ФорумКазинаGoralBet Casino - обща дискусия

GoralBet Casino - обща дискусия

преди 4 месеца от andandjonnyx
|
6748 преглеждания 18 отговора |
|
Добавете пост
преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с GoralBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 4 месеца

file


каза, че входната такса за турнир с награда за първо място от 200€ е 500€!


Създадено ли е това казино с цел кражба на пари от потребители, допуснали оперативни грешки?

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 4 месеца

Здравейте, изглежда ми като кука и не бих участвал в такъв турнир. Надявам се, че сте направили същото. Опитахте ли да се свържете с чата на живо, за да видите дали наистина сте разбрали правилно и каква е целта на цялото това нещо? Възможно е да не ви отговорят, но би било добре да знаете защо всъщност е толкова неудобно.

Ще го пробваш ли?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Мисля, че вече са направили промяната, предполагам, че беше грешка, продължавам да играя и засега съм доволен от нея...

Автоматичен превод:
yeison578
преди 3 месеца

Е, радвам се, че се наслаждавате на казиното.

Но ако мога да знам за какъв бъг говориш? Имаш предвид нещо конкретно, може би това, което играчът преди теб е написал, или става дума за нещо друго? Можете ли да ми помогнете да разбера какво успяхте да разрешите? 😊

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, и в моя случай нямах проблеми с тегленето на криптовалута в Goralbet. Това е ново казино, но ми харесва интерфейса. Надявам се да продължават така и да не стават като другите в бъдеще.

Автоматичен превод:
Latorraca
преди 3 месеца

Отлично, радвам се, че успяхте да изтеглите и харесвате казиното. Колко време отне, когато беше чрез крипто? 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Досега съм направил три тегления с криптовалути. Първият беше доста бърз, за 24 часа. Вторият беше по-бавен, отне 5 дни, а третият сега пристигна след 4 дни.

Второто ми се стори малко бавно, но не мога да се оплача, защото винаги са ми плащали досега.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Започнах да играя на goralbet преди две седмици, сложих €50, за да опитам и успях да спечеля, докато достигнах 90. Така че изтеглих печалбите си и на същия ден получих плащането в моята сметка! Така че депозирах по-висока сума в баланса, €500, тъй като вървеше добре за мен, която след това използвах през последните седмици, като спечелих до €750! Междувременно направих някои тегления и никога не съм имал проблеми и малко по малко успях безопасно да депозирам до €1000/1500, защото при тегленията ми казаха, че тегленето ще пристигне след два или пет дни. .. Преди два дни исках да изтегля печалбите си след депозит от около €1500 и изведнъж тегленето не пристига в първите няколко часа, както винаги!!!


С толкова много заложени печалби, най-малкото трябва да получа парите си възможно най-скоро, но първо оставам празен два дни подред и когато се свържа с поддръжката, ми казват, че поради „технически проблеми" ( ??) Ще трябва да чакам поне още 24 часа до още два дни!!

Може ли някой да ми помогне??

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Досега съм направил три тегления с криптовалути. Първият беше доста бърз, за 24 часа. Вторият беше по-бавен, отне 5 дни, а третият сега пристигна след 4 дни.

Второто ми се стори малко бавно, но не мога да се оплача, защото винаги са ми плащали досега.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, това винаги е най-важното в крайна сметка, да ви кажа честно. И 5 дни не са толкова много за чакане, въпреки че бих очаквал малко по-бързо от теглене на крипто, дори в този случай може да има някои усложнения.

Така че се радвам, че получихте всичките 3 тегления и се надявам, че ще продължите да се справяте добре. ☘️

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Започнах да играя на goralbet преди две седмици, сложих €50, за да опитам и успях да спечеля, докато достигнах 90. Така че изтеглих печалбите си и на същия ден получих плащането в моята сметка! Така че депозирах по-висока сума в баланса, €500, тъй като вървеше добре за мен, която след това използвах през последните седмици, като спечелих до €750! Междувременно направих някои тегления и никога не съм имал проблеми и малко по малко успях безопасно да депозирам до €1000/1500, защото при тегленията ми казаха, че тегленето ще пристигне след два или пет дни. .. Преди два дни исках да изтегля печалбите си след депозит от около €1500 и изведнъж тегленето не пристига в първите няколко часа, както винаги!!!


С толкова много заложени печалби, най-малкото трябва да получа парите си възможно най-скоро, но първо оставам празен два дни подред и когато се свържа с поддръжката, ми казват, че поради „технически проблеми" ( ??) Ще трябва да чакам поне още 24 часа до още два дни!!

Може ли някой да ми помогне??

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, бих казал, че все още няма за какво да се притеснявате. Вие сте в началото с тегленето и казвате, че досега всички са пристигнали, така че няма да съм скептичен и ще се опитам да изчакам и да видя какво ще стане. Споменахте също, че може да отнеме до 5 дни, така че определено ще имам търпение.

Освен това казиното има технически затруднения, така че ще трябва да изчакате това да бъде разрешено и разбира се би било добре да питате от време на време как върви вашето теглене.

Даваме на казината 14 дни да подредят всичко и да изпратят парите на играча. Надяваме се, че ще го получите много по-рано и ако не, тогава ще се опитаме да ви помогнем.

Мислиш ли, че можеш да се справиш? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Добре, ще го направя. Ако кажеш, че отнема до две седмици, ще изчакам, дори ако 5-те дни, препоръчани от поддръжката, са минали и все още нищо. Благодаря за помощта, ще ви уведомя, ако ситуацията се подобри или не. здрасти

Автоматичен превод:
cavalloPazzo_87
преди 2 месеца

Страхотно, радвам се, разбира се, ако нищо не се промени, уведомете ме и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Вярвам, че няма да се наложи.

Както и да е, нищо ново не си научил през тези 5 дни? 😕

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Здравей Джаро, най-после добри новини!


Отне известно време, дори преводът да се покаже в приложението на банката, но парите пристигнаха преди два дни! Всъщност поддръжката беше посочила тази част от времето като необходима. Е, за мен важното е да ми плащат, после няма значение колко ще отнеме... до един момент! 🙂


В бъдеще ще видя как ще се реши проблема, но изглежда, че техническият проблем вече не е там. Връщам се да играя, благодаря много за съвета!!!

Автоматичен превод:
cavalloPazzo_87
преди 2 месеца

Това е наистина невероятна новина!

Толкова се радвам, че можете да продължите напред и/или напълно да забравите за проблема 😀. Вие вземате решението.

Така или иначе, ние оценяваме, че правите деня ни по-щастлив. Надяваме се, че няма да имате повече проблеми. Тъй като caino изглежда е разрешил проблема, имали ли сте допълнителни преживявания, които би си струвало да споделите? Като се има предвид колко ново е казиното, бих искал да се възползвам от вашите прозрения. 😉


Автоматичен превод:
преди 3 седмици

здравей


за съжаление мисля, че това е призрачно казино, без отговор с дни, в поддръжката за чат на живо никой никога не отговаря, по пощата също вече 3-4 дни няма отговор, изглежда, че съм загубил 2100 €.

Отхвърлиха моя идентификатор за теглене 400€ с извинение за превъртане, дори аз съм почти сигурен, че превъртането е готово, но дори не мога да направя превъртане, защото вече не ми позволяват да залагам, нито казино, нито спортни залагания и както вече казах призрачно казино , никой не отговаря от това казино.

Автоматичен превод:
Vladan
преди 3 седмици

здрасти

Това е ново казино; това винаги е трудно. Може би поддръжката не е в състояние да се справи със заявките или че качеството всъщност не е много добро. Забелязах такава обратна връзка в един потребителски преглед, който казва, че:

„Услугата за чат е наистина лоша, те никога не отговарят"

Освен това не съм убеден, че е честно да се анулира балансът/печалбите поради незавършено залагане. Би било по-разумно да ви позволим да залагате, докато не бъде изпълнено изискването. Разбира се, може да има още, така че първо ми позволете няколко въпроса:

Все още имате ли достъп до акаунта си? или може би как са ти забранили да играеш? Освен това за какво беше последният ви разговор - как точно ви обясниха анулирания отказ? Чувствайте се свободни да копирате и поставите точния текст или да предоставите екранна снимка, ако имате такава.

Ще чакам подробности; не се тревожи

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Току-що получих автоматичен отговор по пощата, че тегленето е отхвърлено и да се свържа с поддръжката, която никога не е отговорила. Когато се опитам да вляза в sportsnook got system message stall е спряно. Когато искате да влезете в слот, не можете да залагате или нещо подобно. И да, мога да вляза, но не мога да използвам. Бих казал, че това е измама

Редактиран от автора преди 3 седмици
Автоматичен превод:
Vladan
преди 3 седмици

Според мен това е много жалък резултат за новосъздадена компания на пазара. Тъй като комуникацията с всеки член на казиното е от съществено значение в ситуации като тази, вярвам, че би било разумно да намерите техните профили в социалните медии и да се опитате да ги използвате като средство за комуникация.

За да обобщим, най-популярният начин на действие е да подадете жалба срещу това казино, ако всички други възможности са изчерпани. Имаме добри шансове да разберем достойнствата на този проблем, ако някой от тяхната компания реши да се свърже с нас.

Искате ли да подадете друга жалба?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини