Здравей Дейв,
мога ли да ви помоля да предоставите връзка към казиното, моля? Бих искал да проверя това.
Забелязахте ли, че имаме специална тема за предложения на играчи? 😉 Чувствайте се свободни да ни уведомите за всяко казино, което не сте намерили в списъка .
Благодаря!
Hello Dave,
may I ask you to provide the casino link, please? I'd like to check that.
Have you noticed, that we have a special thread for players' suggestions? 😉 Feel free to let us know about any casino you have not found on the list.
Thanks!
персоналът на казиното е много любезен, намират ми мениджър VIP .., похарчих €5600 за 4 дни, но нула нула късмет ... играйте на рулетка ...
или лош късмет... дано моят ВИП мениджър донесе късмет...
the casino staff is very friendly, they are getting me a manager VIP .., spent €5600 in 4 days but zero zero luck … play roulette…
either bad luck … hope my VIP manager brings luck …
Здравейте и благодаря,
Виждам, че екипът за данни работи по прегледа в момента, действителната оценка е зададена на 7,3 точки - не е лошо 🙂.
Поздравления, че съм толкова важен за казиното, бих поискал и „мениджър на късмета". 😀
Сериозно, благодарим ви за информацията и успех - дръжте ни в течение за вашите печалби 🤞.
Hello and thank you,
I can see that the data team is working on the review now, actual rating is set to 7,3 points - not bad 🙂.
Congratulation to be so important to the casino, I would ask for a "luck manager" as well. 😀
Seriously, thank you for your information and best luck - keep us posted about your winnings 🤞.
Това казино няма лиценз. Аз се изключих от тях и те непрекъснато ми изпращаха имейли, текстови съобщения и дори ми се обаждаха от Обединеното кралство. Оттогава намерих един от хората, които ми се обаждаха, и дадох всички подробности на UKGC, тъй като работят незаконно. Внимавайте и четете отзивите на Trustpilot (легитимните).
This casino has no license. I self excluded from them and they continuously emailed, text and even called me from United Kingdom. I have since located one of the people that were calling me and given all details to UKGC as they operate illegally. Beware and read Trustpilot reviews (the legit ones).
Моля, вижте връзката по-долу за справка (съгласно горното съобщение).
Дори Trustpilot не иска да има нищо общо с тях, следвайки бележката, свързана с техния сайт. Те действат незаконно и това е първият в списъка, който ще бъде даден на съд (и най-лесно)!
Please refer to the below link for reference (as per above message).
Even Trustpilot wants nothing to do with them going by the note associated with their site. They are operating illegally and this is the first on the list that will be put to justice (and the easiest)!
Здравей,
според нашите открития това казино вече е затворено , предполагам, че това е причината, поради която вече не може да се намери лиценз. Въпреки това, докато беше активно, казиното беше лицензирано.
Какво мислиш за това?
Hello there,
according to our findings this casino is closed now, I guess this is the reason why no license can be found anymore. While active, however, the casino was licensed.
What do you think about it?
Здравей Радка,
Съжалявам, но не сте прави и в двете сметки.
Това казино все още работи (връзката по-долу за справка:
https://gamblii.com/
Gamblii.com не са лицензирани и никога не са били.
Те са в процес на разобличаване. Това включва лица, свързани с това конкретно онлайн казино, което ще им попречи да отварят нови сайтове (със същия формат) и различни имена.
Hi Radka,,
Sorry but you are incorrect on both accounts.
This casino is still operating (below link for reference:
https://gamblii.com/
Gamblii.com are not licensed and never were.
They are in the process of being exposed. This includes individuals associated with this particular online casino, which will prevent them opening up new sites (with same format) and different names.
Здравейте,
Това звучи като въпрос, който трябва да предам на екипа за преглед, за да можем да оправим нещата! Gamblii предстои да бъде публикуван скоро - аз самият направих грешка, замених Gamblii с Gamblio - моя грешка.
Благодарим ви, че обърнахте внимание на това, за съжаление не можем да държим под око всяко едно казино, така че сме благодарни за всяка помощ. 👍
Hello,
That sounds like the matter I should hand over to the review team, so we can sort things out! Gamblii is about to be published soon - I made a mistake myself I swapped Gamblii for Gamblio - my bad.
Thank you for getting this to our attention, sadly we can't keep an eye on every single casino, so we are grateful for any help. 👍
Здравейте отново, Gamblii Casino е публикувано - 7,3 точки 🙂
Hello again, Gamblii Casino has been published - 7,3 points 🙂
Надяваме се, че връзката по-долу ще помогне поне по някакъв начин да помогне на хората да избегнат това измамно и незаконно действащо казино:
Hopefully the below link will at least assist in some way to help people to avoid this fraudulent and illegally operating casino:
Имате ли някакви, да кажем, нечестни преживявания извън спам дейността, дори след закриването на акаунта ви?
Ако е така, бих пуснал жалба.
Do you have any let's say unfair experiences outside of the spam activity even after your account was closed?
If so, I would submit a complaint.
Очаквам теглене и минаха 5 дни и съм малко притеснен! Ще проследя публикацията веднага щом получа пари в банката. Просто съм загрижен, тъй като видях някои отзиви, казващи сайт за измама. Стискам палци да получа
I am awaiting a withdrawal and it has been 5 days and a little concerned! I will follow up post as soon as I get money in bank. Just concerned as I seen some reviews saying scam site. Fingers crossed I receive
Здравейте,
можете ли да кажете дали вашият акаунт вече е потвърден? Това е доста важен въпрос. В какъв статус е вашето оттегляне сега?🤔
Hello,
can you tell whether your account has been verified yet? That's quite an important question. In what status is your withdrawal now?🤔
Здравейте,
това е добро начало, бих казал. Много играчи не го харесват, но ние даваме на казината 14 пълни дни, за да потвърдят сметката и след това да изпълнят изплащането. Въпреки че липсата на комуникация изобщо не помага, предлагам ви да изчакате малко. Оттеглянето не е одобрено, което ме кара да мисля, че няма реален проблем освен забавянето. Е, наистина е трудно да се каже, ще се радвам казиното да ви изпрати кратко съобщение, което да гласи „Съжаляваме, много сме заети, но вашето теглене ще бъде обработено". Но знаете как става. 🙁
Както и да е, мога ли да знам кога точно е потвърден акаунтът ви, моля? Само за да съм сигурен.
Hello,
that's a good start, I'd say. Many players do not like it, but we allow the casinos 14 full days to verify the account and then fulfill the payout. Though the lack of communication is not helping at all, I suggest you wait a bit. The withdrawal has not been approved, which makes me think that there is no real issue aside from the delay. Well, it's truly hard to say, I would love the casino to send you a short message saying "Sorry, we're quite busy, but your withdrawal will be processed." But you know how it works. 🙁
Anyway, may I know when exactly was your account verified, please? Just to be sure.
Здравейте, акаунтът е потвърден на 19-ти и 1-вото теглене е одобрено на 24-ти, очевидно те не започват никакви действия по второто ми теглене, докато не бъде обработено 1-во 1
Hi account verified 19th and 1st withdrawal approved 24th , apparently they do not start any action on my second withdrawal until 1st 1 is processed
Здрасти,
добре, поне тегленето е одобрено. Е, както писах, засега бих изчакал малко.
Никой няма да ви спре да подадете жалбата, разбира се, но въпросът е, че тези 14 пълни дни все още се броят. 🤔
Така че, ако смятате, че няма по-добър начин, изпратете такъв точно тук .
Кажете ми какво сте решили.
Hi there,
fine, at least the withdrawal has been approved. Well, as I wrote, for now, I'd wait a bit.
No one will stop you from submitting the complaint of course, but the point is that those 14 full days still count. 🤔
So, if you feel that there is no better way, submit one right here.
Let me know what you decide.
Всички са платени днес в моята сметка и те също така поставиха £20 в моята сметка в казиното, така че въпреки че отне малко време, за да получат средства, те не са лоша сметка за работа. Ps това увеличение на печалба от £200 със само £25 залог, толкова добра печалба
All paid today in my account and they also put £20 in my casino account so although took a bit to receive funds they are not a bad account to deal with. P.s this wax £200 payout with only £25 stake so good profit
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.