преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с GetSlots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Просто исках да спомена, че Getslots е казино, в което можете да играете, без да се притеснявате, че ще ви заболи глава!
Супер бърза проверка!
Изборът на игри е отличен и за всеки по нещо!
Депозити и тегления просто супер бързо и удобно.
Поддръжката винаги се опитва и помага!
Като цяло едно казино, което заслужава да бъде играно!
С Най-Добри Пожелания
аскан
I just wanted to mention that Getslots is a casino you can play at without worrying about getting a headache!
Super fast verification!
Games selection excellent & something for everyone!
Deposits & withdrawals simply super fast and convenient.
Support always tried and helpful!
All in all a casino that deserves to be played!
Best regards
askan
Ich wollte nur mal erwähnen das Getslots ein Casino ist in dem man getrost spielen kann ohne befürchten zu müssen das einem Kopfschmerzen bereitet werden!
Super schnelle verifizierung!
Spiele Auswahl hervorragend & für jeden was dabei!
Ein & Auszahlungen einfach super schnell und bequem.
Support immer bemüht und hilfsbereit!
Im großen und ganzen ein casino das es verdient gespielt zu werden!
Beste Grüße
Askan
Това е друго казино с много добра репутация и световно известен собственик 🙂, което означава, че ако играчът обръща внимание на правилата, всичко трябва да е наред.
Сега, когато мисля за репутацията като цяло, се чудя дали някога ви е харесвало да играете в казино с по-лоша от добра репутация. 😀
This is another casino with a very good reputation and worldwide known owner 🙂, meaning that if the player pays attention to the rules, everything should be ok.
Now that I'm thinking about the reputation in general, I'm wondering if you ever enjoyed playing in a casino with worse than a good reputation. 😀
Мога да потвърдя! По мое мнение много много приятно казино, което никога не ме е боляло главата!
Точно! Ако спазвате правилата, всичко е наред!
Честно казано, има и казина, които имат по-лоша репутация, но все пак са добри. 🙂
Лично аз обаче играя само от страните, които създават най-малко проблеми. 😛
Лично първото нещо, което правя, когато избирам казино в Guru, е да видя дали това казино има много оплаквания и дали те са разрешени или не. 🙂 това е първата точка, която проверявам 🙂
Благодаря за това!!!!!!!!!!! Това, че човек получава такава възможност от вас, е много страхотно. 🙂
Просто те обичам 🙂
I can confirm! In my opinion a very very pleasant casino which has never given me a headache!
Exactly! If you follow the rules, everything is fine!
To be honest, there are also casinos that have a worse reputation but are still good. 🙂
Personally, however, I only play on the sides that cause the least problems. 😛
Personally, the first thing I do when I choose a casino at Guru is to see if that casino has many complaints and whether or not they have been resolved. 🙂 this is the first point i check 🙂
Thanks for that!!!!!!!!!!! That one gets such an opportunity from you is very great. 🙂
I just love you 🙂
Kann ich bestätigen! Meiner Meinung nach ein sehr sehr angenehmes casino welches mir nie Kopfschmerzen bereitet hat!
Genau! Wenn man sich an die Regeln hält ist alles gut!
Ehrlich gesagt gibt es auch casinos die einen schlechteren Ruf haben aber dennoch gut sind. 🙂
Ich persönlich aber spiele ausschließlich auf Seiten die am wenigsten Probleme bereiten. 😛
Das erste was ich persönlich tue wenn ich mir bei Guru ein Casino aussuchen ist der das ich mir anschaue ob dieses casino viele Beschwerden hat und ob diese gelöst wurden oder nicht. 🙂 das ist für mich der erste punkt den ich kontrolliere 🙂
Danke dafür!!!!!!!!!!! Das man so eine Möglichkeit von euch bekommt ist schon sehr große spitzen klasse. 🙂
Ich liebe euch einfach. 🙂
Е, нищо повече не мога да добавя, предполагам 😀
Същото е и в реалния живот, игнорирайте правилата за известно време и със сигурност ще си понесете последствията 😀
Както и да е, вие давате страхотен пример, че всички имаме своите вкусове към онлайн казината, но всички трябва да сме загрижени за нашата безопасност.
Най-малкото, което можете да направите, е да преглеждате оплаквания и потребителски отзиви. Ако не можете да направите това на сайта на Casino Guru, направете го поне някъде другаде, но направете това 👍
Изпращам прегръдка!
Well, nothing more I can add I guess 😀
It's the same in real life, ignore the rules for some time and you'll surely face the consequences 😀
Anyway, you give a great example that we all have our tastes for online casinos, but we all should be still concerned about our safety.
The least one can do is browse complaints and user reviews. If you can't do that on the Casino Guru site, do it at least somewhere else, but do that 👍
Sending a hug!
Здравейте, скъпи екип на Casino-Guru, имам нужда от вашата помощ.
След като играех в GetSlots по-често - депозирах нормално - имах 30 безплатни завъртания (макс. изплащане €100).
Успях да спечеля €4,52 от тези безплатни завъртания. След това продължих да играя и междувременно имах около €150 в сметката си (тогава писах в чата и те казаха, че е максимум €100) - залогът все още не беше пълен (€4,52x30).
Моят план беше да изпълня залога и след това да конвертирам сумата до максимум €100 в реални пари.
Дотук добре - влизам в чата (вижте екранната снимка), беше ми потвърдено, че вече имам "истински пари" без лимит - тъй като бяха приспаднати дори около 25 евро.
Продължавам да играя, изплатих 1500 евро (исках да верифицирам акаунта си), парите бяха върнати, защото липсваха данни за потвърждение.
Продължавам да играя и да качвам всички документи.
Изтеглете €3000 и сега пише - максималната печалба е €100.
Имам дневници за чат от GetSlots, потвърдени преди това като истински пари.
В противен случай щях да изтегля парите и да ги депозирам отново.
За съжаление не мога да кача екранна снимка тук.
Моля, помогнете бързо - иначе бях супер доволен от казиното.
Hello dear Casino-Guru team, I need your help.
After I played at GetSlots more often - deposited normally - I had 30 free spins (max. payout €100).
I was able to win €4.52 from these free spins. Then I continued playing and meanwhile had about €150 in my account (then I wrote to the chat and they said that it was max. €100) - the wager wasn't full yet (€4.52x30).
My plan was to fulfill the wager and then convert the amount to a maximum of €100 in real money.
So far so good - I go into the chat (see screenshot), it was confirmed to me that I now have "real money" without a limit - as even around €25 was deducted.
I keep playing, paid out €1,500 (wanted to verify my account), money was returned because verification data was missing.
I keep playing and uploading all documents.
Cash out €3,000 and now it says - the maximum win is €100.
I have chat logs from GetSlots previously confirmed as real money.
Otherwise I would have withdrawn the money and deposited it again.
Unfortunately I can't upload a screenshot here.
Please help quickly - otherwise I was super happy with the casino.
Hallo liebes Casino-Guru Team, ich brauche Eure Hilfe.
Nachdem ich öfter bei GetSlots gespielt habe- normal eingezahlt habe - hatte ich 30 Freispiele (Max. Auszahlung 100€).
Aus diesen Freispielen konnte ich 4,52€ gewinnen. Dann habe ich weitergespielt und hatte zwischenzeitlich ca. 150€ auf dem Konto (dann habe ich den Chat angeschrieben und die meinten, dass max. 100€ sind) - der Wager war noch nicht voll (4,52€x30).
Mein Plan war es den Wager zu erfüllen und dann den Betrag auf max. 100€ Echtgeld umzuwandeln.
So weit so gut - ich gehe in den Chat (siehe Screenshot), da wurde mir bestätigt, dass ich nun "Echtgeld" ohne Grenze habe - da sogar ca. 25€ abgezogen wurden.
Ich spiele weiter, habe 1.500€ ausgezahlt (wollte mein Konto verifizieren), Geld wurde zurückgebucht weil Daten zur Verifizierung gefehlt haben.
Ich spiele weiter und lade alle Dokumente hoch.
Zahle 3.000 € aus und nun heißt es - der maximale Gewinn ist 100€.
Ich habe Chat Protokolle von den GetSlots wo vorher bestätigt wurde, dass es Echtgeld ist.
Sonst hätte ich das Geld aus und wieder eingezahlt.
Leider kann ich hier keinen Screenshot hochladen.
Bitte um schnelle Hilfe - sonst war ich mega zufrieden mit dem Casino.
Добре,
за съжаление в някои казина бонусът приключва с теглене, а не със завършване на залагането. Винаги трябва да поискате теглене, за да прекратите бонуса само като превенция. Чувствам, че това е така.
Можете ли да попитате казиното за това, моля?
Вмъкнете екранната снимка от втория бутон, като започнете от дясната страна:
Както и да е, надявам се, че ще можем да помогнем чрез жалбата .
Well,
sadly in some casinos, the bonus ends by withdrawal, not by completing the wagering. You should always ask for the withdrawal in order to end the bonus just as prevention. I feel this is the case.
Can you ask the casino about that, please?
Insert the screenshot by the second button starting from the right side:
Anyway, I hope we will be able to help through the complaint.
В процеса можете да видите, че питам дали имам "истински пари". Тогава това е умишлена измама от поддръжката - това би било още по-лошо.
Имах 100 евро от безплатните завъртания и съм наясно с условията, поради което исках да изплатя. Защо да продължавам да играя? Няма никакъв смисъл.
In the process you can see that I am asking if I have "real money". Then it is intentional fraud by the support - that would be even worse.
I had 100 euros from the free spins and I am aware of the conditions, which is why I wanted to pay out. Why should I keep playing? Doesn't make any sense.
Im dem Verlauf sieht man dass ich extra nachfrage, ob nun "Echtgeld" habe. Dann ist es vorsätzlicher Betrug des Supports - das wäre ja noch schlimmer.
Ich hatte ja 100euro durch die Freispiele drauf und mir sind die Bedingungen bewusst, deswegen wollte ich ja auszahlen. Warum soll ich denn weiterspielen. Macht doch keinen Sinn.
Съжалявам, не говоря немски, така че нямам представа за какво е комуникацията 🙁.
Но, както казах, понякога бонусът приключва с тегленето, това може да е така. И ние трябва да сме сигурни, че процесът е справедлив.
Нека изчакаме Petronela да сподели повече информация чрез жалбата, така ще бъде най-добре.
Sorry, I don't speak German, so I have no clue what the communication is about 🙁.
But, as I said, sometimes the bonus ends with the withdrawal, this could be the case. And we have to make sure that the process was fair.
Let us wait for Petronela to share more info through the complaint, that will be best.
Здравейте, жалбата ми, разбира се, беше одобрена. Разбира се, казиното не отговаря...
Както можете да видите в историята на чата, това би било измама с намерение от казиното/чата.
Какво мога да направя сега?
Hi, my complaint was of course approved. Of course the casino doesn't answer...
As you can see in the chat history, it would be fraud with intent by the casino/chat.
What can I do now?
Hi, meine Beschwerde wurde natürlich genehmigt. Natürlich meldet sich das Casino nicht...
Wie man im Chatverlauf sieht, wäre es Betrug mit Vorsatz des Casinos / Chats.
Was kann ich nun tun?
Здравейте Rondixio87, току-що прочетох оплакването ви и се върнах на въпроса ви колко време отнема отговорът на казиното?... Зависи колко са заети. Обикновено даваме на казината две седмици за отговор. Ако не реагират през първата седмица, повтаряме поканата. Но както знаете, Коледа чука на вратата сега. Опитайте се да останете търпеливи, моля. Благодаря ви за разбирането и се надявам нещата да работят за вас.🤞🎄
Hello Rondixio87, I just read your complaint and back to your question how long does it take to casino to answer?... It depends how busy they are. Usually we are giving casinos two weeks to reply. If they don't react within the first week we repeat the invitation. But as you know, Christmas knocking on the door now. Try to stay patient please. Thank you for understanding and I hope things will work for you.🤞🎄
Поддръжката е просто ужасна от GetSlots
The support is just abysmal from GetSlots
Der Support ist einfach unterirdisch von GetSlots
Здравейте, разбирам разочарованието ви, нека видим как ще се развие жалбата ви сега и какво ще каже нашият екип за жалби. Мисля, че комуникацията ви със скрийншот е достатъчно ясна, но не съм този, който решава това засега.
Hi, I understand your frustration, let's see how your complaint will develop now and what our complaint team say. I think that your screenshot communication is clear enough but I'm not the one to decide that for now.
Така го виждам и аз, преди всичко се регистрирах като партньор чрез CasinoGuru. Мисля, че и това ще се развие по положителен начин 🙂
That's how I see it too, above all I registered as an affiliate through CasinoGuru. I think that this will also develop in a positive way 🙂
So sehe ich das auch, vor allem habe ich mich Über CasinoGuru als Affiliate registriert. Ich denke, dass sich das auch deswegen zum Positiven entwickeln wird 🙂
Какво точно имате предвид под „регистриран като партньор чрез CasinoGuru"?
What exactly do you mean by "registered as an affiliate through CasinoGuru"?
чатът на живо ме измами нарочно. След чата продължих да играя и спечелих 3000 евро. След това отново беше ограничен до 100 евро. Измама. ДОЛУ РЪЦЕТЕ!
the live chat scammed me on purpose. After the chat I continued playing and won 3,000 euros. Then it was limited to €100 again. Scam. HANDS OFF!
der Livechat hat mich mit Vorsatz betrogen. Nach dem Chat habe ich weitergespielt und einen Gewinn von 3.000 Euro gehab. Dann wurde dieser wieder auf 100€ begrenz. Betrug. FINGER WEG!
Здравейте,
Аз също бих изчакал решението по жалбата, за съжаление не мога да говоря немски, така че нямам представа какво казва този PrintScreen 🙁. Но това е добре, аз не съм част от екипа за оплаквания, така че не вреди на никого 🙂
Просто предполагам, че операторът на чат случайно е направил грешка, тъй като максималната граница е посочена в правилата. 🤔, доста жалко в такава ситуация.
Hello,
I would also wait for the complaint to reach the decision, sadly I can't speak German, so I have no clue what this PrintScreen says 🙁. But that's alright, I'm not part of the complaint team, so it does not harm anyone 🙂
I'm just assuming that the chat operator made a mistake by any chance since the max cap is stated in the rules. 🤔, quite unfortunate in such situation.
Между другото, това е връзката към бонус условията за промоцията (които биха се спазили дори и да имаше условия) Просто смешно..
By the way, this is the link to the bonus conditions for the promotion (which would have complied with even if there were conditions) Just ridiculous..
Das ist übrigens der Link zu den Bonusbedingungen zu der Aktion (die auch wenn es Bedingungen gäbe, eingehalten hätte) Nur noch lächerlich..
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.