ФорумКазинаGioo Casino - обща дискусия

Gioo Casino - обща дискусия

преди 2 години от MarcelDD
|
2845 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Gioo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Здравейте Даниел, направих теглене в казино GIOO, но беше отменено, защото сега казват, че проверката ми не е завършена, защото искат документи за заплати от последните 6 месеца. Това не е нормално, познавам много казина, никога не съм чувал, че искат да знаят заплатата ви. Този имейл получих от тях: Уважаеми Марсел,

Свързваме се с вас относно предишната ви заявка.

За да продължите с верификацията на вашия акаунт, любезно ви молим да качите следните документи в "Моят акаунт"> "Профил"> "Потвърждение":

- фишове и извлечение от банковата сметка, по която получавате заплатата си за последните 3 до 6 месеца, за предпочитане 6 месеца.

Благодаря ви за разбирането!

Ако имате нужда от допълнителна помощ, не се колебайте да се свържете с нас, ние сме на разположение 24/7 и винаги ще се радваме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
MarcelDD
преди 2 години

file На уебсайта там се приемат моята лична карта, адрес и банково извлечение. Не остава нищо за заплата чрез проверка. Не във всяко казино.

Автоматичен превод:
MarcelDD
преди 2 години

Здравей MarcelDD,

различните казина подхождат различно към проверката. За да получите своето теглене, първо трябва да бъдете верифицирани, така че предполагам, че е безсмислено да хабите енергия за различния си опит с други казина, трябва да се съсредоточите върху тази проверка сега. Има ли проблеми, които ви спират да предоставите тези документи?

Ако не, предполагам, че трябва да сътрудничите на казиното в момента. KYC е неизбежен.

Кажи ми как върви.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Разбира се, че не искам да давам документи за заплатата си. Това няма нищо общо с моята проверка, която те вече имат, моята лична карта, адрес и банково извлечение. Защо искат да знаят каква е заплатата ми от онлайн казино за теглене, което е много странно. Когато потърся в Google отзиви за това ужасно казино, вие виждате само лоши отзиви и те не плащат. Сега разбирам. Ако отида да направя акаунт в казино, винаги гледам проверката. Ако остане, те искат документи за заплата за проверка, разбира се, никога не играя там тогава. Но също така не остава на уебсайта.

Автоматичен превод:
MarcelDD
преди 2 години

Здравейте,

тези „документи за заплата" декларират, че сте депозирали пари, които са ви принадлежали, за да играете с вашите средства. Вярвам, че е част от някаква проверка срещу измама. Също така вярвам, че казиното ще може да ви информира за конкретното условие, което позволява на казиното да поиска такова потвърждение.

Попитайте казиното за целта и свързаното правило , но това не променя факта, че трябва да преминете KYC, за да получите плащане.

Все още смятам, че трябва да сътрудничите, това е във ваш интерес.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини