НачалоФорумКазинаGizbo Casino - обща дискусия

Gizbo Casino - обща дискусия

 от Gehtdixhnixan
|
1 147 преглеждания 14 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Gizbo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Поисках да затворя профила си в чата на 24 ноември 2024 г. Тъй като чатът на живо няма такава функция, акаунтът ми беше блокиран за постоянно без възможност за възстановяване.


Казиното просто решава вместо играчите и произволно блокира акаунти, без да може да ги деблокира отново. Първо го обвиняват в правилата и условията, но аз не бях доволен от това, след това ми казаха в чата, че просто са блокирали профила ми безвъзвратно, само защото поисках да бъде затворен в момент на разочарование. Лично аз не мога да се сетя какво друго да кажа по въпроса.

Автоматичен превод:

В момента имам отворена жалба тук в CasinoGuru.

По принцип, бъдете предупредени.

Можете да следвате всички T&C на NDB и да бъдете засегнати!

Спечелих €4,00 от 50 завъртания за регистрация.

Спечелих €40 след залагане (макс. печалба 10X).

Депозирах €10 и заложих цялата сума, за да потвърдя начина си на плащане.

След това НАПЪЛНО потвърдих акаунта си.

Поисках теглене на €40,00

Реших да се самоизключа, докато балансът се тегли по лични причини за период от 6 месеца.


Те ме информираха, че няма да платят, въпреки че спазват всички T&C.

Те казаха, че „Администраторът" може да промени T&C по всяко време.

Сега ме информират да изчакам 6 месеца, да депозирам сума, равна на моите печалби, и да я заложа 3 пъти само за да изтегля парите!


(Това условие е предназначено да влезе в сила само на 10.6 от техните условия, ако заявите „Повторно NDB"

Изисках само 1 NDB при регистрация)


Казах им това, така че след това те ме информираха, че Администраторът има право да променя T&C!

Това не е отговорно и е много несправедливо условие за заявяване..


Реших да ги попитам какво се случва, ако някой спечели €1000 отстъпка от NDB, и те ме информираха, че се прилага същото правило.. те трябва да депозират същата сума, която печелят! Това е отвратително и много несправедливо.


Накрая ги попитах какво ще стане, ако реша да се самоизключа за постоянно.

Те ме информираха, че всички печалби в паричния ви баланс от бонуси ще се считат за невалидни/анулирани, ако се изключите, преди процесът на теглене да е приключил!


Това е.. трябва да бъде в черния списък

Това е позор

Автоматичен превод:

Този термин засяга всички бонуси, не само NDB.


Така че бъдете предупредени, че не можете да изтеглите печалбите си от никакви бонуси, ако решите да се изключите по време на процеса на теглене!

file


Бях направил депозит от 10 € и го бях заложил, но те отказаха тегленето ми от 40 €.


Представете си, ако спечелите 1000s и решите да се самоизключите за постоянно по лични причини, след като заложите бонуса си... вашият паричен баланс се анулира.


Edited
Автоматичен превод:

Поисках да затворя профила си в чата на 24 ноември 2024 г. Тъй като чатът на живо няма такава функция, акаунтът ми беше блокиран за постоянно без възможност за възстановяване.


Казиното просто решава вместо играчите и произволно блокира акаунти, без да може да ги деблокира отново. Първо го обвиняват в правилата и условията, но аз не бях доволен от това, след това ми казаха в чата, че просто са блокирали профила ми безвъзвратно, само защото поисках да бъде затворен в момент на разочарование. Лично аз не мога да се сетя какво друго да кажа по въпроса.

Автоматичен превод:

Междувременно понякога има тънка граница по отношение на това какво може да има предвид играчът, като иска да закрие акаунт. Има много случаи, в които играч казва това и често изразява пристрастяване към хазарта. В такъв случай не се учудвам, ако акаунтът ви бъде закрит, така че да не можете да го отворите.

В такива случаи би било най-добре казината да разполагат с инструменти за отговорен хазарт, където можете да зададете пауза или подобни. Като алтернатива, кажете на казиното следващия път, когато искате да си вземете почивка и не закривайте акаунта си. Защото ако го кажеш така, за съжаление, може да се обясни по различни начини.

Както и да е, останаха ли ви пари или имахте 0 в игралната си сметка?

Автоматичен превод:

В момента имам отворена жалба тук в CasinoGuru.

По принцип, бъдете предупредени.

Можете да следвате всички T&C на NDB и да бъдете засегнати!

Спечелих €4,00 от 50 завъртания за регистрация.

Спечелих €40 след залагане (макс. печалба 10X).

Депозирах €10 и заложих цялата сума, за да потвърдя начина си на плащане.

След това НАПЪЛНО потвърдих акаунта си.

Поисках теглене на €40,00

Реших да се самоизключа, докато балансът се тегли по лични причини за период от 6 месеца.


Те ме информираха, че няма да платят, въпреки че спазват всички T&C.

Те казаха, че „Администраторът" може да промени T&C по всяко време.

Сега ме информират да изчакам 6 месеца, да депозирам сума, равна на моите печалби, и да я заложа 3 пъти само за да изтегля парите!


(Това условие е предназначено да влезе в сила само на 10.6 от техните условия, ако заявите „Повторно NDB"

Изисках само 1 NDB при регистрация)


Казах им това, така че след това те ме информираха, че Администраторът има право да променя T&C!

Това не е отговорно и е много несправедливо условие за заявяване..


Реших да ги попитам какво се случва, ако някой спечели €1000 отстъпка от NDB, и те ме информираха, че се прилага същото правило.. те трябва да депозират същата сума, която печелят! Това е отвратително и много несправедливо.


Накрая ги попитах какво ще стане, ако реша да се самоизключа за постоянно.

Те ме информираха, че всички печалби в паричния ви баланс от бонуси ще се считат за невалидни/анулирани, ако се изключите, преди процесът на теглене да е приключил!


Това е.. трябва да бъде в черния списък

Това е позор

Автоматичен превод:

Здравейте, доста е неприятно да попаднете в подобна ситуация.

В такива случаи бих казал, че ако играч иска да се самоизключи и има теглене, казиното трябва да му плати, ако не е счупил нищо и следователно да затвори сметката. Но знам, че не всяко казино може да направи това и съм виждал точно същия термин преди много време, че освен ако играчът не премине успешно тегленето, той дори не може да се самоизключи. Но го бяха написали в Условията. Значи никъде не го намерихте написано?

Независимо от това, когато отворите оплакване , нашият екип ще разгледа цялата ситуация и ще прецени каква е тя.

Надяваме се, че може да бъде разрешено и съобщено и накрая ще се окаже добре.

Ако имате нещо ново, моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Jaro

Да, това е вярно. След това обаче отидох направо в друго казино на доставчика и попитах, защото не бях сигурен дали мога да продължа да играя там и защо Gizbo ме е блокирал.


Другото казино не можа да ми даде никаква информация за него, така че потвърдих акаунта си и акаунтът беше успешно потвърден. Тогава в чата ми казаха, че могат да ми кажат, че всичко е наред с акаунта ми в казиното.


Мисля, че е глупаво акаунтите да се блокират произволно и на играча дори да не може да се каже дали са били блокирани във всички платформи или не. Казината на доставчика никога не са приемали сериозно отговорната игра. Регистриран съм във Fresh, Lex и Legzo. Накараха ме да чакам вечно в чата, направиха ми хиляди предложения да остана и след това изведнъж ме блокираха в това казино, въпреки че исках само да закрия акаунта си? Това няма смисъл. Сега поставям този доставчик в моя черен списък. Определено няма да депозирам повече пари в казината и ако спечеля, ще имам проблеми, защото ще се позоват на забраната - много съм сигурен в това.

Жалко, защото ми хареса да играя в другите казина на доставчика.

Edited
Автоматичен превод:
Gehtdixhnixan

Обикновено в казината е така, че дори да принадлежат на един собственик, да са родствени казина или да имат нещо общо, освен ако не е изрично записано в Правилата и условията, че ако се самоизключите, това важи за всички казина, не е така. Обичайно е, че винаги ще трябва ръчно да се изключите поотделно във всеки един, ако искате.

В бъдеще обаче препоръчвам винаги да назовавате нещата такива, каквито са и ако просто искате временна почивка, по-добре го съобщавайте директно. Знам, че в някои казина можете да затворите акаунта си и след това да го отворите отново, но навсякъде може да работи различно. Затова е най-добре да кажете какво искате да направите, за да избегнете недоразумения.

Но също така разбирам, че не се чувствате комфортно с това и предпочитате да се преместите някъде другаде.

Така че успех на теб. ☘️

Автоматичен превод:

Казиното просто начислява такса за плащания с кредитни карти. Зависи от доставчика на услуги зад него. Общо €10,94 бяха дебитирани от сметката ми за още четири депозита, отколкото беше действително необходимо. Странно, други суми бяха дебитирани на 50 евро. Мисля, че това е нахално. И ще подам жалба. Чатът е катастрофа.

Автоматичен превод:
Expertin

Има ли обаче някаква информация относно таксите в условията на казиното?

Този вид информация трябва винаги да се посочва там.

Автоматичен превод:

Не, не е в общите условия

Автоматичен превод:

Колкото и да е странно, в даден момент 50 евро също бяха дебитирани както обикновено. Без никакви надценки. Така че не може да е виновна моята банка, но казиното е упорито и казва, че банката е проблемът, което просто не е вярно.

Автоматичен превод:
Expertin

Поне получихте цялата сума. нали

И така, все още играете в това казино, въпреки че преди това са били удържани пари?

Автоматичен превод:

Не, мисля, че не ме разбра. Ако депозирам €50 в казиното, €50 се кредитират в казино сметката или по-скоро €50 бяха кредитирани в казино сметката. Но 53-56 евро бяха удържани от кредитната ми карта и казиното каза, че не могат да направят нищо относно таксите, които моята банка начислява. Например, ако депозирам €50 × 10, имам такси от общо €30-60 и отгоре

Автоматичен превод:
Expertin

О, добре. Съжалявам, не разбрах.

Но в този случай вярвам, че може да са прави, че доставчикът на методи за плащане ви начислява тези такси. нали

Или се случва само в това казино? 🤔

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини