преди 1 седмица
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Haz Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
направих заявка за теглене от 10 часа до сега нищо не се случи! всеки път, когато ги попитам, казват, че финансовият отдел трябва да ви изпрати имейл! Изпратих целия декоумент от необходимото!! но няма отговор!! те са наистина твърде бавни, което е наистина лошо
i did make withdrawal request from 10 hours until now nothing happen ! every time i do ask them they say financial department must send you email ! i did sent all decoument the need !! but no answer !! tehy are relly too slow that is relly bad
Когато направихте тегленето, акаунтът ви не беше напълно потвърден. нали
Така че първо трябва да ви верифицират и след това да обработят тегленето. 🤔
Мога ли да попитам дали на уебсайта на казиното има информация относно времето за теглене, може би?
Някак трудно е да се продължи с всичко това в неделя и в рамките на 10 часа, бих казал.🤷♀️
Между другото, кой метод на плащане използвахте?
When you made the withdrawal, your account was not fully verified. Right?
So they need to verify you first and then process with the withdrawal. 🤔
May I ask if there is information on the casino's website regarding the withdrawal time, perhaps?
It is somehow difficult to proceed with all this on Sunday and within 10 hours, I would say.🤷♀️
Which payment method did you use, by the way?
Някаква информация относно проверката във вашия акаунт?
Трябва да можете да видите дали вашият акаунт вече е потвърден или все още чака.
За съжаление все още не можем да се намесим, тъй като даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с проверката и плащането.
Все пак бихме искали да чуем новини по този въпрос.
Any information regarding the verification in your account?
You should be able to see if your account is already verified or if it is still pending.
Unfortunately, we can't intervene yet, as we give casinos 14 full days to proceed with the verification and the payment.
We'd like to hear any news regarding this, though.
Г-жо с цялото уважение? това е най-лошото казино, което съм виждал. след като изпрати цялата хартия, от която се нуждаят? все още не са си свършили работата ... лош опит, излязох ..
Mrs with all respect ? this is the most bad casino ever I seen . after sending all the paper they need ? still they didn't get the job done ...bad experience I'm out ..
Вярвам, че трябва да ви дадат поне малко информация относно графика за тегления.
Опитахте ли да попитате за това?
They should at least give you some information regarding the timeline for withdrawals, I believe.
Have you tried to ask about that?
Сам ли се блокирах? Това е измама ... законна измама .. вие продължавате да чакате тегленето .и те казват, че ни трябва повече време за обработка ... 48 часа и нищо не се случва .. излизам
I did blocked myself? It's scam .... legal scam .. you keep waiting the withdrawal .and they say we need more time to process ... 48 hours and nothing happen .. im out
Съжалявам, но ако продължавате да пишете само непълна информация тук във форума, няма да можем да ви помогнем.
Моля, опитайте се да опишете цялата ситуация и да ни кажете точно какъв е проблемът, така че се надяваме заедно да намерим решение за него.
I'm sorry, but if you keep writing just incomplete information here on the forum, we won't be able to help you out.
Please try to describe the whole situation and tell us exactly what the issue is there, so hopefully together we will find a solution to it.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.