НачалоФорумКазинаGoldhorns Casino - обща дискусия

Goldhorns Casino - обща дискусия

преди 1 седмица от 19neveer
|
884 преглеждания 15 отговора |
|
1 2
преди 1 седмица
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Goldhorns Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Публикация на 19neveer е изтрит
19neveer
преди 1 седмица

здравейте

Това е написано в раздела, наречен „Разяснен индекс на безопасност" . Опитайте се да проучите връзката, моля. Говорейки за това, над средното не ми звучи толкова високо. Може би би било добре да знаете, че Индексът на безопасност е много задълбочен процес, базиран на доказани факти. Чувствайте се свободни да прочетете най-доброто ръководство, което подготвихме за такива въпроси: https://casinoguru-en.com/our-casino-reviews

Във всеки случай, моля, изпитали ли сте лично нещо нечестно в това конкретно казино?

Автоматичен превод:
19neveer
преди 1 седмица

Мога ли да ви попитам дали сте имали някакъв проблем в това конкретно казино?

Искате ли да ни кажете нещо за това?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Готов съм да се потопя в Goldhorns Casino и се надявам да спечеля страхотни награди. Отзивите, които чух, са обещаващи, но бих се радвал на някои съвети как да играя умно. Всеки съвет или обратна връзка ще бъде наистина полезен!

Автоматичен превод:
Публикация на 19neveer е изтрит
Публикация на 19neveer е изтрит
Публикация на 19neveer е изтрит
Публикация на 19neveer е изтрит
преди 1 седмица
Публикация на 19neveer е изтрит
преди 1 седмица

Така че, когато говорите за тегления, колко време отнема? Що се отнася до проверката, успяхте ли да я преминете? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 седмица
Публикация на 19neveer е изтрит
преди 1 седмица

Така че бих казал, че прегледите на употребата не се броят в общия индекс на безопасност, защото може да се случи да дойдат вълни от фалшиви прегледи и по този начин обратната връзка с потребителите може да бъде перфектна. Така че за играчите е по-скоро да видят какъв опит са имали другите играчи с казиното. Разбира се, всеки може да има различно преживяване и това, което описвате, дългото чакане за теглене и други неща, със сигурност са тъжни и не трябва да бъдат така.

Автоматичен превод:
Публикация на 19neveer е изтрит
Публикация на 19neveer е изтрит
преди 1 седмица
Публикация на 19neveer е изтрит
преди 1 седмица

здравей

Като човек, който не е ангажиран с казиното, е трудно да се разработи процесът на KYC, но се надявам, че тези преживявания ще ви помогнат да разберете правилата, които си струва поне да бъдат прочетени. Предполагам, че може да звучи грубо, но за съжаление, когато сведем повечето въпроси до основите, първите са правилата.

Нямам търпение да видя как казиното обяснява цялата ситуация в жалбата. След това, дано се изясни дали не е лоша помощна работа, например... Три седмици не са нормален срок.

Само в случай, че това все още не е споменато, Индексът на безопасност показва каква е вероятността да получите всички печалби, спечелени в съответствие с всички правила. Не показва колко бърз ще бъде процесът; за това препоръчваме да прегледате потребителските отзиви плюс форума. Мога да кажа, че погрешното разбиране на стойността на Sagety Index е много често срещано, така че бих искал да помогна да се избегне това.


Автоматичен превод:
преди 1 седмица
Публикация на 19neveer е изтрит
преди 1 седмица

здравей

прав си. Работата е там, че трябва да сме 100% сигурни, преди да можем да обвиним някого в публикуване на фалшиви разговори или фалшиви отзиви. И все пак мога да потвърдя, че тези неща се увеличават. Така че, за да се запази индексът на безопасност незасегнат от всичко това, в изчислението на индекса на безопасност не се включват публикации във форум или потребителски отзиви. Това ни връща обратно към точката, в която много играчи са склонни да казват: „Не виждате ли колко от нас публикуваха лоши отзиви и обясняваха проблеми във форума? Не ви ли пука?" Обратната ситуация, същата логика .

Да, интересуваме се; по този начин всичко, което играчите желаят да ескалират, се обработва чрез процеса на оплакване, който е специално проектиран да повлияе на стойността на индекса на безопасност. Разбира се, цялата тема е доста сложна, така че не се колебайте да задавате конкретни въпроси, моля.

https://casino.guru/our-casino-reviews

Ежедневно правим всичко възможно да разкриваме пристрастни отзиви и преглеждаме форума, за да намерим нещо подозрително; доказателствата обаче винаги ще бъдат най-трудната част.

Автоматичен превод:
Публикация на 19neveer е изтрит
19neveer
преди 1 седмица

Поне в някои случаи би било полезно, особено за бонуси. Също така ограничени държави и други неща, за да уведомите играчите за някои неща предварително.

От това, което научих, видях проблеми при проверката. Не успяхте да го преживеете накрая, нали? Пратихте ли им го, както те препоръчаха?

Автоматичен превод:
Публикация на 19neveer е изтрит
19neveer
преди 1 седмица

Е, не би трябвало да е така, но ако ти дадат точни указания как да го изпратиш, тогава не виждам проблем да го направиш. Ако е физически възможно.

Автоматичен превод:
Публикация на 19neveer е изтрит
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини