ФорумКазинаGreenSpin Casino - обща дискусия

GreenSpin Casino - обща дискусия

преди 2 години от martinshinea
|
2938 преглеждания 15 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с GreenSpin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
martinshinea
преди 2 години

Здравейте,

вие вече сте предоставили тази информация, така че бих казал, че е твърде късно да се тревожите сега - не се притеснявайте сега. 🙂

За целите на проверката е нормално да се приемат само .pdf формат и непроменени снимки. Ето защо трябваше да покриете тези числа с хартия и да направите стандартна снимка, казиното можеше да види, че не е променено, следователно беше прието.

Не се изненадвайте, ако трябва да си направите селфи с личната си карта, това също е нормално.

Ако искате да научите повече за процеса на потвърждаване на KYC (познайте своя клиент), проверете нашия профил в Instagram:

https://www.instagram.com/casino.guru/reels/

Бих бил предпазлив, когато се занимавам с отделен контакт в WhatsApp, но бих предпочел оригиналния чат на живо, достъпен от страницата на казиното. Не казвам, че не работи и по този начин, но бих искал да съм сигурен, че тя е тази, за която се представя.

Бих казал, че не е нужно да се притеснявате за това, докато използвате чата на живо.

Все пак, ако чувствате, че имате нужда от помощ, не се колебайте да се свържете с нас.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Така че сега всичките ми документи са проверени Казаха ми да направя тегленето и така направих, за да ми кажат....Няма доставчик на плащане за карта VISA, затова се случва, когато я одобрим, тъй като от наша страна всичко се прави на време, ние нямаме участие в нищо с трети страни като карти, банки или други доставчици на плащания

Автоматичен превод:
преди 2 години

Току-що получих обаждане от мениджъра, той ме помоли да направя теглене през skrill, което не ми позволи да направя през моя акаунт при тях, така че той каза, опитайте да промените държавата на моята vpn настройка на телефона ми, за да видите дали ще ми позволи да направите тегленето чрез skrill

Автоматичен превод:
martinshinea
преди 2 години

Е, сега бих бил много внимателен.

Доколкото знам, VPN НЕ е разрешен:

file

Ако бях на твое място, щях да помоля мениджъра да ме преведе през WhatsApp, за да мога да направя тонове екранни снимки.

Не разбирам защо трябва да промените държавата, за да получите печалбите си. Мениджърът трябва да намери по-подходящ вариант, бих казал.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Все още най-доброто казино, в което съм бил и все още съм. Винаги търпеливи, мили, любезни, усърдни работници тук винаги ми помагат всеки ден от седмицата. Направили сте огромни печалби и високите залагания са категорична препоръка, ако можете. Изплащането е чудодейно. Това казино е много коректно във всичките си начини да ви помогне. Когато спечеля големия, определено ще споделям щастието отново и отново.

Автоматичен превод:
martinshinea
преди 2 години

Получавам тегленията си от електронни преводи към моята банка, тъй като skrill никога не е работил за мен. Получаването на парите отнема няколко дни, но винаги съм ги получавал без проблем. Надяваме се, че се справяте добре и сте намерили решение.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Все още най-доброто казино, в което съм бил и все още съм. Винаги търпеливи, мили, любезни, усърдни работници тук винаги ми помагат всеки ден от седмицата. Направили сте огромни печалби и високите залагания са категорична препоръка, ако можете. Изплащането е чудодейно. Това казино е много коректно във всичките си начини да ви помогне. Когато спечеля големия, определено ще споделям щастието отново и отново.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

благодаря ви за вашите прозрения.

Знаете ли, че вече отговорихте и на двата въпроса, свързани с нашето лятно състезание? 🙂

Вижте го тук .

Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитвам се да се свържа с вас вече 10 дни и никога нямам отговор, а минаха 4 дни откакто изпратих документите и те все още не са проверени, струва ми се, че казиното не е дори работи!

Автоматичен превод:
denilson781
преди 1 година

Здрасти.

За съжаление това казино не поддържа чат на живо, би било много по-лесно за вас да се свържете.

Само за да се уверя, че имейлът, съдържащ документите, е доставен правилно? Е, в такъв случай бих проверил чата на казиното в социалните медии за помощ. Не съм сигурен, че имат някакви...

Просто бъдете сигурни откъде взехте имейл адреса, който трябва да използвате за изпращане на документите? Намерихте ли го на уебсайта?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Използвам формата за контакт на уебсайта и по имейл, support@greenspin.com и support@greenspin.bet, дори изпратих имейл в рамките на 14 дни на certria@gaminglicences.com, също без отговор, нито чрез нов имейл или в полето span.

Автоматичен превод:
denilson781
преди 1 година

За съжаление не съм изненадан, че лицензиращият орган мълчи. Обикновено го правят.

Бих казал, че подаването на жалба е добра стъпка. Предоставяме на казината 14 пълни дни за верифициране на сметката, проверка на историята и извършване на плащането. В този случай не чувствам нищо лошо да го изпратя сега.

Ако сте съгласни, моля, използвайте тази връзка .


Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Кражба на депозити. Блокиране на акаунт. Обиди от служител на службата за поддръжка.


26.10.2024 г. регистриран в това казино greenspinbet.

Направете първия депозит за бонус за добре дошли от 21 usd, използвайки метода litecoin. След това качи документи в секцията за проверка и помоли агента в чата да провери документите и да потвърди акаунта. След 5 минути чакане, агент на име Тони ми пише изключително неприемливо, неуместно, обидно изявление, цитат "Rushists нямат право да играят тук. Имайте лош ден". След това моментално ми блокират акаунта и ограбват депозита ми. Оценявам поведението на агента като екстремизъм и настоявам служителят Тони да бъде порицан. Политическите възгледи не трябва да засягат хазартните дейности.

Автоматичен превод:
1zvannii
преди 1 седмица

Хей, доста тъжно отношение към казино играч, бих казал. Но виждам, че сте успели да подадете жалба и нашият екип ще разгледа ситуацията.

Както и да е, опитахте ли да изпратите имейл до казиното за възстановяване, защото не мисля, че трябва просто да ви вземат парите. Комуникирали ли сте с казиното или все още не сте получили нищо от тях?

Любопитно ми е как ще се развие цялата тази работа.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 седмица

Писах на имейл адреса на казиното, който е посочен на техния уебсайт, обяснявайки ситуацията. Но все още не съм получил отговор. Надявам се на вашата помощ. Това е възмутителна ситуация! Казиното трябва да уволни такъв служител и да не допуска такива "специалисти" на работа.

Автоматичен превод:
1zvannii
преди 1 седмица

Добре, благодаря за отговора. Ще се опитаме да помогнем, но как казиното ще се справи със ситуацията по отношение на техния служител, е извън нас. Както и да е, със сигурност не е професионално и не е начинът, по който чатът на живо трябва да третира играчите.

Ако получите отговор или нещо ново от тях, моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини