is something different from proving you actually did something. So I thought I could help with that just now - in advance to save you some time.
Speaking of which, have you explicitly self-excluded at Hollywoodbets Casino, please? That is what matters the most in such disputes, so expect that this question really needs to be answered in order to proceed further.
Здравей Радка,
Не, защото бях под впечатлението, когато подписвах документите. С 3 реда изключвам себе си за посещение на казино в Гаутенг, онлайн казина навсякъде и всички лицензирани казино. И не го направих директно в казиното. Казах на Ник, че, разбира се, казиното ще каже (това е работа от борда по хазарта от Гаутенг), особено когато получих около 8 дни по-късно след молбата си. Получих съобщение от lottostar и goldrush casino и някои други. Че са получили заявлението. Така че аз и моят партньор останахме с впечатлението, че всичко е решено.
ще ви изпрати и документите, за да видите какво съм попълнил.
Hi Radka,
No because I was under the impression when sign the papers . With 3 line exclude myself for casino visit in Gauteng , on line casinos everywhere and all license casino . And I didn’t do it directly to the casino . I told Nick that Ofcourse the casino will say ( it’s the job from the gambling board from Gauteng ) especially when I received about 8 days later then my application. Got a message from lottostar and goldrush casino and some others . That they received the application. So me and my partner where under the impression that everything was solved .
will sent you also the papers to see what I filled in .
Здравей Радка,
Не, защото бях под впечатлението, когато подписвах документите. С 3 реда изключвам себе си за посещение на казино в Гаутенг, онлайн казина навсякъде и всички лицензирани казино. И не го направих директно в казиното. Казах на Ник, че, разбира се, казиното ще каже (това е работа от борда по хазарта от Гаутенг), особено когато получих около 8 дни по-късно след молбата си. Получих съобщение от lottostar и goldrush casino и някои други. Че са получили заявлението. Така че аз и моят партньор останахме с впечатлението, че всичко е решено.
ще ви изпрати и документите, за да видите какво съм попълнил.
Hi Radka,
No because I was under the impression when sign the papers . With 3 line exclude myself for casino visit in Gauteng , on line casinos everywhere and all license casino . And I didn’t do it directly to the casino . I told Nick that Ofcourse the casino will say ( it’s the job from the gambling board from Gauteng ) especially when I received about 8 days later then my application. Got a message from lottostar and goldrush casino and some others . That they received the application. So me and my partner where under the impression that everything was solved .
will sent you also the papers to see what I filled in .
Здравей Звяр!
Само важна забележка: не споделяйте такива снимки публично. Когато става въпрос за чувствителни лични данни, вместо това ги запазете за нишката за оплакване. Тук във форума всеки може да види това в момента, в който изпратите публикацията. Моля, пазете поверителността си, както и всякакви лични данни, с които лесно може да се злоупотребява.
Сега към въпроса за казиното.
За съжаление, това е много често срещана грешка. Играчите очакват, че всяко онлайн казино в света следва едни и същи правила, закони и е регулирано. Това е ужасна грешка 🙁.
Истината е, че от този момент играч, който се бори със симптоми на проблем с хазарта, не може да се самоизключи в глобален мащаб. Това означава, че въпреки че играчът се самоизключва на едно от основните нива, все още има много начини, по които играчите могат да заобиколят тези самоналожени мерки.
Освен това понастоящем има две основни нива на самоизключване:
Виждате ли и основния проблем? Поради тези много разлики, най-добрият начин правилно да се самоизключите от всяко казино е да сте сигурни, че го правите отделно за всяко. Някои по-големи групи позволяват на играчите да използват само една заявка за изключване от цялата група, но внимавайте – трябва да сте 100% сигурни кое казино е в такъв списък. Никога не очаквайте една заявка да е достатъчна, освен ако не потвърдите това с поддръжката на казиното, и винаги давайте приоритет на безопасността дори пред логическите очаквания.
Разгледайте бета инструмент, който Casino Guru създава, за да помогне при самоизключване от онлайн казина по подходящ и ефективен начин:
https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool
Моята искрена цел е да помогна на вас и вашия партньор да избегнете повече неуспехи.
Hi Beast!
Just an important note: do not share such pictures publically. When it comes to sensitive personal details, save them for the complaint thread instead. Here on the forum, everyone can see that the moment you submit the post. Please safeguard your privacy as well as any easily misusable personal data.
Now to the casino matter.
Sadly, it's a very common mistake. Players expect that every online casino in the world follow the same rules, laws and are regulated. That's a terrible mistake 🙁.
The truth is that as of this moment, a player struggling with problem gambling symptoms cannot self-exclude on a global scale. This means that although the player self-excludes on one of the main levels, there are still many ways in which players can bypass these self-imposed measures.
Furthermore, there are currently two basic levels of self-exclusion:
Do you see the main problem too? Due to these many differences, the best way to properly self-exclude from any casino is to ensure you do it separately for each. Some bigger groups allow players to use just one request for excluding from the whole group, yet beware—you need to be 100% sure which casino is on such a list. Never expect one request to be enough unless you confirm that with the casino support, and always prioritize safety before even logocal expectations.
Look into a beta tool that Casino Guru has been creating to assist with self-exclusion from online casinos in a proper and efficient manner:
https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool
My sincere goal is to assist you and your partner in avoiding more setbacks.
Здравей Радка,
Напълно забравих за това, че всеки може да ги види (просто глупав) трябва да знае досега. Да, за съжаление това, което обяснявате, е тъжната истина. Но аз ще се заема с ръководството на казино Sun в Гаутенг. За попълване на жалба. Трябваше да ми кажат и това. Там интервюто беше взето и записано. И също така ще кажа на съоръжението, че останах това отделно онлайн нещо. Но поне отворих дискусията, за да могат хората да се подготвят. Сега сме изправени пред истината. Също така липсата на информация от официалното правителство на хазартния съвет на Гаутенг и Западен Кейп. Но аз няма да се откажа, тъй като трябва да ме познавате по знанието. Наистина сме благодарни, че платформа като GuRU съществува. Така че можем да отворим основния въпрос.
благодаря !
Hi Radka ,
I totally forgot about that everyone could see them ( just stupid ) should know by now . Yeah unfortunately the thing you explains is the sad truth . But I will take it up with management from Sun casino in Gauteng . To fill in a complaint . They should have told me this also . Over there the interview was taken and recorded . And I also will tell the facility I stayed this separate on line thing . But at least I opened the discussion so people can prepare themselves . Now we are facing the truth . Also the lack of information from the official government the Gauteng and western cape gambling board. But I won’t give up as you should know me by know . We are really thankful that a platform as GuRU excist . So we can open the main issue .
Thanks !
Не се притеснявай, аз се погрижих за това. Предполагам, че сигурно се чувстваш стресиран и се радвам, че поне мога да ти пазя гърба тук.
Напълно съм съгласен, че поддържането на тази тема отворена е важна част от защитата на другите, просто се казва, че трябва да научите как индустрията работи по най-трудния начин. 🙁
Не мога да говоря от името на вашите национални власти, разбира се, но ако трябва да гадая, със сигурност бих прегледал документа отново, за да разбера за какъв набор от казина се прилага това.
По мое мнение такова изключване функционира подобно на други национални стандарти, които по същество се прилагат само за предприятия, които притежават лицензи на местните власти. Чували ли сте за тази концепция преди? Например в Обединеното кралство този вид изключване ви предпазва само от игра в онлайн казина, които имат лиценз „UKGC" (Британската комисия по хазарта). За съжаление в световен мащаб няма ефект.
Направете всичко, което смятате, че е най-добро за вас и вашия партньор. Знам, че сте много упорит човек 😉. Ако имате нужда от нас, ние ще сме тук, за да ви помогнем.
Don't worry, I took care of it. I imagine you must feel stressed out, and I'm glad I can watch your back here, at least.
I fully agree keeping this topic opened is an important part of protecting others, it's just said you had to learn how the industry works the hardest way. 🙁
I can't speak on behalf of your national authorities, of course, but if I'm to guess, I would certainly browse the document again to find out what range of casinos is that applied to.
Such exclusion, in my opinion, functions similarly to other national standards, which essentially only apply to businesses that hold local authority licenses. Have you heard of this concept before? For example, in the UK, this kind of exclusion only keeps you from playing at online casinos that have a "UKGC" (British Gambling Commission) license. Unfortunately, it has no effect on a global scale.
Do whatever you believe is best for you and your partner. I know you're a very persistent kind of person 😉. If you need us, we will be here to help.
Здравей Радка,
Благодаря, че се върна. Да, в чужбина, Холандия, съм на crux gambling protection, така че не мога да играя. И са много строги. Но отново днес попълних жалба срещу представителя на Казиното, който направи интервюто ми и подписа документи. Той също е част от цялата ситуация. Те не ми дадоха правилната информация като голямо казино. Така че на този етап GURU е зает, а също и дамата от хазартния съвет на Western Cape, която обеща да се върне преди утре с информация.
Ще ви актуализираме и благодаря!
Hi Radka ,
Thanks for coming back . Yes overseas the Netherlands I’me on crux gambling protective so I can’t play . And they are very strict . But again today I filled in complaint about the Casino representative who did my interview and signed papers . He is part of the whole situation also . They didn’t gave me the right information as big Casino . So on this stage GURU is busy and also the lady from Western cape gambling board who promised to come back before tommorow with information.
Will update you and thanks !
здрасти
Добре, да видим какво ще излезе от това. Просто се надявам, че разбирате, че се фокусираме върху разрешаването на жалби, така че ако решението е извън обсега ни, няма да има много за добавяне или проверка. Трудни за разглеждане оплаквания, насочени към това колко добре някой е предоставил информация. Доколкото мога да предположа, все още има шанс жалбата да бъде отхвърлена поради механизма за самоизключване, който обясних по-рано. Е, надявам се да греша сега. Единствената ми цел е да ви предпазя от неприятни изненади!
Hi!
Okey, let's see what comes of it. I just hope you understand we focus on resolving complaints, so if the resolution is outside our reach, there won't be much to add or inspect. Hard to handle complaints focused on how well someone provided information. As far as I can guess, there is still a chance the complaint will be rejected due to the self-exclusion mechanism I explained earlier. Well, I am hoping I am wrong now. My only goal is to keep you from experiencing any unpleasant surprises!
Здравей Радка,
Благодаря, че се върна при мен. Току-що се обадих на дамата, която работи в борда за хазарт и състезания на Западен Кейп. Вижте какво разказва тя за Hollywoodbets и т.н. ... видях, че казиното работи без лиценз. След това се обадих в казиното, където направих интервюто и работата с документи. Получих имейл адреса от целия Sun international Times Square Menlyn в Южна Африка. Вече изпратих всичко по имейл вчера. Но накрая оплакването ми по въпроса вече беше там. Казиното също прави и започна разследване. Тази част за щастие е на имейл. И ще продължи по пощата. Наистина оценявам упоритата ви работа. Ето защо давам всичко от себе си за отговорен хазарт. Сега има общо 3 заявления в GuRU. Те са различни.
Така че Томас и Ник работят усилено. Поддържам ги редовно с актуализации.
ако има повече информация… ако е поверителна, ще я изпратя лично на GuRU, в противен случай ще публикувам тук.
приятен ден
поздрави
Hi Radka ,
Thanks for coming back at me . I just called the lady who is working at western cape gambling board and races . See what she is telling about Hollywoodbets etc … saw that the casino works without license . Then I called the casino where I did my interview and paper work . Got the email address from all Sun international Times Square Menlyn in South Africa . I emailed yesterday already everything . But finally my complaint about the matter was already there . The casino is also doing and started a investigation. That part is luckily on email . And will continue by mail . I really appreciate you’re guys hard work . That’s why I do my best from my side for responsable gambling . There in total now 3 claims at GuRU . They are different .
So Tomas and Nick are working hard . I keep them regularly with updates .
if there is more information… if it’s sensitive I will sent it private to GuRU otherwise I post here .
have a good day .
Regards
Това всъщност звучи много по-обещаващо, така че какво облекчение! Напълно съм съгласен; и двамата работят много усилено. Както казвате, поддържането им актуални винаги е добра идея.
Но не се притеснявайте за форума; по-добре е да запазите лична, чувствителна информация само в нишката за оплакване. Въпреки това съм сигурен, че ще ни информирате за напредъка и тук, така че можем да ви стискаме палци. 🙂
This actually sounds a lot more promising, so what a relief! I completely agree; both of these guys work really hard. As you say, keeping them up to date is always a good idea.
But do not worry about the forum; it is better to keep private, sensitive information solely in the complaint thread. Despite that, I'm sure you will update us with progress here too, so we can keep our fingers crossed for you. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.