преди 5 дни
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с GOPLAY365 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
здравейте всички
Намерих някои функции в секцията за спортни залагания на това казино, които привлякоха интереса ми. Забелязах, че приемат потребители от моята страна, но за да съм сигурен, потвърдих това и по имейл. След като получих тяхното потвърждение, се опитах да отворя акаунт. По-долу прикачих екранна снимка на техния формуляр за регистрация:
След като попълните всички полета, процесът преминава към стъпка 2. Ето екранна снимка как изглежда втората страница:
Както можете да видите, те имат „Captcha" проверка, за да потвърдят, че човек, а не бот, се регистрира. Captcha обаче не показва нищо - няма квадратче за отметка, нито символи, които да копирате. Просто остава така, както го виждате на екранната снимка. Не можах да преодолея този captcha, дори след като изпробвах различни браузъри и изчистих бисквитките.
На 9 декември 2024 г. изпратих имейл до техния екип за поддръжка относно този проблем и прикачих екранна снимка, за да покажа какво точно се случва. Все още обаче не съм получил отговор. Периодично проверявам, надявайки се, че това е само временен технически проблем, който впоследствие е разрешен. За съжаление, ситуацията остава същата — все още не мога да заобиколя captcha и следователно не мога да завърша процеса на регистрация.
Ако някой се е регистрирал успешно тук, може ли да сподели как успя да го направи? Разбира се, разчитам и на екипа на Casinoguru да помогне за разрешаването на този проблем.
Благодаря Ви предварително!
Hello everyone,
I found some features in the sports betting section of this casino that caught my interest. I noticed they accept users from my country, but to be sure, I also confirmed this via email. After receiving their confirmation, I attempted to open an account. Below, I’ve attached a screenshot of their Sign-Up form:
After filling in all the fields, the process moves to Step 2. Here is a screenshot of how the second page looks:
As you can see, they have a "Captcha" verification to confirm that a human, not a bot, is registering. However, the captcha doesn’t display anything—no checkbox to tick or symbols to replicate. It just remains as you see it in the screenshot. I couldn’t get past this captcha, even after trying different browsers and clearing cookies.
On December 9, 2024, I emailed their support team about this issue and attached a screenshot to show exactly what was happening. However, I have yet to receive a response. I periodically check, hoping it was just a temporary technical problem that has since been resolved. Unfortunately, the situation remains the same—I still can’t bypass the captcha and, therefore, cannot complete the registration process.
If anyone has successfully registered here, could you please share how you managed to do it? Of course, I’m also counting on the Casinoguru team to assist in resolving this issue.
Thank you in advance!
здравей
поласкани сме, че имате такова доверие в нашите възможности.
Доколкото разбирам, вие се сблъсквате с проблем с captcha, докато се опитвате да се регистрирате в казиното, което е нещо, което не можем да разрешим вместо вас дистанционно. Доколкото мога да преценя, защото когато всеки потребител на Casino Guru се сблъска със същия проблем на нашия уебсайт, аз съм този, който се справя с това; вие сте опитали каквото сте могли от своя страна. Освен това фактът, че казиното не реагира на потенциално нови играчи, желаещи да залагат, ме кара да се чудя дали все още работят по същия начин.
Така че ще оставя това казино да бъде проверено от моите колеги и ще добавя поне бележка за неработеща регистрация.
Ще отнеме известно време, така че бъдете търпеливи. 🙏
Hello,
we are flattered you have such trust in our capabilities.
As far as I understand, you face a captcha issue while trying to register in the casino, which is something we can't resolve for you remotely. As far as I can tell, because when any Casino Guru user faces the same issue at our website, it is me who handles that; you have tried what you could on your end. Also, the fact that the casino has been nonresponsive to potentially new players eager to bet makes me wonder whether they still operate the way they did.
So, I'm going to let this casino be checked by my colleagues and add a note about non-working registration, at least.
It will take some time, so please stay patient. 🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.