преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с FuturePlay Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Така че това е доста добра новина. Мога ли да знам каква беше максималната печалба от него преди? Все още ли играете в това казино или след като сте му дали лоша оценка, просто сте отишли да видите дали нещо се е променило? 🙂
So that's pretty good news. May I know what the maximum win from it was before ? Are you still playing in this casino or since you gave it a bad review, you just went to see if something has changed ? 🙂
И така, казиното всъщност е много добро. Но бях много разочарован от дългото време за изплащане от 120 часа. Така или иначе сметката ми беше блокирана веднага след изплащането.
Максималната печалба преди беше 3 пъти сумата на бонуса
Сега те вече нямат максимален лимит за теглене.
So, the casino is actually very good. But I was very disappointed by the long payout time of 120 hours. My account was blocked immediately after the payout anyway.
The maximum win was previously 3x the bonus amount
Now they no longer have a maximum cashout limit.
Благодаря ви и съжалявам, че акаунтът ви е блокиран. Открихте ли защо се случи това? 😕
Що се отнася до бонуса, сега е страхотно, че няма максимално теглене. Според мен много играчи ще оценят подобни оферти.
Thank you and I'm sorry that your account has been blocked. Did you find out why this happened ? 😕
Regarding the bonus, it's great now that there is no maximum cashout. Many players will appreciate such offers in my opinion.
Здравейте, не искат да ми дадат тази информация.
Hello, they don't want to give me this information.
Хм, намирам това за странно и доста жалко, след като казахте, че казиното е доста добро. Имах идея, че ако се справяте твърде добре, понякога казината могат да затворят акаунта ви, ако имате баланс 0. Но това е само мое предположение. Вероятно ще трябва да намерите друго казино, в което да играете. 🙁
Hm, I find that strange and quite a pity, since you said that the casino is pretty good. I had an idea that if you do too well, sometimes casinos can close your account if you have a 0 balance. But that's just my guess. You'll probably have to find another casino to play at. 🙁
Здравей, какво ти харесва най-много в това казино? Взе ли някакъв бонус тук? Успяхте ли да изтеглите пари? Опитахте ли поддръжката на клиенти?
Hi, so what do you like most about this casino ? Did you take any bonus here ? Have you managed to withdraw any money yet ? Have you tried the customer support ?
Харесва ми факта, че си в крак с нещата и някак си не се суетиш около тях. Може би някой ден ще можете да се върнете в това казино, но засега вероятно ще бъде така. 😕
I like the fact that you're on top of things and somehow you don't fuss over it. Maybe one day you will be able to come back to this casino, but for now it will probably be like this. 😕
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.