ФорумКазинаGoldenPark Casino PT - обща дискусия

GoldenPark Casino PT - обща дискусия

преди 6 месеца от tigaspt03
|
1277 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с GoldenPark Casino PT - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 6 месеца

Здравейте, добър ден, депозирах 100 евро в това казино преди около 1 час и досега все още не са ми кредитирани парите.

Начин на депозит: Mbaway

Потребителско име: Regadas_Rafa

Автоматичен превод:
tigaspt03
преди 6 месеца

Здравейте.

Е, понякога отнема няколко часа. Промени ли се нещо до сега? 🤔

Автоматичен превод:
tigaspt03
преди 6 месеца

Колкото повече депозирате, толкова повече ви чистят.... невъзможно е да валидирате сметката и да правите тегления..... това не е нищо повече от онлайн измама....

Автоматичен превод:
Pasalcedas2
преди 6 месеца

Има ли проблем за вас в казиното? Или просто говориш от опит? Все още не сте успели да преминете проверката на акаунта?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Не мога да валидирам акаунта, в чата им отнема часове, за да отговорят, и отменят чата поради неактивност, телефонни обаждания, не отговарят... напълно игнорират клиента... не отговарят към имейли.

Те едва наскоро пристигнаха на португалския пазар и вече има много оплаквания от играчи.

Оплакванията обикновено са винаги от един и същи тип: невъзможност за валидиране на сметки, клиентски депозити, които просто изчезват, измисляне на най-големите оправдания за недопускане на теглене и т.н. и т.н.

Това е пълна измама и ще разкрия това, доколкото мога, така че играчите да не бъдат измамени

Автоматичен превод:
Pasalcedas2
преди 6 месеца

Чувствайте се свободни да подадете жалба на нашия уебсайт. Честно казано, все още вярвам, че все още са твърде заети. Тъй като казвате, че са нови в Португалия, възможно е все още да нямат достатъчно португалски служители, които са обучени да проверяват документите. Това може да причини закъснения.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 6 месеца

Това не оправдава случващото се.

Закъсненията са едно, а оправданията за неплащане на клиентите е друго.

Не искам да се оплаквам, защото не направих депозит, имах разума да потърся информация (жалби) за казиното и тези, които видях (в съчетание с невъзможността ми да валидирам сметката) ме накараха да разбера, че нямаме работа със сериозни хора.

Автоматичен превод:
Pasalcedas2
преди 6 месеца

Е, не знам дали го разбирам правилно. Казвате, че имат извинения, не можете да верифицирате акаунта, чата отнема часове за отписване и има някои проблеми с тегленията. От друга страна, не искате да подадете жалба, защото казвате, че не сте внесли никакъв депозит. Но не е необходимо да влагате пари, за да го отворите.

Въпреки това е добре, че можете да намерите информацията и да я проверите. Но все пак не мисля, че трябва да се паникьосвате и да казвате, че имате работа с несериозни хора. И ако смятате, че го правите, оплакването е най-доброто нещо, което можете да направите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Джаро, каква паника?? Спокоен съм, всички играчи, които са загубили парите си, защото са депозирали пари в това казино и депозитите просто са изчезнали, ще бъдат в паника.

Хората, които не са сериозни, са тези в това казино, интернет е пълен с оплаквания и по някаква причина ще бъде .... Не измислям нищо

Автоматичен превод:
Pasalcedas2
преди 6 месеца

Хм, ако се беше случило така, както казваш, със сигурност щеше да е повод за паника тогава. Очевидно просто се изказах погрешно, защото знам, че просто изразихте мнението си.

Въпреки това, всеки играч може да направи проучване на казиното, което аз винаги препоръчвам, и също като вас да разгледа оплаквания или потребителски отзиви , които могат да помогнат на играчите да вземат решение. Така че бих казал, че беше мъдро от ваша страна да го направите и следователно, когато казвате, че тук има проблеми, вие не сте депозирали.

Очевидно другите казина си заслужават повече.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини