преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Grand Rush Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Това е измама и ти, мамка му, знаеш това.
This is a scam and you mother fu*** know it.
Здравейте,
какво ти се е случило?
Според нашето запитване това казино изглежда прилично:
https://casino.guru/grand-rush-casino-review#tab=js-tab-reputation
Имаш ли нужда от помощ?
Добре, не се колебайте да подадете жалба, в противен случай просто се държите грубо.
Hello,
what happened to you?
According to our inquiry, this casino seems decent:
https://casino.guru/grand-rush-casino-review#tab=js-tab-reputation
Do you need any help?
Ok, feel free to submit a complaint, otherwise, you are just being rude.
Имам проблеми с изтеглянето на парите си от казино Grand Rush. Направих депозити с биткойн и с моите дебитни карти и те винаги правят обратен превод. Никога не ми дават обяснение защо или какво трябва да направя
I am having issues with withdrawing my money from Grand Rush casino. I have made deposits with Bitcoin and with my debit cards and they always do a reverse transfer. They never give me a explanation of why or what I need to do
Да, имам проблеми с получаването на моето теглене. Депозирах пари няколко пъти, използвайки биткойн и моите дебитни карти и никога не ми дават обяснение защо. Направих процеса на проверка и всичко
Yes I am having issues with getting my withdrawal. I have deposited money several times using Bitcoin and my debit cards and they never give me explanation of why. I have done the verification process and everything
Здравейте,
така че, когато попитате в чата на живо, какво се случи? Не мога да си представя, че може да бъдеш напълно игнориран.
Hello,
so when you ask the live chat, what hapend? I can't imagine that you could be ignored completely.
Проблеми с тегленето се случват по-често в сайтове като този. Но търпението може да ги преодолее, стига да са законни.
Withdrawal problems happen more often on sites like this. But patience might overcome them as long as they are legit.
Е, това изобщо не изглежда много професионално
Добре, надявах се на по-полезен оператор. Както и да е, нека видим дали казиното ще може да комуникира с екипа за оплаквания.
Надявам се да го направят.
Well, this does not seem very professional at all
Ok, I was hoping for a more helpful operator. Anyway, let's see if the casino will be able to communicate with the complaint team.
I hope they will.
Здравей,
може ли малко по-подробно
Казиното обясни ли какво се е случило? Може дори да се опитаме да помогнем, така че ни уведомете какъв изглежда проблемът, моля.
Hello there,
can you elaborate a bit?
Has the casino explained what has happened? We may even try to help, so let us know what seems to be the issue, please.
Депозирах и получих бонус за депозит в казино grand rush. Играе се чрез изискванията за залагане. Поиска теглене на 470,00. Преди няколко седмици. След първите 4 или 5 дни, без да ги чуем. Опитах се да вляза и бях блокиран от акаунта си. Отнема им поне 4 или 5 дни, за да отговорят на имейл. Осигурил съм им всичко, което са поискали. Изпратих им селфи, скривайки моя ID 3 пъти. Сега ме молят да изпратя селфито отново и моята самоличност да бъде потвърдена от местните власти?? Wth е това. Не искам да ходя в полицията. Просто не искат да ми плащат.
I deposited and got a deposit bonus at grand rush casino. Played through the wagering requirements. Requested a withdrawal of 470.00. A few weeks ago. After the first 4 or 5 days without hearing from them. I tried to log on and have been blocked from my account. It takes them at least 4 or 5 days to respond to an email. I have provided them with everything they have asked for. Sent them a selfie hilding my id 3 times. Now they ask me to send the selfie again and to have my id verified by my local authorities?? Wth is that. I dont want to go to the police station. They just dont want to pay me.
Здрасти,
изглежда, че казиното не е доволно от предоставените документи или селфита. Неудобно е, но онлайн казината трябва да разчитат на предоставено доказателство, тъй като нямат възможност да се срещнат с вас „лице в лице".
Имате ли представа какво трябва да носите с личната си карта? Имате ли друг документ, който може да служи като допълнително доказателство за самоличност?
Знаете ли, преминаването на KYC е неизбежно, така че бих се опитал да съдействам.
Hi there,
it seems the casino is not satisfied with the documents or selfies provided. It's inconvenient, but online casinos must rely on provided proof since they lack the opportunity to meet you "face to face".
Do you have any idea what should be worn with your ID? Do you have any other document that can serve as additional proof of identity?
You know, passing the KYC is inevitable, so I would try to cooperate.
Какво представлява Ky C? снимката ми за лична карта е на около 10 години blc Поднових онлайн последния път, когато изтичаше. Но можете да кажете, че съм аз. Как verifur . вашата лична карта? Имам чувството, че просто ме дразнят, защото отговорите са бавни и че съм им предоставил всичко, което са поискали, и blc защо иначе биха спрели акаунта ми. Не съм направил нищо нередно. Просто поискайте пасаж..
What is the Ky C? my ID photo is about 10 years old blc I renewed Online the last time it was about to expire. But you can tell it is me. How do you verifur . your ID ? I feel like they are just giving me the run around because of how slow then responses are and that I have provided them with everything they've asked for and blc why else would thap have suspended my account. I didn't do anything wrong.Just request a passout..
Всъщност това ми звучи доста странно. Не съм чувал за случаи, в които ще трябва да потвърдите личната си карта с някой друг освен казино. Да, има случаи, в които казиното изисква например акт за раждане, шофьорска книжка или паспорт (ако го имате). Вярвам, че това биха могли да направят в този случай.
Actually that sounds quite odd to me. I haven't heard about cases where you would need to verify your ID with someone else than a casino. Yes, there are cases where the casino requests for example a birth certificate, driver's license or passport (if you have it). I believe that's what they could do in this case.
Няма начин това казино да е измама, шега. през 2022 г. спечелих без да използвам никакъв бонус. Проверих акаунта си, казаха ми, че тегленето ми е одобрено и ще го получа след 48 часа. На следващия ден отидох да вляза и да проверя, те затвориха акаунта ми, когато се свързах за чат, казаха, че са конфискували печалбите ми под @ reserve of right" full bulls*** . Върнаха ми депозита и никога не отговориха, когато отворих калъф с пасивен регулатор на казино Guru
No way this casino is a scam a joke. in 2022 I won without using any bonus . Verified my account, was told my withdrawal was approved and i'd receive it in 48 hours. Next day went to log in and check, they closed my account when I reached out to chat they said they confiscated my winnings under @ reservation of right" complete bulls*** . They returned my deposit, and never responded when I opened up a case with casino Guru passive regulator . Screw this casino
Наистина съжалявам за вашето преживяване. Ако някое казино не желае да ни сътрудничи, няма какво да се направи, за да разрешим проблема.
Намерихте ли по-добри казина, в които да играете? Надявам се, че имате.
I am really sorry about your experience. If a casino is not willing to cooperate with us, there is nothing much to do to resolve the issue.
Have you found some better casinos to play at? I hope that you have.
Добър въпрос, не толкова готин отговор, бих казал...
Тъй като това казино работи без лиценз, според мен то работи донякъде законно. Според мен механизмът е доста ясен. Някои казина просто намаляват разходите за лиценза, рискувайки официалните доставчици на игри да не им дадат подходящо признание. Както знаете, онлайн казината функционират подобно на други бизнеси в онлайн пространството. Освен това няма нито една правоприлагаща агенция, която редовно да проверява всички бизнес уебсайтове, за да провери дали всички казина притежават валидни лицензи. Нека кажем, че въпреки че лицензът е хубаво нещо, играчите винаги трябва да го вземат предвид, когато проверяват ново казино. В редки случаи казиното може също да загуби своя лиценз и да продължи да работи без такъв. Още веднъж, целият интернет не се управлява от един глобален съвет. Въпреки това, в зависимост от разрешените държави, тези сайтове несъмнено нарушават някои местни закони. Като цяло отговорност на играчите е да мислят за потенциалните опасности. Това е ролята на уебсайтове като Casino Guru. Въпреки че някои нелицензирани казина могат да предложат по-добро отношение към играчите от напълно лицензираните казина, нашата цел остава да представим възможно най-изчерпателната информация, включително информация за лиценза. Нелицензирано казино, например, няма да се класира на върха, защото считаме, че липсата на лиценз е усложняващ фактор.
Good question, not so cool answer, I'd say...
Since this casino operates without a license, it is, in my opinion, operating somewhat lawfully. The mechanism is, in my opinion, fairly clear-cut. Some casinos simply cut costs on the license, taking a chance that official game providers will not give them proper recognition. As you are aware, online casinos function similarly to other businesses in the online space. Moreover, there is no single law enforcement agency that regularly checks all business websites to verify that all casinos hold valid licenses. Let us say that while a license is a nice-to-have, players should always take it into account when checking out a new casino. In rare circumstances, the casino might also forfeit its license and continue to run without one. Once more, the entire internet is not governed by a single global board. However, depending on the permitted nations, these sites undoubtedly violate some local laws. Generally, it is the players' responsibility to think about potential hazards. This is the role of websites such as Casino Guru. Although certain unlicensed casinos may offer better player treatment than fully licensed casinos, our goal remains to present the most comprehensive information possible, including license information. An unlicensed casino, for example, is not going to rank at the top because we view the license being missing as a complicating factor.
Добре, ето още един въпрос Радка.
Ами ако казиното твърди, че е лицензирано, но няма потвърждение на уебсайта на доставчиците на лицензи, потвърждаващо и активен лиценз? какво ще стане, ако логото на уебсайта на казината е само изображение и не може да се кликне - няма връзка, която да показва валидиране на сертификат? Какво става, ако казиното, за което говоря, откаже да предостави правилния адрес на връзката или идентификационни данни за лиценз, за да потвърди, че лицензът е активен?
Okay, here's another question Radka.
What if the casino claims to be licensed but there is no validation on the license providers website confirming and active license? what if the logo on the casinos website is only an image, and it's not clickable-no link to show certificate validation? What if the casino of which I speak refuses to provide the correct link address or license credentials to verify license is active?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.