преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с GeniePlay Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Тези хора ме накараха да чакам 3 седмици, вече не мога да използвам чата на живо, не получавам отговор на имейлите си и т.н. Може ли някой да ми помогне или да ми покаже начин? От доста време чакам моите 2500€.
These people have kept me waiting for 3 weeks, I can no longer use the live chat, I don't get any response to my emails, etc. Can anyone help me or show me a way? I have been waiting for my 2500€ for a long time.
Die Herrschaften lassen mich seit 3 Wochen warten ich kann den Live Chat nicht mehr nutzen bekomme keine Antwort auf meine E-Mails und und und kann mir jemand helfen bzw. einen Weg zeigen warte schon seit langem auf meine 2500€
Здравейте, имам нужда от спешна помощ. GeniePlay.com не ми е изплащал печалбите от седмици. Има 2 x 500€ и 1500€ все още чакат в сметката ми да бъдат изплатени. За съжаление не работи, защото очевидно съм превишил лимита за изплащане. Обслужването на клиенти не отговаря и не мога да вляза в чат на живо. МОЛЯ СПЕШНО ЗА ПОМОЩ. Сумите за изплащане не са свързани с бонуси или са заявени!!!!!
Hello, I need urgent help. GeniePlay.com has not paid out my winnings for weeks. There are 2 x 500€ and 1500€ are still waiting in my account to be paid out. Unfortunately it doesn't work because I have apparently exceeded the payout limit. Customer service is not responding and I cannot get into live chat. PLEASE URGENT HELP. The payout amounts are not linked to bonuses or have been claimed!!!!!
Hallo ich brauch dringende Hilfe GeniePlay.com zahlt mein Gewinn seit Wochen nicht aus.es handelt sich um 2 mal 500€ und 1500€ warten noch auf meinem Account um auszahlen zu lassen ,geht leider nicht weil ich anscheinend Limit zur Auszahlung überschritten hab.kundenservice antwortet nicht livechat kommt man nicht rein.BITTE DRINGENDE HILFE.die auszahlungsbetrage sind nicht mit Bonusse verbunden oder wurden in Anspruch genommen!!!!!
здравей
Опасявам се, че няма нищо като спешна помощ, защото това казино просто не е безопасно за играчите поради исторически събития, свързани с неизплащане. Можете ли да получите достъп до прегледа 👈, моля?
Е, прегледът казва, наред с други неща:
„Много висока стойност на удържаните печалби при жалби на играчи по отношение на размера на казиното"
Единственият начин да разберете как се отнасят към играчите през 2025 г. е чрез подаване на официална жалба, бих казал. Чувствайте се свободни да го направите тук 👈
Ще ти стискам палци!
Hello,
I fear there is nothing like urgent help because this casino is just unsafe for players in a manner of historical events of not paying out. Can you access the review 👈, please?
Well, the review says, among other things:
"Very high value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size"
The only way to find out how they treat players in 2025 is through submitting an official complaint, I'd say. Feel free to do so here 👈
I will keep my fingers crossed for you!
честен съвет, спрете да си губите времето тук
honest advice, stop wasting your time here
Хей, въз основа на това, което си написал, вероятно има нещо общо с факта, че си играл тук и не си имал добро преживяване, прав ли съм? Можеш ли поне да обобщиш какво се случи?
Hey, based on what you wrote it probably has something to do with the fact that you played here and didn't have a good experience, am I right? Could you at least summarize what happened?
Дадоха ми бонус и след като го изиграх и получих 448 евро, ми казаха, че не е валиден, защото имам повторни залози и тъй като комбинация не е достигнала квота и че не е валидна, те са ме измамили и измамили.
They gave me a bonus and after playing it and getting 448 euros they tell me that it is not valid because I have repeated bets and because a combination did not reach a quota and that it is not valid, they have deceived and scammed me.
Me han dado un bono y después de jugarlo y obtener 448 euros me dicen que no es válido porque he repetido apuestas y porque una combinada no llegaba una cuota y que no es válido me han engañado y estafado.
Това е измама, никога не играйте. Сега те променят условията на бонуса 90x6.
На следващия ден 439/1080
It's a scam, never play. Now they are changing the conditions of the 90x6 bonus.
The next day 439/1080
Es una estafa no jueguen nunca ahora me cambian las condiciones del bono de 90x6
Al día siguiente 439/1080
Здравейте, така че ако казиното е нарушило някои от своите Правила и условия в бонуса, вероятно ще се замисля дали да подам жалба? Наистина не разбирам какво означават повтарящи се залагания, все едно сте правили един и същ залог отново и отново? Още един въпрос спортен бонус ли е и залагахте ли на него или не?
Hi, so if the casino has violated some of its Terms and Conditions in the bonus, I would probably think about filing a complaint? I don't really understand what repeated bets mean, like you had the same bet over and over again? One more question, is it a sports bonus and did you wager on it or not?
Какво мислите за казино, което ви дава бонус от 90 евро и ви казва, че 90x6=540 и когато сте спечелили пари от игра, ви казва, че е 1080 и превъртането е напълно в рамките на закона и те не го правят отстъпка?
Мисля, че са ме измамили, откраднали са ми парите и очевидно са ме измамили.
Мисля, че това нарушава условията.
What do you think of a casino that gives you a 90 euro bonus and tells you that 90x6=540 and when you have won money playing it tells you that it is 1080 and the rollover is completely within the law and they do not discount it?
I think they have deceived me, they have stolen my money and obviously they have scammed me.
I think this is violating the terms.
Tú qué opinas de un casino que te da un bono de 90 euros te dice que 90x6=540 y cuando has ganado dinero jugando te dice que es 1080 y el rellover completamente dentro de la legalidad no te los descuentan?
Yo opino que me han engañado ,me han robado dinero mío y evidente me han estafado.
Creo que esto es violar los términos.
Затова казах, че ще подам жалба. Ако няма разумно обяснение защо е направено това, аз също бих го считал за несправедливо. Очевидно бих искал да знам на какво основание са стигнали до такава сума, защото засега ми изглежда нелогично. Но нашият екип ще се опита да разбере защо това е така.
That's why I said I would file a complaint. If there is no reasonable explanation as to why this was done, I would also consider it unfair. Obviously, I would like to know on what basis they reached such a sum, because so far it seems illogical to me. But our team would try to find out why this is so.
Те изобщо не изплатиха печалби от турнири. Спечелих спортен турнир, наречен Masters, но наградата дори не се появи в акаунта ми. Измина седмица от края на турнира.
Чатът на живо дава винаги един и същ отговор, че без екранна снимка не можем да помогнем. Така че трябваше да направите екранна снимка на наградния фонд точно преди да приключи. Безсмислено е да се играе там.
These didn't pay out any tournament winnings at all. I won a sports tournament called Masters, but the prize didn't even show up in my account. It's been a week since the tournament ended.
The live chat always gives the same answer that without a screenshot we can't help. So you should have taken a screenshot of the prize pool just before it ended. It's pointless to play there.
Nämä eivät maksaneet turnausvoittoa lainkaan. Voitin Masters nimisen sporttiturnauksen, mutta palkintoa ei tullutkaan tilille. Turnauksen päättymisestä on jo viikko aikaa.
Livechatista tulee aina sama vastaus, että ilman kuvakaappausta ei voida auttaa. Olisi siis pitänyt ottaa kuvakaappaus palkintotalukosta juuri ennen kuin se päättyi. Turha tuonne on pelata.
Но със сигурност трябва да се запише някъде в тяхната система, така че за какво е екранната снимка?
Мога ли да попитам какъв турнир беше? Вижда ли се в играта ви може би?
Казиното трябва да ви го осигури със сигурност; въпреки че не съм специалист по спорт, вярвам, че трябва.
Опитайте се да го поискате и ни уведомете, моля, какъв ще бъде отговорът.
Няма ли информация за участието ви в турнира в акаунта ви?
But it surely has to be recorded somewhere in their system, so what is the screenshot for?
May I ask what kind of tournament it was? Is it seen in your gameplay, perhaps?
The casino should provide it to you, for sure; even though I am not an expert on sports, I believe they should.
Try to ask for it, and let us know, please, what the answer will be.
Isn't there any information about your participation in the tournament in your account?
Това е едномесечен спортен турнир, в който получавате точки за всеки спечелен залог. Не разбирам защо искат скрийншот от него, но казаха, че това е правило и без скрийншот въпросът няма да продължи.
Вече обсъждах този проблем 3 пъти в чат на живо и всеки път завършваше с факта, че не могат да помогнат без екранна снимка. Също така споменах в чата на живо, че да, собственикът на сайта трябва да има достъп до тази информация, но не работи, когато е необходима екранна снимка.
Информацията за наградния фонд на турнира беше видима на сайта около 24 часа след края на турнира, но сега вече я няма.
It's a month-long sports tournament where you get points for every bet you win. I don't understand why they want a screenshot of it, but they said it's a rule, and without a screenshot, the matter won't proceed.
I've already discussed this issue 3 times in live chat, and each time it ended with the fact that they can't help without a screenshot. I also mentioned in live chat that yes, the site owner needs to have access to this information, but it doesn't work when a screenshot is needed.
Information about the tournament prize pool was visible on the site for about 24 hours after the tournament ended, but now it is no longer there.
Se on kuukauden kestävä urheiluturnaus, jossa jokaisesta voitetusta vedosta saa pisteitä. En itsekään ymmärrä, minkä vuoksi he kuvakaappausta siitä haluavat, mutta sanoivat että se on sääntö, ja ilman kuvakaappausta asia ei etene.
Olen jo 3 kertaa livechatissa keskustellut asiasta, ja joka kerta se päättyi siihen, että ei voi auttaa ilman kuvakaappausta. Mainitsin myös livechatissa siitä, että kyllä sivuston omistajalla täytyy olla pääsy näihin tietoihin, mutta ei käy, kun tarvitaan kuvakaappaus.
Tiedot turnauksen palkintotaulukosta oli sivustolla näkyvillä noin vuorokauden turnauksen päättymisen jälkeen, mutta nyt sitä ei enää ole siellä.
Мисля, че е доста глупаво правило, че трябва да направите екранна снимка. Не виждам причината за това и класирането трябва нормално да е видимо за играчите от всеки турнир. Значи ли това, че всеки, който не е направил екранна снимка, няма да спечели нищо, дори ако е бил в печелившата позиция? Когато говорихте за правилата, спомена ли се някъде, че трябва да го дадете на казиното след края на турнира?
Вероятно бих се оплакал, но тъй като ние не се занимаваме със спортни залагания, ще се опитам да ви дам някои връзки, които може да са полезни.
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Ще го пробваш ли там?
I think it's a pretty stupid rule that you should take a screenshot. I don't see the reason for it and the standings should be normally visible to the players from every tournament. So does that mean that everyone who didn't take a screenshot won't win anything even if he was in the winning position? When you were talking about the rules, was it mentioned somewhere that you have to give it to the casino after the end of the tournament?
I would probably complain but since we don't deal with sports betting I'll try to give you some links that might be helpful.
https://www.safebettingsites.com/complaints/
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Will you try it there?
Не, правилата не споменават нищо за екранни снимки. Преди няколко дни чатът на живо каза, че са наясно с този проблем и се нуждаят от малко повече време, за да го разберат.
Предполагам, че трябва да изчакам няколко дни, но ако нищо не се случи, ще се опитам да подам жалба на страниците, към които сте дали връзка.
No, the rules don't mention anything about screenshots. A couple of days ago, live chat said they were aware of this issue and needed a little more time to figure it out.
I guess I should probably wait a few days, but if nothing happens, I'll try filing a complaint on the pages you linked to.
Ei, säännöissä ei mainita mitään kuvakaappauksista. Pari päivää sitten livechatista sanottiin, että he olisivat tietoisia tästä ongelmasta, ja tarvitsevat vähän lisää aikaa asian selvittämiseksi.
Kai muutaman päivän pitäisi varmaan odottaa, mutta jos ei mitään tapahdu, kokeilen laittaa valitusta noille sivuille, jotka linkitit.
Да, това е най-разумното нещо. Като ти кажат, пиши какво са казали, доста ми е интересно.
Стискайте палци.🤞
Yeah, that's the most sensible thing to do. When they let you know, feel free to write what they said, I'm quite interested.
Fingers crossed.🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.