преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Grand Mondial Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, бихте ли разяснили малко повече ситуацията, която се случи в казиното? Защо пропуснахте печалбите си? Какви бяха изискванията за този бонус?
Ще чакам отговора. 🙂
Hello, could you elaborate a bit more on the situation that occurred in the casino? Why did you miss your winnings? What were the requirements for this bonus?
I will wait for the answer. 🙂
Те казаха, че съм използвал друг акаунт, който не знам, тъй като имам брат, който е играл в казино grand mondial, но неговият акаунт, аз нямам 2 изисквания за акаунт, беше, че трябва само да хвърлям игри и депозирах 50 € по тяхно искане, което правя и след това просто ми върнаха 50€, анулираха печалбата и заключиха сметката
They said that i used another account which i dont know for i have brother who played in casino grand mondial but its his acc i dont have 2 accs requirements was i have just to roll games and i deposited 50€ on their request which i do and after that they just sent me back 50€, voided win and locked account
Тогава може и това да е.
Ако играете от същото място и друг акаунт споделя вашия адрес, впечатлението, че сте ловец на бонуси, обикновено става по-силно. Някои традиционни казина все още разглеждат използването на същия IP като подозрително поведение.
Ние, от друга страна, разбираме, че подобни неща могат да се случат естествено, без да следват лоши намерения. Прост факт е, че някои членове на едно домакинство несъзнателно играят в едно и също казино.
По наше мнение обаче, ако бъдат открити няколко акаунта, казиното трябва винаги да може да определи дали всеки играч е получил нечестно предимство пред казиното. Освен това, въз основа на вашата жалба, изглежда, че не сте поискали никакви бонуси, което според мен почти изключва всяко предимство пред казиното.
Във всеки случай подаването на жалбата беше правилното нещо и съм любопитен да видя как ще се развие и какъв отговор ще даде представителят на казиното.
Бих искал да знам дали акаунтите на брат ви и вашите собствени са напълно потвърдени. Можете ли да кажете, моля?
That could be it, then.
If you play from the same location and another account shares your address, the impression that you are a bonus hunter usually becomes stronger. Some traditional casinos still view using the same IP as suspicious behavior.
We, on the other hand, understand that such things may happen naturally without following a bad intention. It is a simple fact that some members of the same household unknowingly play in the same casino.
However, in our opinion, if multiple accounts are detected, the casino should always be able to determine whether each player received an unfair advantage over the casino. Additionally, based on your complaint, it appears that you have not claimed any bonuses, which, in my opinion, pretty much rules out any advantage over the casino.
In any case, filing the complaint was the correct thing to do, and I am curious to see how it develops and what kind of response the casino representative will provide.
I would like to know if your brother's and your own accounts were both fully verified. Can you tell, please?
просто акаунтът ми беше напълно потвърден, след като го изтеглих, те искаха моята идентификация, която предоставям, след това те искаха моето свидетелство за раждане, предоставих цялата информация, която искаха, и след това затвориха акаунта и анулираха печалбите, наистина искам моите 6550 € да бъдат изтеглени, губя много пари, но когато спечеля, те се анулират... защо не са потвърдили профила при депозита 😂 чакам до 20 септември, те просто ми губят времето
just mine account was fully verified after i did withdraw they wanted my id which i provide after that they wanted my birth certificate i provided all information they wanted and after that they closed account and void winnings i really want my 6550€ to be withdraw i lose a lot of money but when i win they void… why they didn’t verify profile at deposit 😂 im waiting till 20 september they just waste my time
благодаря Много е вероятно в крайна сметка да не сте преминали KYC. За мен почти звучи така, сякаш акаунтът е закрит в резултат на това, че сте предоставили личните документи. Което означава, че все още се занимаваме с акаунта на брат ви. Говорейки за това, акаунтът му потвърден ли е, моля? Може ли той все още да има достъп до акаунта си?
Знаете, че казината обикновено не верифицират акаунти по-рано, просто защото играчите трябва да следват правилата на казиното през цялото време и тъй като едно от добре познатите правила гласи, че всеки човек може да регистрира само един акаунт, мениджърите го приемат като доста ясна информация. Така че, ако нарушите това правило, има много малко за обяснение. Вашият случай обаче връща интересната тема. Няколко играчи биха предпочели да верифицират акаунтите си веднага след регистрацията на акаунта, за да предотвратят по-късни усложнения с KYC. Винаги е важно да се докаже, че вторият акаунт принадлежи на същото лице и е създаден, за да спечели гореспоменатото нечестно предимство.
Според мен обаче някои казина пропускат подобни разследвания и преминават директно към закриване на сметка и конфискация на печалби.
Жалбата ще разкрие повече, сигурен съм.
Thank you. It is very likely that you have not passed the KYC in the end. To me, it almost sounds like the account was closed as a result of you providing the personal documents. Which means we are still dealing with your brother's account. Speaking of which, has his account been verified, please? Can he still access his account?
You know, casinos usually do not verify accounts sooner simply because players need to follow casino rules all the time, and since one of the well-known rules says that each person may register only one account, the managers take it as fairly clear information. So, if you break this rule, there is very little to explain. Your case, however, brings back the interesting topic. A handful of players would prefer to verify their accounts immediately after the account registration to prevent later KYC complications. It is always important to prove the second account belongs to the same person and was created to gain the aforementioned unfair advantage.
The way I see it though, some casinos skip such investigations and move directly to the account closure and winnings confiscation.
The complaint will reveal more, I'm sure.
И така, правилно ли разбирам, че ще ви платят парите, нали?🤔
So, do I understand correctly they will pay you your money, right?🤔
Съжалявам тогава. Тогава не съм те разбрал правилно.
Все още чакаме да видим как ще се развие жалбата ви, така че се надяваме скоро да можем да видим някакво движение там.
Ще чакаме актуализации.
Sorry then. I have misunderstood you then.
We are still waiting to see how your complaint will unfold, so hopefully soon we'll be able to see some movement there.
We'll wait for any updates.
Ние ще следим внимателно вашия случай с вас.
We'll be watching your case with you closely.
Може би проблемът е доста ясен от тяхна гледна точка; следователно те не изпитват малка нужда от по-нататъшна комуникация. Така или иначе, за нас още не е приключило. Обзалагам се, че представителят на казиното скоро ще бъде помолен да предостави допълнителни доказателства в подкрепа на позицията си. Просто се опитай да издържиш, Доминика ще се погрижи за теб.
Предполагам, че е разочароващо, но засега останете търпеливи.
Perhaps the problem is pretty clear from their perspective; hence, they feel little need for further communication. In any case, it has not ended for us yet. I bet the casino representative will soon be asked to provide further evidence supporting his stance. Just try to hold on, Dominika will take care of you.
I imagine it is frustrating, just for now, stay patient.
Те отговориха на жалбоподателя, но аз нямах множество акаунти и бонуси… Получих по пощата от тях, за да играя за рождения ден…
They responded on complainmant but i didnt have multiple accounts and bonuses… i got by post from them to play for birthday…
Имах същото чувство, докато разговаряхме тук. Вярвам, че това е конкретно частта, която трябва да изясним в жалбата.
Спомням си, че си помислих, че разглеждането на бонусите за рожден ден като предмет на търсене на бонуси е доста странно, защото според начина, по който разбирам този вид бонус, смисълът е да се предложи бонус на всеки играч с акаунт на неговия рожден ден.
Начинът, по който разбирам обаче, представителят на казиното вече не е много склонен да сътрудничи чрез жалбата, като споменава „естеството на комуникацията с нашия отдел за управление на риска по отношение на преследването на правни действия". Препоръчителната стъпка е да се свържете с eCOGRA.
Какво мислиш за всичко това?
I had the same feeling while we've been chating here. I believe this is specifically the part we need to clear out in the complaint.
I remember I thought that considering especially birthday bonuses as a subject of bonus hunting was pretty weird, because the way I understand this kind of bonus, the point is to offer the bonus to every player with an account on his birthday.
The way I understand it though, the casino representative is not very fond of cooperating through the complaint anymore, mentioning "the nature of the communication with our risk management department regarding pursuit of legal action". Contacting the eCOGRA is the suggested step.
What do you make of it all?
Да, те не искат да ми изтеглят моята печалба, която ми изпратиха, защо ми изпратиха бонус за рожден ден, ако имах 2 акаунта, те просто направиха причина да анулират печалбата, толкова много невъзможно за разгръщане казино, изпратих всичките си документи, докато изтеглях, докато играех депозирах 50 € поради тяхната заявка, това беше заявка за продължаване на играта и по-бързо разгръщане на бонуса, след като те одобриха документите ми за теглене и те „намериха" причина, поради която използвах 2 акаунта, за които не знам… ако използвах 2 акаунта, тогава защо ми изпратиха подарък по пощата защо искаха да депозират 50€ преди да изтеглят защо тогава ме оставиха да играя на техния сайт през цялото време? И те нямат правилен отговор, след което казват „свържете се с ECOGRA"
защо тогава ми одобряват документите? И искаш ли ми акт за раждане? Кражба на информация и документи, прекарване на време за невалидни печалби, които получих от тях за рожден ден, за да играя БЕЗПЛАТНО ТЕ ПИШАТ НА ХАРТИЯ ВХОД В НАШЕТО КАЗИНО НА РОЖДЕНИЯ ТИ ДЕН, много е просто да кажеш да се свържете с ECOGRA и да се оплачете с тях… ще се свържа с тях… Когато депозирате е добре, когато трябва да изтеглите неговия анулиран, така че затворете acc в началото или поискайте всички документи в началото? И не давайте на играчите никакви бонуси, ако искате да ги измамите и не искате да плащате, ако спечелят, но за тях е добре, ако загубят пари, но когато трябва да теглят, ситуацията е трудна за тях, така че не измамвайте играчите и им изпращайте промоции и бонуси за BIRHTDAY …. Много много лош сайт неучтив, измамници.
Yeah they don’t want to withdraw me my winning which they sent to me why they sent me bonus for birthday if i had 2 accounts they just made reason to void winning so very undeployable casino i sent all my documents while i withdraw while i played i deposited 50€ because of their request this was request to continue playing and faster rolling out bonus after all they approved my documents for withdrawing and they "found" reason that i used 2 account which i dont know for… if i used 2 accounts then why they sent me a gift by post why they wanted to deposit 50€ before withdraw why they let me play on their site whole time then? And they dont have right answer then they say "contact ECOGRA"
why they approve my documents then? And asking me for a birth certificate so? Stoling information and documents, spending time for void winnings which i got from them for birthday to play FOR FREE THEY WRITE ON PAPER LOGIN TO OUR CASINO ON YOUR BIRHTDAY it’s very simlle to say contact ECOGRA and complain with them… im going to contact them… When you deposit is ok when you need to withdraw its voided so close acc in start or ask for all documents at start? And dont let players any bonuses if you wanna scam them and dont wanna pay if they win but for them is good if they lose money but when they have to withdraw its difficult situation for them so dont scam players and send them promotions and bonuses for BIRHTDAY…. Very very bad site impolite, scammers.
Както винаги казвам, много е трудно да се сравняват депозити и тегления. Трябва да запомните, че депозитът зависи изцяло от вас и не изисква проверка, независимо дали добавяте парите към вашата казино сметка или не. Тегленето, от друга страна, трябва да отговаря на някакво изискване, за да бъде обработено.
Освен това уважаваните казина закриват сметки веднага щом се убедят, че играчът несъмнено е нарушил правилата и е злоупотребил с тях, за да спечели нечестно предимство пред казиното и неговите шансове. Ето защо е жалко, че казиното не се възползва от шанса да демонстрира своите действия.
Мисля, че свързването с eCOGRA може да изглежда като странен обрат на събитията, но се радвам, че опитахте. Целта е да се предупредят официалните власти, които след това, след провеждане на разследване, могат да наредят казиното да се държи по различен начин. което, тъй като не сме официалният орган, не можем да направим директно. Надявам се сега смисълът да е по-ясен.
Кажете ми как подхождат към вашата ситуация, моля.
As I always say, it is very difficult to compare deposits and withdrawals. You should remember that a deposit is completely up to you and does not require verification, regardless of whether you add the money to your casino account or not. A withdrawal, on the other hand, needs to meet some kind of requirement in order to be processed.
Additionally, respectable casinos close accounts as soon as they are certain that the player has unquestionably broken the rules and abused these to gain an unfair advantage over the casino and its odds. Therefore, it is regrettable that the casino does not take advantage of the chance to demonstrate their actions.
I think getting in touch with eCOGRA might seem like a strange turn of events, but I am happy you gave it a shot. The goal is to alert its official authorities, who may then, after conducting an investigation, mandate that the casino behave differently. which, since we are not the official authority, we are unable to do directly. I hope the meaning is clearer now.
Let me know how they approach your situation, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.