преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с GoldenPark Casino PT - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, добър ден, депозирах 100 евро в това казино преди около 1 час и досега все още не са ми кредитирани парите.
Начин на депозит: Mbaway
Потребителско име: Regadas_Rafa
Hello, good afternoon, I deposited 100Euros in this casino about 1 hour ago and until now I still haven't been credited with the money.
Deposit method: Mbaway
Username: Regadas_Rafa
Ola boa tarde depositei há cerca de 1 hora 100Euros neste casino e até agora ainda não me foi creditado o dinheiro
Metodo de depósito : Mbaway
Nome de utilizador: Regadas_Rafa
Здравейте.
Е, понякога отнема няколко часа. Промени ли се нещо до сега? 🤔
Hello.
Well, sometimes it takes a couple of hours. Has anything changed by now? 🤔
Колкото повече депозирате, толкова повече ви чистят.... невъзможно е да валидирате сметката и да правите тегления..... това не е нищо повече от онлайн измама....
The more you deposit, the more they clean you.... it is impossible to validate the account and make withdrawals..... it is nothing more than an online scam....
Quanto mais depositares, mais te limpam.... é impossível validar a conta e efetuar levantamentos..... não passa de uma burla online....
Има ли проблем за вас в казиното? Или просто говориш от опит? Все още не сте успели да преминете проверката на акаунта?
Is there a problem for you in the casino ? Or are you just speaking from experience ? You still haven't managed to pass the account verification ?
Не мога да валидирам акаунта, в чата им отнема часове, за да отговорят, и отменят чата поради неактивност, телефонни обаждания, не отговарят... напълно игнорират клиента... не отговарят към имейли.
Те едва наскоро пристигнаха на португалския пазар и вече има много оплаквания от играчи.
Оплакванията обикновено са винаги от един и същи тип: невъзможност за валидиране на сметки, клиентски депозити, които просто изчезват, измисляне на най-големите оправдания за недопускане на теглене и т.н. и т.н.
Това е пълна измама и ще разкрия това, доколкото мога, така че играчите да не бъдат измамени
I can't validate the account, in the chat they take hours to respond, and they cancel the chat due to inactivity, phone calls, they don't answer... they completely ignore the customer... they don't respond to emails.
They only recently arrived on the Portuguese market and there are already numerous complaints from players.
The complaints are generally always of the same type: impossibility of validating accounts, customer deposits that simply disappear, inventing the biggest excuses for not allowing withdrawals, etc. etc. etc.
It is a complete scam, and I will disclose this as much as I can so players don't get scammed
Não consigo validar a conta, no chat demoram horas a responder, e cancelam o chat por inatividade, telefone, não atendem.... ignoram o cliente completamente... email não respondem.
Ainda há pouco chegaram ao mercado português e já existem inúmeras queixas de jogadores.
As queixas geralmente são sempre do mesmo tipo: impossibilidade de validação de contas, depósitos de clientes que pura e simplesmente desaparecem, inventam as maiores desculpas para não permitir levantamentos, etc etc etc.
É uma fraude completa, e divulgarei isto o mais que puder para que os jogadores não sejam enganados
Чувствайте се свободни да подадете жалба на нашия уебсайт. Честно казано, все още вярвам, че все още са твърде заети. Тъй като казвате, че са нови в Португалия, възможно е все още да нямат достатъчно португалски служители, които са обучени да проверяват документите. Това може да причини закъснения.
Feel free to submit a complaint on our website. Honestly, I still believe they're still just too busy. Since you say they're new in Portugal, it's possible they still don't have enough Portuguese employees who are trained to verify the documents. That may cause the delays.
Това не оправдава случващото се.
Закъсненията са едно, а оправданията за неплащане на клиентите е друго.
Не искам да се оплаквам, защото не направих депозит, имах разума да потърся информация (жалби) за казиното и тези, които видях (в съчетание с невъзможността ми да валидирам сметката) ме накараха да разбера, че нямаме работа със сериозни хора.
This does not justify what is happening.
Delays are one thing, making excuses for not paying customers is another.
I don't want to complain because I didn't make a deposit, I had the good sense to look for information (complaints) about the casino and the ones I saw (combined with my inability to validate the account) made me realize that we are not dealing with serious people.
Isso não justifica o que se está a passar.
Atrasos é uma coisa, inventar desculpas pagar não pagar aos clientes é outra.
Eu não quero reclamar até porque não fiz depósito, tive o bom senso de procurar informação (reclamações) sobre o casino e as que vi (aliado à minha impossibilidade de validar a conta) fizeram-me perceber que não estamos a lidar com gente séria.
Е, не знам дали го разбирам правилно. Казвате, че имат извинения, не можете да верифицирате акаунта, чата отнема часове за отписване и има някои проблеми с тегленията. От друга страна, не искате да подадете жалба, защото казвате, че не сте внесли никакъв депозит. Но не е необходимо да влагате пари, за да го отворите.
Въпреки това е добре, че можете да намерите информацията и да я проверите. Но все пак не мисля, че трябва да се паникьосвате и да казвате, че имате работа с несериозни хора. И ако смятате, че го правите, оплакването е най-доброто нещо, което можете да направите.
Well, I don't know if I understand it right. You say that they have excuses, you can't verify the account, the chat takes hours to write off and there are some problems in the withdrawals. On the other hand, you don't want to file a complaint because you say you didn't put any deposit in. But you don't need to deposit money to open it.
However, it's good that you can find the information and verify it. But I still don't think you need to panic and say that you have dealings with non-serious people. And if you think you do, a complaint is the best thing you can make.
Джаро, каква паника?? Спокоен съм, всички играчи, които са загубили парите си, защото са депозирали пари в това казино и депозитите просто са изчезнали, ще бъдат в паника.
Хората, които не са сериозни, са тези в това казино, интернет е пълен с оплаквания и по някаква причина ще бъде .... Не измислям нищо
Jaro, what panic?? I'm calm, all the players who lost their money because they deposited money in this casino and the deposits simply disappeared will be in a panic.
The people who are not serious are those at this casino, the internet is full of complaints and for some reason it will be.... I'm not inventing anything
Jaro, qual pânico?? Eu estou tranquilo, em pânico estarão todos os jogadores que perderam o seu dinheiro porque depositaram dinheiro neste casino e os depósitos simplesmente desapareceram....
As pessoas que não são sérias são as deste casino, a net está cheia de reclamações e por alguma razão será.... não estou a inventar nada
Хм, ако се беше случило така, както казваш, със сигурност щеше да е повод за паника тогава. Очевидно просто се изказах погрешно, защото знам, че просто изразихте мнението си.
Въпреки това, всеки играч може да направи проучване на казиното, което аз винаги препоръчвам, и също като вас да разгледа оплаквания или потребителски отзиви , които могат да помогнат на играчите да вземат решение. Така че бих казал, че беше мъдро от ваша страна да го направите и следователно, когато казвате, че тук има проблеми, вие не сте депозирали.
Очевидно другите казина си заслужават повече.
Hmm, if it had happened as you say it would certainly have been cause for panic then. Obviously I just misspoke, because I know you were just stating your opinion.
However, every player can do some casino research, which I always recommend, and just like you, check out complaints or user reviews that can help players make a decision. So I would say that it was wise of you to do that and therefore when you say that there are problems here, you didn't deposit.
Obviously other casinos are more worth it.
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.