преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Highway Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Моят опит с Highway Casino не беше много добър. Играх няколко месеца и депозирах добра сума пари. Първото ми теглене в брой беше този месец, след като идентификацията ми беше завършена, направих теглене на $2000. Това е най-много, отколкото може да се направи наведнъж. Аз не използвам биткойни, някои избрах банков превод. Изпратих банковата си информация два пъти. Обслужването на клиентите е много учтиво и много добре помага на хората. Използвах бонуси, когато направих моите депозити и знаех, че ще бъде извадена определена сума от печалбите ми. Въпреки това, когато най-накрая получих печалбите си, получих по-малко от 20% и знаех, че банката ми ще вземе такса за чуждестранна транзакция. Така че това, което получих, беше $385.00. Това казино дава много бонуси след няколко депозита. Но никога не съм искал никакви и ако знаех, че ще вземат толкова много от печалбите ми, щях да се откажа от тях. Закрих акаунта си и това е научен урок.
My experience with Highway Casino was not very good. I had been playing for a number of months and deposited a good amount of money. My first cash withdrawal was this month after my identification was complete I put in a withdrawal of $2000. This is the most than can be done at one time. I do not us bitcoin some I opted for a wire transfer. I sent my bank information twice. Customer service is very polite and very good at helping people. I did use bonuses when I made my deposits and I knew that there would be a certain amount taken out of my winnings. However when I finally received my winnings I received less than 20% also I knew my bank would take out a foreign transaction fee. So what I got was $385.00. This casino does give a lot of bonuses after a couple of deposit are made. But I never asked for any and if I had known that they would take so much out of my winnings I would have opted out of them. I have closed my account and this is a lesson learned.
Здравейте LauraP69,
Благодаря за споделянето.
Бих нарекла това студен душ.
Чудя се, информираха ли ви колко ще получите (общо) в крайна сметка?
Hello LauraP69,
thank you for sharing.
I would call that a cold shower.
I wonder, did they inform you about how much you will get (in total) in the end?
След 5 работни дни, което казаха, че ще се случи, беше, че оттеглянето ми беше одобрено. Тогава аз
получи имейл, че ще струва $400. Никакви подробности защо са извадени толкова много, освен статуса ми на клиент. Не мога да разбера всички правила и разпоредби, които имат на уебсайта си. Ако можете ще ви аплодирам. Просто знам, че направих всичко, което поискаха и това беше изплащането. Закрих акаунта си и никога повече няма да отида там.
After 5 business days, which was what they said would happen, was that my withdrawal was approved. Then I
received a email that it was going to be $400. No details as to why so much was taken out other than my status as a customer. I can not understand all there rules and regulations they have on their website. If you can I applaud you. I just know I did everything they requested and this was the payout. I have closed my account and will never go there again.
Идва ми на ум дали си поискал някакъв бонус там? Ако отговорът е да, той може да приложи максималния лимит за теглене на пари към тегленето. Това е доста често срещано явление. Сега обаче само предполагам.
Както и да е, когато намерите казино, което ще харесате, моля, споделете и с нас.
It comes to my mind whether you claimed any bonus there? If yes, it could apply the maximum cash-out limit to the withdrawal. It is pretty common. However, I'm just guessing now.
Anyway, when you find some casino you'll like, please, share with us too.
Дори като се вземат предвид всички такси, включително банковия превод и банковите преводи, НИКОГА не бихте могли да загубите 1600 $ от него. Трябва да подадете жалба във връзка с това. Казиното има добра репутация и това никога не трябва да се случва в казино с толкова добър рейтинг.
Even considering all fees including the wire transfer and bank transfers, you could NEVER lose $1600 on it. You should submit a complaint regarding it. The casino has a good reputation and this should never happen in a casino with such a good rating.
Исках акаунтът ми да бъде закрит. Знам, че може да си помислите, че ще променят мнението си, но те използват kyc за проверка на всички транзакции. Финансовият отдел ме информира, че мога да предложа още едно теглене, но ще трябва да се провери отново. И повече от вероятно ще бъде отхвърлен. Така че, както казах преди, използвах бонуси за всичките си залози и съм сигурен, че има уговорка за един от тях, който има максимална сума, която може да бъде изтеглена. Както и да е, това е урок за ученето и научих, че след като бях изгорен три пъти в различни онлайн казина, ще спестя парите си за истински казина. Благодаря - за отговора.
I have requested that my account to be closed. I know that you may think they will change their minds but they use kyc to verify all the transactions. The Finance department informed me that I could put in for another withdrawal but it would have to be verified all over again. And more than likely it would be rejected. So as I said before I did use bonuses on all of my bets and I am sure there is a stipulation on one of them that has a max amount that can be withdrawn. Anyway it is a lesson for the learning and I have learned that after being burned three times on different online casinos I will save my money for real casinos. Thank-you for responding.
Здравейте,
Виждам мисълта ти. Това би било просто загуба на време. Благодарим ви за споделянето и успех в "тухла и хоросан" казина.
Hello,
I see your point. It would be just a waste of your time. Thank you for sharing and best of luck in "brick & mortar" casinos.
Благодаря - за слушането. Реших, че онлайн казината са скъпи за игра с много малко в замяна. Знам, че са игри само за развлекателни цели и те са доказали това за мен. Може би ще играя отново онлайн в бъдеще, тъй като засега ще остана само в местните хазартни места.
Thank-you for listening. I have decided that online casinos are expensive to play with very little in return. I know they are games for entertainment purposes only and they have proven that for me. Maybe I will play online again in the future as for now I will just stay with local gambling places.
Просто се чудя, обичате ли да играете и в наземни казина?
I'm just wondering, do you like to play in land-based casinos as well?
Там, където живея, има няколко казина, които да посещавам. Едно време казината бяха разрешени само на реката... но сега те са във вътрешността на страната. Бил съм в тези в моя район и съм спечелил около няколкостотин. Но аз не карам толкова много, колкото преди и затова играя онлайн. Но в светлината на тези онлайн казина, които отнемат много повече, отколкото дават... вярвам, че просто ще стоя настрана и ще си намеря ново хоби. Благодаря за слушане.
Where I live there are a number of casinos to attend. At one time the casinos were only allowed on the river...but now they are inland. I have been to the ones in my area and have won around a few hundred. But I do not drive as much as I use to and so I have been playing online. But in light of these online casinos that take much more than they give...I believe I will just stay away and find me a new hobby. Thanks for listening.
О, виждам, че живееш в Индиана? Относно казината на реката - наскоро гледах 4 сезона на сериала Озарк. На реката имаше само казина. Никога не разбрах защо го направиха. Каква е причината за това? Това е като: Когато си на реката, законът не важи за теб?
Oh, I see you live in Indiana? Regarding the casinos on the river - I recently watched 4 seasons of the TV series Ozark. There were only casinos on the river. I never understood why they did it. What's the reason for it? It is like: When you're on the river, the law doesn't apply to you?
Очевидно това е вярно, реката граничи с Охайо и Кентъки и и двата щата по това време позволяваха хазарт. Индиана не позволяваше никакъв вид хазарт. Сега имаме държавна лотария, конни надбягвания и наскоро държавните закони се промениха и разрешиха спортни залагания. Засега не можем да залагаме онлайн в казина като тези в Ню Джърси и Пенсилвания, както и в Ню Йорк. Законодателите от Индиана вярваха, че хората в Индиана не залагат... но когато видяха, че много пари отиват във всички наши гранични щати, те промениха мнението си.
Това е така, защото тази държава обича да има огромен фонд за черни дни. В момента те са натрупали толкова много, че данъкоплатците ще получат отстъпка от $125 заедно с възстановяването на държавния данък. Но предполагам, че тази сметка за черни дни ще остане в милиарди.
Apparently that is true the river is bordered by Ohio and Kentucky and both those states at that time allowed gambling. Indiana did not allow gambling of any kind. Now we have a state lottery, horseracing and recently the state laws have changed and allowed sports betting. So far we are can't gamble online at casinos like those in New Jersey and Pennsylvania also New York. Indiana lawmakers believed that people in Indiana did not gamble...however when they saw a lot of money going to all our bordering states they changed their minds.
That's because this state loves to have a huge rainy day fund. Right now they have accumulated so much that the taxpayers will be getting a rebate of $125 along with their state tax refund. But I assume this rainy day account will remain in the billions.
Винаги е интересно да се чете за САЩ. Една държава, но над 50 щата и всеки щат със свои собствени закони. Объркващо е 😀
It's always interesting reading about the US. One country, but over 50 states and every state with their own laws. It's confusing 😀
Да, така е и живеейки в Индиана, се съмнявам, че нещо ще се промени много в бъдеще. Нашите законодатели харесват приходите от държавни лотарии.
Yes it is, and living in Indiana I doubt anything will change much in the future. Our lawmakers like the state lotteries revenues.
Но те дори биха могли да правят приходи от казината 🙂
But they could even make revenues from the casinos 🙂
Можете да чакате седмици, дори месеци, няма да получите плащане от това казино... както виждам, те правят това за всеки клиент по един и същ метод, най-добрият вариант е да стоите далеч от RTG казината!
You can wait for weeks even months you will not get paid from this Casino... as I can see they are doing this for every costumer same method, best option is to stay away from RTG casinos!
Може би имате нужда от помощ, за да се борите в казиното?
Или това е повече или по-малко общ коментар? Е, ако имате нужда от помощ, помислете за подаване на жалба.
Do you need help struggling in the casino, perhaps?
Or is this more or less a general comment? Well, if you need help, consider submitting a complaint.
Здравей Радка,
Подадох всички документи преди повече от седмица и все още не са потвърдени... Имах баланс от 2500$, който нямаше възможности за теглене, свързвах се с поддръжката много пъти и винаги един и същ отговор, отнема 2/5 работни дни за одобрение, но тъй като Виждам, че правят това интензивно, така че хората губят търпение и залагат печалбите си.
Веднага затворих акаунта си при тях,
Hello Radka,
I submitted all documents more than week ago and still not verified... I had balance of 2500$ which there is no possibilities for withdrawal, contacted support many times and always same answer, it takes 2/5 business days for approval, but as I can see they are doing this intensely that way people loss patience and gamble away their winnings.
I have closed my account with them immediately,
О, виждам.
За съжаление даваме на казината 14 пълни дни, за да прегледат профила, да попълнят KYC, да извършат всички проверки и да изплатят печалбите.
Предполагам, че вашият опит подкрепя лошата потребителска оценка, която казиното има в момента. 🙁
Какво ще кажете за вашия баланс, ако мога да попитам?
Oh, I see.
Sadly we allow casinos 14 full days to review the profile, complete the KYC, run all checks and pay out the winnings.
I guess your experience supports the bad user rating the casino currently has. 🙁
What about your balance, if I may ask?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.