преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с GoodMan Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
Казиното ми предлага само Bitcoin, Mifinity и трансфер от € 500 като изплащане. Платих с кредитна карта и дамата в чата също отказа да плати на кредитната карта, въпреки че кредитната карта също е посочена като метод за теглене.
Hello,
The casino only offers me Bitcoin, Mifinity and transfer from € 500 as payouts. I paid in with a credit card and the lady in the chat also refused to pay out to the credit card, although credit card is also specified as the withdrawal method.
Hallo,
das Casino bietet mir als Auszahlung nur Bitcoin, Mifinity und Überweisung ab 500€ an. Ich habe mit Kreditkarte eingezahlt und die Dame im Chat verweigerte auch eine Auszahlung auf die Kreditkarte obwohl Kreditkarte auch als Auszahlungsmethode angegeben ist.
Здравейте, виждам този проблем все по -често при немските играчи. Вероятно това се дължи на новия закон за хазарта в Германия. Вероятно искат да ви изпратят печалбите, но искат да се уверят, че няма да бъдат проследени от германските власти. Опитайте се да ги попитате защо отказват да ви разрешат тегленето обратно на вашата карта, тъй като това е бизнес стандартът и едно от основните правила за борба с изпирането на пари.
По принцип те са против това.
Hi, I can see this issue more and more with German players. It's probably due to the new gambling law in Germany. They probably want to send you the winnings, but they want to make sure that it won't be trackable by the German officials. Try to ask them why they refuse to allow you the withdrawal back to your card, since this is the business standard and one of the basic anti money-laundering rules.
They basically go against it.
Здравейте Даниел, няма немски чат и винаги посочвате, че не можете да теглите пари по кредитна карта. Не се посочва причина.
Hello Daniel, there is no German chat and you always point out that you cannot withdraw money on credit card. No reason is given.
Hallo Daniel, es ist da kein deutscher Chat und man verweist immer nur darauf das man kein Geld auf Kreditkarte auszahlen kann. Es wird kein Grund genannt.
Здравейте, спечелих в казино goodmann, но вие правите моето изплащане. Някой не знае какво да прави и може да ми помогне
Hello, I won at goodmann casino but you are making my payout. Someone doesn't know what to do and can please help me
Hallo hab bei goodmann casino gewonnen aber sie tätigen meine auszahlung nicht kennt sich da jemand aus und kann mir bitte helfen
Много лошо казино!
Има депозит чрез Sofort и искате да теглите над тях...
Нямам тази опция само Банков превод мин. 500 € (има 230 € в моя сметка)
След това пробвам чрез Crypto, беше анулиран и те казаха, че трябва да направя Wallet Mifinity!
Mifinity е най-лошият E портфейл на пазара! Прочетете това
https://de.trustpilot.com/review/mifinity.com
Трябваше да се опитам да се свържа с някого през последните 2 дни и какво чудно, че нямах никакъв отговор
Така че имах в следващия Time Money in a Bull*** Wallet и мога да изчакам до следващата година за veri!
Когато тегленето приключи, ще изтрия моя Acc, това беше най-лошото преживяване, което някога съм имал в казино
Потребителско име CaNna09
A very bad Casino!
Has deposit via Sofort and want to withdraw over them...
I dont have these Option only Banktransfer min 500€ (has 230€ in my Acc)
Then i try via Crypto it was cancel and they say i must make an Wallet Mifinity!
Mifinity is the worst E wallet on the Market!Read this
https://de.trustpilot.com/review/mifinity.com
I had try to reach anyone in the last 2 Days and what a Wonder no reply at all
So i had in the next Time Money in a Bull*** Wallet and can wait until next Year for the veri!
When the Withdraw was done i will delete my Acc this was the badest Experience i had ever in an Casino
Username CaNna09
Здравейте. Е, както Даниел написа преди няколко месеца на друг германски играч: „Виждам този проблем все повече и повече с немските играчи. Вероятно се дължи на новия закон за хазарта в Германия. Вероятно искат да ви изпратят печалбите, но искат за да съм сигурен, че няма да бъде проследен от германските служители."
Все още може да е причината.
Hello. Well, as Daniel wrote a few months ago to another German player: "I can see this issue more and more with German players. It's probably due to the new gambling law in Germany. They probably want to send you the winnings, but they want to make sure that it won't be trackable by the German officials."
Could still be the reason.
Има играч, който отчаяно търсеше някой, който може да изпрати 10 цента в акаунта му в Mifinity. Може да успеете да помогнете, когато получите печалбите си там 🙂 https://casino.guru/forum/general-discussion-1/mifinity-hilfeeeeeee----
There's a player who was desperately looking for someone who could send 10 cents to their Mifinity account. You might be able to help when you get your winnings there 🙂 https://casino.guru/forum/general-discussion-1/mifinity-hilfeeeeeee----
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.