Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаGoldhorns Casino - обща дискусия

Goldhorns Casino - обща дискусия (страница 2)

 от Anonymized750
|
2 494 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
Anonymized750 deleted the post

Да, знам, че ако селфито е проблем и нямате време да правите 100 пъти снимки на ден, може да е досадно. Особено ако говорим за това, че получаваш отговор след седмица с инструкции. Но ако те се свържат с вас и ви кажат какво точно искат да видят в селфито, тогава не е нужно да правите селфи няколко пъти, но веднъж е достатъчно, нали? Освен това, ако бях на твое място, със сигурност нямаше да се откажа от победата, стига да спечелиш всичко честно и справедливо. Това не трябва да работи в казината и ако се опитвате да потвърдите и имате право на печалби, тогава непременно го правете.

Ако нищо не падне, имате оплакване и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Anonymized750 deleted the post

Вероятно няма да се изненадам много, ако си вземете почивка от казината. Най-добре е да не играете, защото играчите, които не играят, са истинските победители.

Жалко е, че искаш да се откажеш от победата, аз лично не бих го направил, но не всички сме еднакви.

Автоматичен превод:
Anonymized750 deleted the post

Напомних на Ник, но той трябва да е видял, че таймерът е излязъл и ще ви отговори скоро, няма нужда да се притеснявате. 🙂

Автоматичен превод:
Anonymized750 deleted the post

Напомних на Ник, но той трябва да е видял, че таймерът е излязъл и ще ви отговори скоро, няма нужда да се притеснявате. 🙂

Автоматичен превод:

И така, Джаро, можеш ли да затвориш акаунта и профила ми, моля

Edited
Автоматичен превод:
Anonymized750

Защо бихте искали да направите това? Най-добре би било първо да прекратите цялата ситуация и след това да затворите акаунта, ако проявявате интерес.

Можеш ли да се справиш с това?

Автоматичен превод:

Не, изпращам на казиното банковия си номер, за да мога поне да получа депозита си обратно

Защо не останалите средства Jaro питаш? добре, това е въпросът, който центърът за оплаквания трябва да зададе на казиното.

Затворете акаунта ми, моля.


Edited
Автоматичен превод:
Anonymized750

Ами да, и точно затова ти предложих да не закриваш акаунта. Все още не сте стигнали до етапа, в който сме се свързали с казиното, така че би било възможно да направите нещо подобно в следващата стъпка.😕

Автоматичен превод:

Ами да, и точно затова ти предложих да не закриваш акаунта. Все още не сте стигнали до етапа, в който сме се свързали с казиното, така че би било възможно да направите нещо подобно в следващата стъпка.😕

Автоматичен превод:

Е, всъщност изглежда, че Casino Guru наистина не се чувства така и продължава да измисля нови аргументи, за да затвори жалбата.

Понякога изглежда, че говорите с поддръжката на казиното, ние сме почти 3 седмици напред.

Междувременно имам обратно депозита от казиното в сметката си, така че все още имам нещо обратно. Защото, честно казано, много бързо разбрах, че не трябва да очаквам много от казино Guru.

Автоматичен превод:
Anonymized750

Видях какво е написал Ник, но той ти е описал съвсем конкретно защо се случва това, което се случва. Според мен така е по-добре, отколкото ако не ти беше казал нищо или обща формула. По този начин поне знаете как работят нещата в казината и можете да разберете защо казиното е действало така.

Автоматичен превод:

Да, така е, но приключих с тази дискусия. Посочих кои документи са дадени на казиното за проверка и те са достатъчни, дори казината в Холандия не са толкова строги.

Нелепи въпроси или I Незавършено залагане (против пране на пари) видяхте ли сумата?

Нямаше нищо лошо в хазарта, парите наоколо бяха залагани почти 2 часа и това също не бяха бонус пари.

Въпросът тук какво не беше наред с документите за проверка на казино Гуру

Но също така не планирам да играя в друго казино от вашия сайт

Така че отново бих искал да закрия акаунта си тук с оплакването, което поставихте, но играчът не беше прав, винаги работи.





Edited
Автоматичен превод:
Anonymized750

Да, видях сумата и така или иначе е малко смешна, понякога не става дума толкова за сумата, колкото за годините, които трябва да се спазват. Ако наблягате повече на документите, а не на парите, все пак е важно да го представите така в жалбата, защото аз не ги решавам, а просто се опитвам да разбера за какво става дума. Не се е случвало нито веднъж да е имало някакво недоразумение. Всички сме просто хора.

Бих искал да видя да се случват хубави неща, но виждам, че си доста примирен.

Автоматичен превод:

Jaro благодаря за всички съобщения

Също така ви благодаря за всички проблеми, които сте решили в (минало).

Бихте ли затворили акаунта ми при вас?

Автоматичен превод:
Anonymized750

Виждам, че все още имате жалба, така че е по-добре да затворите жалбата, преди да затворите акаунта си.

какво ще кажеш

Автоматичен превод:

Виждам, че все още имате жалба, така че е по-добре да затворите жалбата, преди да затворите акаунта си.

какво ще кажеш

Автоматичен превод:

Затворете акаунта ми

Автоматичен превод:
Anonymized750

Здравей, закривам акаунта си сега. пазете се!

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини