ФорумКазинаGoldenPark Casino - обща дискусия

GoldenPark Casino - обща дискусия

преди 1 година от tigaspt03
|
2605 преглеждания 15 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с GoldenPark Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Здравейте, добър ден, депозирах 100 евро в това казино преди около 1 час и досега все още не са ми кредитирани парите.

Начин на депозит: Mbaway

Потребителско име: Regadas_Rafa

Автоматичен превод:
tigaspt03
преди 1 година

Здравейте.

Е, понякога отнема няколко часа. Промени ли се нещо до сега? 🤔

Автоматичен превод:
tigaspt03
преди 1 година

Колкото повече депозирате, толкова повече ви чистят.... невъзможно е да валидирате сметката и да правите тегления..... това не е нищо повече от онлайн измама....

Автоматичен превод:
Pasalcedas2
преди 1 година

Има ли проблем за вас в казиното? Или просто говориш от опит? Все още не сте успели да преминете проверката на акаунта?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Не мога да валидирам акаунта, в чата им отнема часове, за да отговорят, и отменят чата поради неактивност, телефонни обаждания, не отговарят... напълно игнорират клиента... не отговарят към имейли.

Те едва наскоро пристигнаха на португалския пазар и вече има много оплаквания от играчи.

Оплакванията обикновено са винаги от един и същи тип: невъзможност за валидиране на сметки, клиентски депозити, които просто изчезват, измисляне на най-големите оправдания за недопускане на теглене и т.н. и т.н.

Това е пълна измама и ще разкрия това, доколкото мога, така че играчите да не бъдат измамени

Автоматичен превод:
Pasalcedas2
преди 1 година

Чувствайте се свободни да подадете жалба на нашия уебсайт. Честно казано, все още вярвам, че все още са твърде заети. Тъй като казвате, че са нови в Португалия, възможно е все още да нямат достатъчно португалски служители, които са обучени да проверяват документите. Това може да причини закъснения.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Това не оправдава случващото се.

Закъсненията са едно, а оправданията за неплащане на клиентите е друго.

Не искам да се оплаквам, защото не направих депозит, имах разума да потърся информация (жалби) за казиното и тези, които видях (в съчетание с невъзможността ми да валидирам сметката) ме накараха да разбера, че нямаме работа със сериозни хора.

Автоматичен превод:
Pasalcedas2
преди 1 година

Е, не знам дали го разбирам правилно. Казвате, че имат извинения, не можете да верифицирате акаунта, чата отнема часове за отписване и има някои проблеми с тегленията. От друга страна, не искате да подадете жалба, защото казвате, че не сте внесли никакъв депозит. Но не е необходимо да влагате пари, за да го отворите.

Въпреки това е добре, че можете да намерите информацията и да я проверите. Но все пак не мисля, че трябва да се паникьосвате и да казвате, че имате работа с несериозни хора. И ако смятате, че го правите, оплакването е най-доброто нещо, което можете да направите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Джаро, каква паника?? Спокоен съм, всички играчи, които са загубили парите си, защото са депозирали пари в това казино и депозитите просто са изчезнали, ще бъдат в паника.

Хората, които не са сериозни, са тези в това казино, интернет е пълен с оплаквания и по някаква причина ще бъде .... Не измислям нищо

Автоматичен превод:
Pasalcedas2
преди 1 година

Хм, ако се беше случило така, както казваш, със сигурност щеше да е повод за паника тогава. Очевидно просто се изказах погрешно, защото знам, че просто изразихте мнението си.

Въпреки това, всеки играч може да направи проучване на казиното, което аз винаги препоръчвам, и също като вас да разгледа оплаквания или потребителски отзиви , които могат да помогнат на играчите да вземат решение. Така че бих казал, че беше мъдро от ваша страна да го направите и следователно, когато казвате, че тук има проблеми, вие не сте депозирали.

Очевидно другите казина си заслужават повече.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Опитът ми в това казино беше много лош, имам лудопатия (компулсивно хазартно разстройство) и GoldenPark се възползваха от моята компулсивност, нарушиха няколко правила, наложени от португалския хазартен орган SRIJ, позволявайки ми да правя депозити до €12 000 без никакъв проблем, без Процесът KYC или AML... наруши правилата за отговорен хазарт и защита на играчите на собствения си уебсайт и лиценз. GoldenPark твърди, че има техники за разпознаване на модели на пристрастяване и агенти за поддръжка, добре обучени да разпознават пристрастени играчи, но нищо не проработи за мен. Винаги са ме насърчавали да депозирам и да играя повече, изпращайки имейли, съобщения и дори обаждания, предлагащи бонуси. Да не говорим, че верифицирането на акаунта е изключително трудно и те забавят процеса, за да създадат необходимостта играчът да харчи средствата. Това казино не отговаря на стандарта за върхови постижения, наложен от португалския хазартен орган, има 17 законни и регулирани казина в Португалия, GoldenPark, 888 Casino и BetWay са най-лошите. Случаят е предаден на регулатора, но би било хубаво, ако някой от казиното може да поговори и наистина да каже нещо! 12 000 депозити от играч, който очевидно е бил пристрастен комарджия, не са нормални или дори разрешени в Португалия... над 2000 € произходът на средствата трябва да бъде потвърден. Това казино само ме насърчи да се съсипя... да не говорим за различните техники, които имат за забавяне на проверката на акаунта, всичко това, за да може играчът да харчи средствата отново. Когато съобщих, че съм пристрастен, те затвориха акаунта ми и отказаха да ми дадат финансов отчет за всяко мое движение в сайта. Едва месеци по-късно, когато бяха принудени да го направят от регулаторния орган, те ми изпратиха доклада и той съдържа над 172 страници транзакции с депозити от около 12 000 евро ... без изобщо да сте направили теглене, всеки когато се опитах да го проверя се провали, след това плащането чакаше и в крайна сметка похарчих всичко заради болестта си. Екипът беше уведомен от регулатора, но минаха няколко дни и те не са отговорили, а когато го направят, дават автоматични отговори по имейл. Бих искал някой да ми помогне да разреша случая и ако е възможно представител на казиното да говори директно с мен ... преди да отида в съда с наказателна жалба за нарушаване на KYC, AML и защита на играчите. В Португалия не е позволено да депозирате толкова много пари, без да потвърдите легитимността им.

Автоматичен превод:
joaomarsh20
преди 2 месеца

След няколко оплаквания успях да потвърдя акаунта си и мога да правя тегления без никакви проблеми.

Но играя много малко в това казино.

Казината, в които играя редовно, са: Esc Online, Nossa Aposta, Betano и Casino Portugal, без проблем депозирам, играя и тегля. Трябва да се отбележи, че Betano има незабавни тегления, което е отлично за тези с проблеми с хазарта, както и Casino Portugal, освен през уикендите.

Играя малки суми, нищо много голямо.

наздраве

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Опитът ми в това казино беше много лош, имам лудопатия (компулсивно хазартно разстройство) и GoldenPark се възползваха от моята компулсивност, нарушиха няколко правила, наложени от португалския хазартен орган SRIJ, позволявайки ми да правя депозити до €12 000 без никакъв проблем, без Процесът KYC или AML... наруши правилата за отговорен хазарт и защита на играчите на собствения си уебсайт и лиценз. GoldenPark твърди, че има техники за разпознаване на модели на пристрастяване и агенти за поддръжка, добре обучени да разпознават пристрастени играчи, но нищо не проработи за мен. Винаги са ме насърчавали да депозирам и да играя повече, изпращайки имейли, съобщения и дори обаждания, предлагащи бонуси. Да не говорим, че верифицирането на акаунта е изключително трудно и те забавят процеса, за да създадат необходимостта играчът да харчи средствата. Това казино не отговаря на стандарта за върхови постижения, наложен от португалския хазартен орган, има 17 законни и регулирани казина в Португалия, GoldenPark, 888 Casino и BetWay са най-лошите. Случаят е предаден на регулатора, но би било хубаво, ако някой от казиното може да поговори и наистина да каже нещо! 12 000 депозити от играч, който очевидно е бил пристрастен комарджия, не са нормални или дори разрешени в Португалия... над 2000 € произходът на средствата трябва да бъде потвърден. Това казино само ме насърчи да се съсипя... да не говорим за различните техники, които имат за забавяне на проверката на акаунта, всичко това, за да може играчът да харчи средствата отново. Когато съобщих, че съм пристрастен, те затвориха акаунта ми и отказаха да ми дадат финансов отчет за всяко мое движение в сайта. Едва месеци по-късно, когато бяха принудени да го направят от регулаторния орган, те ми изпратиха доклада и той съдържа над 172 страници транзакции с депозити от около 12 000 евро ... без изобщо да сте направили теглене, всеки когато се опитах да го проверя се провали, след това плащането чакаше и в крайна сметка похарчих всичко заради болестта си. Екипът беше уведомен от регулатора, но минаха няколко дни и те не са отговорили, а когато го направят, дават автоматични отговори по имейл. Бих искал някой да ми помогне да разреша случая и ако е възможно представител на казиното да говори директно с мен ... преди да отида в съда с наказателна жалба за нарушаване на KYC, AML и защита на играчите. В Португалия не е позволено да депозирате толкова много пари, без да потвърдите легитимността им.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Наистина съжалявам да науча за проблема ви и се надявам, че нашият екип ще може да ви помогне с жалбата ви.

