преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с GreenSpin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
вие вече сте предоставили тази информация, така че бих казал, че е твърде късно да се тревожите сега - не се притеснявайте сега. 🙂
За целите на проверката е нормално да се приемат само .pdf формат и непроменени снимки. Ето защо трябваше да покриете тези числа с хартия и да направите стандартна снимка, казиното можеше да види, че не е променено, следователно беше прието.
Не се изненадвайте, ако трябва да си направите селфи с личната си карта, това също е нормално.
Ако искате да научите повече за процеса на потвърждаване на KYC (познайте своя клиент), проверете нашия профил в Instagram:
https://www.instagram.com/casino.guru/reels/
Бих бил предпазлив, когато се занимавам с отделен контакт в WhatsApp, но бих предпочел оригиналния чат на живо, достъпен от страницата на казиното. Не казвам, че не работи и по този начин, но бих искал да съм сигурен, че тя е тази, за която се представя.
Бих казал, че не е нужно да се притеснявате за това, докато използвате чата на живо.
Все пак, ако чувствате, че имате нужда от помощ, не се колебайте да се свържете с нас.
Hello,
you have already provided that information so I'd say it's too late to be worried now - don't be now. 🙂
For verification purposes, it's normal that only .pdf format and unaltered photos are acceptable. That's why you had to cover those numbers with paper and make a standard photo, the casino could see it was not altered, hence it was accepted.
Do not be surprised if you have to take a selfie with your ID, it's normal too.
If you wish to learn more about KYC (know your customer) verification process, check our Instagram profile:
https://www.instagram.com/casino.guru/reels/
I would be cautious while dealing with a separate WhatsApp contact however, I'd prefer the original live chat accessible from the casino's page. I'm not saying it does not work this way too, but I would like to be sure she is who she claims to be.
You don't have to be concerned about this while using the live chat, I'd say.
Anyway, if you feel like you need help, don't hesitate to contact us.
Така че сега всичките ми документи са проверени Казаха ми да направя тегленето и така направих, за да ми кажат....Няма доставчик на плащане за карта VISA, затова се случва, когато я одобрим, тъй като от наша страна всичко се прави на време, ние нямаме участие в нищо с трети страни като карти, банки или други доставчици на плащания
So now all my documents have been verified I was told to make the withdrawal and so I did to be told....There is no payment provider for VISA card that's why is happening when we approve it since from our side everything is done on time, we don't have part at anything with third parties like cards,banks or other payment providers
Току-що получих обаждане от мениджъра, той ме помоли да направя теглене през skrill, което не ми позволи да направя през моя акаунт при тях, така че той каза, опитайте да промените държавата на моята vpn настройка на телефона ми, за да видите дали ще ми позволи да направите тегленето чрез skrill
Just had a call from the manager he asked me make a withdrawal through skrill which it won't allow me to do through my account with them so he said try changing the country of my vpn setting on my phone to see if it would allow me to make the withdrawal through skrill
Е, сега бих бил много внимателен.
Доколкото знам, VPN НЕ е разрешен:
Ако бях на твое място, щях да помоля мениджъра да ме преведе през WhatsApp, за да мога да направя тонове екранни снимки.
Не разбирам защо трябва да промените държавата, за да получите печалбите си. Мениджърът трябва да намери по-подходящ вариант, бих казал.
Well, I would be very careful now.
As far as I know, VPN is NOT allowed:
If I were you, I'd ask the manager to guide me through WhatsApp so I can make tons of screenshots.
I do not understand why you have to change the country to get your winnings. The manager should find a more suitable option, I'd say.
Все още най-доброто казино, в което съм бил и все още съм. Винаги търпеливи, мили, любезни, усърдни работници тук винаги ми помагат всеки ден от седмицата. Направили сте огромни печалби и високите залагания са категорична препоръка, ако можете. Изплащането е чудодейно. Това казино е много коректно във всичките си начини да ви помогне. Когато спечеля големия, определено ще споделям щастието отново и отново.
Still the best casino I have ever been on and still currently am. Always patient kind curtious hard workers here always helping me any day of the week. Have made huge profits and betting high is a definite recommend if you can. The payout are miraculous. This casino is very fair in all of their ways to help you. When I win the big one, I'm definitely going to be sharing the happiness again and again.
Получавам тегленията си от електронни преводи към моята банка, тъй като skrill никога не е работил за мен. Получаването на парите отнема няколко дни, но винаги съм ги получавал без проблем. Надяваме се, че се справяте добре и сте намерили решение.
I get my withdrawals from e transfer to my bank, as skrill has never worked for me. It takes a few days to recieve the money, but I have always recieved with no problem. Hope you're doing well and that you've found a solution.
Все още най-доброто казино, в което съм бил и все още съм. Винаги търпеливи, мили, любезни, усърдни работници тук винаги ми помагат всеки ден от седмицата. Направили сте огромни печалби и високите залагания са категорична препоръка, ако можете. Изплащането е чудодейно. Това казино е много коректно във всичките си начини да ви помогне. Когато спечеля големия, определено ще споделям щастието отново и отново.
Still the best casino I have ever been on and still currently am. Always patient kind curtious hard workers here always helping me any day of the week. Have made huge profits and betting high is a definite recommend if you can. The payout are miraculous. This casino is very fair in all of their ways to help you. When I win the big one, I'm definitely going to be sharing the happiness again and again.
Здравейте,
благодаря ви за вашите прозрения.
Знаете ли, че вече отговорихте и на двата въпроса, свързани с нашето лятно състезание? 🙂
Hello,
thank you for your insights.
Did you know that you already answered both questions associated with our summer contest? 🙂
Опитвам се да се свържа с вас вече 10 дни и никога нямам отговор, а минаха 4 дни откакто изпратих документите и те все още не са проверени, струва ми се, че казиното не е дори работи!
I've been trying to contact you for 10 days now and I've never had a response, and it's been 4 days since I sent the documents and they haven't been verified yet, it seems to me that the casino isn't even working!
Здрасти.
За съжаление това казино не поддържа чат на живо, би било много по-лесно за вас да се свържете.
Само за да се уверя, че имейлът, съдържащ документите, е доставен правилно? Е, в такъв случай бих проверил чата на казиното в социалните медии за помощ. Не съм сигурен, че имат някакви...
Просто бъдете сигурни откъде взехте имейл адреса, който трябва да използвате за изпращане на документите? Намерихте ли го на уебсайта?
Hi there.
Sadly this casino doesn't support live chat, it would be much easier for you to make contact.
Just to make sure, the email containing the documents was delivered correctly? Well, in such case, I would check the casino's social media chat for help. Not sure they have any...
Just be sure, where did you get the email address you are supposed to use for sending the documents? Found it on the website?
Използвам формата за контакт на уебсайта и по имейл, support@greenspin.com и support@greenspin.bet, дори изпратих имейл в рамките на 14 дни на certria@gaminglicences.com, също без отговор, нито чрез нов имейл или в полето span.
I'm using the contact form on the website, and by email, support@greenspin.com and support@greenspin.bet, I even sent an email within 14 days to certria@gaminglicences.com, also no response, neither by a new email or in the span box.
За съжаление не съм изненадан, че лицензиращият орган мълчи. Обикновено го правят.
Бих казал, че подаването на жалба е добра стъпка. Предоставяме на казината 14 пълни дни за верифициране на сметката, проверка на историята и извършване на плащането. В този случай не чувствам нищо лошо да го изпратя сега.
Ако сте съгласни, моля, използвайте тази връзка .
Sadly, I'm not surprised the licensing authority stays silent. They usually do.
I'd say submitting a complaint is a good step. We provide casinos 14 full days to verify the account, check the history and fulfill the payment. In this case, I feel no harm to submit one now.
If you agree, use this link, please.
Кражба на депозити. Блокиране на акаунт. Обиди от служител на службата за поддръжка.
26.10.2024 г. регистриран в това казино greenspinbet.
Направете първия депозит за бонус за добре дошли от 21 usd, използвайки метода litecoin. След това качи документи в секцията за проверка и помоли агента в чата да провери документите и да потвърди акаунта. След 5 минути чакане, агент на име Тони ми пише изключително неприемливо, неуместно, обидно изявление, цитат "Rushists нямат право да играят тук. Имайте лош ден". След това моментално ми блокират акаунта и ограбват депозита ми. Оценявам поведението на агента като екстремизъм и настоявам служителят Тони да бъде порицан. Политическите възгледи не трябва да засягат хазартните дейности.
Deposit theft. Account blocking. Insults from a support service employee.
10/26/2024 registered in this casino greenspinbet.
Made the first deposit for a welcome bonus of 21 usd using the litecoin method. Then uploaded documents to the verification section and asked the agent in the chat to check the documents and confirm the account. After 5 minutes of waiting, an agent named Tony writes me an extremely unacceptable, inappropriate, offensive statement, quote "Rushists are not allowed to play here. Have a bad day". After that, they immediately block my account and rob my deposit. I regard the agent's behavior as extremism and demand that employee Tony be reprimanded. Political views should not affect gambling activities.
Хей, доста тъжно отношение към казино играч, бих казал. Но виждам, че сте успели да подадете жалба и нашият екип ще разгледа ситуацията.
Както и да е, опитахте ли да изпратите имейл до казиното за възстановяване, защото не мисля, че трябва просто да ви вземат парите. Комуникирали ли сте с казиното или все още не сте получили нищо от тях?
Любопитно ми е как ще се развие цялата тази работа.
Hey, pretty sad treatment of a casino player I'd say. But I see you've managed to file a complaint and our team will look into the situation.
Anyway, have you tried emailing the casino for a refund, because I don't think they should just take your money. Have you communicated with the casino or have you not received anything from them yet?
I'm curious how this whole thing will turn out.
Писах на имейл адреса на казиното, който е посочен на техния уебсайт, обяснявайки ситуацията. Но все още не съм получил отговор. Надявам се на вашата помощ. Това е възмутителна ситуация! Казиното трябва да уволни такъв служител и да не допуска такива "специалисти" на работа.
I wrote to the casino's email address, which is listed on their website, explaining the situation. But I have not received a response yet. I hope for your help. This is an outrageous situation! The casino should fire such an employee and not allow such "specialists" to work.
Добре, благодаря за отговора. Ще се опитаме да помогнем, но как казиното ще се справи със ситуацията по отношение на техния служител, е извън нас. Както и да е, със сигурност не е професионално и не е начинът, по който чатът на живо трябва да третира играчите.
Ако получите отговор или нещо ново от тях, моля, уведомете ме.
Okay thanks for the reply. We will try to help but how the casino handles the situation regarding their employee is beyond us. Anyway, it's certainly not professional and this is not how live chat should treat players.
If you get a reply or anything new from them, please let me know.
здравей Преди няколко дни мениджърът на проекта се свърза с мен и поиска адрес за крипто портфейл. Днес сумата на депозита ми беше успешно върната. Изразявам дълбоката си благодарност за съдействието на всички участници в казиноазов. много ви благодаря С уважение и най-добри пожелания.
Hello. A few days ago, the project manager contacted me and asked for a crypto wallet address. Today, my deposit amount was successfully returned to me. I express my deep gratitude for the assistance to all participants of kazinoazov. Thank you very much. With respect and best wishes.
И така, най-накрая измислихте добри новини, което ме радва, че успяхте да разрешите проблема си. Това е малко по-различно и по-професионално от последния път, когато писахте.
Ще дадете ли на това казино още един шанс или все пак не?
So you finally came up with some good news, which makes me happy that you managed to solve your problem. This is a bit different and more professional since the last time you wrote.
Will you give this casino another chance or not after all?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.