преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Grand Fortune Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Просто се чудех дали има някой, който е преживял положително изтегляне от казино Grand Fortune? Наскоро спечелих около $ 7000 миналата седмица и изпратих всичките си документи за проверка и бяха одобрени. Изминаха само няколко дни, откакто всичко беше изпратено, но се надявах да чуя дали има играчи с положителен опит при теглене с тях. Отзивите, които прочетох досега, не се надяват ни най -малко ... и съм изключително нервен да получа изплащането си, както е обещано. Благодаря!
I just was wondering if there's anyone who has experienced a positive withdrawal from Grand Fortune casino? I recently won about $7000 last week, and have sent in all my documents for verification and have been approved. It's only been a couple of days since everything was submitted, but was hoping to hear if there are any players with positive withdrawal experiences with them. The reviews I read thus far, arent hopeful in the least...and I'm extremely nervous about getting my payout as promised. Thanks!
Казиното е част от много голяма група казина. Можете да прочетете повече за всички жалби, подадени срещу тях тук https://casino.guru/Grand-Fortune-Casino-review#tab=js-tab-reputation
Наистина беше много кратко време, откакто поискахте тегленето, така че просто му дайте малко време. Особено като се има предвид, че сте от САЩ, някои тегления в САЩ могат да отнемат дори 2 седмици, но честно казано, не би трябвало да отнеме повече време.
Стискам палци!
The casino is a part of a very large group of casinos. You can read more about all the complaints submitted against them here https://casino.guru/Grand-Fortune-Casino-review#tab=js-tab-reputation
It's been really a very short time since you requested the withdrawal so just give it some time. Especially considering you're from the US, some withdrawals to the US can take even 2 weeks, but it shouldn't take longer to be honest.
Fingers crossed!
Аз съм японец. Каза, че можете да играете от Япония, така че се регистрирах от тук и получих безплатен бонус от $35. Също така изпълних изискванията за залагане и депозирах $10. Следвах инструкциите в чата, за да удостоверя KYC и когато се опитах да направя теглене, чатът внезапно ме информира, че не е наличен в моя район. Чатът беше прекъснат и не успях да изтегля пари. Потвърдено, че е сайт за измама. Всички, моля, бъдете внимателни
I am Japanese. It said that you could play from Japan, so I registered from here and received a free bonus of $35. I also completed the wagering requirements and deposited $10. I followed the instructions in the chat to authenticate KYC, and when I tried to make a withdrawal, the chat suddenly informed me that it was not available in my area. The chat was cut off and I was unable to withdraw money. Confirmed to be a scam site. Everyone please be careful
私は日本人です。日本からもプレイ可能と記載してあったのでここから登録して35ドルの無料ボーナスをもらいました。そして賭け条件をクリアして10ドルの入金もしました。チャットの指示に従ってKYCも認証させ、出金しようとしたら急にチャットからお住まいの地域では利用できません。とチャットを切られて出金もできませんでした。詐欺サイト確定です。皆様ご注意を
Здравей!
Бих казал обаче, че това е само началото. Предлагаме безплатна функция за играчи в подобни ситуации и ви призовавам да се възползвате от шанса. Ако това казино ви е ограничило да теглите основно поради вашата страна на произход, те са направили грешката да ви позволят да създадете акаунт, да вземете бонус и да играете.
Само още един въпрос, използвахте ли Япония като ваша страна на пребиваване, когато създавахте акаунта?
Ако отговорът е „да", тогава не губете време и подайте жалба безплатно.
Тази връзка ви позволява да подадете такъв: https://casino.guru/complaints/create
Тази връзка предоставя полезно ръководство и обяснява какво да очаквате по-нататък.
Какво мислиш за това?
Hello there!
I'd say this is just the beginning, though. We offer a free feature to players in similar situations, and I urge you to take the chance. If that casino restricted you from withdrawing mainly due to your country of origin, they made the mistake of allowing you to create an account, take a bonus, and play.
Just a further question, did you use Japan as your country of residence when you created the account?
If the answer is "yes", then do not waste any time and submit a complaint for free.
This link allows you to lodge one: https://casino.guru/complaints/create
This link provides a useful guide and explains what to expect next.
What do you think about it?
да Определено е Япония! Адресът ми е в Япония, шофьорската ми книжка и картата My Number са японски граждани и са сертифицирани от KYC. Чатът също беше преведен на японски и работеше според инструкциите. Въпреки това, когато говорих за теглене на пари, ми казаха, че услугата не е достъпна в моя район, така че затворих чата и не можах да вляза в чата от там. Чувствах се като глупак, защото не разбирах езика. много тъжно
yes. It's definitely Japan! My address is in Japan, and my driver's license and My Number card are both Japanese nationals and have been KYC-certified. The chat was also translated into Japanese and worked as instructed. However, when I talked about withdrawing money, I was told that the service was not available in my area, so I closed the chat and was unable to enter the chat from there. I felt like a fool because I couldn't understand the language. very sad
はい。確実に日本です!住所も日本ですし、運転免許証とマイナンバーカードも日本国籍でKYC認証しました。チャットも日本語に翻訳してくれて指示通りに動きました。しかし出金の話をしたらお住まいの地域からのご利用はできませんと言われてチャットを閉じてそこからチャットにもはいれなくなりました。言葉が通じないからか、なんか馬鹿にされた気分になりました。とても悲しいです
Мисля, че това е недоразумение. 🙂 Сигурен съм, че всичките ви документи са от Япония, просто попитах дали тази държава е налична във формуляра за регистрация на казиното, където трябва да посочите пълния си адрес плюс страната си на произход. Това беше всичко.
И аз също казвам, че трябва да подадете жалбата; колкото повече мисля за това, толкова повече се убеждавам, че е станала грешка.
I think this is a misunderstanding. 🙂 I'm sure your documents are all from Japan, I just asked whether this country is available in the casino's registration form, where you must state your full address plus your country of origin. That was all.
And I also say you should submit the complaint; the more I'm thinking about it, the more I'm convinced there was a mistake.
От екранната снимка ясно разбирам, че сте се регистрирали от забранена държава. Въпреки това, възможно ли е да изберете тази държава във формуляра за регистрация?
Както и да е, мисля, че най-добре ще бъде да подадете жалба на линка, който Radka даде по-горе. Това ще бъде най-разумното нещо, тъй като нашият екип ще се опита да разгледа вашия случай и да ви помогне. Готови ли сте за това?
I clearly understand from the screenshot that you registered from a banned country. However, was it possible to select this country in the registration form ?
Anyway, I think the best thing to do would be to file a complaint at the link Radka provided above. This will be the most sensible thing to do, as our team will try to look into your case and help you. Are you up for it ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.