преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Gxmble Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, играя вече два месеца с казиното, защото имам сума в сметката си от 50 000 казино, които мога да получа от тях, но продължавам да забавя тегленията и имам различни извинения. Те имат максимум теглене от 2500 на седмица, но дори не преглеждат тегленето, за да го одобрят, сякаш искат и вие да загубите парите. Толкова се страхувам, че ще загубя парите, че няма да ми платят, имам чувството, че нямат парите. Загубих над 20 000 евро в казиното и сега е толкова трудно да си върна парите. Имам ли това право, което ме подлудява, не отговаряйте на помощ, само ми казвайте, че това са техните условия, блабла, някой друг има ли този проблем с това казино?
Hallo i have bwwn playing now two months with the casino because i have a amount in my account of 50.000 casino to get from them but the keep on delaying thw withdrawels and have different kind of excuses l. They have a withdrawel maximum of 2.500 a week but they dont even review the withdrawel to approve it like they want you too loose the money. I am so afraid that i will loose the money that they Will not pay me it feels like they dont have the money. I have lost over 20.000 euro at the casino and now its so difficult to get my money winning back. That rights do i have the drive me crazy dont respond on help only telling me these are their terms blabla anyone else have this problemen with this casino?
Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която се намирате. Бих започнал с въпроса дали сте виждали индекса за безопасност на това казино, защото той е доста нисък и определено бих внимавал, преди да депозирам тук.
Що се отнася до вашето теглене, от колко време продължава ситуацията ви и каква причина ви дава казиното в контекста на невъзможността да теглите? Вашият акаунт вече ли е потвърден?
Както и да е, определено бих препоръчал да не играете с парите и да ги оставите в акаунта на играча, докато нещата не се развият. Мисля, че би било най-разумно, тъй като със сигурност не искате да го загубите.
Уведомете ни, за да се опитаме да ви помогнем.
Hi, I'm sorry for the situation you're in. I would start by asking if you have seen the safety index of this casino, because it is quite low and I would definitely be careful before depositing here.
As for your withdrawal, how long has your situation been going on and what reason is the casino giving you in the context of not being able to withdraw ? Has your account been verified yet ?
Anyway, I would definitely recommend that you don't play with the money and leave it in the player account until things move forward. I think it would be wisest, as you certainly don't want to lose it.
Let us know so we can try to help you.
Здравей Джаро,
Вече имах две тегления от тях преди. Така акаунтът е проверен. Но казиното е просто много странно, позволяват тегления за 1 две седмици и не го преглеждат или одобряват, сякаш нямат пари да го платят. Страхувам се, че един ден ще затворят казиното и няма да си получа парите, защото съм играл в много казино и това е първото с толкова ниско максимално теглене на седмица 2500 и след това дори не одобряват тази сума, чувствам се изгубен и не знам Кого мога да помоля за помощ, за да получа по-бързо одобрение на тегленията
Hallo Jaro,
I already had two withdrawels of them before . So the account is verifiëd. But the casino is Just very weird they let withdrawels for 1 two weeks and dont view it or approve it like they dont have money to pay it. Im afraid one day they Will close thw casino and i wont get my money because ive been playing at lots of casino and this is first one with so low max withdrawel a week 2.500 and then they dont even approve that amount i feel lost and dont know Who i can ask for help to get thw withdrawels approved faster
Скриптовете са забранени. Толкова е просто.
Scripts are forbidden. It is as simple as that.
Здравей Джаро,
Вече имах две тегления от тях преди. Така акаунтът е проверен. Но казиното е просто много странно, позволяват тегления за 1 две седмици и не го преглеждат или одобряват, сякаш нямат пари да го платят. Страхувам се, че един ден ще затворят казиното и няма да си получа парите, защото съм играл в много казино и това е първото с толкова ниско максимално теглене на седмица 2500 и след това дори не одобряват тази сума, чувствам се изгубен и не знам Кого мога да помоля за помощ, за да получа по-бързо одобрение на тегленията
Hallo Jaro,
I already had two withdrawels of them before . So the account is verifiëd. But the casino is Just very weird they let withdrawels for 1 two weeks and dont view it or approve it like they dont have money to pay it. Im afraid one day they Will close thw casino and i wont get my money because ive been playing at lots of casino and this is first one with so low max withdrawel a week 2.500 and then they dont even approve that amount i feel lost and dont know Who i can ask for help to get thw withdrawels approved faster
Разбирам, че се тревожиш. Но важното нещо, което бих споменал, е, че даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене. Ето защо ви попитах колко време не можете да изтеглите парите си.
Що се отнася до лимита за теглене, разбира се, това е пречка, но играчите трябва да го спазват и ще трябва да теглите средствата си няколко пъти, предполагам. 🤔
Ако обаче те не одобрят тегленето ви, казиното дава ли ви причина защо това е така?
I understand you're worried. But the important thing I would mention is that we give casinos 14 days to sort out the withdrawal process. That's why I asked you how long you've been unable to withdraw your money.
As for the withdrawal limit, of course it is an obstruction, but players have to respect it and you will have to withdraw your funds multiple times I guess. 🤔
However, if they don't approve your withdrawal, does the casino give you a reason why that is the case ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.