Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаGana777 Casino - обща дискусия

Gana777 Casino - обща дискусия

 от raul18ma
|
2 221 преглеждания 26 отговора |
|
1 2
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Gana777 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Казиното печели 777, това е чиста лъжа, спечелих и когато исках да изтегля ми казаха, че прегледът ще отнеме пет дни, оставих времето да мине и им изпратих съобщение отново и те отново ме попитаха за информацията ми и изпратиха ми отново като спешно за моето теглене и не ми дадоха нищо, изпратих им съобщение отново и те казаха, че няма да ми дадат нищо, защото са намерили дублиращи се мои акаунти и единственото нещо, което направиха блокира акаунта ми, когато ги помолих да ми покажат акаунтите, които са намерили дублирани. моя и освен това имах депозит, който също беше блокиран и дори не можех да го играя или нещо подобно и те задържаха парите ми

Автоматичен превод:
raul18ma

Здрасти!

Само за да избегна недоразумение: Gana 777 Casino ли е това, в което сте играли? Моля, отделете време да го прегледате, след което ме уведомете. Напълно съм убеден, че не е този.

Освен това смятам, че би било добре да ви попитам дали сте създали втори акаунт - нали?

Позволете ми да споделя нашата гледна точка, когато става дума за правила за множество акаунти:

Ние приемаме, че е отговорност на играчите да се уверят, че не създават няколко акаунта в едно и също казино. Не защото смятаме, че това е правилният начин да го направим, а защото това е индустриалният стандарт и не можем да санкционираме всички казина, които не прилагат правилото „една сметка на играч" по начина, по който смятаме за най-добър. Въпреки това, ние вярваме и се надяваме, че проверката за дублиращи се акаунти по време на създаването на акаунт ще стане индустриален стандарт в бъдеще и играчите ще бъдат по-добре защитени.

Междувременно всеки случай трябва да се разглежда отделно. Ако казиното открие, че даден играч е създал пет отделни акаунта и е поискал пълната сума на бонуса за всеки от тях, вероятно това е злоупотребяващ с бонус и казиното има пълното право да го санкционира. От друга страна, ако случаен играч по погрешка създаде два акаунта и дори не поиска бонуса, казиното не трябва да го наказва само защото има правило, което може да се използва срещу него.

Ами бонусите взехте ли?

Ще чакам следващата ви актуализация.



Автоматичен превод:

Ако това е казиното 777 win, в което играх, и имам само една сметка, нямам друга, оставиха ме да чакам няколко дни само за да ми кажат, че няма да ми дадат това, което спечелих, и блокираха сметка и депозита, който дори не можах да играя, те го запазиха. с моите пари

Автоматичен превод:
raul18ma

Бихте ли щракнете върху тази зелена връзка 👈👈и след това потвърдете дали това е казиното, с което се затруднявате?

Не знам; трябва да ми кажеш. 🤷‍♀️ Първо разгледайте сайта и след това ме уведомете, моля.

Бих казал, че това GANA777 CASINO MX НЕ е страната, на която сте играли; най-вероятно сте избрали грешната тема във форума.

Можете ли да поставите тук какво ви каза казиното досега? Може би точният текст?

Разбирам, че не сте преминали проверката на акаунта. Знаете ли за други членове на вашето семейство или домакинство, които играят в същото казино? Влизали ли сте някога в сайта чрез споделена интернет връзка? Обществен Wi-Fi в киното или нещо подобно?

Ще изчакам вашата актуализация, но смятам, че оплакването е неизбежно. Моля , пригответе се, като разгледате това ръководство .

Кажете ми дали ви звучи като добра идея.🙏

Автоматичен превод:

Не са плащали 11 дни и вече ми дадоха разписката file

Автоматичен превод:

Вижте.

file

Автоматичен превод:
Marc445

Виждам, че вече сте успели да подадете жалба и нашият екип работи по нея и чака казиното да се свърже с вас.

За съжаление, към момента не можем да направим нищо друго, освен да изчакаме и да видим, докато отговорят на вашия отговорник за разрешаване на жалби в нишката за оплаквания.

Мога ли да попитам дали това е първият ви опит за теглене в това казино?

Моля, опитайте се да бъдете търпеливи, въпреки че не е лесно, и изчакайте жалбата да се развие.

Автоматичен превод:

Gana777 Casino предостави невероятно игрово изживяване! Наслаждавах се на постоянен поток от печалби по време на моята сесия, което я направи още по-вълнуваща. Удобният за потребителя интерфейс улесни навигацията, докато безпроблемният геймплей ме държеше напълно ангажиран. Бях впечатлен от това колко гладко вървеше всичко, създавайки едно наистина приятно изживяване. Вече очаквам с нетърпение да играя отново скоро!

Автоматичен превод:
Lothar654

Здравей, успя ли да изтеглиш малко пари там? Опитахте ли някакъв бонус или не? В какви игри си играл и успял да спечелиш?🙂

Автоматичен превод:

Спрете да използвате ботове, за да коментирате това казино, то дори не е за Нова Зеландия. Това казино е просто истинска измама.

Автоматичен превод:

Това казино не плаща, не знам защо казино гуру, ако са толкова професионални, не знам защо не му дават лоша оценка, тъй като те са просто фанатици, бъдете много внимателни, аз съм от Мексико и има повече потребители, които са съгласни с мен

Автоматичен превод:
Marc445

Наистина съжалявам, че сте имали този лош опит с казиното, но за съжаление, ако те не реагират на нашия екип за оплаквания, не можем да направим нищо.

Всеки път, когато жалбата на играч остане неразрешена, това се отразява на индекса за безопасност на казиното и той намалява, така че другите също могат да бъдат предупредени.

Автоматичен превод:

Не получавам тегленето

Автоматичен превод:
encinasluiscarlos0

Бихте ли били по-конкретни, моля, и ни кажете повече?

В кое казино играехте? Кога поискахте оттеглянето? Вашият акаунт потвърден ли е?

Просто нещо, което можем да научим повече за всичко това и да се надяваме да помогнем.


Автоматичен превод:

Казиното gana777 не иска да ми плати. Те просто ми изпращат имейл, че парите ми вече са депозирани и не съм получил нищо. Минаха два дни и ми го върнаха. Направих го отново и нищо. Освен това се появява неуспешен депозит по кредитна карта, но не съм направил нищо.

Автоматичен превод:

filefilefilefilefile Това са същите екранни снимки

Автоматичен превод:
encinasluiscarlos0

И така, цялата сума беше върната във вашата казино сметка. нали

Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран там? Това първият ви опит за теглене ли е?

Автоматичен превод:
Romi

Ако тегля за първи път и акаунтът ми вече е потвърден и върнах Aser сега две тегления и нито едно не беше успешно. Моят акаунт получи само два имейла от казиното, че тегленето ми е успешно, но нищо за парите.

Автоматичен превод:

file Ето имейлите

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини