преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Goxbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Освен това, след като предишния път се свързах с вас относно некредитирането на средства по игралната сметка и предоставих цялата информация за ситуацията в казиното, акаунтът ми беше блокиран и пари не бяха кредитирани. Въпреки че вашият специалист, който се справи с оплакването, увери, че всичко ще бъде наред. За мен не е важно какво ще се случи с акаунта, за мен е важно тези ситуации да получат възможно най-голяма гласност. И за мен не е проблем да предоставя като доказателство всички снимки и файлове и показания, които имам. Нека другите играчи имат ясна информация за това как казиното третира играчите
Moreover, after I contacted you the previous time about the non-crediting of funds to the gaming account, and provided all the information about the situation in the casino, my account was blocked and no money was credited. Although your specialist who handled the complaint assured that everything will be fine. It is not important to me what will happen to the account, it is important to me that these situations are given as much publicity as possible. And it is not a problem for me to provide as evidence all the photos and files and statements that I have. Let other players have clear information about how the casino treats players
Більш того після того як я до вас звернувся попереднього разу щодо не нарахування на ігровий рахунок коштів, і надав всю інформацію про становище в казино, мій акаунт було заблоковано а грошей не нараховано. Хоча ваш спеціаліст котрий вів скаргу запевнив що все буде добре. Мені не важливо що буде з акаунтом , мені важливо щоб цим ситуаціям було як найбільше надано розголосу. І мені не є проблемою надати в доказ всі фото і файли і виписки які я маю. Нехай інші гравці чітко мають інформацію про те як в казино ставлення до гравців
Ето ви доказателства, че в казиното се крадат пари; кореспонденция с поддръжка на казино 9 часа от 18.05 ми обещаха да изпратят печалбите на картата, обяснявайки причините за забавянето, сведоха го до система, за която никой не знае и не дава информация. В 4.05 излязох от акаунта си по време на тегленето на парите нямаше разписки от казиното. В 5.18 влязох в акаунта и след това на касата и видях, че статусът е сменен на одобрен, тоест плащането е извършено. Пари не са получени. Това не се случва за първи път. Прилагам кореспонденцията. Мога да изпратя оригинал на всеки, който има нужда.
Чат в 7goxbet.com
Чатът започна на: събота, 26 август 2023 г., в 02:44 (GMT+0)
[02:48] 50194950: Вход : 50194950
Въпрос: О, вие, кучки, сега напишете какво е показано на картата
[02:48] Ника се присъедини към чата
[02:49] Ника: Здравей, как мога да се свържа с теб?
[02:49] 50194950: Файл: https://tawk.link/5a0da7d8198bd56b8c03b8c1/vc/64e966fcbfcd937997a89c8d/v/0001b3a773a15e06672837d5c800662031e32d8a /Screenshot_2023-08-26-04-49-59-700_com.android.chrome.jpg
[02:49] 50194950: VI.
[02:49] 50194950: Нямаше резултат в 4.48
[02:50] Ника: заключенията бяха одобрени, средствата ни напуснаха, очаквайте постъпления скоро
[02:50] 50194950: И в 5.49 вече написано одобрено
[02:50] 50194950: Файл: https://tawk.link/5a0da7d8198bd56b8c03b8c1/vc/64e966fcbfcd937997a89c8d/v/c626e01ec000c3c7f0de37fad3e6dbf966511970/Scre enshot_2023-08-26-04-40-29-455_com.android.chrome.jpg
[02:51] Ника: средствата ще пристигнат скоро, моля изчакайте
[02:52] 50194950: В 4.40 нямаше обработка на касови бележки в 4.48, вашият служител обещава, че ще пристигнат, просто трябва да изчакате. И сега отивам и
[02:52] 50194950: Файл: https://tawk.link/5a0da7d8198bd56b8c03b8c1/vc/64e966fcbfcd937997a89c8d/v/4547d0c6cff62da451a156150e56db53bc07d335/S creenshot_2023-08-26-05-52-10-160_com.android.chrome.jpg
[02:52] 50194950: Сега ще ви предоставя снимка на транзакционната карта.
[02:53] 50194950: И няма нищо от теб
[02:53] Ника: заключенията бяха одобрени, средствата ни напуснаха, очаквайте постъпления скоро
[02:53] 50194950: Бях сто процента прав вие крадци глупави аора
[02:54] 50194950: Докато напуснах интернет, състоянието се промени.
[02:54] 50194950: Да, разбирам. Днес ще направя всичко, за да съжаляваш.
[02:56] 50194950: Имам извлечение, че в интервала от 04.04 до сега парите не са получени от мен. Не можеш да се измъкнеш от него. Отговор. Крадците
[02:56] 50194950: Глупаво се възползвахте от времето, докато ме нямаше
[02:58] 50194950: Окаян. Мразя тези дребни неща. Не съм писал много. Сега ще добавя всичко от този разговор + туитове и ще плащам за реклама, но колкото се може повече професионални играчи. разпознава те
[02:58] 50194950: Ще има пари, ще има пари, просто изчакайте, има проблеми в системата
[03:00] 50194950: Току-що напусна акаунта. Статусът вече е променен веднага и разговорът е отписан, изчакайте. И тогава всичко ще бъде изхвърлено в банката, но не мога да попитам банката, защото не получих отговор от вас на въпроса за транзакцията и нямате номер или разписка за плащане
[03:02] 50194950: Страхотно. Сигурен съм, че мога да докажа в съда и полицията това, което правите, се нарича 190 st scamers. Тъй като и във форума не е дълго да обяснявате, че не сте честно казино
[03:02] 50194950: Дано гориш в ада за твоите лудории
[03:05] 50194950: Файл: https://tawk.link/5a0da7d8198bd56b8c03b8c1/vc/64e966fcbfcd937997a89c8d/v/a7f2669d4d2b23dc870d3740123755656e99255d /Screenshot_2023-08-26-06-03-53-283_ua.privatbank.ap24-edit.jpg
[03:05] 50194950: Специално проверено току-що и колкото и да е странно, няма възстановяване на средства
[03:06] 50194950: Ще гориш в ада
[03:07] 50194950: Колко ниско е, че всеки ден извършвате само нормални транзакции за милиони и глупаво крадете по 500 UAH всяка.
[03:08] 50194950: Да, да, от 1000 души до 500 играчи. Вземете половин милион
[03:08] 50194950: Кажете на шефа си, че затворът го чака
[03:11] 50194950: Ще направя всичко възможно, за да оповестя публично m и да накарам полицията действително да започне дело и да блокира вашия сайт m и сметките също, без значение колко упорито се опитвате да прехвърлите пари през други банки, за например "изток" и основният в PrivatBank
[03:11] 50194950: Ще се опитам да докажа и това
[03:12] 50194950: Слава Богу, че запазих цялата кореспонденция в пощата.
[03:13] 50194950: Това, което не мога да разбера, е как изобщо не си бил открит и убит
[03:14] 50194950: Изпращам копие от протокола от разговора до банката и себе си
[03:14] 50194950: Не ти пожелавам добър ден
[03:20] Ника напусна чата
Без tawk.to li
имате чат акаунт? Създайте безплатно тук!
Here is evidence for you that money is stolen in the casino; correspondence with casino support 9 hours from 18.05 they promised me to send the winnings to the card, explaining the reasons for the delay, they reduced it to a system that no one knows about and does not give information. At 4.05 I logged out of my account at the time of the withdrawal of money there were no receipts from the casino. At 5.18 I logged into the account and then to the cashier and saw that the status was changed to approved, that is, the payment was made. No money has been received. This is not the first time this has happened. I am attaching the correspondence. I can send the original to anyone who needs it.
Chat on 7goxbet.com
Chat started on: Saturday, August 26, 2023, at 02:44 (GMT+0)
[02:48] 50194950: Login : 50194950
Question: Oh you bitches now write what is shown on the map
[02:48] Nika has joined the chat
[02:49] Nika: Hello, how can I contact you?
[02:49] 50194950: File : https://tawk.link/5a0da7d8198bd56b8c03b8c1/vc/64e966fcbfcd937997a89c8d/v/0001b3a773a15e06672837d5c800662031e32d8a /Screenshot_2023-08-26-04-49-59-700_com.android.chrome.jpg
[02:49] 50194950: VI.
[02:49] 50194950: There was no output in 4.48
[02:50] Nika: the conclusions were approved, the funds left us, expect receipts soon
[02:50] 50194950: And in 5.49 already written approved
[02:50] 50194950: File : https://tawk.link/5a0da7d8198bd56b8c03b8c1/vc/64e966fcbfcd937997a89c8d/v/c626e01ec000c3c7f0de37fad3e6dbf966511970/Scre enshot_2023-08-26-04-40-29-455_com.android.chrome.jpg
[02:51] Nika: funds will arrive soon, please wait
[02:52] 50194950: At 4.40 there were no receipts being processed at 4.48, your employee promises that they will arrive, you just have to wait. And now I go and
[02:52] 50194950: File : https://tawk.link/5a0da7d8198bd56b8c03b8c1/vc/64e966fcbfcd937997a89c8d/v/4547d0c6cff62da451a156150e56db53bc07d335/S creenshot_2023-08-26-05-52-10-160_com.android.chrome.jpg
[02:52] 50194950: I will now provide you with a photo of the transaction card.
[02:53] 50194950: And there's nothing from you
[02:53] Nika: the conclusions were approved, the funds left us, expect receipts soon
[02:53] 50194950: I was one hundred percent right you thieves stupid aora
[02:54] 50194950: While I left the Internet, the status changed.
[02:54] 50194950: Yes, I understand. Today I will do everything to make you regret it.
[02:56] 50194950: I have an extract stating that in the interval from 04.04 until now the money has not been received by me. You can't get away from it. Answer. The thieves
[02:56] 50194950: You stupidly took advantage of the time while I was gone
[02:58] 50194950: Wretched. I hate these petty things. I haven't written much. Now I'll add everything from this conversation + tweets and pay for advertising, but as many pro players as possible. recognizes you
[02:58] 50194950: There will be money, there will be money, just wait, there are problems in the system
[03:00] 50194950: Just left the account. The status has already been changed immediately and the conversation has been written off, wait. And then everything will be thrown off at the bank, but I can’t ask the bank because I didn’t receive a response from you to the question about the transaction and you don’t have a number or receipt for payment
[03:02] 50194950: Great. I am sure that I can prove in court and the police what you are doing is called 190 st scammers. Since also in the forum it is not long to explain that you are not an honest casino
[03:02] 50194950: May you burn in hell for your antics
[03:05] 50194950: File : https://tawk.link/5a0da7d8198bd56b8c03b8c1/vc/64e966fcbfcd937997a89c8d/v/a7f2669d4d2b23dc870d3740123755656e99255d /Screenshot_2023-08-26-06-03-53-283_ua.privatbank.ap24-edit.jpg
[03:05] 50194950: Specially checked just now and oddly enough there was no refund
[03:06] 50194950: You will burn in hell
[03:07] 50194950: How low is it that every day you only carry out normal transactions for millions and stupidly steal 500 UAH each.
[03:08] 50194950: Yes, yes, from 1000 people to 500 players. Take half a million
[03:08] 50194950: Tell your boss that the prison is waiting for him
[03:11] 50194950: I will do everything I can to make public m and get the police to actually open a case, and block your site m and accounts too, no matter how hard you try to transfer money through other banks, for example, "east" and the main one in PrivatBank
[03:11] 50194950: I'll try to prove that too
[03:12] 50194950: Thank God I saved all the correspondence to the mail.
[03:13] 50194950: What I can't understand is how you weren't found and killed at all
[03:14] 50194950: I send a copy of the minutes of the conversation to the bank and myself
[03:14] 50194950: I don't wish you a good day
[03:20] Nika left the chat
No tawk.to li
ve chat account? Create one for free here!
Вот вам доказательства что в казино воруют деньги ; переписка с поддержкой казино 9 часов с 18.05 мне обещали прислать выйгрыш на карту объяснения причин задержки сводили к системе про которую никто не знает и не даёт информацию. В 4.05 Я вышел со своего аккаунта на момен выхода денег не было поступлений от казино. В 5.18 Я вошёл в аккаунт потом в кассу и увидел что статус поменян на одобрено то есть выплата проведена. Денег не поступило. Вот так уже не первый раз. Прикладываю переписку. Оригинал могу переслать кому нужно.у
Чат на 7goxbet.com
Чат начался в : Saturday, August 26, 2023, at 02:44 (GMT+0)
[02:48] 50194950: Логин : 50194950
Вопрос : Ах ви суки теперь пишете что виведено на карту
[02:48] Nika присоединился/лась к чату
[02:49] Nika: Здравствуйте, как я могу к Вам обращаться?
[02:49] 50194950: File : https://tawk.link/5a0da7d8198bd56b8c03b8c1/vc/64e966fcbfcd937997a89c8d/v/0001b3a773a15e06672837d5c800662031e32d8a/Screenshot_2023-08-26-04-49-59-700_com.android.chrome.jpg
[02:49] 50194950: ВИ .
[02:49] 50194950: В 4.48 не было вывода
[02:50] Nika: выводы были одобрены,средства от нас ушли,ожидайте поступления в ближайшее время
[02:50] 50194950: А в 5.49 уже написано одобрено
[02:50] 50194950: File : https://tawk.link/5a0da7d8198bd56b8c03b8c1/vc/64e966fcbfcd937997a89c8d/v/c626e01ec000c3c7f0de37fad3e6dbf966511970/Screenshot_2023-08-26-04-40-29-455_com.android.chrome.jpg
[02:51] Nika: средства поступят в ближайшее время,ожидайте пожалуйста
[02:52] 50194950: В 4.40 не было поступлений в обработке в 4.48 ваша сотрудница обещает что поступят только ждать нужно. А сейчас я захожу и
[02:52] 50194950: File : https://tawk.link/5a0da7d8198bd56b8c03b8c1/vc/64e966fcbfcd937997a89c8d/v/4547d0c6cff62da451a156150e56db53bc07d335/Screenshot_2023-08-26-05-52-10-160_com.android.chrome.jpg
[02:52] 50194950: Я вам сейчас предоставлю фото карты транзакций.
[02:53] 50194950: И там нет ничего от вас
[02:53] Nika: выводы были одобрены,средства от нас ушли,ожидайте поступления в ближайшее время
[02:53] 50194950: Я был сто процентов прав вы воры тупо аоры
[02:54] 50194950: Пока я вышел из интернета поменян статус.
[02:54] 50194950: Да я понял. Сегодня я всё сделаю что бы вы пожалели об этом.
[02:56] 50194950: У меня есть выписка о том что в промежутке с 4.04 и до теперь деньги ко мне не поступили. Вам никак не получается уйти от. Ответа. Воры
[02:56] 50194950: Вы тупо взяли и воспользовались тем временем пока меня не было
[02:58] 50194950: Убогие . Ненавижу таких мелочных. Мало что я написал Я теперь приложу все с етоготразговора + виэыписки и проплачу рекламу но максимально много игроков про. Вас узнает
[02:58] 50194950: Деньги будут , деньги будут только ожидайте, в системе проблемы
[03:00] 50194950: Только покинул аккаунт . Сразу уже статус поменян и разговор у нас списалось ждите. А дальше все будет на банк скинуть ,а с банка не могу спросить так как на вопрос о транзакции Я не получил от вас ответа и не номера ни квитанции на оплату от вас нет
[03:02] 50194950: Супер. Я уверен что смогу доказать в суде и полиции то что вы вытворяете называют 190 ст мошенники . С также в форуме не долго объяснять что вы не являетесь честным казино
[03:02] 50194950: Чтоб вы в аду сгорели за свои проделки
[03:05] 50194950: File : https://tawk.link/5a0da7d8198bd56b8c03b8c1/vc/64e966fcbfcd937997a89c8d/v/a7f2669d4d2b23dc870d3740123755656e99255d/Screenshot_2023-08-26-06-03-53-283_ua.privatbank.ap24-edit.jpg
[03:05] 50194950: Специально проверил только что и как не странно не было возврата денег
[03:06] 50194950: Гореть вам в пекле
[03:07] 50194950: Как же ето низко вы каждый день только нормальных транзакций проводите на мильйоны и тупо ворует по 500 грн.
[03:08] 50194950: Хотя да так с 1000 человек игроков по 500. Снять вот и полмиллиона
[03:08] 50194950: Передайте своему начальнику что тюрьма его ждёт
[03:11] 50194950: Я всё сделаю что смогу чтоб обнародовать м и добиться от полиции реального открытия дела а сайт ваш блокировать м и счета тоже как бы вы не старались через другие банки проводить деньги например "восток" а щет основной в ПриватБанке
[03:11] 50194950: Я и ето постараюсь доказать
[03:12] 50194950: Все переписки слава богу я сохранил на почту.
[03:13] 50194950: Вот что я не могу понять, как вас вообще не нашли и не поубивали
[03:14] 50194950: Протокол разговора высылаю копией в банк и себе
[03:14] 50194950: А вам не желаю хорошего дня
[03:20] Nika оставил/а чат
No tawk.to li
ve chat account ? Create one for free here!
Също така, в писмо от казиното за факта, че подадох последното заявление за разглеждане, беше изпратено до моята поща от личния мениджър на казиното goxbet, беше посочено, че акаунтът, по отношение на който спорът, е блокиран без възможност на възстановяване. Тъй като разпространението на информацията, съдържаща се в кореспонденцията, нарушава правилата и разпоредбите на казиното
Also, in a letter from the casino for the fact that I submitted the last application for consideration, it was sent to my mail from the personal manager of the goxbet casino, it was indicated that the account regarding which the dispute was blocked without the possibility of recovery. Since the dissemination of information contained in the correspondence violates the rules and regulations of the casino
Также в письме от казино за то что я подал прошлую заявку на рассмотрение отправлено мне на почту от личного менеджера goxbet казино указывалось что аккаунт относительно которого был спор заблокирован без возможности восстановления. Так как распространение информации содержащейся в переписке нарушения правил и норм казино
Какво ще кажете вместо това да адресирате жалбата си правилно?
Знаете ли, в момента това изисква вашето внимание и въпреки че оценявам всичко, което публикувате тук, вместо това трябва да актуализирате жалбата. 🙂
Моля, направете го тук:
https://casino.guru/goxbet-casino-player-s-withdrawal-to-card-is-continuously
Оценявам го!
И все пак виждам от стенограмата на чата, че сте били доста вулгарен и обиден, може ли това да е причината за затварянето на акаунта ви?🤔
А за останалото според не много точния превод от руски език и факта, че не мога да разчета тези принтскрийнове, много неща остават неясни за мен.
How about addressing your complaint properly instead?
You know, at the moment, it requires your attention, and though I appreciate all you posted here, you should instead update the complaint. 🙂
Kindly do that here:
https://casino.guru/goxbet-casino-player-s-withdrawal-to-card-is-continuously
Much appreciated!
Yet I see from the chat transcript you were quite vulgar and offensive, could this be the reason for closing your account, perhaps?🤔
As for the rest according to the not-so-accurate translation from the Russian language and the fact I can't read those print screens, much remains unclear to me.
След като се свързах с този сайт предишния път, относно некредитирането на средства в сметката на играта и предоставих цялата информация за ситуацията в казиното, акаунтът ми беше блокиран и пари не бяха кредитирани. Въпреки че вашият специалист, който се справи с оплакването, увери, че всичко ще бъде наред. За мен не е важно какво ще се случи с акаунта, за мен е важно тези ситуации да получат възможно най-голяма гласност. И за мен не е проблем да предоставя като доказателство всички снимки и файлове и показания, които имам. Нека другите играчи имат ясна информация за това как казиното третира играчите. Мога да дам подробни отговори на въпроси, свързани с прилагането на правилата и инструкциите в това казино. GOXBET. За мен е много важно другите да не бъдат подвеждани относно транзакцията в Украйна с това казино GOXBET !!!!!! Писах им откровено и се опитвах през последните 2 години да реша проблема. Въпреки това, нито едно мнение или права на играча нямат значение за тях. Те могат глупаво да блокират акаунта, след като се свързах с този форум, което направиха. Крадат пари и не плащат. Постоянни откази и лъжи защо не се кредитират пари по картата или по сметката. Невъзможно е да разберете за състоянието на сделката, дейността на компанията е незаконна, а служителите не само не го крият, но и пишат с гордост. Знаейки, че играчът няма право и няма достатъчно информация какво краде и произвежда. Но аз се опитвам да дам подробно описание за тях и да разпространя информация за тях, доколкото е възможно, GOXBET !!!! Защото ако няма играчи, няма да има приходи и това е GOXBET за тях. !!!! Най-лошото. Разпространението на информация е изключително важно, за да няма желание за измама и използване на чужди пари. Goxbet вие сте измамници
After I contacted this site the previous time, regarding the non-crediting of funds to the game account, and provided all the information about the situation in the casino, my account was blocked and no money was credited. Although your specialist who handled the complaint assured that everything will be fine. It is not important to me what will happen to the account, it is important to me that these situations are given as much publicity as possible. And it is not a problem for me to provide as evidence all the photos and files and statements that I have. Let other players have clear information about how the casino treats players. I can provide detailed answers to questions related to the implementation of rules and instructions in this casino. GOXBET. It is very important for me that others are not misled about the transaction in Ukraine with this casino GOXBET !!!!!! I wrote to them frankly and tried for the last 2 years to resolve the issue. However, not a single opinion or player's rights matter to them. They can stupidly block the account after I contacted this forum, which they did. They steal money and do not pay. Constant refusals and lies about why money is not credited to the card or to the account. It is impossible to find out about the status of the transaction, the company's activity is not legal, and the employees not only do not hide it, but also write about it with pride. Knowing that the player does not have the right and does not have enough information about what they steal and produce. But I am trying to provide a detailed description of them and spread information about them as much as possible, GOXBET !!!! Because if there are no players, there will be no income and this is GOXBET for them. !!!! Worst. Dissemination of information is extremely important so that there is no desire to deceive and use other people's money. Goxbet you are scammers
Після того як я звернувся на цей сайт попереднього разу , щодо не нарахування на ігровий рахунок коштів, і надав всю інформацію про становище в казино, мій акаунт було заблоковано а грошей не нараховано. Хоча ваш спеціаліст котрий вів скаргу запевнив що все буде добре. Мені не важливо що буде з акаунтом , мені важливо щоб цим ситуаціям було як найбільше надано розголосу. І мені не є проблемою надати в доказ всі фото і файли і виписки які я маю. Нехай інші гравці чітко мають інформацію про те як в казино ставлення до гравців . Я можу надати розгорнуту відповідь на питання пов'язані з виконанням правил та інструкцій в цьому казино . GOXBET. Є дуже важливим для мене те щоб інших не вводили в оману щодо транзакції в Україні данному казино GOXBET !!!!!! Я писав їм відверто і намагався впродовж останніх 2 років вирішити питання. Однак не має значення для них жодного думка і права гравця . Вони можуть тупо заблокувати акаунт після того як я звернувся до цього форуму , що і зробили. Вони крадуть гроші, і не виплачують . Постійно відмовики і брехня про те чому не нараховується на карту гроші або на рахунок. Дізнатися про стан виконання транзакції неможливо, діяльності підприємства не легальна і працівники не тільки не скривають цього , а й з гордістю пишуть про це. Знаючи ,що у гравця не має права і не має достатньо інформації про те що вони крадуть і виробляють. Але я намагаюся надати розгорнуту характеристику їм і максимально розповсюдити інформацію про них , GOXBET !!!! Так як якщо не буде гравців не буде доходів і це для них GOXBET. !!!! Найгірше. Розповсюдження інформації вкрай важливо щоб не було бажання більше обманювати і використовувати чужі гроші. Goxbet ви шахраї
Току-що намерих това другаде, вярвам, че ще има по-голямо въздействие тук.
Успех с жалбата!
I just found this elsewhere, I believe it would make a bigger impact here.
Good luck with the complaint!
Мисля, че компетентните органи ще го разберат по-добре от всеки друг. Изпратих възможно най-много. Също така за контрол на име на домейн и dss. И така нататък, накратко, те имат въпроси и най-вероятно тези, които не са оценили тази ситуация във форума и не са направили всичко, за да предотвратят извършването на престъпление.
I think the competent authorities will figure it out better than anyone else. I submitted as many as possible. Also for domain and dss name control. And so on, in short, they have questions and, most likely, those who did not evaluate this situation at the forum and did not do everything to prevent the commission of a crime.
я вважаю компетентні органи краще за всіх розберуться. Я подав які тільки було можливо. Також до контролю за доменним і dss ім'ям. І так далі коротше питань в них і скоріш за все у тих хто нафорумі не надав цій ситуації оцінки і не зробив усе задля запобігання вчиненню злочину.
Също така, имайте предвид, че съм готов да предоставя кореспонденция, съобщения, спечелени екранни снимки. По всяко време и за всеки, който се интересува.
Also, please note that I am ready to provide correspondence, messages, earned screenshots. Any time and to anyone who is interested.
Також прошу звернути увагу що листування, повідомлення, зароблені прінскріни я готовий надати. Будь коли і усім хто цікавиться.
Почти не разбирам всичките ви притеснения, но се уверете, че сте предоставили всички подходящи данни и съобщения към жалбата . Това е най-добрият подход. 👌
I barely understand all your concerns, but make sure to provide all relevant data and communications to the complaint. That's the best approach. 👌
Повтарям. Дадоха ми незаконно онлайн казино - 7Goxbet. Не е легален, тъй като не е регистриран на територията на Украйна. Не за първи път ги обират. И двата пъти подадох жалба, включително и до вас. Предишната причина беше, че от системата бяха откраднати 549 гривни, а този път 55 пъти. Не мога да изпратя повече от 5 снимки на вашия сайт. И по същия начин, Oterito няма доверие. Последният път вашите служители не направиха нищо, освен това оставиха 7,5 точки за доверие на казиното. Въпреки че казиното дори не отговаря на молбата им, това все пак не ги спря. + акаунтът ми беше блокиран и на пощата беше изпратено съобщение, че казиното няма да продължи комуникация с такъв играч, нито ще даде обяснение относно транзакцията. Тоест вашите нищо не направиха, но аз имах проблеми. Сега описах подробно ситуацията както в публикацията, така и в нашата кореспонденция и добавих контакти за комуникация и предоставих екранни снимки, но вие не само не ми помогнахте, но и не променихте статуса на казиното. Също така предоставих цялата информация по този въпрос на държавните органи за данъчна инспекция, Банката на Украйна, получателя на средствата, киберполицията, специалната комисия за хазартни онлайн казина и други хазартни игри и органите, които следят за спазването на правилата за поддържане на сървъри и домейни + на Федералното бюро за разследване да, тъй като се намира крайният бенефициент (регистриран в САЩ). Затова ми предоставете информация за състоянието на вашите задължения или контакти с това казино 7Goxbet. В момента смятам, че вашият специалист има финансиране от казиното и поради тази причина не само не спазва нормите и стандартите за етика и законодателството на Украйна. Според правилата на казиното по отношение на съда и уреждането на въпроса за плащане, те трябва да спазват правилата и разпоредбите на законодателството на Украйна - тъй като се намира на територията на Украйна. Следователно вие и аз трябва да се придържаме към законите на Украйна, когато общуваме. И вие не можете да разберете това и грубо нарушавате правилата и процедурите не само защото не спазвате закона на Украйна за хазарта, но и правото на играча на честна игра (вие също не разбирате правоприлагащите органи () ето защо - "Не разбирам" кучко, не ме интересува. Вие разбирате всичко перфектно. . И възнамерявам да добавя към изявлението за кражбата на средства информацията, че сте имали информация и не сте допринесли за решението и наказателното преследване. Имайте хубав ден
I repeat. I was given an illegal online casino - 7Goxbet. It is not legal as it is not registered on the territory of Ukraine. It's not the first time they've been robbed. Both times I filed a complaint, including to you. The previous reason was that 549 hryvnias were stolen from the system, and this time 55x. I am not able to submit more than 5 photos on your site. And likewise, Oterito has no trust. The last time your employees did nothing, moreover, they left 7.5 trust points for the casino. Although the casino doesn't even respond to their request, it still didn't stop them. + my account was blocked and a message was sent to the mail that the casino will neither continue communication with such a player nor provide an explanation regarding the transaction. That is, yours did nothing, but I had problems. Now I fully described the situation in detail both in the post and in our correspondence and added contacts for communication and provided screenshots, but you not only did not help me, but also did not change the status of the casino. I also provided all information regarding this issue to the state tax inspection authorities, the Bank of Ukraine, the recipient of the funds, cyber police, the special commission for gaming online casinos and other gambling, and the authorities that monitor compliance with the rules for maintaining servers and domains + to the Federal Bureau of Investigation yes as the ultimate beneficiary is located (registered in the USA). Therefore, provide me with information about the status of your obligations or contacts with this 7Goxbet casino. Currently, I believe that your specialist has financing from the casino and for this reason not only does not comply with the norms and standards of ethics and legislation of Ukraine. According to the rules of the casino regarding the court and the settlement of the issue of payment, they must comply with the rules and regulations of the legislation of Ukraine - as it is located on the territory of Ukraine. Therefore, you and I must adhere to the laws of Ukraine when communicating. And you cannot understand this, and grossly violated the rules and procedures not only because you do not comply with the law of Ukraine on gambling, but also the player's right to a fair game (you also do not understand law enforcement agencies () that's why - "I don't understand" bitch me not interested. You understand everything perfectly. . And I intend to add to the statement about the theft of funds the information that you had information and did not contribute to the solution and prosecution. Have a nice day
Повторюю. Мене дане незаконне он-лайн казино - 7Goxbet.,не законне так , як на території України не зареєстроване. Обікрали вже не вперше. Обидва рази я подавав скаргу в тому числі і до вас. Попередня причина була в тому, що в системі було вкрадено 549 грн а цей раз 55х. Я не маю можливості подати більше 5 фото на вашому сайті. І так само отерито не має довіри. Останній раз ваші співробітники нічого не зробили, більш того залишили 7,5 балів довіри до казино. Хоча навіть на їхній запит казино не відповідає., Та все ж їх це не зупинило. + мій акаунт було заблоковано і на пошту надійшло повідомлення про те що казино з таким гравцем не буде ані спілкування продовжувати ані пояснень щодо транзакції не надасть. Тобто ваші нічого не зробили а я мав проблеми. Зараз я повністю описав докладно ситуацію і в пості і в нашій переписці і додав контакти для зв'язку і надав прінскріни ,а ви мені не тільки не допомогли а і не змінили статус казино. Я також надав всю інформацію щодо даного питання до органів державної податкової інспекції, банку України отримувача коштів, кіберпрліцію, спеціальноу комісію по ігрових онлайн казино та інших азартних ігор, та органів які слідкують за дотриманням правил по обслуговуванню серверів і доменів + до федерального бюро розслідувань так як кінечний бенефіціара знаходиться ( зареєстровано в США). Тому надайте мені інформацію про стан виконання вами забовязаннь або про контакти з цим казино 7Goxbet. Наразі я вважаю що ваш спеціаліст має фінансування від казино і по цій причині не тільки не дотримується норм і стандартів етики ай законодавства України. Згідно з правилами казино щодо суду та вирішення питання про оплату вони повинні дотримуватися правил та норм законодавства України - так як знаходиться на території України. Тому і ми з вами при спілкуванні повинні дотримуватися законів України. А ви не можете цього зрозуміти, і грубо порушив правила і процедури не тільки в тому що не дотримуєтеся закону України про азартні ігри,а й права гравця на чесну гру ( правоохоронних органів також ви не розумієте () тому - "не розумію" сука мене не цікавить . Ви все чудово розумієте. . І я маю намір додати до заяви про викрадення коштів ту інформацію,що ви мали інформацію і не посприяли для вирішення і притягнення до відповідальності. Гарного дня
Ако очаквате отговор чрез жалбата, предполагам, че трябва да обърнете внимание на таймера за жалба:
Обработването на такава жалба отнема време, бъдете търпеливи, моля.
If you expect a reply through the complaint, I guess you should note the complaint timer:
Handling such a complaint takes time, be patient, please.
Добър ден, искам да се оплача и да уведомя другите играчи за така нареченото казино goxbet. Имаше проблем с депозита, повече от 48 часа не кредитират депозита от 350 UAH, за всяка заявка казват да изчакат, че средствата ми няма да изчезнат и ще бъдат кредитирани... Но не мисля, че срокът за депозит е повече от 48 часа
Good afternoon, I want to complain and let other players know about the so-called goxbet casino. There was a problem with the deposit, for more than 48 hours they do not credit the deposit of 350 UAH, for each request they say to wait that my funds will not disappear and will be credited... But I do not think that the term for the deposit is more than 48 hours
Доброго дня хочу поскаржитись і щоб інші гравці знали про так зване казино goxbet. Виникла проблема з депозитом, більше ніж 48 годин не зараховують депозит у розмірі 350 грн, на кожне звернення кажуть щоб чекали що мої кошти не пропадуть і будуть зараховані... Але я не думаю що для депозиту термін більше ніж 48 годин
Здравейте, понякога може да се случи тази ситуация. Първото нещо, което бих направил, е като теб да разбера какво се е случило и да се заема с казиното. Също така бих писал на доставчика на плащанията и ще ги уведомя дали всичко е наред с депозита. Ако е така, ще му дам малко време и ако нищо не се случи, можете да опитате да подадете жалба при нас.
какво ще кажеш
Hi, sometimes this situation can happen. The first thing I would do is, like you, to find out what happened and take it up with the casino. I would also write to the payment provider and let them know if everything was ok with the deposit. If so I would give it some time and if nothing happens you can try to file a complaint with us.
What do you say?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.