преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с HighStakes Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
По някаква причина casinogurufi изтри моя автентичен преглед на този сайт, така че ще го оставя тук, за да могат други хора да прочетат това предупреждение.
Депозирах 500, обърнах ги на 7000 на бакара.
Няма обслужване на клиенти. Без лиценз. Без теглене.
Поех риска, така че никой от вас не трябва.
Пазете се.
For some reason casinogurufi has deleted my authentic review of this site so I shall leave it here for other people to read this warning.
I deposited 500, turned it to 7000 on baccarat.
No customer service. No license. No withdrawal.
I took the risk so none of you have to.
Stay safe.
Мисля, че всичко е наред и прегледът ви беше одобрен. Все пак може би е по-добре да опишете малко повече, например колко дълго чакате или не можете да изтеглите парите. Това понякога е доста важна информация и за играчите. 🙂
I think it's okay and your review was approved. However, it might be better to describe a bit more, for example how long you wait or you can't withdraw the money. This is sometimes quite important information for players as well. 🙂
НИКОЙ досега не е успял да направи теглене от този сайт.
Вижте рецензиите на trustpilot.
Опитайте със собствените си пари, ако смеете.
Може би тогава ще поставите този сайт в черен списък.
Фактът, че този сайт никога не е плащал на никого и casinogurufi го смята за безопасен, просто изтрива доверието в casinogurufi като оценител на казино.
NO ONE has ever been able to make a withdrawal from this site.
Check out the trustpilot reviews.
Try your own money if you dare.
Maybe then you will blacklist this site.
The fact this site has never paid anyone and casinogurufi considers it safe just deletes casinogurufis credibility as a casino evaluator.
Тъй като никой не получава пари оттук, трябва да променим и индекса на безопасност въз основа на опита на играчите. В това отношение бих казал, че оплакванията са много важни и ако казиното не разреши някои от тях, то ще се промени и ще бъде по-ниско. Но ако нямаме повече опит, не можем просто да зададем нисък индекс на безопасност въз основа на нищо. надявам се разбираш
Since nobody is getting money from here, we also need to change the safety index based on the experience of the players. In this I would say the complaints are very important and if the casino doesn't solve some of them then it will change and it will be lower. But if we don't have any more experience, we can't just set the safety index low on the basis of nothing. I hope you understand.
Все още популяризирате казино, което има 0 обслужване на клиенти, 0 история на изплащания. 0 всичко като безопасно.
Искате ли да видите акаунт със 7k в него? За месеци? Вероятно вече година.
You're still promoting a casino that has 0 customer service, 0 payout history. 0 anything as safe.
Do you want to see an account with 7k in it? For months? Probably a year by now.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.