ФорумКазинаGetSlots Casino - обща дискусия

GetSlots Casino - обща дискусия

преди 2 години от CasinoStreamer88
|
10192 преглеждания 45 отговора |
|
1 23
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с GetSlots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Просто исках да спомена, че Getslots е казино, в което можете да играете, без да се притеснявате, че ще ви заболи глава!

Супер бърза проверка!

Изборът на игри е отличен и за всеки по нещо!

Депозити и тегления просто супер бързо и удобно.

Поддръжката винаги се опитва и помага!

Като цяло едно казино, което заслужава да бъде играно!

С Най-Добри Пожелания

аскан

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 2 години

Това е друго казино с много добра репутация и световно известен собственик 🙂, което означава, че ако играчът обръща внимание на правилата, всичко трябва да е наред.

Сега, когато мисля за репутацията като цяло, се чудя дали някога ви е харесвало да играете в казино с по-лоша от добра репутация. 😀

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Мога да потвърдя! По мое мнение много много приятно казино, което никога не ме е боляло главата!

Точно! Ако спазвате правилата, всичко е наред!

Честно казано, има и казина, които имат по-лоша репутация, но все пак са добри. 🙂

Лично аз обаче играя само от страните, които създават най-малко проблеми. 😛

Лично първото нещо, което правя, когато избирам казино в Guru, е да видя дали това казино има много оплаквания и дали те са разрешени или не. 🙂 това е първата точка, която проверявам 🙂

Благодаря за това!!!!!!!!!!! Това, че човек получава такава възможност от вас, е много страхотно. 🙂

Просто те обичам 🙂

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 2 години

Е, нищо повече не мога да добавя, предполагам 😀


Същото е и в реалния живот, игнорирайте правилата за известно време и със сигурност ще си понесете последствията 😀

Както и да е, вие давате страхотен пример, че всички имаме своите вкусове към онлайн казината, но всички трябва да сме загрижени за нашата безопасност.

Най-малкото, което можете да направите, е да преглеждате оплаквания и потребителски отзиви. Ако не можете да направите това на сайта на Casino Guru, направете го поне някъде другаде, но направете това 👍

Изпращам прегръдка!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, скъпи екип на Casino-Guru, имам нужда от вашата помощ.

След като играех в GetSlots по-често - депозирах нормално - имах 30 безплатни завъртания (макс. изплащане €100).

Успях да спечеля €4,52 от тези безплатни завъртания. След това продължих да играя и междувременно имах около €150 в сметката си (тогава писах в чата и те казаха, че е максимум €100) - залогът все още не беше пълен (€4,52x30).

Моят план беше да изпълня залога и след това да конвертирам сумата до максимум €100 в реални пари.

Дотук добре - влизам в чата (вижте екранната снимка), беше ми потвърдено, че вече имам "истински пари" без лимит - тъй като бяха приспаднати дори около 25 евро.

Продължавам да играя, изплатих 1500 евро (исках да верифицирам акаунта си), парите бяха върнати, защото липсваха данни за потвърждение.

Продължавам да играя и да качвам всички документи.

Изтеглете €3000 и сега пише - максималната печалба е €100.

Имам дневници за чат от GetSlots, потвърдени преди това като истински пари.

В противен случай щях да изтегля парите и да ги депозирам отново.

За съжаление не мога да кача екранна снимка тук.


Моля, помогнете бързо - иначе бях супер доволен от казиното.

Автоматичен превод:
Rondixio87
преди 1 година

Добре,

за съжаление в някои казина бонусът приключва с теглене, а не със завършване на залагането. Винаги трябва да поискате теглене, за да прекратите бонуса само като превенция. Чувствам, че това е така.

Можете ли да попитате казиното за това, моля?

Вмъкнете екранната снимка от втория бутон, като започнете от дясната страна:

file

Както и да е, надявам се, че ще можем да помогнем чрез жалбата .


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

В процеса можете да видите, че питам дали имам "истински пари". Тогава това е умишлена измама от поддръжката - това би било още по-лошо.

Имах 100 евро от безплатните завъртания и съм наясно с условията, поради което исках да изплатя. Защо да продължавам да играя? Няма никакъв смисъл.

Автоматичен превод:
Rondixio87
преди 1 година

Съжалявам, не говоря немски, така че нямам представа за какво е комуникацията 🙁.

Но, както казах, понякога бонусът приключва с тегленето, това може да е така. И ние трябва да сме сигурни, че процесът е справедлив.

Нека изчакаме Petronela да сподели повече информация чрез жалбата, така ще бъде най-добре.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, жалбата ми, разбира се, беше одобрена. Разбира се, казиното не отговаря...

Както можете да видите в историята на чата, това би било измама с намерение от казиното/чата.

Какво мога да направя сега?


Автоматичен превод:
Rondixio87
преди 1 година

Здравейте Rondixio87, току-що прочетох оплакването ви и се върнах на въпроса ви колко време отнема отговорът на казиното?... Зависи колко са заети. Обикновено даваме на казината две седмици за отговор. Ако не реагират през първата седмица, повтаряме поканата. Но както знаете, Коледа чука на вратата сега. Опитайте се да останете търпеливи, моля. Благодаря ви за разбирането и се надявам нещата да работят за вас.🤞🎄

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

Поддръжката е просто ужасна от GetSlots

Автоматичен превод:
Rondixio87
преди 1 година

Здравейте, разбирам разочарованието ви, нека видим как ще се развие жалбата ви сега и какво ще каже нашият екип за жалби. Мисля, че комуникацията ви със скрийншот е достатъчно ясна, но не съм този, който решава това засега.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Така го виждам и аз, преди всичко се регистрирах като партньор чрез CasinoGuru. Мисля, че и това ще се развие по положителен начин 🙂

Автоматичен превод:
Rondixio87
преди 1 година

Какво точно имате предвид под „регистриран като партньор чрез CasinoGuru"?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Разбрах за getslots чрез CasinoGuru

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

file

чатът на живо ме измами нарочно. След чата продължих да играя и спечелих 3000 евро. След това отново беше ограничен до 100 евро. Измама. ДОЛУ РЪЦЕТЕ!

Автоматичен превод:
Rondixio87
преди 1 година

Здравейте,

Аз също бих изчакал решението по жалбата, за съжаление не мога да говоря немски, така че нямам представа какво казва този PrintScreen 🙁. Но това е добре, аз не съм част от екипа за оплаквания, така че не вреди на никого 🙂

Просто предполагам, че операторът на чат случайно е направил грешка, тъй като максималната граница е посочена в правилата. 🤔, доста жалко в такава ситуация.

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Между другото, това е връзката към бонус условията за промоцията (които биха се спазили дори и да имаше условия) Просто смешно..

Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини