ФорумКазинаGrand Mondial Casino - обща дискусия

Grand Mondial Casino - обща дискусия

преди 1 седмица от BojanMandic
|
288 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 седмица
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Grand Mondial Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 седмица

Взех подарък за рожден ден (бонус) от тях, получих 6550 € и те анулираха печалбата ми….

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Никога нямам бонус

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Взех подарък за рожден ден (бонус) от тях, получих 6550 € и те анулираха печалбата ми….

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравейте, бихте ли разяснили малко повече ситуацията, която се случи в казиното? Защо пропуснахте печалбите си? Какви бяха изискванията за този бонус?

Ще чакам отговора. 🙂

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Те казаха, че съм използвал друг акаунт, който не знам, тъй като имам брат, който е играл в казино grand mondial, но неговият акаунт, аз нямам 2 изисквания за акаунт, беше, че трябва само да хвърлям игри и депозирах 50 € по тяхно искане, което правя и след това просто ми върнаха 50€, анулираха печалбата и заключиха сметката

Автоматичен превод:
BojanMandic
преди 3 дни

Тогава може и това да е.

Ако играете от същото място и друг акаунт споделя вашия адрес, впечатлението, че сте ловец на бонуси, обикновено става по-силно. Някои традиционни казина все още разглеждат използването на същия IP като подозрително поведение.

Ние, от друга страна, разбираме, че подобни неща могат да се случат естествено, без да следват лоши намерения. Прост факт е, че някои членове на едно домакинство несъзнателно играят в едно и също казино.

По наше мнение обаче, ако бъдат открити няколко акаунта, казиното трябва винаги да може да определи дали всеки играч е получил нечестно предимство пред казиното. Освен това, въз основа на вашата жалба, изглежда, че не сте поискали никакви бонуси, което според мен почти изключва всяко предимство пред казиното.

Във всеки случай подаването на жалбата беше правилното нещо и съм любопитен да видя как ще се развие и какъв отговор ще даде представителят на казиното.

Бих искал да знам дали акаунтите на брат ви и вашите собствени са напълно потвърдени. Можете ли да кажете, моля?


Автоматичен превод:
преди 3 дни

просто акаунтът ми беше напълно потвърден, след като го изтеглих, те искаха моята идентификация, която предоставям, след това те искаха моето свидетелство за раждане, предоставих цялата информация, която искаха, и след това затвориха акаунта и анулираха печалбите, наистина искам моите 6550 € да бъдат изтеглени, губя много пари, но когато спечеля, те се анулират... защо не са потвърдили профила при депозита 😂 чакам до 20 септември, те просто ми губят времето

Редактиран от автора преди 2 дни
Автоматичен превод:
BojanMandic
преди 2 дни

благодаря Много е вероятно в крайна сметка да не сте преминали KYC. За мен почти звучи така, сякаш акаунтът е закрит в резултат на това, че сте предоставили личните документи. Което означава, че все още се занимаваме с акаунта на брат ви. Говорейки за това, акаунтът му потвърден ли е, моля? Може ли той все още да има достъп до акаунта си?

Знаете, че казината обикновено не верифицират акаунти по-рано, просто защото играчите трябва да следват правилата на казиното през цялото време и тъй като едно от добре познатите правила гласи, че всеки човек може да регистрира само един акаунт, мениджърите го приемат като доста ясна информация. Така че, ако нарушите това правило, има много малко за обяснение. Вашият случай обаче връща интересната тема. Няколко играчи биха предпочели да верифицират акаунтите си веднага след регистрацията на акаунта, за да предотвратят по-късни усложнения с KYC. Винаги е важно да се докаже, че вторият акаунт принадлежи на същото лице и е създаден, за да спечели гореспоменатото нечестно предимство.

Според мен обаче някои казина пропускат подобни разследвания и преминават директно към закриване на сметка и конфискация на печалби.

Жалбата ще разкрие повече, сигурен съм.


Автоматичен превод:
преди 2 дни

Той има достъп до акаунта си. Получих имейл, че предадох всички одобрени от тях

Автоматичен превод:
BojanMandic
преди 23 часове

И така, правилно ли разбирам, че ще ви платят парите, нали?🤔

Автоматичен превод:
преди 7 часове

Не, няма да искат да ми теглят пари... чакам от 20 септември

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини