преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с GoldenPark Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, добър ден, депозирах 100 евро в това казино преди около 1 час и досега все още не са ми кредитирани парите.
Начин на депозит: Mbaway
Потребителско име: Regadas_Rafa
Hello, good afternoon, I deposited 100Euros in this casino about 1 hour ago and until now I still haven't been credited with the money.
Deposit method: Mbaway
Username: Regadas_Rafa
Ola boa tarde depositei há cerca de 1 hora 100Euros neste casino e até agora ainda não me foi creditado o dinheiro
Metodo de depósito : Mbaway
Nome de utilizador: Regadas_Rafa
Здравейте.
Е, понякога отнема няколко часа. Промени ли се нещо до сега? 🤔
Hello.
Well, sometimes it takes a couple of hours. Has anything changed by now? 🤔
Колкото повече депозирате, толкова повече ви чистят.... невъзможно е да валидирате сметката и да правите тегления..... това не е нищо повече от онлайн измама....
The more you deposit, the more they clean you.... it is impossible to validate the account and make withdrawals..... it is nothing more than an online scam....
Quanto mais depositares, mais te limpam.... é impossível validar a conta e efetuar levantamentos..... não passa de uma burla online....
Има ли проблем за вас в казиното? Или просто говориш от опит? Все още не сте успели да преминете проверката на акаунта?
Is there a problem for you in the casino ? Or are you just speaking from experience ? You still haven't managed to pass the account verification ?
Не мога да валидирам акаунта, в чата им отнема часове, за да отговорят, и отменят чата поради неактивност, телефонни обаждания, не отговарят... напълно игнорират клиента... не отговарят към имейли.
Те едва наскоро пристигнаха на португалския пазар и вече има много оплаквания от играчи.
Оплакванията обикновено са винаги от един и същи тип: невъзможност за валидиране на сметки, клиентски депозити, които просто изчезват, измисляне на най-големите оправдания за недопускане на теглене и т.н. и т.н.
Това е пълна измама и ще разкрия това, доколкото мога, така че играчите да не бъдат измамени
I can't validate the account, in the chat they take hours to respond, and they cancel the chat due to inactivity, phone calls, they don't answer... they completely ignore the customer... they don't respond to emails.
They only recently arrived on the Portuguese market and there are already numerous complaints from players.
The complaints are generally always of the same type: impossibility of validating accounts, customer deposits that simply disappear, inventing the biggest excuses for not allowing withdrawals, etc. etc. etc.
It is a complete scam, and I will disclose this as much as I can so players don't get scammed
Não consigo validar a conta, no chat demoram horas a responder, e cancelam o chat por inatividade, telefone, não atendem.... ignoram o cliente completamente... email não respondem.
Ainda há pouco chegaram ao mercado português e já existem inúmeras queixas de jogadores.
As queixas geralmente são sempre do mesmo tipo: impossibilidade de validação de contas, depósitos de clientes que pura e simplesmente desaparecem, inventam as maiores desculpas para não permitir levantamentos, etc etc etc.
É uma fraude completa, e divulgarei isto o mais que puder para que os jogadores não sejam enganados
Чувствайте се свободни да подадете жалба на нашия уебсайт. Честно казано, все още вярвам, че все още са твърде заети. Тъй като казвате, че са нови в Португалия, възможно е все още да нямат достатъчно португалски служители, които са обучени да проверяват документите. Това може да причини закъснения.
Feel free to submit a complaint on our website. Honestly, I still believe they're still just too busy. Since you say they're new in Portugal, it's possible they still don't have enough Portuguese employees who are trained to verify the documents. That may cause the delays.
Това не оправдава случващото се.
Закъсненията са едно, а оправданията за неплащане на клиентите е друго.
Не искам да се оплаквам, защото не направих депозит, имах разума да потърся информация (жалби) за казиното и тези, които видях (в съчетание с невъзможността ми да валидирам сметката) ме накараха да разбера, че нямаме работа със сериозни хора.
This does not justify what is happening.
Delays are one thing, making excuses for not paying customers is another.
I don't want to complain because I didn't make a deposit, I had the good sense to look for information (complaints) about the casino and the ones I saw (combined with my inability to validate the account) made me realize that we are not dealing with serious people.
Isso não justifica o que se está a passar.
Atrasos é uma coisa, inventar desculpas pagar não pagar aos clientes é outra.
Eu não quero reclamar até porque não fiz depósito, tive o bom senso de procurar informação (reclamações) sobre o casino e as que vi (aliado à minha impossibilidade de validar a conta) fizeram-me perceber que não estamos a lidar com gente séria.
Е, не знам дали го разбирам правилно. Казвате, че имат извинения, не можете да верифицирате акаунта, чата отнема часове за отписване и има някои проблеми с тегленията. От друга страна, не искате да подадете жалба, защото казвате, че не сте внесли никакъв депозит. Но не е необходимо да влагате пари, за да го отворите.
Въпреки това е добре, че можете да намерите информацията и да я проверите. Но все пак не мисля, че трябва да се паникьосвате и да казвате, че имате работа с несериозни хора. И ако смятате, че го правите, оплакването е най-доброто нещо, което можете да направите.
Well, I don't know if I understand it right. You say that they have excuses, you can't verify the account, the chat takes hours to write off and there are some problems in the withdrawals. On the other hand, you don't want to file a complaint because you say you didn't put any deposit in. But you don't need to deposit money to open it.
However, it's good that you can find the information and verify it. But I still don't think you need to panic and say that you have dealings with non-serious people. And if you think you do, a complaint is the best thing you can make.
Джаро, каква паника?? Спокоен съм, всички играчи, които са загубили парите си, защото са депозирали пари в това казино и депозитите просто са изчезнали, ще бъдат в паника.
Хората, които не са сериозни, са тези в това казино, интернет е пълен с оплаквания и по някаква причина ще бъде .... Не измислям нищо
Jaro, what panic?? I'm calm, all the players who lost their money because they deposited money in this casino and the deposits simply disappeared will be in a panic.
The people who are not serious are those at this casino, the internet is full of complaints and for some reason it will be.... I'm not inventing anything
Jaro, qual pânico?? Eu estou tranquilo, em pânico estarão todos os jogadores que perderam o seu dinheiro porque depositaram dinheiro neste casino e os depósitos simplesmente desapareceram....
As pessoas que não são sérias são as deste casino, a net está cheia de reclamações e por alguma razão será.... não estou a inventar nada
Хм, ако се беше случило така, както казваш, със сигурност щеше да е повод за паника тогава. Очевидно просто се изказах погрешно, защото знам, че просто изразихте мнението си.
Въпреки това, всеки играч може да направи проучване на казиното, което аз винаги препоръчвам, и също като вас да разгледа оплаквания или потребителски отзиви , които могат да помогнат на играчите да вземат решение. Така че бих казал, че беше мъдро от ваша страна да го направите и следователно, когато казвате, че тук има проблеми, вие не сте депозирали.
Очевидно другите казина си заслужават повече.
Hmm, if it had happened as you say it would certainly have been cause for panic then. Obviously I just misspoke, because I know you were just stating your opinion.
However, every player can do some casino research, which I always recommend, and just like you, check out complaints or user reviews that can help players make a decision. So I would say that it was wise of you to do that and therefore when you say that there are problems here, you didn't deposit.
Obviously other casinos are more worth it.
Опитът ми в това казино беше много лош, имам лудопатия (компулсивно хазартно разстройство) и GoldenPark се възползваха от моята компулсивност, нарушиха няколко правила, наложени от португалския хазартен орган SRIJ, позволявайки ми да правя депозити до €12 000 без никакъв проблем, без Процесът KYC или AML... наруши правилата за отговорен хазарт и защита на играчите на собствения си уебсайт и лиценз. GoldenPark твърди, че има техники за разпознаване на модели на пристрастяване и агенти за поддръжка, добре обучени да разпознават пристрастени играчи, но нищо не проработи за мен. Винаги са ме насърчавали да депозирам и да играя повече, изпращайки имейли, съобщения и дори обаждания, предлагащи бонуси. Да не говорим, че верифицирането на акаунта е изключително трудно и те забавят процеса, за да създадат необходимостта играчът да харчи средствата. Това казино не отговаря на стандарта за върхови постижения, наложен от португалския хазартен орган, има 17 законни и регулирани казина в Португалия, GoldenPark, 888 Casino и BetWay са най-лошите. Случаят е предаден на регулатора, но би било хубаво, ако някой от казиното може да поговори и наистина да каже нещо! 12 000 депозити от играч, който очевидно е бил пристрастен комарджия, не са нормални или дори разрешени в Португалия... над 2000 € произходът на средствата трябва да бъде потвърден. Това казино само ме насърчи да се съсипя... да не говорим за различните техники, които имат за забавяне на проверката на акаунта, всичко това, за да може играчът да харчи средствата отново. Когато съобщих, че съм пристрастен, те затвориха акаунта ми и отказаха да ми дадат финансов отчет за всяко мое движение в сайта. Едва месеци по-късно, когато бяха принудени да го направят от регулаторния орган, те ми изпратиха доклада и той съдържа над 172 страници транзакции с депозити от около 12 000 евро ... без изобщо да сте направили теглене, всеки когато се опитах да го проверя се провали, след това плащането чакаше и в крайна сметка похарчих всичко заради болестта си. Екипът беше уведомен от регулатора, но минаха няколко дни и те не са отговорили, а когато го направят, дават автоматични отговори по имейл. Бих искал някой да ми помогне да разреша случая и ако е възможно представител на казиното да говори директно с мен ... преди да отида в съда с наказателна жалба за нарушаване на KYC, AML и защита на играчите. В Португалия не е позволено да депозирате толкова много пари, без да потвърдите легитимността им.
My experience at this casino was very bad, I have ludopathy (compulsive gambling disorder) and GoldenPark took advantage of my compulsiveness, violated several rules imposed by the Portuguese gambling authority SRIJ, letting me make deposits up to €12,000 without any problem, without a KYC or AML process... violated the responsible gambling and player protection policies of its own website and license. GoldenPark claims to have addiction pattern recognition techniques and support agents highly trained in recognizing addicted players, but nothing worked for me. They always encouraged me to deposit and play more, sending emails, messages and even calls offering bonuses. Not to mention that verifying the account is extremely difficult and they delay the process to create the need for the player to spend the funds. This casino does not meet the standard of excellence imposed by the Portuguese gaming authority, there are 17 legal and regulated casinos in Portugal, GoldenPark, 888 Casino and BetWay are the worst. The case has been handed over to the regulator, but it would be nice if someone from the casino could have a chat and actually say something! 12,000 in deposits from a player who was clearly a compulsive gambler is not normal or even allowed in Portugal... above 2000€ the origin of the funds has to be confirmed. This casino only encouraged me to ruin myself... not to mention the various techniques they have for delaying the verification of the account, all so that the player spends the funds again. When I reported that I was addicted, they closed my account and refused to give me a financial report of every move I made on the site. It wasn't until months later, when they were forced to do so by the regulatory body, that they sent me the report and it's over 172 pages of transactions with deposits of around €12,000... without ever having made a withdrawal, every time I tried to verify it failed, then the payment was pending and I ended up spending it all because of my illness. The team was notified by the regulator but several days have passed, they haven't replied and when they do they give automated email replies. I would like someone to help me resolve the case, and if it were possible for a representative of the casino to speak to me directly ... before I go to court with a criminal complaint for violation of KYC, AML and player protection. In Portugal it is not allowed to deposit so much money without confirming its legitimacy.
A minha experiência neste casino foi muito má, tenho ludopatia (doença de jogo compulsivo) e a GoldenPark aproveitou-se da minha compulsividade, violou várias regras impostas pelo SRIJ autoridade de jogo Portuguesa, deixando-me fazer depósitos até 12.000€ sem qualquer problema, sem uma processo de KYC ou AML.. violou as políticas de jogo responsável e de proteção ao jogador do seu próprio site e da licença. A GoldenPark diz ter técnicas de reconhecimento de padrões de vício e adição e agentes de suporte altamente treinados em reconhecer jogadores viciados, mas comigo nada resultou. Sempre me incentivaram a depositar e a jogar mais, mandavam e-mails, mensagens e até chamadas a oferecer bônus. Já para não falar que verificar a conta é extremamente difícil e retardam esse mesmo processo para criar necessidade ao jogador de gastar os fundos. Este casino vão vai de acordo com o padrão de excelência imposto pela autoridade de jogo Portuguesa, existem 17 Casinos legais e regulados por Portugal, a GoldenPark, 888 Casino e a BetWay são os piores. O caso está entregue á entidade reguladora, mas seria bom alguém do casino que consiga ter uma conversa mesmo dizer alfu coisa! 12.000€ em depósitos de um jogador que se notava ser claramente viciado compulsivo não é normal nem sequer é permitido em Portugal.. acima de 2000€ já tem que ser confirmada a origem dos fundos. Este casino só me incentivou mais á ruína… já para não falar das várias técnicas que possuem para retardar a verificação da conta, tudo para o jogador voltar a gastar os fundos. Quando reportei ser viciado fecharam-me a conta e recusaram-se a dar o report financeiro de todos os movimentos que fiz no site. Só meses mais tarde e obrigados pela entidade reguladora, enviaram o report e são mais de 172 páginas de transações com depósitos na ordem dos 12.000€.. sem nunca ter feito um levantamento, sempre que tentava a verificação falhava, depois o pagamento ficava pendente e eu acabava por causa da doença por gastar tudo. A equipa foi notificada pela entidade reguladora mas já passaram vários dias, não respondem e quando respondem dão respostas por email automatizadas. Gostaria que alguém me ajudasse a resolver o caso, e se fosse possível um representante do casino falar diretamente comigo … antes que avance judicialmente com uma queixa-crime por violação de KYC, AML e proteção ao jogador. Em Portugal não é permitido depositar tanto dinheiro sem confirmar a legitimidade dos mesmos.
След няколко оплаквания успях да потвърдя акаунта си и мога да правя тегления без никакви проблеми.
Но играя много малко в това казино.
Казината, в които играя редовно, са: Esc Online, Nossa Aposta, Betano и Casino Portugal, без проблем депозирам, играя и тегля. Трябва да се отбележи, че Betano има незабавни тегления, което е отлично за тези с проблеми с хазарта, както и Casino Portugal, освен през уикендите.
Играя малки суми, нищо много голямо.
наздраве
After a few complaints, I managed to get my account validated and I can make withdrawals without any problems.
But I play very little in that casino.
The casinos I play at regularly are: Esc Online, Nossa Aposta, Betano and Casino Portugal, without any problem, I deposit, play and withdraw. It should be noted that Betano has immediate withdrawals, which is excellent for those with gambling problems, and Casino Portugal does too, except at weekends.
I play small amounts, nothing very big.
Cheers
Após algumas reclamações, lá acabei por conseguir validar a conta e consigo fazer levantamentos sem problemas.
Mas jogo muito pouco nesse casino.
Os casinos onde jogo regularmente são: Esc Online, Nossa Aposta, Betano e Casino Portugal, sem problema algum, deposito, jogo e levanto. Note-se que a Betano tem levantamentos imediatos, o que, para quem tem problemas de jogo, é excelente, a Casino Portugal também tem, exceto ao fim de semana.
Jogo pequenas quantias, nada de muito avultado.
Abraço
Опитът ми в това казино беше много лош, имам лудопатия (компулсивно хазартно разстройство) и GoldenPark се възползваха от моята компулсивност, нарушиха няколко правила, наложени от португалския хазартен орган SRIJ, позволявайки ми да правя депозити до €12 000 без никакъв проблем, без Процесът KYC или AML... наруши правилата за отговорен хазарт и защита на играчите на собствения си уебсайт и лиценз. GoldenPark твърди, че има техники за разпознаване на модели на пристрастяване и агенти за поддръжка, добре обучени да разпознават пристрастени играчи, но нищо не проработи за мен. Винаги са ме насърчавали да депозирам и да играя повече, изпращайки имейли, съобщения и дори обаждания, предлагащи бонуси. Да не говорим, че верифицирането на акаунта е изключително трудно и те забавят процеса, за да създадат необходимостта играчът да харчи средствата. Това казино не отговаря на стандарта за върхови постижения, наложен от португалския хазартен орган, има 17 законни и регулирани казина в Португалия, GoldenPark, 888 Casino и BetWay са най-лошите. Случаят е предаден на регулатора, но би било хубаво, ако някой от казиното може да поговори и наистина да каже нещо! 12 000 депозити от играч, който очевидно е бил пристрастен комарджия, не са нормални или дори разрешени в Португалия... над 2000 € произходът на средствата трябва да бъде потвърден. Това казино само ме насърчи да се съсипя... да не говорим за различните техники, които имат за забавяне на проверката на акаунта, всичко това, за да може играчът да харчи средствата отново. Когато съобщих, че съм пристрастен, те затвориха акаунта ми и отказаха да ми дадат финансов отчет за всяко мое движение в сайта. Едва месеци по-късно, когато бяха принудени да го направят от регулаторния орган, те ми изпратиха доклада и той съдържа над 172 страници транзакции с депозити от около 12 000 евро ... без изобщо да сте направили теглене, всеки когато се опитах да го проверя се провали, след това плащането чакаше и в крайна сметка похарчих всичко заради болестта си. Екипът беше уведомен от регулатора, но минаха няколко дни и те не са отговорили, а когато го направят, дават автоматични отговори по имейл. Бих искал някой да ми помогне да разреша случая и ако е възможно представител на казиното да говори директно с мен ... преди да отида в съда с наказателна жалба за нарушаване на KYC, AML и защита на играчите. В Португалия не е позволено да депозирате толкова много пари, без да потвърдите легитимността им.
My experience at this casino was very bad, I have ludopathy (compulsive gambling disorder) and GoldenPark took advantage of my compulsiveness, violated several rules imposed by the Portuguese gambling authority SRIJ, letting me make deposits up to €12,000 without any problem, without a KYC or AML process... violated the responsible gambling and player protection policies of its own website and license. GoldenPark claims to have addiction pattern recognition techniques and support agents highly trained in recognizing addicted players, but nothing worked for me. They always encouraged me to deposit and play more, sending emails, messages and even calls offering bonuses. Not to mention that verifying the account is extremely difficult and they delay the process to create the need for the player to spend the funds. This casino does not meet the standard of excellence imposed by the Portuguese gaming authority, there are 17 legal and regulated casinos in Portugal, GoldenPark, 888 Casino and BetWay are the worst. The case has been handed over to the regulator, but it would be nice if someone from the casino could have a chat and actually say something! 12,000 in deposits from a player who was clearly a compulsive gambler is not normal or even allowed in Portugal... above 2000€ the origin of the funds has to be confirmed. This casino only encouraged me to ruin myself... not to mention the various techniques they have for delaying the verification of the account, all so that the player spends the funds again. When I reported that I was addicted, they closed my account and refused to give me a financial report of every move I made on the site. It wasn't until months later, when they were forced to do so by the regulatory body, that they sent me the report and it's over 172 pages of transactions with deposits of around €12,000... without ever having made a withdrawal, every time I tried to verify it failed, then the payment was pending and I ended up spending it all because of my illness. The team was notified by the regulator but several days have passed, they haven't replied and when they do they give automated email replies. I would like someone to help me resolve the case, and if it were possible for a representative of the casino to speak to me directly ... before I go to court with a criminal complaint for violation of KYC, AML and player protection. In Portugal it is not allowed to deposit so much money without confirming its legitimacy.
A minha experiência neste casino foi muito má, tenho ludopatia (doença de jogo compulsivo) e a GoldenPark aproveitou-se da minha compulsividade, violou várias regras impostas pelo SRIJ autoridade de jogo Portuguesa, deixando-me fazer depósitos até 12.000€ sem qualquer problema, sem uma processo de KYC ou AML.. violou as políticas de jogo responsável e de proteção ao jogador do seu próprio site e da licença. A GoldenPark diz ter técnicas de reconhecimento de padrões de vício e adição e agentes de suporte altamente treinados em reconhecer jogadores viciados, mas comigo nada resultou. Sempre me incentivaram a depositar e a jogar mais, mandavam e-mails, mensagens e até chamadas a oferecer bônus. Já para não falar que verificar a conta é extremamente difícil e retardam esse mesmo processo para criar necessidade ao jogador de gastar os fundos. Este casino vão vai de acordo com o padrão de excelência imposto pela autoridade de jogo Portuguesa, existem 17 Casinos legais e regulados por Portugal, a GoldenPark, 888 Casino e a BetWay são os piores. O caso está entregue á entidade reguladora, mas seria bom alguém do casino que consiga ter uma conversa mesmo dizer alfu coisa! 12.000€ em depósitos de um jogador que se notava ser claramente viciado compulsivo não é normal nem sequer é permitido em Portugal.. acima de 2000€ já tem que ser confirmada a origem dos fundos. Este casino só me incentivou mais á ruína… já para não falar das várias técnicas que possuem para retardar a verificação da conta, tudo para o jogador voltar a gastar os fundos. Quando reportei ser viciado fecharam-me a conta e recusaram-se a dar o report financeiro de todos os movimentos que fiz no site. Só meses mais tarde e obrigados pela entidade reguladora, enviaram o report e são mais de 172 páginas de transações com depósitos na ordem dos 12.000€.. sem nunca ter feito um levantamento, sempre que tentava a verificação falhava, depois o pagamento ficava pendente e eu acabava por causa da doença por gastar tudo. A equipa foi notificada pela entidade reguladora mas já passaram vários dias, não respondem e quando respondem dão respostas por email automatizadas. Gostaria que alguém me ajudasse a resolver o caso, e se fosse possível um representante do casino falar diretamente comigo … antes que avance judicialmente com uma queixa-crime por violação de KYC, AML e proteção ao jogador. Em Portugal não é permitido depositar tanto dinheiro sem confirmar a legitimidade dos mesmos.
Наистина съжалявам да науча за проблема ви и се надявам, че нашият екип ще може да ви помогне с жалбата ви.
Моля, дръжте ни в течение за всичко ново, свързано с вашия случай.
Освен това може би ще ви е интересно да научите, че като част от нашата Глобална инициатива за самоизключване, ние си партнираме с BetBlocker, регистрирана в Обединеното кралство благотворителна организация, предоставяща безплатна услуга за подкрепа на хора по целия свят. Можете да намерите повече информация за нашата инициатива тук ( https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative ) и за BetBlocker тук ( https://betblocker.org/ ).
BetBlocker, който поддържа седем езика, се инсталира бързо и лесно на множество устройства, отнемайки само 2 минути. Веднъж инсталиран, той блокира достъпа до над 84 230 уебсайта за хазарт и работи тихо във фонов режим. Услугата може да се използва анонимно и помага на хората да управляват достъпа си до хазарт безопасно и по подходящ начин, независимо дали това означава пълно ограничаване или ограничаване на достъпа по време на уязвими периоди.
Освен това BetBlocker включва списък от 824 сайта с информация за хазарта. Тези сайтове основно информират потребителите за и рекламират хазартни услуги. Можете да изберете да включите тези сайтове във вашето ограничение, като поставите отметка в квадратче. Въпреки това, ако имате текуща жалба срещу хазартен оператор, не поставяйте отметка в това поле, тъй като това ще ви попречи да получите достъп и до уебсайта Casino.Guru.
Надяваме се, че ще помогне на мнозина.
I am really sorry to hear about your issue and hope that our team will be able to help you out in your complaint.
Please keep us informed about anything new related to your case.
Also, maybe you will be interested in knowing that, as part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker, which supports seven languages, is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,230 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
Additionally, BetBlocker includes a list of 824 gambling information sites. These sites primarily inform users about and advertise gambling services. You can choose to include these sites in your restriction by ticking a box. However, if you have an ongoing complaint against a gambling operator, do not check this box, as it will prevent you from accessing the Casino.Guru website as well.
We hope it will help many.
Бих искал да предупредя хората, които играят онлайн казино, внимавайте с goldenpark, в началото не ви искат нищо, но когато искате да изтеглите, ви молят да застанете пред камерата с личната си карта и след това да изпратите свидетелството за собственост на банката, кредитната карта, регистрацията, заплатите, сметката за телефон, сметката за ток, сметката за газ, сметката за вода, шофьорската книжка и ако им изпратите всичко, те ви казват, че парите са от бонус и кой знае какво правят с цялата документация, дадох я в ръцете на адвокати, но е депресиращо да стигнеш до този момент, всичко за това, че си направил депозит с парите си и искаш малко забавление, за да не стигнеш до това точка избягвайте 3 казина goldenpark jokerbet и platin casino действат по същия начин, трябва да кажем нашия опит в мрежата, за да помогнем да намалим измамите
I would like to warn people who play online casino, be careful with goldenpark at first they don't ask you for anything but when you want to make a withdrawal, they ask you to stand in front of the camera with your ID and then send them the certificate of ownership of the bank, the credit card, the registration, payroll, telephone bill, electricity bill, gas bill, water bill, driver's license, and if you send them everything they tell you that the money came from a bonus and who knows what they do with all the documentation, I put it in the hands of lawyers, but it is depressing to get to this point, all for having made a deposit with your money and wanting a bit of fun, to not get to that point avoid 3 casinos goldenpark jokerbet and platin casino act in the same way, we must say our experiences on the web so we help to make scams less
quisiera avisar a la gente que juega casino online, tener cuidado con goldenpark al principio no te piden nada pero cuando quieras hacer algun retiro,.te pide que te pangas delante de la camara con tu D.N.I acto seguido que le envies el certificado de titularidad del banco, la tarjeta de credito ,el empadronamiento, nomina , recibo de telefono, de luz de gas de agua,.el carnet de conducir,. y si le envias todo te dicen que el dinero provenia de bonificacion y vaya a saber lo que hacen con todas las documentacion, yo lo puse en manos de abogados., pero es deprimente llegar a este punto ,todo por haberecho un deposito con tu dinero y querer un poco de diversion,. para no llegar a ese punto evitar 3 casinos goldenpark jokerbet y platin casino actuan de la misma manera,.hay que decir por la web nuestras experiencias asi ayudamos a que sean menos las estafas
Здравей и ти благодаря за усилията да предупредиш другите.
Въпреки че депозитът е съзнателен ход, жалко е, че много казина не предоставят незабавна проверка при регистрация на играч; това би позволило на казиното да провери играча само частично, но не изцяло.
Казиното трябва да е било много притеснено за вашата положителна идентификация въз основа на това, през което трябваше да преминете, но е трудно да се каже защо, без достъп до тяхната система. и активността на вашия акаунт. Възможно е да сте били избрани за произволна допълнителна проверка или акаунтът ви да е маркиран. кой знае Съжалявам, че се чувствате разочаровани; в такава ситуация казиното трябва да е по-склонно да предложи разумно обяснение.
Понякога единственият начин да потвърдите играча е да поискате снимки за проверка или дори да проведете разговор на живо, но както споменах, поддръжката трябва да предостави повече подробности.
Но трябва да призная, че не разбирам естеството на измамата, която обсъждате. Изглежда, че не сте получили печалбата, защото сте играли с бонуса; изглежда смятате, че всички тези усилия са били загуба на време, защото не сте получили парите. Във всеки случай, можете ли да обясните проблема с бонуса, моля?
Тъй като сте наясно, че няма да ви бъде платено, ако не преминете проверката, бих предположил, че тази стъпка е била необходима, независимо от резултата. Предполагам, че казиното открива, че не отговаряте на условията за теглене, докато разглежда вашата история на игри и бонуси, поради което не са успели да го разберат по-рано. Процесът на проверка обикновено се инициира от вашата заявка за теглене.
Това обаче са само моите преживявания. За да разберете естеството на предполагаемата измама, високо се оценяваме подробното обяснение защо не сте успели да изтеглите.
Hi, and thank you for your efforts to warn others.
Even though the deposit is a conscious move, it is regrettable that many casinos do not provide instant verification upon player registration; this would only enable the casino to verify the player in part, not entirely, though.
The casino must have been very worried about your positive identification based on what you had to go through, but it is difficult to say why without accessing their system. and your account activity. It is possible that you were selected for the arbitrary extra check or that your account has been flagged. Who knows? I am sorry you feel let down; in such a situation, the casino ought to be more inclined to offer a reasonable explanation.
Sometimes the only way to verify the player is to request verification photos or even to have a live call, but as I mentioned, the support should provide more details.
However, I must admit that I do not comprehend the nature of the scam you have been discussing. It appears you did not get the winnings because you played with the bonus; you seem to feel all that effort was a waste of time because you did not get the money. In any case, can you explain the bonus issue, please?
Since you are aware that you will not be paid if you do not pass the verification, I would assume that this step was necessary regardless of the outcome. I assume the casino discovers you are not eligible for the withdrawal while looking into your gaming and bonus history, which is why they were unable to figure it out sooner. The verification process is typically initiated by your withdrawal request.
These are merely my experiences, though. To comprehend the nature of the alleged scam, a thorough explanation of why you were unable to withdraw is greatly appreciated.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.