ФорумКазинаHerake Casino - обща дискусия

Herake Casino - обща дискусия

преди 8 месеца от SlotsWinner777
|
1327 преглеждания 13 отговора |
|
Добавете пост
преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Herake Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 8 месеца

Удобен ли е VPN?

Автоматичен превод:
SlotsWinner777
преди 8 месеца

Здравейте. Изглежда не, казиното не е подходящо за VPN. Винаги е най-добре да потвърдите този вид информация и с поддръжката. 😉

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

дори не си помисляйте да се регистрирате тук

ИЗМАМА!!!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

няма какво дори да обсъждаме или разбираме....след проверката на KYC (където ми поискаха чуждестранен паспорт вместо обичайния), нагло блокираха сметката и ми взеха депозита....сметката беше на червено ! Депозирах повече, отколкото изтеглих!

казиното дори не обясни причината.... просто поддръжката написа, че тяхната рискова група е решила да блокира завинаги акаунта и да конфискува средствата...

Автоматичен превод:
Slunk
преди 3 месеца

Вероятно имате основателна причина да смятате, че казиното се е отнесло с вас несправедливо. Бихте ли ни позволили да ви помогнем по този въпрос? Имали ли сте дори възможност да играете игри или да направите спортен залог, за да сте сигурни?

Знаете, че екипът за рискове може да е затворил акаунта ви по различни причини, но ако желаете, можете да подадете жалба и нашият специализиран екип от професионалисти ще разгледа въпроса. Според мен това е от съществено значение: за да се определи дали е било справедливо обаждането да закриете акаунта си и да анулира баланса ви.

влизаш ли Просто използвайте тази връзка 👈, за да подадете жалбата си срещу казиното.


Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Въпросът в тези оплаквания е, ако парите все още не се върнат при мен... просто си губя времето.... Изразих резултата от моя опит с това ИЗМАМА казино и мисля, че умните хора ще се замислят. ..взеха ми парите без причина, дори не си направиха труда да напишат какво правило може да съм нарушил...просто решиха да закрият сметката!!

искането на задграничен паспорт е отделен вид цинизъм!! не приемат шофьорска книжка...това подходящо казино ли е?

Щях да си затворя очите, ако ми дадат парите...

Автоматичен превод:
Slunk
преди 3 месеца

Е, не мисля, че е загуба на време да разберете причината да вземете парите си и да се надяваме да ги получите след това.🤷‍♀️

Всеки може да си създаде собствено мнение, след като прочете публикациите ви, но винаги е по-добре този въпрос да бъде обяснен и изяснен, за да се види какво всъщност се е случило.

Вярвам, че никое казино не би затворило сметката на играч без никаква причина и нашият екип за оплаквания ще се опита да разбере това, ако решите да подадете жалба.

Все пак не разбирам напълно какво имат предвид под „чужд паспорт".🤔 Можете ли да опитате да ги попитате? Вярвам, че това, което имаха предвид, наистина беше обикновен паспорт от вашата страна.

Моля, уведомете ни, ако решите да получите помощ от нашия екип за оплаквания; ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Поискаха международен паспорт...обикновен паспорт от моята страна не ги устройва!

Автоматичен превод:
Slunk
преди 3 месеца

Моля, проверете с тях дали са имали предвид, че трябва да е на английски. Защото ако е само на твоя език ще ми стане логично защо са поискали международен. Винаги можете да го преведете, ако няма друг алтернативен документ, който можете да предоставите.

Уведомете ни, моля, и когато намерите време, отговорете на Ник във вашата жалба , тъй като той се нуждае от допълнителна информация там.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

стойте настрана Сигнал за измама....закриват акаунта ми след голяма печалба

Автоматичен превод:
kirkamp
преди 3 месеца

Здравейте, казиното даде ли някаква по-конкретна причина, поради която са затворили акаунта ви? Играхте ли тук с някакъв бонус?

Бихте ли ми казали повече, за да знам дали можем да се опитаме да ви помогнем?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Казаха, че съм използвал vpn, но не съм

Тъй като в рецензията в сайта пише приемане на играчи от Кипър.

Ако не приема, няма да ми позволи да направя acc.

Това са просто измамници, нищо повече, нищо повече

Автоматичен превод:
kirkamp
преди 3 месеца

Добре, така че ако сте били обвинени в използване на VPN и кажете, че не сте използвали такава, тогава бих препоръчал да регистрирате жалба при нас. Нашият екип ще се опита да разбере какво се случва и ще помогне, ако е възможно. VPN също не е разрешен от това, което видях, така че ми е любопитно как това в крайна сметка ще бъде решено, ако сте на обратното мнение.

Тогава ще дойдеш ли с нас?

Ако е така, просто докоснете тази връзка ⬅️

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини