ФорумКазинаHelabet Casino - обща дискусия

Helabet Casino - обща дискусия

преди 1 година от Aspr
|
2960 преглеждания 14 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Helabet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Първоначално играх на този сайт през компютър, но по-късно опитах от телефона и казах, че сайтът е блокиран в моята страна. (Също така дава този статус, ако щракнете върху мобилна версия на компютър). Когато попитах дали е законно чрез чат на живо, те изпратиха автоматично съобщение, че е мое задължение да разбера.


Въпреки че хазартът като цяло е законен, аз се питам как трябва да разбера дали този конкретен уебсайт е законен.

Когато разговарях с тях по имейл, те ме попитаха дали използвам VPN. Естествено казах не, тъй като... обикновено се смята, че противоречи на правилата и може да доведе до конфискуване на акаунта ви на много места.

Тогава те спряха да ми отговарят напълно.


Например, сайт като 1xbet твърди, че е бил достъпен в моята страна (в един момент???), но аз никога не можах да осъществя достъп до техния сайт нито на мобилно устройство, нито на компютър. Докато този сайт има само това съобщение от тяхната мобилна версия.


Честно казано, не знам какво да кажа или да си помисля. Ако не беше законно в моята страна, бих очаквал някакво възстановяване на загубите си (не много, но все пак много за мен около 150 евро), откакто ме приеха, но какво знам. По дяволите, те просто спряха да ми отговарят.

Автоматичен превод:
Aspr
преди 1 година

Добре,

Ще сведа въпроса за законността до кратко обяснение:

Сайтът не е лицензиран в Швеция, така че не трябва да играете там. Ако казиното реши да приеме играчи от Швеция, те трябва да бъдат третирани справедливо, така че всички законно натрупани печалби трябва да бъдат изплатени.

За да се уверите кои сайтове са официално достъпни за играчи от Швеция, моля, проверете тази връзка - раздел, наречен SE лицензиран

Служителите на казиното трябва поне да ви информират, че можете да играете, но липсва SE лиценз. Независимо от лиценза обаче, трябва да имате същия шанс за победа и загуба като другите играчи, така че бихте ли поискали възстановяване на разходите, дори ако спечелите?

Освен това блокирането вероятно е причинено от вашия интернет доставчик, тъй като сайтът е ограничен от Швеция, друг знак, че не трябва да играете в такива казина. За съжаление, не всички нелицензирани казина се блокират автоматично.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Някак пропуснахте или разбрахте погрешно половината ми пост.

Казвате, че моят интернет доставчик го блокира, но защо ще бъде блокиран на телефона ми, но НЕ и на компютъра ми, когато имам достъп и до двата чрез WIFI. Това и споменах, че щракването върху мобилната версия на техния сайт на техния компютър ще задейства същото съобщение, както в него се отнася, че това е само тяхната мобилна версия по някаква причина.

И след това спират да ми отговарят в секундата, когато ме попитат дали използвам VPN? Това просто е объркано.

И бих си помислил, че законността измества всяка възможност за равенство, тъй като хората не са равни, ако на всички не им е разрешен по закон еднакъв достъп. Разбира се, доказването на това не би било нещо, с което така или иначе бих бил запознат.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Aspr
преди 1 година

Здравейте,

Не го пропуснах, просто споменах мнението си, така че освен това, от моя личен опит, интернет блокът не работи много добре, когато се опитате да получите достъп до някои казина през мобилно устройство - съжалявам, пропуснах да спомена това.

Но аз не съм служител на казиното, нито интернет доставчик, така че аз, просто си мисля на глас, изобщо не е нужно да се чувствате обидени от моето мнение 🙂.

За съжаление не разбирам напълно тази част „И след това те спират да ми отговарят в секундата, когато ме попитат дали използвам VPN? Това просто е объркано."

Смятам, че казиното не успя да предостави подходящо обяснение дали можете или не можете да използвате VPN, нали?

Това, разбира се, е лоша ситуация и съм съгласен, че не показва това казино в добра светлина. Говорейки за добрите или лошите страни, това казино има само съмнителна репутация.

file

Изглежда, че казиното трябва да се подобри малко!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Е, предполагам, че винаги ще има отклонения, когато става въпрос за различни устройства.

И това, което имах предвид под спиране на отговора е, че последното нещо, което написаха, беше да ме питат дали използвам VPN. (като че ли е против техните правила)

След това буквално нямаше отговор на моите отговори. Нямаше дори опит за обяснение.


„Здравей Реми,

Благодаря, че се свързахте с нас,

Използвате ли vpn (виртуална частна мрежа)?, когато искате да имате достъп до интернет?

Благодаря ти.

Br,

Екипът на Helabet."


Беше последното съобщение. Дори не можеше да си направи труда да ме обвинява. за съжаление


И не мога да си спомня дали и къде съм проверявал дали са сайт, който си струва да се посети.

Моята грешка беше, че не копаех достатъчно, въпреки че знам, че никога не трябва да вярвате на много неща, които виждате, независимо от това, защото всичко е предубедено към безплатни неща.

Автоматичен превод:
Aspr
преди 1 година

Мисля, че за следващия път като цяло ще е по-добре да задавате повече въпроси в чата на живо, преди да започнете играта и да изяснявате несъответствията, за да сте сигурни при какви условия играете. Разбирам, че когато изглежда първо, че ви е позволено да играете на компютър, така че вероятно дори не се съмнявате, че може да бъде забранен във вашата страна, ако ви позволи да играете. Както казвате, правилното изследване винаги е необходимо преди това.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

Като се имат предвид автоматичните съобщения за копиране и поставяне, които получих, докато се опитвах да говоря с тях чрез чат на живо, малко вероятно е да получа задоволителен отговор. Когато буквално ми казват, че е моя отговорност да го разбера, когато изрично попитах дали ми е разрешен достъп до сайта им. Човек би си помислил, че знаят по-добре от мен къде имат право да продават услугите си.

Отново разбирам, че това е ретроспекция и не е нещо, за което трябва да се мисли.

Е, независимо. Признавам го като моя вина, че отидох на съмнителен сайт като техен.

Мога само да се надявам, че ще слушам себе си в бъдеще и ще имам достъп само до сайтове, които са обвързани с банкови или поне по-високи стандарти. Колкото по-малко притеснения относно необходимостта от проверка (или стреса от това - тъй като някои очевидно не искат, въпреки че щастливо вземат парите ви) и безопасна игра, толкова по-добре.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, съгласен съм, че техните отговори в чата не бяха най-подходящите и съжалявам, че сте имали такова неприятно преживяване, но както Радка каза по-горе „ако казиното реши да приеме играчи от Швеция, те трябва да бъдат третирани справедливо". Също така се надявам, че в бъдеще ще избирате сигурни и надеждни казина, докато пишете тук. Просто проверете тази страница , можете да филтрирате казината тук чрез вашите предпочитания. Може би ще намерите ново казино, което ви подхожда и ще се върнете при нас с по-весела публикация. 😉. Късмет

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, създадох тази тема, за да ми помогне да изтегля средствата си, аз съм играч от Аржентина, който иска да изтегли средствата си и казиното HELABET не ми позволява, общо откакто създадох акаунта си, депозирах приблизително 45/50USDT (между печалби и загуби, днес сметката е 79USDT (много пари тук, в Аржентина) и трябва спешно да изтегля парите, депозирах чрез КРИПТОГРАФСКИ метод (TRC20)

Искам да тегля по същия метод, към същия портфейл, с който съм направил депозита, и казиното ми казва „БЕЗ ОТХВЪРЛЕНО ОТ ОПЕРАТОРА"

ИЗПРАТЕТЕ ЖАЛБАТА МИ ДО ВИРТУАЛЕН КАЗИНО ОПЕРАТОР

КОЕТО МИ КАЗВА „ИЗПРАТИХ ИМЕЙЛ С ВАШИЯ ПРОБЛЕМ И ЕКРАННА СНИМКА НА ИМЕЙЛА ЗА ПОДДРЪЖКА НА HELABET

Направих същото и вече изпратих повече от 6 имейла със съответната екранна снимка, нямах никакъв отговор и наистина се нуждая от парите си, това са много малко пари за "Европа", но за мен, тъй като съм аржентинец, прекалено е...

Четох случай на полски играч, който имаше точно същото нещо, което се случи с мен и отне 1 месец и половина, за да може да се оттегли. Моля, ако някой може да ми помогне, ще съм благодарен.

Автоматичен превод:
Jere6000
преди 11 месеца

Здравейте, даде ли ви казиното някаква причина, поради която не можете да изтеглите парите си и защо тегленето все още е отхвърлено? Мисля, че сте помислили добре, когато сте искали да теглите, както и да депозирате. Имате ли потвърдена казино сметка?

Видях обаче, че успяхте да подадете жалба при нас и смятам, че това е добра стъпка. Нашият екип ще разгледа ситуацията и ще се опита да ви помогне. Ако имате нова информация, не се колебайте да ни актуализирате.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, не, те не ми дават никакъв отговор, никой не отговаря на имейлите ми и не ми изпратиха никакъв имейл, в който се казваше „имаме нужда от определено количество документация, за да можем да го потвърдим", така че не не знам какво да изпратя, за да мога да го направя, на други страници, ако искам да се оттегля, винаги са ме искали да потвърдя, направих го и това е, оттеглих се, но тук дори не отговарят на имейлите ми, така че Аз съм напълно изгубен и без да знам какво им трябва от мен, за да мога да проверя, те не ми позволяват да депозирам директно, те също не ми позволяват да залагам, няма мач и тегленето ми дава грешка... Но Мога да продължа да влизам в акаунта си нормално и парите все още са там


Автоматичен превод:
Jere6000
преди 11 месеца

Е, това е наистина разочароваща ситуация, тъй като от една страна проверката вероятно е необходима първа стъпка, която ви позволява да изтеглите печалбите си, след като приключи успешно. От друга страна, този процес трябва да бъде иницииран от казиното или поне трябва да ви бъде казано какво трябва да предоставите.

Проверих правилата на казиното и открих това

27. KYC Политика - проверка на вашите идентификационни данни

За да предотвратим възможни онлайн измами, ние си запазваме правото по всяко време да проверим автентичността на вашите идентификационни данни, като вашето име, адрес, възраст и методи на плащане, които използвате, изисквайки от вас да предоставите всички необходими документи за тази проверка.

Тези документи обикновено включват доказателство за вашата самоличност, адреса ви на пребиваване (като сметка за комунални услуги) и начина на плащане, който използвате.

ДОКУМЕНТИ ЗА САМОЛИЧНОСТ:

ID със снимка. Копие от този документ е необходимо за обработка на първата ви заявка за теглене. Това може да е копие на вашия паспорт, шофьорска книжка или друго доказателство за вашата самоличност. За потвърждаване на самоличността ви е необходима снимка на вашия документ за самоличност.

Кредитни/дебитни карти: Копия на лицевата и задната страна на кредитната/дебитната карта, която сте използвали за депозиране във вашата игрална сметка. Преди да изпратите копие от вашата кредитна/дебитна карта, моля, уверете се, че е лесна за четене, за да можем да потвърдим самоличността ви възможно най-скоро. От съображения за сигурност покрийте осемте средни цифри на копието на лицевата страна на вашата карта и 3-те цифри на кода за сигурност на копието на гърба.

Доказателство за адрес: За тази цел можете да ни изпратите вашата сметка за комунални услуги или извлечение от кредитна карта. Този документ трябва да бъде получен наскоро от вас и трябва ясно да показва пълното ви име и адрес, които сте предоставили при регистриране на вашия акаунт в играта. Ако възнамерявате да предоставите извлечение по кредитна карта, трябва да покриете средните 8 цифри на вашата карта за сигурност.

Нотариално заверени документи: Вашите документи трябва да бъдат заверени с подпис и печат на упълномощен нотариус/юрисконсулт, за да докажат законността на документите, които предоставяте.

внимание! В някои случаи, в зависимост от начина на плащане, който сте използвали, за да направите депозит, може да бъдете помолени да предоставите един или повече от горните документи или други допълнителни документи, които не са включени в този списък.

Играчът се задължава да предостави информация в рамките на 48 часа от получаване на заявката. Тези документи могат да бъдат изтеглени в личния ви акаунт. Запазваме си правото да не докладваме успешни резултати от проверката.

Ако играчът откаже или пренебрегне нашето искане за предоставяне на тези документи, Компанията може по свое усмотрение да закрие акаунта му и да задържи всички пари, които ще бъдат в неговия акаунт за игра.

Ако документите, които ни изпращате, не преминат нашите вътрешни проверки за сигурност, например ако подозираме, че сте ни изпратили фалшиви документи или че вашите документи съдържат фалшифицирана информация или са ни предоставени с цел подвеждане, ние няма да трябва да третираме тези документи като законни и да ви информираме за това решение.

Процесът на проверка може да отнеме до 48 часа. Като част от процеса на проверка, ние си запазваме свободата на преценка да ограничим тегленето на средства от сметката на клиента. Компанията не носи отговорност за каквито и да е забавяния в обработката на плащания, които могат да възникнат при обработката на KYC документи от нашите мениджъри.

Предлагам ви да опитате оператора за чат или просто да изчакате малко, докато поддръжката отговори. При късмет операторът ще се включи в разговор с вас:

file

Бихте ли изпробвали чата и след това да ме уведомите?

Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Здравей radka, току-що се опитах да вляза в акаунта си и ми казва "грешка в кода", когато искам да въведа кода за удостоверяване на Google, тъй като имам сигурност като тази, вчера влязох без проблем, като въведох кода си и изненада, днес не ми позволява да вляза, опитвам се повече от час и няма начин, буквално ми задържаха парите, боклук в казиното

Автоматичен превод:
Jere6000
преди 11 месеца

Фу, това не е хубаво, ако трябва да съм честен. Все още не можете да влезете в акаунта си, нали? Що се отнася до чата, предполагам, че ако не сте могли да влезете, дори не сте го пробвали, или греша? Тъй като прочетох, че казиното не ви е изпратило имейл и те не са отговорили, не съм сигурен дали сега щеше да е така, ако бяхте попитали защо се е случила тази ситуация.

Въпреки това се радвам, че имате открита жалба, тъй като нашият екип ще се опита да ви помогне. Надявам се, че всичко може да бъде разрешено в крайна сметка. Ако има нова информация, моля да ме уведомите.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини