преди 1 седмица
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Goldhorns Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
здравейте
Това е написано в раздела, наречен „Разяснен индекс на безопасност" . Опитайте се да проучите връзката, моля. Говорейки за това, над средното не ми звучи толкова високо. Може би би било добре да знаете, че Индексът на безопасност е много задълбочен процес, базиран на доказани факти. Чувствайте се свободни да прочетете най-доброто ръководство, което подготвихме за такива въпроси: https://casinoguru-en.com/our-casino-reviews
Във всеки случай, моля, изпитали ли сте лично нещо нечестно в това конкретно казино?
Hi there.
It is written in the tab called "Safety Index explained". Try to investigate the link, please. Speaking of which, an above average does not sound that high to me. Perhaps it would be good to know that the Safety Index is a very thorough process, based on proven facts. Feel free to read the ultimate guide we prepared for such questions: https://casinoguru-en.com/our-casino-reviews
In any case, have you personally experienced something unfair at this specific casino, please?
Готов съм да се потопя в Goldhorns Casino и се надявам да спечеля страхотни награди. Отзивите, които чух, са обещаващи, но бих се радвал на някои съвети как да играя умно. Всеки съвет или обратна връзка ще бъде наистина полезен!
I’m ready to dive into Goldhorns Casino and hopefully win some great prizes. The reviews I’ve heard are promising, but I’d appreciate some tips on how to play smart. Any advice or feedback would be really helpful!
Така че бих казал, че прегледите на употребата не се броят в общия индекс на безопасност, защото може да се случи да дойдат вълни от фалшиви прегледи и по този начин обратната връзка с потребителите може да бъде перфектна. Така че за играчите е по-скоро да видят какъв опит са имали другите играчи с казиното. Разбира се, всеки може да има различно преживяване и това, което описвате, дългото чакане за теглене и други неща, със сигурност са тъжни и не трябва да бъдат така.
So I would say that use reviews are not counted in the overall Safety index, because it could happen that waves of fake reviews would come in and thus user feedback could be perfect. So it's more for the players to see what kind of experience other players had with the casino. Of course, everyone can have a different experience, and what you describe, long waits for withdrawal and other things, are certainly sad and should not be the case.
здравей
Като човек, който не е ангажиран с казиното, е трудно да се разработи процесът на KYC, но се надявам, че тези преживявания ще ви помогнат да разберете правилата, които си струва поне да бъдат прочетени. Предполагам, че може да звучи грубо, но за съжаление, когато сведем повечето въпроси до основите, първите са правилата.
Нямам търпение да видя как казиното обяснява цялата ситуация в жалбата. След това, дано се изясни дали не е лоша помощна работа, например... Три седмици не са нормален срок.
Само в случай, че това все още не е споменато, Индексът на безопасност показва каква е вероятността да получите всички печалби, спечелени в съответствие с всички правила. Не показва колко бърз ще бъде процесът; за това препоръчваме да прегледате потребителските отзиви плюс форума. Мога да кажа, че погрешното разбиране на стойността на Sagety Index е много често срещано, така че бих искал да помогна да се избегне това.
Hello.
As someone who is not involved with the casino, it is difficult to elaborate on the KYC process, but I hope that these experiences will help you comprehend the rules being worth reading, at least. I imagine it may sound rude, but sadly, when we reduce most issues to the basics, the first goes the rules.
I'm eager to see how the casino explains the whole situation in the complaint. After that, hopefully it became clearer whether it was a poor support job, for example... Three weeks are not a normal time frame.
Just in case this has not been mentioned yet, the Safety Index indicates how likely you are to get all winnings won in accordance with all the rules. It does not indicate how fast the process will be; for that, we recommend browsing user reviews plus the forum. I can say the wrong understanding of the Sagety Index value is very common, so I'd like to help avoid that.
здравей
прав си. Работата е там, че трябва да сме 100% сигурни, преди да можем да обвиним някого в публикуване на фалшиви разговори или фалшиви отзиви. И все пак мога да потвърдя, че тези неща се увеличават. Така че, за да се запази индексът на безопасност незасегнат от всичко това, в изчислението на индекса на безопасност не се включват публикации във форум или потребителски отзиви. Това ни връща обратно към точката, в която много играчи са склонни да казват: „Не виждате ли колко от нас публикуваха лоши отзиви и обясняваха проблеми във форума? Не ви ли пука?" Обратната ситуация, същата логика .
Да, интересуваме се; по този начин всичко, което играчите желаят да ескалират, се обработва чрез процеса на оплакване, който е специално проектиран да повлияе на стойността на индекса на безопасност. Разбира се, цялата тема е доста сложна, така че не се колебайте да задавате конкретни въпроси, моля.
https://casino.guru/our-casino-reviews
Ежедневно правим всичко възможно да разкриваме пристрастни отзиви и преглеждаме форума, за да намерим нещо подозрително; доказателствата обаче винаги ще бъдат най-трудната част.
Hey there,
you're correct. The thing is that we have to be 100% certain before we can accuse anyone of posting fake conversations or fake reviews. Yet I can confirm these things are increasing. So, in order to keep the Safety Index untouched by all of this, no forum post or user reviews are included in the Safety Index calculation. This takes us back to the point where many players tend to say, "Can't you see how many of us have been posting bad reviews and explaining issues on the forum? Don't you care? " The opposite situation, the same logic.
Yes, we care; thus, everything players are willing to escalate is processed through the complaint process, which is specifically designed to affect the Safety Index value. Of course the whole topic is quite complex, so do not hesitate to ask specific questions, please.
https://casino.guru/our-casino-reviews
Daily, we do our best to uncover biased reviews and browse the forum to find anything suspicious; the evidence, however, will always be the hardest part.
Поне в някои случаи би било полезно, особено за бонуси. Също така ограничени държави и други неща, за да уведомите играчите за някои неща предварително.
От това, което научих, видях проблеми при проверката. Не успяхте да го преживеете накрая, нали? Пратихте ли им го, както те препоръчаха?
At least in some cases it would be useful, especially for bonuses. Also restricted countries and other things to let players know some things in advance.
From what I've learned, I've seen problems in verification. You didn't manage to get through it in the end, did you? Did you send it to them as they recommended?
Е, не би трябвало да е така, но ако ти дадат точни указания как да го изпратиш, тогава не виждам проблем да го направиш. Ако е физически възможно.
Well, it shouldn't be like that, but if they give you exact instructions on how to send it, then I don't see a problem in doing so. If it is physically possible.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.