преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с GoralBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
каза, че входната такса за турнир с награда за първо място от 200€ е 500€!
Създадено ли е това казино с цел кражба на пари от потребители, допуснали оперативни грешки?
it said the entry fee for a tournament with a first place prize of 200€ is 500€!
Was this casino created for the purpose of robbing money from users who made operational errors?
Здравейте, изглежда ми като кука и не бих участвал в такъв турнир. Надявам се, че сте направили същото. Опитахте ли да се свържете с чата на живо, за да видите дали наистина сте разбрали правилно и каква е целта на цялото това нещо? Възможно е да не ви отговорят, но би било добре да знаете защо всъщност е толкова неудобно.
Ще го пробваш ли?
Hi, it seems like quite a hook to me and I wouldn't enter such a tournament. I hope you did the same. Have you tried contacting the live chat to see if you really got it right and what is the purpose of this whole thing ? It's possible that they might not answer you, but it would be good to know why it's basically so inconvenient.
Are you going to try it ?
Мисля, че вече са направили промяната, предполагам, че беше грешка, продължавам да играя и засега съм доволен от нея...
I think they've already made the change, I guess it was a bug, I keep playing and for now I'm happy with it...
Credo che hanno già fatto il cambiamento, immagino sia stato un bug, continuo a giocare e per ora mi ci trovo bene...
Е, радвам се, че се наслаждавате на казиното.
Но ако мога да знам за какъв бъг говориш? Имаш предвид нещо конкретно, може би това, което играчът преди теб е написал, или става дума за нещо друго? Можете ли да ми помогнете да разбера какво успяхте да разрешите? 😊
Well, I'm glad you're enjoying the casino.
But if I may know what bug are you talking about ? Are you referring to something specific, maybe what the player before you wrote, or is it about something else ? Can you help me understand what you managed to solve ? 😊
Здравейте, и в моя случай нямах проблеми с тегленето на криптовалута в Goralbet. Това е ново казино, но ми харесва интерфейса. Надявам се да продължават така и да не стават като другите в бъдеще.
Hi, in my case too I had no problems with cryptocurrency withdrawals on Goralbet. It's a new casino but I like the interface. I hope they continue like this and don't become like others in the future.
Ciao, anche nel mio caso non ho avuto problemi con i prelievi di criptovalute su Goralbet. È un casinò nuovo ma mi piace l'interfaccia. Spero che continuino così e che non diventino come altri in futuro.
Отлично, радвам се, че успяхте да изтеглите и харесвате казиното. Колко време отне, когато беше чрез крипто? 🙂
Excellent, I'm glad you managed to withdraw and you like the casino. How long did it take when it was via crypto ? 🙂
Досега съм направил три тегления с криптовалути. Първият беше доста бърз, за 24 часа. Вторият беше по-бавен, отне 5 дни, а третият сега пристигна след 4 дни.
Второто ми се стори малко бавно, но не мога да се оплача, защото винаги са ми плащали досега.
I have made three withdrawals with cryptocurrencies so far. The first one was quite quick, in 24 hours. The second one was slower, it took 5 days, and the third one has now arrived after 4 days.
The second one seemed a little slow, but I can't complain because they have always paid me so far.
Ho fatto tre prelievi con criptovalute finora. Il primo è stato abbastanza veloce, in 24 ore. Il secondo è stato più lento, ci sono voluti 5 giorni, e il terzo mi è arrivato adesso dopo 4 giorni.
Il secondo mi è sembrato un po' lento, ma non posso lamentarmi perché finora mi hanno sempre pagato.
Започнах да играя на goralbet преди две седмици, сложих €50, за да опитам и успях да спечеля, докато достигнах 90. Така че изтеглих печалбите си и на същия ден получих плащането в моята сметка! Така че депозирах по-висока сума в баланса, €500, тъй като вървеше добре за мен, която след това използвах през последните седмици, като спечелих до €750! Междувременно направих някои тегления и никога не съм имал проблеми и малко по малко успях безопасно да депозирам до €1000/1500, защото при тегленията ми казаха, че тегленето ще пристигне след два или пет дни. .. Преди два дни исках да изтегля печалбите си след депозит от около €1500 и изведнъж тегленето не пристига в първите няколко часа, както винаги!!!
С толкова много заложени печалби, най-малкото трябва да получа парите си възможно най-скоро, но първо оставам празен два дни подред и когато се свържа с поддръжката, ми казват, че поради „технически проблеми" ( ??) Ще трябва да чакам поне още 24 часа до още два дни!!
Може ли някой да ми помогне??
I started playing on goralbet two weeks ago, I put in €50 to try and I managed to win until I reached 90. So I withdrew my winnings, and on the same day I received the payment in my account! So I deposited a higher amount into the balance, €500, since it was going well for me, which I then used in recent weeks, winning up to €750! I made some withdrawals in the meantime, and I never had any problems, and little by little I was able to safely deposit up to €1000/1500 because in the withdrawals they told me that the withdrawal would arrive in two or five days... Two days ago I wanted withdraw my winnings after a deposit of around €1500 and all of a sudden the withdrawal doesn't arrive in the first few hours like it always has!!!
With so many winnings at stake, at the very least I should receive my money as soon as possible, but first I am left empty for two days in a row, and when I contact support I am told that due to "technical problems" (??) I will have to wait at least another 24 hours until two more days!!
Can anyone help me??
Io ho iniziato a giocare su goralbet due settimane fa, avevo messo 50€ per provare e sono riuscito a vincere fino ad arrivare a 90. Quindi ho fatto il prelievo delle vincite, e nella stessa giornata ho ricevuto il pagamento sul conto! Quindi ho depositato al saldo una cifra più alta, 500€, dato che mi stava andando benone, che poi ho usato in queste settimane vincendo fino a 750€! Ho fatto dei prelievi nel mentre, e non ho mai avuto problemi, e man mano riuscivo a depositare con sicurezza fino a 1000/1500 € perché nei prelievi mi dicevano che il prelievo sarebbe arrivato tra due e cinque giorni... Due giorni fa volevo prelevare le mie vincite dopo un deposito di 1500 € circa e tutto ad un tratto il prelievo non arriva nelle prime ore come ha sempre fatto!!!
Con così tante vincite in ballo, come minimo dovrei ricevere quanto prima i miei soldi, invece prima rimango a secco per due giorni di fila, e quando contatto il supporto mi viene detto che per "problemi tecnici" (??) mi tocca aspettare minimo altre 24 ore fino ad altri due giorni!!
Qualcuno mi può aiutare??
Досега съм направил три тегления с криптовалути. Първият беше доста бърз, за 24 часа. Вторият беше по-бавен, отне 5 дни, а третият сега пристигна след 4 дни.
Второто ми се стори малко бавно, но не мога да се оплача, защото винаги са ми плащали досега.
I have made three withdrawals with cryptocurrencies so far. The first one was quite quick, in 24 hours. The second one was slower, it took 5 days, and the third one has now arrived after 4 days.
The second one seemed a little slow, but I can't complain because they have always paid me so far.
Ho fatto tre prelievi con criptovalute finora. Il primo è stato abbastanza veloce, in 24 ore. Il secondo è stato più lento, ci sono voluti 5 giorni, e il terzo mi è arrivato adesso dopo 4 giorni.
Il secondo mi è sembrato un po' lento, ma non posso lamentarmi perché finora mi hanno sempre pagato.
Да, това винаги е най-важното в крайна сметка, да ви кажа честно. И 5 дни не са толкова много за чакане, въпреки че бих очаквал малко по-бързо от теглене на крипто, дори в този случай може да има някои усложнения.
Така че се радвам, че получихте всичките 3 тегления и се надявам, че ще продължите да се справяте добре. ☘️
Yes, that's always the most important thing in the end, to tell you the truth. And 5 days is not that long to wait, although I would expect a bit faster from crypto withdrawal, even in this case there may be some complications.
So I'm glad you got all 3 withdrawals and I hope you will continue to do well. ☘️
Започнах да играя на goralbet преди две седмици, сложих €50, за да опитам и успях да спечеля, докато достигнах 90. Така че изтеглих печалбите си и на същия ден получих плащането в моята сметка! Така че депозирах по-висока сума в баланса, €500, тъй като вървеше добре за мен, която след това използвах през последните седмици, като спечелих до €750! Междувременно направих някои тегления и никога не съм имал проблеми и малко по малко успях безопасно да депозирам до €1000/1500, защото при тегленията ми казаха, че тегленето ще пристигне след два или пет дни. .. Преди два дни исках да изтегля печалбите си след депозит от около €1500 и изведнъж тегленето не пристига в първите няколко часа, както винаги!!!
С толкова много заложени печалби, най-малкото трябва да получа парите си възможно най-скоро, но първо оставам празен два дни подред и когато се свържа с поддръжката, ми казват, че поради „технически проблеми" ( ??) Ще трябва да чакам поне още 24 часа до още два дни!!
Може ли някой да ми помогне??
I started playing on goralbet two weeks ago, I put in €50 to try and I managed to win until I reached 90. So I withdrew my winnings, and on the same day I received the payment in my account! So I deposited a higher amount into the balance, €500, since it was going well for me, which I then used in recent weeks, winning up to €750! I made some withdrawals in the meantime, and I never had any problems, and little by little I was able to safely deposit up to €1000/1500 because in the withdrawals they told me that the withdrawal would arrive in two or five days... Two days ago I wanted withdraw my winnings after a deposit of around €1500 and all of a sudden the withdrawal doesn't arrive in the first few hours like it always has!!!
With so many winnings at stake, at the very least I should receive my money as soon as possible, but first I am left empty for two days in a row, and when I contact support I am told that due to "technical problems" (??) I will have to wait at least another 24 hours until two more days!!
Can anyone help me??
Io ho iniziato a giocare su goralbet due settimane fa, avevo messo 50€ per provare e sono riuscito a vincere fino ad arrivare a 90. Quindi ho fatto il prelievo delle vincite, e nella stessa giornata ho ricevuto il pagamento sul conto! Quindi ho depositato al saldo una cifra più alta, 500€, dato che mi stava andando benone, che poi ho usato in queste settimane vincendo fino a 750€! Ho fatto dei prelievi nel mentre, e non ho mai avuto problemi, e man mano riuscivo a depositare con sicurezza fino a 1000/1500 € perché nei prelievi mi dicevano che il prelievo sarebbe arrivato tra due e cinque giorni... Due giorni fa volevo prelevare le mie vincite dopo un deposito di 1500 € circa e tutto ad un tratto il prelievo non arriva nelle prime ore come ha sempre fatto!!!
Con così tante vincite in ballo, come minimo dovrei ricevere quanto prima i miei soldi, invece prima rimango a secco per due giorni di fila, e quando contatto il supporto mi viene detto che per "problemi tecnici" (??) mi tocca aspettare minimo altre 24 ore fino ad altri due giorni!!
Qualcuno mi può aiutare??
Здравейте, бих казал, че все още няма за какво да се притеснявате. Вие сте в началото с тегленето и казвате, че досега всички са пристигнали, така че няма да съм скептичен и ще се опитам да изчакам и да видя какво ще стане. Споменахте също, че може да отнеме до 5 дни, така че определено ще имам търпение.
Освен това казиното има технически затруднения, така че ще трябва да изчакате това да бъде разрешено и разбира се би било добре да питате от време на време как върви вашето теглене.
Даваме на казината 14 дни да подредят всичко и да изпратят парите на играча. Надяваме се, че ще го получите много по-рано и ако не, тогава ще се опитаме да ви помогнем.
Мислиш ли, че можеш да се справиш? 🙂
Hi, I would say there is nothing to worry about yet. You're at the beginning with the withdrawal and you say that so far they've all arrived so I wouldn't be skeptical and I would try to wait and see what happens. You also mentioned that it could take up to 5 days, so I would definitely be patient.
Also the casino has technical difficulties so you'll have to wait for that to be sorted out and of course it would be good to ask from time to time how your withdrawal is going.
We give casinos 14 days to sort everything out and send the money to the player. Hopefully you will get it much sooner and if not then we will try to help you.
Do you think you can handle it? 🙂
Добре, ще го направя. Ако кажеш, че отнема до две седмици, ще изчакам, дори ако 5-те дни, препоръчани от поддръжката, са минали и все още нищо. Благодаря за помощта, ще ви уведомя, ако ситуацията се подобри или не. здрасти
All right, I'll do that. If you say it takes up to two weeks I will wait, even if the 5 days recommended by support have passed and still nothing. Thanks for your help, I'll let you know if the situation improves or not. HI
E va bene, farò così. Se dici che servono fino a due settimane attenderò, anche se sono passati i 5 giorni consigliati dal supporto ed ancora nulla. Grazie dell'aiuto, farò risapere se la situazione migliora o no. Ciao
Страхотно, радвам се, разбира се, ако нищо не се промени, уведомете ме и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Вярвам, че няма да се наложи.
Както и да е, нищо ново не си научил през тези 5 дни? 😕
Great I'm glad, of course if nothing changes let me know and we will try to help you.
I believe it won't be necessary.
Anyway, there's nothing new you've learned in these 5 days ? 😕
Здравей Джаро, най-после добри новини!
Отне известно време, дори преводът да се покаже в приложението на банката, но парите пристигнаха преди два дни! Всъщност поддръжката беше посочила тази част от времето като необходима. Е, за мен важното е да ми плащат, после няма значение колко ще отнеме... до един момент! 🙂
В бъдеще ще видя как ще се реши проблема, но изглежда, че техническият проблем вече не е там. Връщам се да играя, благодаря много за съвета!!!
Hi Jaro, finally some good news!
It took a while, even for the transfer to show up in the bank app, but the money arrived two days ago! Actually, the support had indicated this fraction of time as necessary. Well, for me the important thing is to get paid, then it doesn't matter how long it takes... up to a certain point! 🙂
In the future I will see how the issue will be resolved, but it seems that the technical problem is no longer there. I'm going back to play, thanks a lot for the advice!!!
Ciao Jaro, finalmente buone notizie!
C'è voluto un po', anche per il bonifico che si mostrasse nella app della banca, ma i soldi sono arrivati due giorni fa! Effettivamente il supporto aveva indicato questa frazione di tempo come necessaria. Beh, per me l'importante è venire pagato, poi non importa quanto ci voglia... fino ad un certo punto! 🙂
In futuro vedrò come si risolverà la questione, ma sembra che il problema tecnico non ci sia più. Torno a giocare, grazie mille dei consigli!!!
Това е наистина невероятна новина!
Толкова се радвам, че можете да продължите напред и/или напълно да забравите за проблема 😀. Вие вземате решението.
Така или иначе, ние оценяваме, че правите деня ни по-щастлив. Надяваме се, че няма да имате повече проблеми. Тъй като caino изглежда е разрешил проблема, имали ли сте допълнителни преживявания, които би си струвало да споделите? Като се има предвид колко ново е казиното, бих искал да се възползвам от вашите прозрения. 😉
That is truly incredible news!
I am so happy you can move on and/or completely forget about the issue 😀. You make the decision.
Either way, we appreciate you making our day happier. Hopefully, you will not experience any more issues. Since the caino appears to have resolved the issue, have you had any further experiences that would be worthwhile to share? Given how new the casino is, I would like to benefit from your insights. 😉
здравей
за съжаление мисля, че това е призрачно казино, без отговор с дни, в поддръжката за чат на живо никой никога не отговаря, по пощата също вече 3-4 дни няма отговор, изглежда, че съм загубил 2100 €.
Отхвърлиха моя идентификатор за теглене 400€ с извинение за превъртане, дори аз съм почти сигурен, че превъртането е готово, но дори не мога да направя превъртане, защото вече не ми позволяват да залагам, нито казино, нито спортни залагания и както вече казах призрачно казино , никой не отговаря от това казино.
Hi,
unfortunately I think that this is ghost casino, no answer for days, in live chat support none ever answer, on mail also already 3-4 days no answer, looks like I lost 2100€.
They rejected my withdrawal id 400€ with excuse of rollover even I am pretty sure that rolliver is done, but even can’t make rollover cause they do not allow me to gamble anymore, not casino, not sportsbook and as I already said ghost casino, no one answer from this casino.
здрасти
Това е ново казино; това винаги е трудно. Може би поддръжката не е в състояние да се справи със заявките или че качеството всъщност не е много добро. Забелязах такава обратна връзка в един потребителски преглед, който казва, че:
„Услугата за чат е наистина лоша, те никога не отговарят"
Освен това не съм убеден, че е честно да се анулира балансът/печалбите поради незавършено залагане. Би било по-разумно да ви позволим да залагате, докато не бъде изпълнено изискването. Разбира се, може да има още, така че първо ми позволете няколко въпроса:
Все още имате ли достъп до акаунта си? или може би как са ти забранили да играеш? Освен това за какво беше последният ви разговор - как точно ви обясниха анулирания отказ? Чувствайте се свободни да копирате и поставите точния текст или да предоставите екранна снимка, ако имате такава.
Ще чакам подробности; не се тревожи
Hi!
It is a fresh casino; that's always tricky. Perhaps the support is not capable of keeping up with requests or that the quality is not actually very good. i've spotted such feedback in one user review saying that:
"Chat service is really bad they never anwser"
Additionally, I am not convinced it is fair to void the balance/winnings due to unfinished wagering. It would make more sense to let you wager until the requirement is made. Of course there could be more to it, so allow me a few questions first:
Can you still access your account? or perhps, how did they prohibit you from playing? Plus, what was your last conversation about - how precisely did they explain the voided withdrawal to you? Feel free to copy and paste the exact text or provide a screenshot if you have any.
I'll wait for the details; don't worry.
Току-що получих автоматичен отговор по пощата, че тегленето е отхвърлено и да се свържа с поддръжката, която никога не е отговорила. Когато се опитам да вляза в sportsnook got system message stall е спряно. Когато искате да влезете в слот, не можете да залагате или нещо подобно. И да, мога да вляза, но не мога да използвам. Бих казал, че това е измама
I just received autkmatic reply on mail that withdraw is rejected and to contact support who never replied. When I try to enter to sportsnook got system message stall is suspended. When want to enter to slot receive you can’t gamble or soemthing like that. And yes, i can enter but cant use. I would say that this is scam
Според мен това е много жалък резултат за новосъздадена компания на пазара. Тъй като комуникацията с всеки член на казиното е от съществено значение в ситуации като тази, вярвам, че би било разумно да намерите техните профили в социалните медии и да се опитате да ги използвате като средство за комуникация.
За да обобщим, най-популярният начин на действие е да подадете жалба срещу това казино, ако всички други възможности са изчерпани. Имаме добри шансове да разберем достойнствата на този проблем, ако някой от тяхната компания реши да се свърже с нас.
Искате ли да подадете друга жалба?
In my opinion, this is a very unfortunate result for a newly established company in the market. Since communication with any member of the casino is essential in situations like this, I believe it would be wise to locate their social media profiles and attempt to use them as a means of communication.
To summarize, the most popular course of action is to file a complaint against this casino if all other options are exhausted. We have a good chance of finding out the merit of this issue if someone from their company chooses to get in touch with us.
Would you be interested in submitting another complaint?
Откакто кандидатствах за теглене, тегленето не е направено,
Бях уведомен, че това казино се затваря.
Поддръжката отново иска KYC документи, които е трябвало да бъдат изпратени в миналото.
Изглежда, че друга организация вече е поела операцията и се опитва незаконно да получи личната ми информация.
Ever since I applied for a withdrawal, the withdrawal has not been made,
I was notified that this casino is closing.
Support is asking again for KYC documents that should have been submitted in the past.
It appears that another organization has already taken over the operation and is trying to illegally obtain my personal information.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.