Здравейте,
благодаря, понякога наистина са нужни само няколко дни. 🙂
Hello,
thank you, sometimes it truly needs just a few days. 🙂
сега изведнъж заговориха за холандски Антили.
знаеше, че не живея там. Марк също е VIP мениджър. Току-що получих личен имейл със същата история.
Поздрави,
Дейв
now they suddenly talk about dutch Antilles .
theu knew I don’t live there . Mark is also a VIP manager . I just got a private email with the same story.
kind regards,
Dave
сега изведнъж заговориха за холандски Антили.
знаеше, че не живея там. Марк също е VIP мениджър. Току-що получих личен имейл със същата история.
Поздрави,
Дейв
now they suddenly talk about dutch Antilles .
theu knew I don’t live there . Mark is also a VIP manager . I just got a private email with the same story.
kind regards,
Dave
Това определено е материал за вашата жалба - препратете го на Кристина, моля!
This is definitely material for your compaint - forward it to Kristina, please!
Можеш ли да обясниш? Не се нуждаем от служители на казиното, за да завършим прегледа на казиното.
Излишно е да казвам, че нямам представа какво има предвид VIP мениджърът, като казва, че нямат нищо общо с нас.
Вероятно е най-доброто, като се има предвид, че казиното има почти нулев рейтинг . 🤔
Can you explain? We do not need the casino employees to complete the casino review.
Needless to say, I have no idea what the VIP manager means by saying they have nothing to do with us.
It is probably for the best considering the casino has almost zero rating. 🤔
Здравей Радка
Изпратих го на Кристина, може би искът ми може да бъде обработен. Преди известно време Томас ме попита, че всичко се състоеше от gambli информация, която трябваше да му предам, но повече от щастлив, че мога да се аргументирам. Тъй като жалбата ми все още не е издадена ... от гуру
Hi Radka
i sent it to Kristina , maybe my claim can be handled . Tomas asked me while ago everything consisted gambli info I needed to forward to him , but more then happy to make a case . Because my complaint is not issued yet … by guru
Радка искам да пусна оплакване ,
но разбрах, че тази captha не работи ?????
Поздрави ,
wil изпрати екранна снимка (но не е казино gambli .. но е същото съобщение.
поздрави, Дейв
Radka I want to put a complaint ,
but i got this captha is not working ?????
kind regards ,
wil sent screenshot ( but it’s not the casino gambli .. but it’s the same message.
regards , Dave
тук са доказателствата, че дори са ми предложили €50 бонус ….евро, което не използват като валута на Холандските Антили…..
over here the evidence that they even offered me a €50 bonus ….euro they don’t use as currency at Dutch Antilles…..
Здравей Радка
Изпратих го на Кристина, може би искът ми може да бъде обработен. Преди известно време Томас ме попита, че всичко се състоеше от gambli информация, която трябваше да му предам, но повече от щастлив, че мога да се аргументирам. Тъй като жалбата ми все още не е издадена ... от гуру
Hi Radka
i sent it to Kristina , maybe my claim can be handled . Tomas asked me while ago everything consisted gambli info I needed to forward to him , but more then happy to make a case . Because my complaint is not issued yet … by guru
Здравейте
Доколкото виждам, жалбата не само е създадена, но междувременно е и затворена:
https://casino.guru/gamblii-casino-player-s-winnings-haven-t-been-received
Hey there.
As far as I can see the complaint has not just been created but also closed in the meantime:
https://casino.guru/gamblii-casino-player-s-winnings-haven-t-been-received
Здравейте.
Нито една от публикациите ви не е била изтрита според нашата система, така че бихте ли обяснили загрижеността си, моля? Бих искал да ви помогна, но вероятно не разбирам смисъла в момента. 🤔
Hello.
None of your posts were deleted according to our system so, could perhaps explain your concern, please? I'd like to help you, but I'm probably lacking the point at the moment. 🤔
Радка искам да пусна оплакване ,
но разбрах, че тази captha не работи ?????
Поздрави ,
wil изпрати екранна снимка (но не е казино gambli .. но е същото съобщение.
поздрави, Дейв
Radka I want to put a complaint ,
but i got this captha is not working ?????
kind regards ,
wil sent screenshot ( but it’s not the casino gambli .. but it’s the same message.
regards , Dave
Трябва да кажа, че създавате голяма бъркотия, като публикувате необичайно количество публикации всеки ден някъде, където не им е мястото. 🙂
Можете ли да опитате да намерите правилната тема, като използвате лентата за търсене, за да поддържате форума лесен за навигация и по-организиран за другите, моля? Почти те моля.
Искрено се надявам да ме разберете:
Ако имате затруднения с Recaptcha, моля, адресирайте проблема тук например:
https://casino.guru/forum/feedback-and-suggestions/complains-submission-issue
Добавете екранни снимки или по-подробно обяснение на проблема.
Можете ли да направите и двете за мен? 🙂
I must say you're creating quite a mess by posting an unusual amount of posts daily somewhere they don't belong. 🙂
Can you try to find the proper thread by using the search bar in order to keep the forum easy to navigate and more organized for others, please? I'm almost begging you.
I truly hope you'll catch my meaning:
If you struggle with Recaptcha, please address the issue here for example:
https://casino.guru/forum/feedback-and-suggestions/complains-submission-issue
Add screenshots or a more thorough explanation of the issue.
Can you do both for me? 🙂
Да с recaptha се борех… затова стана бъркотия…. Така че не можах да направя едно дълго писмо... Но отново моята гледна точка също е ясна ... Аз самият ще продължа с Laywer.
така че можете да изтриете всички ненужни имейли.
моята гледна точка ! От самото начало ме приеха като холандски играч...
край
Yes with recaptha I was struggling… that’s why it became a mess …. So I couldn’t make one long mail …. But again my point is also clear … I will continue with a Laywer myself .
so you can delete all unnecessary mails .
my point ! They accepted me from the beginning as a Dutch player …
the end
Добре. Благодаря ви за приноса, предполагам.
Бъди добре!
Ok. Thank you for your contribution, I guess.
Be well!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.