преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с GemBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Моят акаунт беше спрян, това ме изхвърли по средата на играта и показа, че акаунтът ми е неактивен.
Кандидатствах за теглене и подадох банковото си извлечение.
Мога лесно да депозирам толкова много пари вътре, но когато искам да изтегля, не мога?
Акаунтът беше свързан с моя вторичен имейл.
Играх само казино на живо и само няколко игри на ротативки. Основно игра на бакара и зарове.
Мога ли да накарам някой да се свърже с мен относно този проблем, за предпочитане от gembet.
My account was suspended, it kicked me off mid game and showed that my account was inactive.
I was applying for withdrawal and submitting my bank statement.
I can easily deposit so much money inside yet when I want to withdraw I am not able to?
The account was linked to my secondary email.
I only played live casino and only a couple games of slots. Mainly playing baccarat and dice.
Can I get someone to reach out to me regarding this issue preferbly from gembet.
Прегледът на гуру казва, че това казино забранява определени стратегии/модели за залагане (това е смешно, ако питате мен, тъй като няма начин да победите казино), така че ще предположа, че това има нещо общо със затварянето или може би вашият акаунт е бил затворен за неуспешен KYC. Казиното трябва да ви предостави причина за затварянето. Подайте жалба: https://casino.guru/complaints
Guru review says this casino forbids certain betting strategies/patterns (this is ridiculous if you ask me, since there is no way to beat a casino), so I will suppose that had something to do with the closure, or maybe your account was closed for a failed KYC. The casino should provide you with a reason for the closure. File a complaint: https://casino.guru/complaints
Уведомете ме, след като жалбата бъде изпратена - ако имате нужда от допълнителна подкрепа относно нейното създаване, просто ми отговорете тук.
Добре?
Let me know once the complaint is submitted - if you need further support regarding its creation, just reply to me here.
Ok?
Здравейте. Бих препоръчал да попитате поддръжката за този проблем. Опитвали ли сте това? Имате ли висящо салдо с истински пари в това казино?
Hello. I would recommend asking the support about this issue. Have you tried that? Do you have any pending real money balance at this casino?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.