ФорумКазинаGamblii казино support+id1171@gamblii.zendesk.com

Gamblii казино support+id1171@gamblii.zendesk.com (страница 2)

преди 1 година от Beast777
|
6689 преглеждания 36 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година

Успех, ако искате да изтеглите нещо значително с това нелицензирано казино. 😅

Автоматичен превод:
499hy7r2tg
преди 1 година

Здравейте,

благодаря, понякога наистина са нужни само няколко дни. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Успех, ако искате да изтеглите нещо значително с това нелицензирано казино. 😅

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бориш ли се? Струва ли си още една жалба? 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

file



сега изведнъж заговориха за холандски Антили.


знаеше, че не живея там. Марк също е VIP мениджър. Току-що получих личен имейл със същата история.


Поздрави,


Дейв

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казаха ми също, че нямат нищо с ревютата на Guru.

Автоматичен превод:
преди 1 година

file



сега изведнъж заговориха за холандски Антили.


знаеше, че не живея там. Марк също е VIP мениджър. Току-що получих личен имейл със същата история.


Поздрави,


Дейв

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това определено е материал за вашата жалба - препратете го на Кристина, моля!

Автоматичен превод:
Beast777
преди 1 година

Можеш ли да обясниш? Не се нуждаем от служители на казиното, за да завършим прегледа на казиното.

Излишно е да казвам, че нямам представа какво има предвид VIP мениджърът, като казва, че нямат нищо общо с нас.

Вероятно е най-доброто, като се има предвид, че казиното има почти нулев рейтинг . 🤔


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка


Изпратих го на Кристина, може би искът ми може да бъде обработен. Преди известно време Томас ме попита, че всичко се състоеше от gambli информация, която трябваше да му предам, но повече от щастлив, че мога да се аргументирам. Тъй като жалбата ми все още не е издадена ... от гуру

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Постът ми беше изтрит, както и отговорите.


тези номера са директно към тях в Gamblii:

+44 7868 811162

07868 810950


Забележете ги!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Радка искам да пусна оплакване ,


но разбрах, че тази captha не работи ?????


Поздрави ,


wil изпрати екранна снимка (но не е казино gambli .. но е същото съобщение.


поздрави, Дейв

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

file



тук са доказателствата, че дори са ми предложили €50 бонус ….евро, което не използват като валута на Холандските Антили…..

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка


Изпратих го на Кристина, може би искът ми може да бъде обработен. Преди известно време Томас ме попита, че всичко се състоеше от gambli информация, която трябваше да му предам, но повече от щастлив, че мога да се аргументирам. Тъй като жалбата ми все още не е издадена ... от гуру

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте

Доколкото виждам, жалбата не само е създадена, но междувременно е и затворена:

https://casino.guru/gamblii-casino-player-s-winnings-haven-t-been-received

Автоматичен превод:
преди 1 година

Постът ми беше изтрит, както и отговорите.


тези номера са директно към тях в Gamblii:

+44 7868 811162

07868 810950


Забележете ги!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте.

Нито една от публикациите ви не е била изтрита според нашата система, така че бихте ли обяснили загрижеността си, моля? Бих искал да ви помогна, но вероятно не разбирам смисъла в момента. 🤔

Автоматичен превод:
преди 1 година

Радка искам да пусна оплакване ,


но разбрах, че тази captha не работи ?????


Поздрави ,


wil изпрати екранна снимка (но не е казино gambli .. но е същото съобщение.


поздрави, Дейв

Автоматичен превод:
преди 1 година

Трябва да кажа, че създавате голяма бъркотия, като публикувате необичайно количество публикации всеки ден някъде, където не им е мястото. 🙂

Можете ли да опитате да намерите правилната тема, като използвате лентата за търсене, за да поддържате форума лесен за навигация и по-организиран за другите, моля? Почти те моля.

Искрено се надявам да ме разберете:

file

Ако имате затруднения с Recaptcha, моля, адресирайте проблема тук например:

https://casino.guru/forum/feedback-and-suggestions/complains-submission-issue

Добавете екранни снимки или по-подробно обяснение на проблема.

Можете ли да направите и двете за мен? 🙂



Автоматичен превод:
преди 1 година

file



тук са доказателствата, че дори са ми предложили €50 бонус ….евро, което не използват като валута на Холандските Антили…..

Автоматичен превод:
преди 1 година

Какво пише на английски и към кое казино принадлежи този чат или каквото и да е, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да с recaptha се борех… затова стана бъркотия…. Така че не можах да направя едно дълго писмо... Но отново моята гледна точка също е ясна ... Аз самият ще продължа с Laywer.


така че можете да изтриете всички ненужни имейли.


моята гледна точка ! От самото начало ме приеха като холандски играч...



край

Автоматичен превод:
Beast777
преди 1 година

Добре. Благодаря ви за приноса, предполагам.

Бъди добре!

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини