ФорумКазинаGunsBet Casino - обща дискусия

GunsBet Casino - обща дискусия

преди 1 година от kszysio
|
2131 преглеждания 12 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с GunsBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

направих €20 депозит от mifinity с бонус. Заложих бонуса си и исках да поискам теглене, но тегленето на Infiniti не беше налично. Нямах друга възможност да платя от jeton €20, заложени три пъти депозита и те ме карат да превъртя всички печалби три пъти, преди да изтегля


освен това някой знае защо всички казина изплащат mifinity unavailable

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
kszysio
преди 1 година

Здравейте, може би Mifinity не е най-добрият избор за казина във вашия регион - трудно е да се каже.

Към бонуса, какво изглежда нередно? Е, ние не предлагаме такъв бонус, така че за съжаление не знам условията. Ако се съмнявате в преценката на казиното, моля, обяснете допълнително. Благодаря


Автоматичен превод:
преди 1 година

казиното се съгласи с мен и ми плати парите

Автоматичен превод:
kszysio
преди 1 година

Страхотно за чуване. Смятате ли все пак да продължите да играете в това казино?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Аз много харесвам казиното. безплатни игри, супер бонус, който може да се активира след загуба на истински пари. Ако спечелите, докато играете с истински пари, не е необходимо да залагате бонус

В допълнение, няколко промоции всеки ден. Казиното е страхотно. Но с изплащанията не е за тези времена. Трябва да е като в Dama nv. Тогава би било прекрасно. Чакам плащане от 2 дни. Ако дойде скоро, със сигурност ще играя там

Автоматичен превод:
kszysio
преди 1 година

Здравей, kszysio!

Какво ще кажете за плащането? Очаквам положителни новини в понеделник ✌ 🙂

Информирай ни!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Чакам, ще видим утре след уикенда.

Автоматичен превод:
kszysio
преди 1 година

И така, понеделник е и се надявам на най-доброто. Получихте ли вече парите? 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Имах ужасно преживяване да се проверявам в Gunsbet. Депозирах над $400 и имах печалба, която доведе сметката ми до над $2800. След това започнах процеса на проверка и попълних необходимите документи. Екипът за поддръжка продължаваше да отказва разписката ми за първоначалния ми депозит, въпреки факта, че отговарях на всичките им изброени изисквания. Сега казаха, че ще ме насочат към друг отдел и все още не чувам нищо. Може ли някой да помогне?

Автоматичен превод:
naughtyned37
преди 1 година

Здравей naughtyned37,

Съжалявам, че сте имали това преживяване. Виждам, че вече сте подали жалба на нашия уебсайт. Във вашия случай процесът на проверка изглежда отнема малко повече време, но не се притеснявайте. Някои казина просто отнемат повече време за обработка, но клиентите често получават парите си обратно. Освен това виждам, че това казино се опитва да разрешава оплаквания. Как ви хареса да играете в това казино, освен този дълъг процес на проверка?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Honza,


Да, благодаря за успокоението, ще имам търпение. Подадох документите си за потвърждение на 15-ти, а коригирания документ на 17-ти, така че ще му дам 14 дни, преди да проуча по-нататък. Прекарах си страхотно заедно с други казина Dama nv, в които съм играл в миналото. Предполагам, че затова съм малко изненадан, че не съм проверен, защото не съм имал този проблем с никое от техните казина преди. Повечето Dama nv казина работят ли независимо? Или всички те попадат под юрисдикцията на Dama nv? Бих се почувствал много по-добре, знаейки, че в крайна сметка dama nv е изцяло отговорен и носи отговорност за всяко от техните казина. Благодаря отново

Автоматичен превод:
naughtyned37
преди 1 година

Здрасти.

Дама Н.В. управлява толкова много казина, че със сигурност има разлики. Изглежда, че сте най-загрижен за същия подход към играчите, нали? Е, най-вече зависи от лиценза и управлението на казиното, бих казал. Собственикът може да е една и съща компания, но казиното може да бъде под различно управление, което определя различни процедури.

Ако мога, нямам нищо против сега, тъй като това е нещо, което не можете да промените.

Би било чудесно, ако ни държите в течение за напредъка. Искам да знам как се държиш.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини