преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Herake Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте. Изглежда не, казиното не е подходящо за VPN. Винаги е най-добре да потвърдите този вид информация и с поддръжката. 😉
Hello. It looks like no, the casino is not VPN friendly. It is always best to confirm this kind of information with the support, as well. 😉
няма какво дори да обсъждаме или разбираме....след проверката на KYC (където ми поискаха чуждестранен паспорт вместо обичайния), нагло блокираха сметката и ми взеха депозита....сметката беше на червено ! Депозирах повече, отколкото изтеглих!
казиното дори не обясни причината.... просто поддръжката написа, че тяхната рискова група е решила да блокира завинаги акаунта и да конфискува средствата...
there’s nothing even to discuss or understand....after the KYC check (where they asked me for a foreign passport instead of my usual one), they brazenly blocked the account and took my deposit....the account was in the red! I deposited more than I withdrew!
the casino didn’t even explain the reason.... just support wrote that their risk group decided to permanently block the account and seize the funds...
тут даже нечего обсуждать или разбираться....после проверки KYC (где у меня потребовали вместо моего обычного паспорта, только заграничный) в наглую заблокировали аккаунт и забрали мой депозит....аккаунт был в минусе! я внес депозита больше чем вывел!
казино даже не обьяснила причину.... просто поддержка написала что их группа по рискам решила навсегда заблокировать счет и наложить арест на средства...
Вероятно имате основателна причина да смятате, че казиното се е отнесло с вас несправедливо. Бихте ли ни позволили да ви помогнем по този въпрос? Имали ли сте дори възможност да играете игри или да направите спортен залог, за да сте сигурни?
Знаете, че екипът за рискове може да е затворил акаунта ви по различни причини, но ако желаете, можете да подадете жалба и нашият специализиран екип от професионалисти ще разгледа въпроса. Според мен това е от съществено значение: за да се определи дали е било справедливо обаждането да закриете акаунта си и да анулира баланса ви.
влизаш ли Просто използвайте тази връзка 👈, за да подадете жалбата си срещу казиното.
You probably have good cause to believe that the casino has treated you unfairly. Would you be willing to allow us to assist you in this matter? Have you even had a chance to play any games or place a sports wager, just to be sure?
You are aware that the risk team may have closed your account for a variety of reasons, but if you would like, you are welcome to file a complaint, and our dedicated team of professionals will look into the matter. This, in my opinion, is essential: to determining whether or not it was a fair call to close your account and void your balance.
Are you in? Simply use this link 👈to submit your complaint against the casino.
Въпросът в тези оплаквания е, ако парите все още не се върнат при мен... просто си губя времето.... Изразих резултата от моя опит с това ИЗМАМА казино и мисля, че умните хора ще се замислят. ..взеха ми парите без причина, дори не си направиха труда да напишат какво правило може да съм нарушил...просто решиха да закрият сметката!!
искането на задграничен паспорт е отделен вид цинизъм!! не приемат шофьорска книжка...това подходящо казино ли е?
Щях да си затворя очите, ако ми дадат парите...
The point in these complaints is if the money still doesn’t come back to me...just wasting my time....I expressed the result of my experience with this SCAM casino and I think that smart people will think about it...they took my money without any reason, They didn’t even bother to write what rule I might have broken...they just decided to close the account!!
demanding a foreign passport is a separate type of cynicism!! don't accept a driver's license...is this an adequate casino?
I would close my eyes if they gave me the money....
смысл в этих жалобах, если мне деньги все равно не вернутся...только время свое тратить....я высказал результат своего опыта с этим СКАМ казино и думаю что умные люди задумаются....они без всякого основания забрали мои деньги, даже не удосужились написать какое я правило мог нарушить...просто решили закрыть аккаунт!!
требовать заграничный паспорт это отдельный вид цинизма!! не принимать водительское удостоверение....разве этого адекватное казино?
я бы на все глаза закрыл, если бы они деньги отдавали....
Е, не мисля, че е загуба на време да разберете причината да вземете парите си и да се надяваме да ги получите след това.🤷♀️
Всеки може да си създаде собствено мнение, след като прочете публикациите ви, но винаги е по-добре този въпрос да бъде обяснен и изяснен, за да се види какво всъщност се е случило.
Вярвам, че никое казино не би затворило сметката на играч без никаква причина и нашият екип за оплаквания ще се опита да разбере това, ако решите да подадете жалба.
Все пак не разбирам напълно какво имат предвид под „чужд паспорт".🤔 Можете ли да опитате да ги попитате? Вярвам, че това, което имаха предвид, наистина беше обикновен паспорт от вашата страна.
Моля, уведомете ни, ако решите да получите помощ от нашия екип за оплаквания; ще чакаме вашия отговор.
Well, I do not think it is a waste of time to find out the reason for taking your money and hopefully receiving it afterwards.🤷♀️
Everyone can form their own opinion after reading your posts, but it is always better if this issue is explained and made clear to see what actually happened.
I believe that no casino would close the account of a player without any reason, and our complaint team would try to find that out if you decide to file a complaint.
I do not completely understand what they mean by "foreign passport," though.🤔 Could you maybe try to ask them? I believe that what they meant was an ordinary passport from your country, really.
Please let us know if you decide to get help from our complaint team; we'll wait for your reply.
Поискаха международен паспорт...обикновен паспорт от моята страна не ги устройва!
They demanded an international passport...an ordinary passport from my country does not suit them!
интернациональный паспорт они требовали...обычный паспорт моей страны им не подходит!
Моля, проверете с тях дали са имали предвид, че трябва да е на английски. Защото ако е само на твоя език ще ми стане логично защо са поискали международен. Винаги можете да го преведете, ако няма друг алтернативен документ, който можете да предоставите.
Уведомете ни, моля, и когато намерите време, отговорете на Ник във вашата жалба , тъй като той се нуждае от допълнителна информация там.
Please check out with them if they meant that it needed to be in English. Because if it is only in your language, it will make sense to me why they asked for an international one. You can always have it translated, if there is no other alternative document you can provide.
Let us know, please, and whenever you find the time, reply to Nick in your complaint, as he needs some additional information there.
Здравейте, казиното даде ли някаква по-конкретна причина, поради която са затворили акаунта ви? Играхте ли тук с някакъв бонус?
Бихте ли ми казали повече, за да знам дали можем да се опитаме да ви помогнем?
Hello, did the casino give any more specific reason why they closed your account ? Did you play here with any bonus ?
Could you please tell me more so I know if we can try to help you ?
Казаха, че съм използвал vpn, но не съм
Тъй като в рецензията в сайта пише приемане на играчи от Кипър.
Ако не приема, няма да ми позволи да направя acc.
Това са просто измамници, нищо повече, нищо повече
They said that I used vpn but I didn't
Because in the review in the site is writing accept players from cyprus.
If not accept the will not let me make an acc.
Is simply scamers nothing les nothing more
Добре, така че ако сте били обвинени в използване на VPN и кажете, че не сте използвали такава, тогава бих препоръчал да регистрирате жалба при нас. Нашият екип ще се опита да разбере какво се случва и ще помогне, ако е възможно. VPN също не е разрешен от това, което видях, така че ми е любопитно как това в крайна сметка ще бъде решено, ако сте на обратното мнение.
Тогава ще дойдеш ли с нас?
Ако е така, просто докоснете тази връзка ⬅️
Okay, so if you've been accused of using a VPN and you say you haven't used one, then I'd recommend registering a complaint with us. Our team would try to find out what's going on and help if we can. VPN is not allowed either from what I've seen, so I'm curious how this would eventually be resolved if you're of the opposite opinion.
Are you gonna come with us then ?
If so, just tap on this link ⬅️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.