ФорумКазинаGetSlots Casino - обща дискусия

GetSlots Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от CasinoStreamer88
|
10223 преглеждания 45 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
Rondixio87
преди 1 година

Здравей, разбирам, че сега си предубеден към казиното, но това може да е просто технически проблем. Надявам се нещата да се изяснят скоро и всичко да работи за теб, успех!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не, това не е техническа грешка. Казиното извършва измама с умисъл! Ясно и очевидно е, че съм прав. Всеки път търсят нови причини.

Тъжното е, че разбрах за това казино чрез CasinoGuru. Мислех, че е сериозно. Очевидно не .

Автоматичен превод:
преди 1 година

Сега става още по-интересно:

След като разберете, че правилата и условията на бонуса не съществуват. Хайде тези изявления.

Ако служителят прави грешки, трябва да носи отговорност или това е умисъл.


Лошото е, че разбрах за GetSlots чрез CasinoGuru.


Изявления на чата:

Изглежда, че Дейзи е объркала нещо, за съжаление не можете да спечелите повече от максималната сума на печалбата с парите, които сте спечелили след заснемането на залога, което е 100 евро във вашия случай.


Така че като цяло играчите не могат да видят максималната сума на печалбата, така че ви съветвам винаги да имате предвид, че когато получавате безплатни завъртания без депозит, максималното теглене, което можете да направите, е €100, но като цяло максималната печалба е €50

filefile


Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър вечер,


Сега отидох един пример по-далеч и те първо изпратиха историите и фактите до мониторинга на лиценза за игри, че това е умишлена измама. Те са за проверка на това казино и партньорските казина. Ще информирам и стриймърите за моите контакти.

По това време преминах през ClassyBeef и DuxCasino, оттам през CasinoGuru до Getslots. Важно е да защитите другите хора. Тази умишлена измама трябва да бъде наказана.

Дълго време си мислех, че това е просто недоразумение от страна на казиното. Сега мисля, че това е трикът на казиното.

Дори правилата и условията на бонуса (които не се виждат никъде) дори не се виждаха на предоставената връзка, тогава казиното трябва да носи отговорност за грешката на своя служител. Аз съм страстен играч от години и се ориентирам - затова попитах и накарах чата да ми бъде изпратен, тъй като нямаше препратка към условията на бонуса. Начинът, по който показва, че е измама с умисъл.

Автоматичен превод:
Rondixio87
преди 1 година

Това е интересно, има ли шанс това да е по-скоро страница за заемане на конкретния бонус, а не сайт с условия?

Нормално е, когато бонусът изтече, да изтече и целевата му страница. Да изчакаме жалбата.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка,

изглежда, че трябва да сте доста убедени в тези GetSlots измамници - жалко, че все още поддържат подобни схеми.

Ето отново моята „история на игрите", където можете ясно да видите, че балансът ми е намален до максималната сума след края на залагането. След това отново потвърждението на чата на живо, че са истински пари. След това няма бонус условия и вижте бонус условията. Съгласни ли сме, че това е умишлена измама.

Общите бонусни условия казват нещо само за безплатните завъртания за лоялност - но това не са безплатни завъртания.

Има и максимален лимит на изплащане от 50 евро.


file GamingHistory

file чат на живо

file Бонус условие за връзка




Автоматичен превод:
Rondixio87
преди 1 година

Разбирам гнева и разочарованието ви. Все пак да изчакаме да видим дали Казиното ще се включи в комуникацията и дали ще изясни ситуацията. В случай, че има измама, нашите колеги ще вземат това предвид и казиното ще загуби част от точките за репутация. желая ти много късмет

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте всички,

Регистрирам перфидния начин, по който клиентът тук от поддръжката, мениджърите на акаунти и управлението!

След като мениджърът на акаунта потвърди по имейл, че условията за бонуса не са в имейла този път, потвърди грешката на поддръжката и все още отказва да изплати парите.

Отнася се за бонус условията, те се отнасят за безплатни завъртания за лоялност. Въпреки това нямаше безплатни завъртания за лоялни клиенти, а промоционална кампания (вижте екранната снимка). Безплатните завъртания за лоялност имат лимит на изплащане от 50 евро, а не 100 евро; съвсем друга промоция.

Ето ви пак, че това е умишлена измама.


Тогава той иска да ми предложи 30 безплатни завъртания, въпреки че са отворени €2900.

Тук има явен умисъл и измама. Моля, скъпи играчи, избягвайте това казино и тези със същия мениджмънт.

file Поща от поддръжка на "клиенти".

file поща

file Представяне на нормални безплатни завъртания за лоялност

file Представяне на промоционалните безплатни завъртания

Автоматичен превод:
Rondixio87
преди 1 година

Здравейте,

всички ние понякога правим грешки, в такива случаи казиното трябва да направи всичко възможно, за да намали нанесената вреда.

Виждам, че сте поставили и всички тези екранни снимки към жалбата, добре, тогава ще изчакам по-нататъшния напредък. 🤞

Автоматичен превод:
Rondixio87
преди 1 година

Ех, не 🙂

Просто защото съм свикнал да проверявам целевите страници с бонуси, когато преглеждам най-новите, така че знам, че щом бонусът приключи, целевата страница не е достъпна. Тогава просто ми мина през ума.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Случаят беше разследван от вас и аз бях прав.. GetSlots винаги търси извинения..

Автоматичен превод:
преди 1 година

Може ли някой да ми помогне как мога да процедирам срещу GetSlots? CasinoGuru настоява да получа парите си от GetSlots, но те отказват. И сега?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Разгледах всичко и честно казано не разбирам проблема.

Ние всички правим грешки. 🙂

Освен това всеки знае, че безплатните завъртания имат лимит на печалбите.

Играя в Getslots от около 3 години и никога не съм имал и най-малък проблем.

Аз също играя там много често с бонуси за депозит и никога не е имало проблеми.

Не го казвам по лош начин, но мисля, че можете да преувеличите ^^

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Разгледахте ли резюмето?

Това е измама. Става дума за около 2900 евро. Разгледайте жалбата и ще се съгласите с мен.

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Когато четете текста си, веднага забелязвате, че дори не знаете защо работи


Автоматичен превод:
преди 1 година

Наистина!?

Автоматичен превод:
ReleShane
преди 1 година

Какво?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Може ли някой да ми помогне как мога да процедирам срещу GetSlots? CasinoGuru настоява да получа парите си от GetSlots, но те отказват. И сега?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Може ли да знам къде точно настояваме? Както и да е, жалбата все още е отворена и съм сигурен, че екипът ще предостави пълно обяснение веднага щом приключи.

Опитайте се да се успокоите 🙏.

Автоматичен превод:
Rondixio87
преди 1 година

Не бих започнал да гласувам за това кой е по-умел в момента... 🙂

На всички ни е позволено да изразяваме мислите си по любезен начин на говорене, така че, моля, опитайте се да бъдете по-любезни.


Автоматичен превод:
Rondixio87
преди 1 година

Забелязвате ли веднага?

Явно сте експерт, който може да чете мисли отдалеч?

Успокойте се малко и уважавайте мнението на другите хора, дори и да не ви харесва.

Разбира се, прочетох написаното от вас, както и оплакването ви и моето мнение е, че намирам оплакването ви за смешно.

Казвате, че играете в казина от много дълго време, но играете тази максимална печалба от 100€ на 3000€ и се изненадате, когато приспадат почти всичко??

сериозно ли?

Дори начинаещите знаят, че ВСИЧКИ безплатни завъртания имат ограничения.

Както безплатните завъртания с депозит, така и безплатните завъртания без депозит имат ограничения.

Много малко казина нямат ограничения, но това е рядко явление.

Мисля, че сам си си виновен.

Знаехте точно, че тези безплатни завъртания имат лимит и дори ви беше казано, но какво правите? Продължавате да играете, печелите €3000 и плачете, когато казиното правилно ви приспада €2900, защото така пише в техните T&C.

Независимо дали сте попитали в чата или не, понякога могат да се допуснат грешки.

Ваша отговорност е да прочетете правилата и условията и да действате в съответствие с тях.

Getslots също не е измамно казино само защото не си правите труда да прочетете правилата и след това да обвинявате и осуетявате казиното.

Не мисля, че getslots е виновен. Дори ако случайно кажат нещо, което не е съвсем правилно. Ние всички правим грешки.

Мога също така да ви кажа, че getslots няма да ви плати €2900, тъй като не сте изключение и трябва да следвате правилата като всички останали!!!

Тези, които четат, имат явно предимство. 😉

Можеше да си спестиш този проблем, ако беше ПРОЧЕЛ.

Но да прецакате нещата сами и да продължите да играете, въпреки че знаете, че лимитът е €100, е небрежност от ваша страна.

Мислите ли, че след като сте заложили бонуса, тези €100 вече няма да имат лимит!?!?!?

От вчера ли играеш в казина?!?!

Трябва да знаете всичко това и съм сигурен, че знаете и това, но отчаяно се опитвате да получите пари, които не ви се полагат.

Getslots не може да ви помогне, ако не прочетете приятните правила и условия.

Научете се да четете, преди да представяте другите като измамници, но опитайте същото с това действие, знаейки, че има ограничения и грешите.




Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини