ФорумКазинаGoSpin Casino - обща дискусия

GoSpin Casino - обща дискусия

преди 8 месеца от Lucky90
|
2434 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с GoSpin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 8 месеца

Поисках няколко тегления от това казино днес и през последните няколко дни. Получих първите три изплащания. Вчера казиното ми изпрати имейл с молба да си направя селфи с паспорта в ръка и лист хартия с датата, написана на него. Днес казиното отново ми изпраща имейл и този път трябва да направя видео на себе си с паспорта, в което казвам предварително зададени неща и им ги изпращам. Бих искал да знам дали това е нормално? Задържат ли ме, за да забавя плащането си? Имам лошо предчувствие за това и искам да чуя вашия опит.

Автоматичен превод:
Lucky90
преди 8 месеца

Благодарим ви за ценната обратна връзка!


Съжаляваме, че сте имали такова негативно преживяване с GoSpin, тъй като ние винаги се стремим да подобряваме и да правим престоя ви в нашето казино възможно най-удобен!


Моля, имайте предвид, че процесът на проверка е стандартна KYC процедура, която е необходима, за да гарантираме безопасността на нашите Играчи и на себе си. Моля, обърнете внимание, че всички документи се преглеждат от отговорния отдел на индивидуална основа и съгласно нашите T&C имаме право да изискаме допълнителни документи от съображения за сигурност.


Нека ви уверим, че не сме заинтересовани да не ви изплатим заслужените печалби, тъй като ние сме честно и лицензирано от Кюрасао казино.


Ако имате допълнителни въпроси, не се колебайте да се свържете с нас по всяко време.

Радваме се да ви помогнем!


Поздрави,

Екипът на GoSpin

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

100% бонус до 7500$ AUD, но максималното теглене е 2k евро? това звучи изостанало. Това означава, че ако депозирах максималната сума, за да играя с 15k, най-многото, което мога да изтегля, ще бъде 2k евро?.

Правилно ли го чета?

Автоматичен превод:
scottM
преди 7 месеца

Скъпи scottM!


Радваме се да ви видим в нашето казино GoSpin и да предоставим информация за нашия бонус за добре дошли, който е предназначен да подобри вашето игрово изживяване!


Моля, имайте предвид, че според Правилата и условията на нашата оферта за добре дошли (100% + 100 FS), залозите с реални пари ще бъдат направени първи. Всички печалби, спечелени при залагане с реални пари, ще отидат в портфейла за истински пари. Важно е да се отбележи, че няма ограничения за печалбите при залози с истински пари.


Нека ви информираме, че когато започнете да залагате бонус, използвайки средства от бонус пари, всички печалби от бонус залози ще отидат в бонус портфейла. След като условието за залагане е изпълнено, сумата, останала в Бонус сметката, ще бъде прехвърлена към Вашия Реален баланс. Моля, обърнете внимание, че максималната сума, която може да бъде прехвърлена от бонуса към истинския портфейл, не трябва да надвишава пет пъти сумата на депозита, но не повече от 2000 EUR.


Възползвайте се от този ексклузивен бонус за добре дошли, за да подобрите вашето игрово пътешествие в GoSpin Casino! Ако имате въпроси или се нуждаете от помощ, нашият екип за поддръжка е винаги готов да помогне.


Успех и приятно прекарване в GoSpin Casino!

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Приятно изживяване да играеш тук.

Автоматичен превод:
pytela42
преди 7 месеца

Здравейте, ако ви интересува може да опишете повече. Може би би било от полза и за други играчи.

Какво ти хареса най-много? Успяхте ли да изтеглите пари от казиното? 🙂

Автоматичен превод:
GoSpin Casino
преди 6 месеца

Разбира се, но максималното теглене трябва да бъде кратно на сумата на бонуса, а не фиксирана сума. Ако трябва да заложа 7500 евро 30 пъти и когато го завърша, мога да изтегля само по-малко от 1/3 от депозита си, това е доста безсмислено. Тегленето трябва да бъде минимум 5 или 10 пъти над сумата на бонуса.

Автоматичен превод:
Публикация на GoSpinCasino е изтрит
scottM
преди 6 месеца

Благодарим ви за вниманието към нашето казино и вашето важно наблюдение относно правилата на нашето бонус предложение. Ние напълно разбираме желанието ви да имате максимална свобода при теглене на печалби; обаче ни позволяват да обясним обосновката зад установените правила.


На първо място, бихме искали да подчертаем, че нашето казино има за цел да гарантира справедливост и да защитава интересите на всички наши Играчи. Определянето на максимална сума за теглене има за цел да минимизира рисковете и да гарантира финансовата стабилност на нашите операции. Това ни позволява да предлагаме щедри бонуси и промоции, като същевременно поддържаме стабилността на нашата платформа.


Винаги сме отворени за обсъждане на потенциални подобрения и промени в нашите правила, за да отговорим по-добре на нуждите на нашите Играчи. Вашата обратна връзка е високо ценена и ние сме готови да разгледаме всички аргументи и предложения, насочени към подобряване на игровото изживяване.


Благодарим ви за разбирането и търпението. Надяваме се да продължите да си сътрудничите с нас и ви желаем успех в игрите!

Автоматичен превод:
GoSpin Casino
преди 6 месеца

Разбирам, че това е мярка за управление на риска, това, което казвам е, че е гранично нечестно да се рекламира бонус от 7500 мача, когато резултатът от изпълнението на масивните изисквания за игра би бил, че ви е позволено да изтеглите 26% от това, което сте депозирали. Според моето скромно мнение трябва или да намалите максималната сума на бонуса от 500 до 1000, или да промените политиката за теглене, за да приспособите играчите с високи позиции, така че всъщност да има смисъл да имате бонуса на първо място.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

След първия успешен KYC процес, опитах тегления. В режим "Изчакване" са. По-късно получих заявка по имейл да изпращам различни селфита. Неудобно. Тогава видеото трябваше да бъде изпратено само. Супер неудобно. Обработката отне 5 дни след видеото и без отговор. Опитите за теглене са направени преди повече от седмица. Какво следва? опит?

Автоматичен превод:
Riguru
преди 6 месеца

Благодарим ви, че споделихте тревогите си с нас! Вашата обратна връзка е високо ценена от нас!


Моля, имайте предвид, че съгласно нашите T&C отделът за проверка има право да изисква допълнителни документи за процедурата KYC. Това е стандартна процедура, за да гарантираме безопасността на нашите играчи и на себе си. Всички предоставени документи/видеоклипове се преглеждат индивидуално и съгласно правилата на нашето казино.


Тъй като ние сме напълно лицензирано Curasao-Casino, можете да сте сигурни, че всички заслужени печалби ще бъдат изплатени в съответствие с нашите T&C.


Ако имате допълнителни въпроси, не се колебайте да се свържете с нас по всяко време.

Радваме се да ви помогнем!


Поздрави,

Екипът на GoSpin

Автоматичен превод:
GoSpin Casino
преди 6 месеца

Хубаво е колко бързо отговаряте в този форум, докато отговарянето на имейли и документи е бавно. Разбирам проверката, но смятам, че е разумно проверките да се правят по-бързо, а не всяка седмица да се искат нови доказателства. Звучи като удължаване на изплащането на парите и некоректно към клиента и поражда съмнения дали нещата изобщо ще бъдат оправени.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

След това се иска нотариално заверен документ от паспорта.


Успяхте ли да изтеглите средствата си от тук?

Автоматичен превод:
Riguru
преди 5 месеца

Моля, използвайте бутона „отговор", когато искате да изпратите съобщението си до конкретен човек, за да може лицето да бъде уведомено.

Все пак успяхте ли да предоставите този документ?

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Запазил съм първото свободно време за нотариуса, което беше възможно и отивам да взема въпросния документ. Силно се надявам да е мярка за безопасност и всичките ми усилия и чакане да не са напразни. Чух, че обработката на нотариалния документ във въпросното казино може да отнеме месец. Разумно ли е повече отгоре на това?

Автоматичен превод:
Riguru
преди 5 месеца

Даваме на казината 14 дни за разрешаване на проверката, мисля, че един месец за проверка на един документ би бил напълно достатъчен. Разбирам, че казиното трябва да приеме този процес сериозно, защото е важен, но от друга страна също не трябва да отнема много време. Ако случаят е такъв и все още имате проблеми, можете да подадете жалба при нас и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Но засега бих изчакал да видя какво ще се случи с документа, който сте изпратили, и ще се уверя, че ни давате актуална информация дали е наред и дали сте проверен или не.

Стискаме палци 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Благодаря ви за коментара и желанието да помогнете. Утре ще изпратя документа на нотариуса и ще се свържа с вас как е минало.

Автоматичен превод:
Riguru
преди 5 месеца

Разбира се, така че ще изчакаме да видим дали казиното ще го приеме или не.

Засега успех. ☘️👍

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още