Моля, дръжте ни в течение за всичко ново, свързано с вашия случай.

Освен това може би ще ви е интересно да научите, че като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване, ние си партнираме с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).

BetBlocker, който поддържа седем езика, се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнемайки само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 230 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.

Освен това BetBlocker включва списък от 824 сайта с информация за хазарта. Тези сайтове основно информират потребителите за и рекламират хазартни услуги. Можете да изберете да включите тези сайтове във вашето ограничение, като поставите отметка в квадратче. Въпреки това, ако имате текуща жалба срещу хазартен оператор, не поставяйте отметка в това поле, тъй като това ще ви попречи да получите достъп и до уебсайта Casino.Guru.

Надяваме се, че ще помогне на мнозина.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Бих искал да предупредя хората, които играят онлайн казино, внимавайте с goldenpark, в началото не ви искат нищо, но когато искате да изтеглите, ви молят да застанете пред камерата с личната си карта и след това да изпратите свидетелството за собственост на банката, кредитната карта, регистрацията, заплатите, сметката за телефон, сметката за ток, сметката за газ, сметката за вода, шофьорската книжка и ако им изпратите всичко, те ви казват, че парите са от бонус и кой знае какво правят с цялата документация, дадох я в ръцете на адвокати, но е депресиращо да стигнеш до този момент, всичко за това, че си направил депозит с парите си и искаш малко забавление, за да не стигнеш до това точка избягвайте 3 казина goldenpark jokerbet и platin casino действат по същия начин, трябва да кажем нашия опит в мрежата, за да помогнем да намалим измамите

Автоматичен превод:
blancajaquet16
преди 3 седмици

Здравей и ти благодаря за усилията да предупредиш другите.

Въпреки че депозитът е съзнателен ход, жалко е, че много казина не предоставят незабавна проверка при регистрация на играч; това би позволило на казиното да провери играча само частично, но не изцяло.

Казиното трябва да е било много притеснено за вашата положителна идентификация въз основа на това, през което трябваше да преминете, но е трудно да се каже защо, без достъп до тяхната система. и активността на вашия акаунт. Възможно е да сте били избрани за произволна допълнителна проверка или акаунтът ви да е маркиран. кой знае Съжалявам, че се чувствате разочаровани; в такава ситуация казиното трябва да е по-склонно да предложи разумно обяснение.

Понякога единственият начин да потвърдите играча е да поискате снимки за проверка или дори да проведете разговор на живо, но както споменах, поддръжката трябва да предостави повече подробности.

Но трябва да призная, че не разбирам естеството на измамата, която обсъждате. Изглежда, че не сте получили печалбата, защото сте играли с бонуса; изглежда смятате, че всички тези усилия са били загуба на време, защото не сте получили парите. Във всеки случай, можете ли да обясните проблема с бонуса, моля?

Тъй като сте наясно, че няма да ви бъде платено, ако не преминете проверката, бих предположил, че тази стъпка е била необходима, независимо от резултата. Предполагам, че казиното открива, че не отговаряте на условията за теглене, докато разглежда вашата история на игри и бонуси, поради което не са успели да го разберат по-рано. Процесът на проверка обикновено се инициира от вашата заявка за теглене.

Това обаче са само моите преживявания. За да разберете естеството на предполагаемата измама, високо се оценяваме подробното обяснение защо не сте успели да изтеглите.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини