ФорумКазинаGrand Mondial Casino - обща дискусия

Grand Mondial Casino - обща дискусия

преди 1 месец от BojanMandic
|
542 преглеждания 19 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Grand Mondial Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 месец

Взех подарък за рожден ден (бонус) от тях, получих 6550 € и те анулираха печалбата ми….

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Никога нямам бонус

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Взех подарък за рожден ден (бонус) от тях, получих 6550 € и те анулираха печалбата ми….

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, бихте ли разяснили малко повече ситуацията, която се случи в казиното? Защо пропуснахте печалбите си? Какви бяха изискванията за този бонус?

Ще чакам отговора. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Те казаха, че съм използвал друг акаунт, който не знам, тъй като имам брат, който е играл в казино grand mondial, но неговият акаунт, аз нямам 2 изисквания за акаунт, беше, че трябва само да хвърлям игри и депозирах 50 € по тяхно искане, което правя и след това просто ми върнаха 50€, анулираха печалбата и заключиха сметката

Автоматичен превод:
BojanMandic
преди 1 месец

Тогава може и това да е.

Ако играете от същото място и друг акаунт споделя вашия адрес, впечатлението, че сте ловец на бонуси, обикновено става по-силно. Някои традиционни казина все още разглеждат използването на същия IP като подозрително поведение.

Ние, от друга страна, разбираме, че подобни неща могат да се случат естествено, без да следват лоши намерения. Прост факт е, че някои членове на едно домакинство несъзнателно играят в едно и също казино.

По наше мнение обаче, ако бъдат открити няколко акаунта, казиното трябва винаги да може да определи дали всеки играч е получил нечестно предимство пред казиното. Освен това, въз основа на вашата жалба, изглежда, че не сте поискали никакви бонуси, което според мен почти изключва всяко предимство пред казиното.

Във всеки случай подаването на жалбата беше правилното нещо и съм любопитен да видя как ще се развие и какъв отговор ще даде представителят на казиното.

Бих искал да знам дали акаунтите на брат ви и вашите собствени са напълно потвърдени. Можете ли да кажете, моля?


Автоматичен превод:
преди 1 месец

просто акаунтът ми беше напълно потвърден, след като го изтеглих, те искаха моята идентификация, която предоставям, след това те искаха моето свидетелство за раждане, предоставих цялата информация, която искаха, и след това затвориха акаунта и анулираха печалбите, наистина искам моите 6550 € да бъдат изтеглени, губя много пари, но когато спечеля, те се анулират... защо не са потвърдили профила при депозита 😂 чакам до 20 септември, те просто ми губят времето

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
BojanMandic
преди 1 месец

благодаря Много е вероятно в крайна сметка да не сте преминали KYC. За мен почти звучи така, сякаш акаунтът е закрит в резултат на това, че сте предоставили личните документи. Което означава, че все още се занимаваме с акаунта на брат ви. Говорейки за това, акаунтът му потвърден ли е, моля? Може ли той все още да има достъп до акаунта си?

Знаете, че казината обикновено не верифицират акаунти по-рано, просто защото играчите трябва да следват правилата на казиното през цялото време и тъй като едно от добре познатите правила гласи, че всеки човек може да регистрира само един акаунт, мениджърите го приемат като доста ясна информация. Така че, ако нарушите това правило, има много малко за обяснение. Вашият случай обаче връща интересната тема. Няколко играчи биха предпочели да верифицират акаунтите си веднага след регистрацията на акаунта, за да предотвратят по-късни усложнения с KYC. Винаги е важно да се докаже, че вторият акаунт принадлежи на същото лице и е създаден, за да спечели гореспоменатото нечестно предимство.

Според мен обаче някои казина пропускат подобни разследвания и преминават директно към закриване на сметка и конфискация на печалби.

Жалбата ще разкрие повече, сигурен съм.


Автоматичен превод:
преди 1 месец

Той има достъп до акаунта си. Получих имейл, че предадох всички одобрени от тях

Автоматичен превод:
BojanMandic
преди 1 месец

И така, правилно ли разбирам, че ще ви платят парите, нали?🤔

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Не, няма да искат да ми теглят пари... чакам от 20 септември

Автоматичен превод:
BojanMandic
преди 1 месец

Съжалявам тогава. Тогава не съм те разбрал правилно.

Все още чакаме да видим как ще се развие жалбата ви, така че се надяваме скоро да можем да видим някакво движение там.

Ще чакаме актуализации.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Romi
преди 4 седмици

Добре благодаря!

Автоматичен превод:
BojanMandic
преди 3 седмици

Ние ще следим внимателно вашия случай с вас.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Те не отговарят и не искат да ме оттеглят...

Автоматичен превод:
BojanMandic
преди 3 седмици

Може би проблемът е доста ясен от тяхна гледна точка; следователно те не изпитват малка нужда от по-нататъшна комуникация. Така или иначе, за нас още не е приключило. Обзалагам се, че представителят на казиното скоро ще бъде помолен да предостави допълнителни доказателства в подкрепа на позицията си. Просто се опитай да издържиш, Доминика ще се погрижи за теб.

Предполагам, че е разочароващо, но засега останете търпеливи.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 седмици

Те отговориха на жалбоподателя, но аз нямах множество акаунти и бонуси… Получих по пощата от тях, за да играя за рождения ден…

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
BojanMandic
преди 3 седмици

Имах същото чувство, докато разговаряхме тук. Вярвам, че това е конкретно частта, която трябва да изясним в жалбата.

Спомням си, че си помислих, че разглеждането на бонусите за рожден ден като предмет на търсене на бонуси е доста странно, защото според начина, по който разбирам този вид бонус, смисълът е да се предложи бонус на всеки играч с акаунт на неговия рожден ден.

Начинът, по който разбирам обаче, представителят на казиното вече не е много склонен да сътрудничи чрез жалбата, като споменава „естеството на комуникацията с нашия отдел за управление на риска по отношение на преследването на правни действия". Препоръчителната стъпка е да се свържете с eCOGRA.

Какво мислиш за всичко това?


Автоматичен превод:
Radka
преди 3 седмици

Да, те не искат да ми изтеглят моята печалба, която ми изпратиха, защо ми изпратиха бонус за рожден ден, ако имах 2 акаунта, те просто направиха причина да анулират печалбата, толкова много невъзможно за разгръщане казино, изпратих всичките си документи, докато изтеглях, докато играех депозирах 50 € поради тяхната заявка, това беше заявка за продължаване на играта и по-бързо разгръщане на бонуса, след като те одобриха документите ми за теглене и те „намериха" причина, поради която използвах 2 акаунта, за които не знам… ако използвах 2 акаунта, тогава защо ми изпратиха подарък по пощата защо искаха да депозират 50€ преди да изтеглят защо тогава ме оставиха да играя на техния сайт през цялото време? И те нямат правилен отговор, след което казват „свържете се с ECOGRA"

защо тогава ми одобряват документите? И искаш ли ми акт за раждане? Кражба на информация и документи, прекарване на време за невалидни печалби, които получих от тях за рожден ден, за да играя БЕЗПЛАТНО ТЕ ПИШАТ НА ХАРТИЯ ВХОД В НАШЕТО КАЗИНО НА РОЖДЕНИЯ ТИ ДЕН, много е просто да кажеш да се свържете с ECOGRA и да се оплачете с тях… ще се свържа с тях… Когато депозирате е добре, когато трябва да изтеглите неговия анулиран, така че затворете acc в началото или поискайте всички документи в началото? И не давайте на играчите никакви бонуси, ако искате да ги измамите и не искате да плащате, ако спечелят, но за тях е добре, ако загубят пари, но когато трябва да теглят, ситуацията е трудна за тях, така че не измамвайте играчите и им изпращайте промоции и бонуси за BIRHTDAY …. Много много лош сайт неучтив, измамници.


Автоматичен превод:
BojanMandic
преди 2 седмици

Както винаги казвам, много е трудно да се сравняват депозити и тегления. Трябва да запомните, че депозитът зависи изцяло от вас и не изисква проверка, независимо дали добавяте парите към вашата казино сметка или не. Тегленето, от друга страна, трябва да отговаря на някакво изискване, за да бъде обработено.

Освен това уважаваните казина закриват сметки веднага щом се убедят, че играчът несъмнено е нарушил правилата и е злоупотребил с тях, за да спечели нечестно предимство пред казиното и неговите шансове. Ето защо е жалко, че казиното не се възползва от шанса да демонстрира своите действия.

Мисля, че свързването с eCOGRA може да изглежда като странен обрат на събитията, но се радвам, че опитахте. Целта е да се предупредят официалните власти, които след това, след провеждане на разследване, могат да наредят казиното да се държи по различен начин. което, тъй като не сме официалният орган, не можем да направим директно. Надявам се сега смисълът да е по-ясен.

Кажете ми как подхождат към вашата ситуация, моля.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини