преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Gioo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте Даниел, направих теглене в казино GIOO, но беше отменено, защото сега казват, че проверката ми не е завършена, защото искат документи за заплати от последните 6 месеца. Това не е нормално, познавам много казина, никога не съм чувал, че искат да знаят заплатата ви. Този имейл получих от тях: Уважаеми Марсел,
Свързваме се с вас относно предишната ви заявка.
За да продължите с верификацията на вашия акаунт, любезно ви молим да качите следните документи в "Моят акаунт"> "Профил"> "Потвърждение":
- фишове и извлечение от банковата сметка, по която получавате заплатата си за последните 3 до 6 месеца, за предпочитане 6 месеца.
Благодаря ви за разбирането!
Ако имате нужда от допълнителна помощ, не се колебайте да се свържете с нас, ние сме на разположение 24/7 и винаги ще се радваме да ви помогнем.
Hello Daniel, I made a withdraw at GIOO casino but it was canceled, because now they says my verification is not completed ,because they want salary documents from the last 6 months. Not normal this,I know a lot of casino,s, never hear that they want to know your salary. This email I got from them: Dear Marcel,
We are contacting you regarding your previous request.
In order to proceed with your account verification, we kindly ask you to upload the following documents to "My Account"> "Profile"> "Verification":
- payslips and an account statement of the bank account you receive your salary to for the last 3 to 6 months, preferably 6 months.
Thank you for understanding!
If you need any further assistance, do not hesitate to contact us, we are available 24/7 and will be always happy to help you.
На уебсайта там се приемат моята лична карта, адрес и банково извлечение. Не остава нищо за заплата чрез проверка. Не във всяко казино.
At there website my ID,adress and bankstatement where accepted. It stays nothing about salary by verify. In not any casino.
Здравей MarcelDD,
различните казина подхождат различно към проверката. За да получите своето теглене, първо трябва да бъдете верифицирани, така че предполагам, че е безсмислено да хабите енергия за различния си опит с други казина, трябва да се съсредоточите върху тази проверка сега. Има ли проблеми, които ви спират да предоставите тези документи?
Ако не, предполагам, че трябва да сътрудничите на казиното в момента. KYC е неизбежен.
Кажи ми как върви.
Hello MarcelDD,
different casinos approach the verification differently. In order to get your withdrawal, you must be verified first, so I guess that it's pointless to waste energy on your different experiences with other casinos, you should focus on this verification now. Are there any issues stopping you from providing these documents?
If not, I guess you should cooperate with the casino at the moment. The KYC is inevitable.
Let me know how it goes.
Разбира се, че не искам да давам документи за заплатата си. Това няма нищо общо с моята проверка, която те вече имат, моята лична карта, адрес и банково извлечение. Защо искат да знаят каква е заплатата ми от онлайн казино за теглене, което е много странно. Когато потърся в Google отзиви за това ужасно казино, вие виждате само лоши отзиви и те не плащат. Сега разбирам. Ако отида да направя акаунт в казино, винаги гледам проверката. Ако остане, те искат документи за заплата за проверка, разбира се, никога не играя там тогава. Но също така не остава на уебсайта.
Of course I don,t want to give my salary documents. This have nothing to do with my verification what they already have, my ID,adress and bankstatement. Why they want to know what my salary is by a online casino for a withdraw that is very strange. When I Google and look for reviews about this terrible casino,you see only bad reviews and they don,t pay out. Now I understand. If I go make a account at a casino I always look at the verification. If it stays ,they want salary documents for verificiation, of course I never play there then. But it also don,t stays at the website.
Здравейте,
тези „документи за заплата" декларират, че сте депозирали пари, които са ви принадлежали, за да играете с вашите средства. Вярвам, че е част от някаква проверка срещу измама. Също така вярвам, че казиното ще може да ви информира за конкретното условие, което позволява на казиното да поиска такова потвърждение.
Попитайте казиното за целта и свързаното правило , но това не променя факта, че трябва да преминете KYC, за да получите плащане.
Все още смятам, че трябва да сътрудничите, това е във ваш интерес.
Hello,
these "salary documents" declare that you deposited money that belonged to you so that you played with your funds. I believe it's a part of some sort of anti-fraudulent check. I also believe that the casino will be able to inform you about the specific condition that allows the casino to ask for such confirmation.
Ask the casino about the purpose and the associated rule, but it does not change that you have to pass the KYC in order to get paid.
I still think that you should cooperate, it is in your best interest.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.