ФорумКазинаFuturePlay Casino - обща дискусия

FuturePlay Casino - обща дискусия

преди 8 месеца от AleKing44
|
2594 преглеждания 22 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с FuturePlay Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 8 месеца

Въпреки лошия ми преглед, исках да ви уведомя, че бонусът за добре дошли вече няма максимална печалба.

Автоматичен превод:
AleKing44
преди 8 месеца

Така че това е доста добра новина. Мога ли да знам каква беше максималната печалба от него преди? Все още ли играете в това казино или след като сте му дали лоша оценка, просто сте отишли да видите дали нещо се е променило? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

И така, казиното всъщност е много добро. Но бях много разочарован от дългото време за изплащане от 120 часа. Така или иначе сметката ми беше блокирана веднага след изплащането.


Максималната печалба преди беше 3 пъти сумата на бонуса

Сега те вече нямат максимален лимит за теглене.

Автоматичен превод:
AleKing44
преди 8 месеца

Благодаря ви и съжалявам, че акаунтът ви е блокиран. Открихте ли защо се случи това? 😕

Що се отнася до бонуса, сега е страхотно, че няма максимално теглене. Според мен много играчи ще оценят подобни оферти.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Здравейте, не искат да ми дадат тази информация.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Това е добро казино момчета. Обичам да се чувствам късметлия в казино.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, не искат да ми дадат тази информация.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Хм, намирам това за странно и доста жалко, след като казахте, че казиното е доста добро. Имах идея, че ако се справяте твърде добре, понякога казината могат да затворят акаунта ви, ако имате баланс 0. Но това е само мое предположение. Вероятно ще трябва да намерите друго казино, в което да играете. 🙁

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Това беше и първото ми предположение. Мисля, че е малко жалко, но понякога е така.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Това е добро казино момчета. Обичам да се чувствам късметлия в казино.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравей, какво ти харесва най-много в това казино? Взе ли някакъв бонус тук? Успяхте ли да изтеглите пари? Опитахте ли поддръжката на клиенти?

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Това беше и първото ми предположение. Мисля, че е малко жалко, но понякога е така.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Харесва ми факта, че си в крак с нещата и някак си не се суетиш около тях. Може би някой ден ще можете да се върнете в това казино, но засега вероятно ще бъде така. 😕

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, в момента тегленията в Futureplay Casino се забавят или изобщо не се обработват!

Получих изплащане (LTC) относително бързо след проверката (2 часа), след което всички изплащания бяха анулирани и бяха поискани нови документи. (Селфи с лична карта, лакът и т.н.) След всяко отмяна нямаше нов отговор от казиното поне 24 часа!

Следният отговор в чата:

Всички заявки за теглене се преглеждат ръчно в реда, в който са получени, процес, който обикновено отнема до 24 часа. След като тегленето бъде одобрено, тегленията на крипто могат да бъдат завършени в рамките на 1 час.

Мисля, че нещо не е наред или нарочно се бави!

Ще ви държа в течение.

поздрав


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Изплащането ми беше отменено отново!

причина:

Моля, качете селфи с вашия документ за самоличност и лист хартия с текст „Здравей Futureplay, текуща дата". Моля, имайте предвид, че листът хартия трябва да бъде разграфен или кариран (не приемаме монотонна хартия).

Имайте предвид, че цялата информация трябва да е ясно видима. Ръката ви, която държи тези документи, също трябва да се вижда.

Добре, засега ще участвам и ще ви държа в течение!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Добре, вече получих второто си изплащане. Така че Futureplay Casino е добро казино, но времето за изплащане е твърде бавно за крипто казино.

За ваша информация! Бяха необходими следните документи:

Лична карта отпред/отзад

Потвърждение на адреса

Селфи с лична карта в ръка (вижда се лакът)

Селфи с лична карта в ръка и лист хартия като този

Ако отново има проблеми в бъдеще, ще го публикувам тук!

поздрав

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте,


Разочарован съм от казиното. Поисках теглене на 13 BCH (приблизително €5100) на 14 юни. Моят акаунт е потвърден, но тегленето все още не е одобрено. Поддръжката изпраща стандартни отговори като тези, които можете да прочетете в тази тема.


Какво трябва да направя?

Автоматичен превод:
guruflu
преди 5 месеца

Хей. Благодаря ви много за вашите публикации и за това, че ни информирате. Така че смятам, че ще продължите да играете в това казино, нали?

Ако желаете, можете да напишете отзив за това казино тук 👈, така че повече хора да могат да стигнат и до тази информация.😉

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте,


Разочарован съм от казиното. Поисках теглене на 13 BCH (приблизително €5100) на 14 юни. Моят акаунт е потвърден, но тегленето все още не е одобрено. Поддръжката изпраща стандартни отговори като тези, които можете да прочетете в тази тема.


Какво трябва да направя?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте. Вашата ситуация все още ли е същата, получихте ли някакво обяснение от казиното за забавянето?

Видях вашата жалба , при която нашият екип трябва да изчака изтичането на 14-дневния период, преди да могат да се намесят, така че, моля, информирайте ни за всякакви промени.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Да, ще продължа да играя там. Още е рано да давам преглед.

поздрав

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Здравейте,


положението все още е непроменено.

Чатът отговаря само със стандартни съобщения, че финансовият отдел изпитва увеличен обем.

Досадно е, че вече съм загубил 5-10% от печалбата си поради колебания в цената на BCH, тъй като плащанията не се извършват веднага след печалбата.

Разбира се, страхувам се, че съм попаднал в съмнително казино и изобщо няма да получа парите си.

Futureplay има ли представител тук във форума?




Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Да, ще продължа да играя там. Още е рано да давам преглед.

поздрав

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Страхотен. Благодаря за актуализацията.😉

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини