НачалоФорумКазинаGemoBet Casino - обща дискусия

GemoBet Casino - обща дискусия

 от mcclane2020
|
4 019 преглеждания 10 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с GemoBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

това васи казино е наистина лошо и обслужването на клиенти е още по-лошо !!

Няколко пъти съм им пускал имейл, че искам да закрия акаунта си, те не го затварят и нямам настройки отгоре на маркетинговите съобщения, така че те ми пускат постоянно имейл реклами и реклами с текстови съобщения.

скоро ще трябва да подам наказателен доклад за това казино, ако не спрат да изпращат спам и не закрият акаунта ми.

Вече не играя там и съм им го казвал няколко пъти.


но те не мислят, че искам да съм техен клиент вече...


Автоматичен превод:
mcclane2020

Опитвали ли сте да се свържете с тях в чата на живо? Това може да помогне.

file

Автоматичен превод:
Daniel

Свързах се с тях в чат на живо и те всеки път молят да поставят имейл в тяхната поддръжка, не могат да затворят акаунта чрез чат.

отчита ли ми се да се притеснявам, когато никога повече не планирам да играя там, но те не спират да изпращат спам, въпреки че съм извадил "маркетингови съобщения" в настройките на акаунта си

Все още поставям ограничение от 1 ден за игри, когато няма други възможности за избор.

веднъж ми поискаха документите, за да мога да закрия акаунта си, но не се наложи да давам други документи, за да закрия акаунта. Не съм спечелил нищо от там и не съм потвърдил сметката.

и няма да им изпращам никакви документи, може дори да ми откраднат самоличността с тях.

Автоматичен превод:
mcclane2020

Не виждам причина защо някое казино би било толкова упорито срещу закриване на някаква сметка. Това само ядосва играча и шансът (ако е имало такъв) този играч да се върне бързо намалява. Особено, ако досега не е имало голяма печалба.

Автоматичен превод:

те изпратиха имейл вчера, че акаунтът ще бъде затворен в рамките на 48 часа.

и всеки път, когато ми изпратиха имейл относно това затваряне, винаги имаше съобщение, че ще загубите всички бонуси и печалби. но дори не ми дадоха никакви бонуси.

тогава те имат нива за играчи, всеки път когато достигнат ново ниво те получават 3-5 безплатни игри в някаква лоша игра и не са спечелили нито една от тях.

Във всяко съобщение им казвах, че ще спечеля, когато закрия акаунта си и те ще загубят парите ми.



Автоматичен превод:

Свързах се с тях в чат на живо и те всеки път молят да поставят имейл в тяхната поддръжка, не могат да затворят акаунта чрез чат.

отчита ли ми се да се притеснявам, когато никога повече не планирам да играя там, но те не спират да изпращат спам, въпреки че съм извадил "маркетингови съобщения" в настройките на акаунта си

Все още поставям ограничение от 1 ден за игри, когато няма други възможности за избор.

веднъж ми поискаха документите, за да мога да закрия акаунта си, но не се наложи да давам други документи, за да закрия акаунта. Не съм спечелил нищо от там и не съм потвърдил сметката.

и няма да им изпращам никакви документи, може дори да ми откраднат самоличността с тях.

Автоматичен превод:

Всъщност това не е първият път, когато виждам казино да иска документи, за да закрие сметката. Не е обичайно, но някои казино го искат, преди да затворят сметката.

Автоматичен превод:

здравей

Не мога да пиша повече в LiveChat, защото те имат отворен билет от една седмица и ако това не е завършено или не е отговорено от екипа, не мога да отворя нов чат. Сега изпратих три имейла до пощата за поддръжка и там също не ми отговориха.

Имам отворено теглене там и мисля, че умишлено не отговарят.. бихте ли ми помогнали, моля, нямам шанс да се свържа с казиното..

Автоматичен превод:
Lutze333

Това е наистина разочароваща ситуация, че не можете да получите никакви отговори от тях.

Мога ли обаче да попитам кога точно сте поискали тегленето си и дали акаунтът ви е напълно верифициран в това казино?

Автоматичен превод:
Romi

Те ми отговориха вчера и подготвиха тегленето ми. Но благодаря за отговора, никога повече няма да играя в това непрофесионално казино, 5 дни за отговор и теглене, невероятно!


Автоматичен превод:
Lutze333

Разбирам решението ти. Ако не сте доволни от техните услуги, продължавате напред, разбира се.

Ако искате да информирате други играчи за вашия опит, можетеда напишете потребителско мнение тук и може би да им помогнете да решат дали да играят в това казино или не.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини