ФорумКазинаHiperwin Casino - обща дискусия

Hiperwin Casino - обща дискусия

преди 1 година от aknclgm
|
1572 преглеждания 17 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Hiperwin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Играя в казино Hiperwin от известно време. Обикновено заявките ми за теглене се изпълняват за 1-2 часа. Но вчера направих заявка за теглене и тя все още не е завършена. Мога ли да получа информация колко време отнема процесът на теглене? Възможно ли е да завършите тегленето в рамките на 24 часа?

Автоматичен превод:
aknclgm
преди 1 година

Здравейте.

За съжаление, ние не сме казиното - предлагам първо да ги попитате.

Кажете ми как е минало.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Казиното приема бразилски играчи.

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 1 година

Благодаря много за информацията. Вече го препратих на нашия екип за данни и те ще го проучат.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Платформата Hiperwin не освобождава тегленето, те продължават да създават стъпки, всички за да избегнат плащането

Автоматичен превод:
tonyeandressa2021
преди 10 месеца

Здравейте, от колко време продължава този ваш проблем, ако мога да знам, че не можете да теглите пари? Казиното даде ли ви причина? Имате ли потвърдена казино сметка?

Както и да е, видях, че сте успели да подадете жалба , така че нашият екип ще се опита да ви помогне и ще видим докъде ще стигне във вашия случай.

Както и да е, засега ще чакам отговор.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Ще продължа да говоря и говоря и нищо няма да се случи, вече говорих с отдела за обслужване на клиенти, нищо не го решава, вече завърших стъпки и дори изпратих лични документи няколко пъти, след което те излъгаха и казаха, че е правилно, Поисках тегленето и както се очакваше, не проработи! Играх отново, анулирах бонус, който ми бяха дали, опитах се да го изтегля, разбира се, не се получи, парите напускат платформата и след това се връщат, това е много неуважително към клиента! Единственото нещо, което Hyperwin казва е, че го е изпратил за анализ и нищо, без теглене, без отговор, без нищо!!

Автоматичен превод:
tonyeandressa2021
преди 10 месеца

За съжаление сайтът е объркващ, тегленията отнемат много време, в момента не препоръчвам този сайт, процесът на проверка е бавен.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Ще продължа да говоря и говоря и нищо няма да се случи, вече говорих с отдела за обслужване на клиенти, нищо не го решава, вече завърших стъпки и дори изпратих лични документи няколко пъти, след което те излъгаха и казаха, че е правилно, Поисках тегленето и както се очакваше, не проработи! Играх отново, анулирах бонус, който ми бяха дали, опитах се да го изтегля, разбира се, не се получи, парите напускат платформата и след това се връщат, това е много неуважително към клиента! Единственото нещо, което Hyperwin казва е, че го е изпратил за анализ и нищо, без теглене, без отговор, без нищо!!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Така че съжалявам, ако е така. Кога обаче въведохте тегленето? Даваме на казината 14 дни да уредят процеса на теглене, затова питам. 🤔

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Тази битка продължава повече от 30 дни и нищо не са решили и ние нямаме какво да правим!!!

Автоматичен превод:
tonyeandressa2021
преди 10 месеца

О, това е доста и мисля, че след месец казиното определено трябва да може да изплати на играча.

Както и да е, що се отнася до бонуса, който ти дадоха, отмени ли го веднага или си играл с него известно време и след това го отмени?

Но тъй като имате открита жалба , нашият екип ще се опита да ви помогне и ще видим какъв ще бъде резултатът.

Надявам се да се реши справедливо. 🙂

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Не депозирайте в това казино (не се препоръчва). Тегленията, когато рядко печелите нещо, не се освобождават. Те затрудняват по всякакъв начин, така че да изгубите търпение, да отмените тегленето и да загубите всичко. Това е начинът, по който работи тази къща. Когато попитате онлайн услугата за забавяне на тегления или причини за неплащане, те продължават да ви казват да изчакате имейл от екипа.

Автоматичен превод:
MariadeFatima24
преди 9 месеца

Здравейте, съжалявам да науча за вашето неприятно изживяване в казиното. Доколкото разбирам, имате проблеми с тегленето. Все още ли е така и имате ли пари в игралната си сметка или сте ги загубили? От колко време продължава тази ситуация, че не можете да се оттеглите?

Уведомете ме, за да видя дали можем да направим нещо, за да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Опитвах се по всякакъв начин да тегля, те просто ме караха да направя това и това и когато си мислех, че ще се получи, се появяваше бонус от кой знае къде и всичко спираше отново, с други думи, правейки клиента да изглежда като клоун, Сигурно имам пари в тази скапана платформа, но благодаря за тях, наистина съжалявам, че препоръчах тази платформа на други хора, но по същия начин, който посочих, мисля да пусна кампания в социалните медии, предупреждаваща хората каква шега е тази платформа, Hiperwin!!!!

Автоматичен превод:
tonyeandressa2021
преди 9 месеца

Здравейте. Съжалявам, че сте попаднали в тази ситуация. Видях оплакването ви и мога да разбера, че понякога може да е малко сложно, особено с условията на бонуса. Изглежда нещо положително, че казиното показа воля да реши проблема с бонуса за добре дошли и ви го върна, според вашето искане. Сега не мога да видя никаква актуализация, ако сте приключили с този бонус, но чакаме напредъка ви в залагането. Бихте ли предоставили нова информация за това, моля? По този начин нашият екип за оплаквания и дори може би самото казино ще продължат със случая. Решението на вашия случай всъщност може да бъде полезно и за други играчи. Какво смяташ?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Добро утро

Тази платформа на Hiperwin е измама, ще ви предупредя в социалните медии за това, така че други хора да не се хванат на тази история на викария, те винаги ще продължат да си измислят извинения, за да не ви позволят да я получите!!!!!

Автоматичен превод:
tonyeandressa2021
преди 9 месеца

Здравейте, прочетох жалбата и видях, че имате доста неудобна ситуация.

Забелязах, че все още трябва да заложите доста и след това ще ви бъде позволено да изтеглите, ако го завършите. Освен това може да е добре да знаете и да се придържате към факта, че сте използвали функцията за бонус покупка, която според казиното не е включена в залаганията, така че бъдете сигурни, че ако искате да завършите всичко възможно най-скоро, това залагате там, където има значение.

Естествено, ако искате да споделите нещо с нас и играчите, можете да го направите.

Надявам се този случай да бъде разрешен възможно най-скоро.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини