преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с FuturePlay Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Така че това е доста добра новина. Мога ли да знам каква беше максималната печалба от него преди? Все още ли играете в това казино или след като сте му дали лоша оценка, просто сте отишли да видите дали нещо се е променило? 🙂
So that's pretty good news. May I know what the maximum win from it was before ? Are you still playing in this casino or since you gave it a bad review, you just went to see if something has changed ? 🙂
И така, казиното всъщност е много добро. Но бях много разочарован от дългото време за изплащане от 120 часа. Така или иначе сметката ми беше блокирана веднага след изплащането.
Максималната печалба преди беше 3 пъти сумата на бонуса
Сега те вече нямат максимален лимит за теглене.
So, the casino is actually very good. But I was very disappointed by the long payout time of 120 hours. My account was blocked immediately after the payout anyway.
The maximum win was previously 3x the bonus amount
Now they no longer have a maximum cashout limit.
Благодаря ви и съжалявам, че акаунтът ви е блокиран. Открихте ли защо се случи това? 😕
Що се отнася до бонуса, сега е страхотно, че няма максимално теглене. Според мен много играчи ще оценят подобни оферти.
Thank you and I'm sorry that your account has been blocked. Did you find out why this happened ? 😕
Regarding the bonus, it's great now that there is no maximum cashout. Many players will appreciate such offers in my opinion.
Здравейте, не искат да ми дадат тази информация.
Hello, they don't want to give me this information.
Хм, намирам това за странно и доста жалко, след като казахте, че казиното е доста добро. Имах идея, че ако се справяте твърде добре, понякога казината могат да затворят акаунта ви, ако имате баланс 0. Но това е само мое предположение. Вероятно ще трябва да намерите друго казино, в което да играете. 🙁
Hm, I find that strange and quite a pity, since you said that the casino is pretty good. I had an idea that if you do too well, sometimes casinos can close your account if you have a 0 balance. But that's just my guess. You'll probably have to find another casino to play at. 🙁
Здравей, какво ти харесва най-много в това казино? Взе ли някакъв бонус тук? Успяхте ли да изтеглите пари? Опитахте ли поддръжката на клиенти?
Hi, so what do you like most about this casino ? Did you take any bonus here ? Have you managed to withdraw any money yet ? Have you tried the customer support ?
Харесва ми факта, че си в крак с нещата и някак си не се суетиш около тях. Може би някой ден ще можете да се върнете в това казино, но засега вероятно ще бъде така. 😕
I like the fact that you're on top of things and somehow you don't fuss over it. Maybe one day you will be able to come back to this casino, but for now it will probably be like this. 😕
Здравейте, в момента тегленията в Futureplay Casino се забавят или изобщо не се обработват!
Получих изплащане (LTC) относително бързо след проверката (2 часа), след което всички изплащания бяха анулирани и бяха поискани нови документи. (Селфи с лична карта, лакът и т.н.) След всяко отмяна нямаше нов отговор от казиното поне 24 часа!
Следният отговор в чата:
Всички заявки за теглене се преглеждат ръчно в реда, в който са получени, процес, който обикновено отнема до 24 часа. След като тегленето бъде одобрено, тегленията на крипто могат да бъдат завършени в рамките на 1 час.
Мисля, че нещо не е наред или нарочно се бави!
Ще ви държа в течение.
поздрав
Hello, at the moment withdrawals at Futureplay Casino are delayed or not processed at all!
I received a payout (LTC) relatively quickly after verification (2 hours), after which all payouts were canceled and new documents were requested. (Selfie with ID, elbow, etc.) After each cancellation, there was no new response from the casino for at least 24 hours!
The following answer in the chat:
All withdrawal requests are manually reviewed in the order they are received, a process that typically takes up to 24 hours. Once a withdrawal is approved, crypto withdrawals could be completed within 1 hour.
I think something is wrong or it is being delayed on purpose!
I will keep you up-to-date.
greeting
Hallo, im Moment werden Auszahlungen im Futureplay Casino verzögert bzw. überhaupt nicht durchgeführt!
Eine Auszahlung (LTC) habe ich nach der Verifizierung relativ schnell erhalten (2 Std), danach werden alle Auszahlungen abgebrochen und neue Dokumente verlangt. (Selfie mit Ausweis, Ellenbogen usw.) Nach jedem Abbruch immer mindestens 24 Stunden keine neue Reaktion vom Casino!
Im Chat folgende Antwort:
All withdrawal requests are manually reviewed in the order they are received, a process that typically takes up to 24 hours. Once a withdrawal is approved, crypto withdrawals could be completed within 1 hour.
Ich glaube da stimmt was nicht bzw. es wird absichtlich verzögert!
Ich werde euch auf dem laufenden halten.
Gruß
Изплащането ми беше отменено отново!
причина:
Моля, качете селфи с вашия документ за самоличност и лист хартия с текст „Здравей Futureplay, текуща дата". Моля, имайте предвид, че листът хартия трябва да бъде разграфен или кариран (не приемаме монотонна хартия).
Имайте предвид, че цялата информация трябва да е ясно видима. Ръката ви, която държи тези документи, също трябва да се вижда.
Добре, засега ще участвам и ще ви държа в течение!
My payout was canceled again!
Reason:
Please upload a selfie with your ID document and a sheet of paper with the text "Hello Futureplay, current date". Please note that the sheet of paper should be lined or chequered (we don't accept monotonous paper).
Note that all information must be clearly visible. Your hand holding these documents should also be visible.
Ok, I'll play along for now and keep you updated!
Erneuter Abbruch meiner Auszahlung!
Grund:
Please upload a selfie with your ID document and a sheet of paper with the text "Hello Futureplay, current date". Please note, that the sheet of paper should be lined or chequered (we don't accept monotonous paper).
Note that all information must be clearly visible. Your hand holding these documents should also be visible.
Ok, ich spiele das jetzt mal mit und halte euch weiterhin auf dem laufenden!
Добре, вече получих второто си изплащане. Така че Futureplay Casino е добро казино, но времето за изплащане е твърде бавно за крипто казино.
За ваша информация! Бяха необходими следните документи:
Лична карта отпред/отзад
Потвърждение на адреса
Селфи с лична карта в ръка (вижда се лакът)
Селфи с лична карта в ръка и лист хартия като този
Ако отново има проблеми в бъдеще, ще го публикувам тук!
поздрав
Ok, I have now received my second payout. So Futureplay Casino is a good casino, but the payout time is much too slow for a crypto casino.
For your information! The following documents were required:
Identity card front/back
Address confirmation
Selfie with ID in hand (elbow visible)
Selfie with ID card in hand and a piece of paper like this
If there are any problems again in the future I will post it here!
greeting
Ok, meine zweite Auszahlung habe ich jetzt erhalten. Also ist das Futureplay Casino ein gutes Casino, allerdings ist die Auszahlungszeit für ein Cryptocasino viel zu langsam.
Zur Info! folgende Dokumente wurden verlangt:
Personalausweis Vorderseite/Rückseite
Adressbestätigung
Selfie mit Ausweis in der Hand (Ellenbogen sichtbar)
Selfie mitAusweis in der Hand und einem Zettel s.o.
Falls es in der Zukunft wieder Probleme gibt werde ich es hier posten!
Gruß
Здравейте,
Разочарован съм от казиното. Поисках теглене на 13 BCH (приблизително €5100) на 14 юни. Моят акаунт е потвърден, но тегленето все още не е одобрено. Поддръжката изпраща стандартни отговори като тези, които можете да прочетете в тази тема.
Какво трябва да направя?
Hello,
I am disappointed with the casino. I requested a withdrawal of 13 BCH (approx. €5100) on June 14th. My account is verified but the withdrawal has not yet been approved. Support sends standard replies like the ones you can read in this thread.
What should I do?
Hallo,
ich bin enttäuscht von dem Casino habe am 14.06 eine Auszahlung von 13 BCH (ca. 5100€) angefordert. Mein Konto ist verifiziert aber die Auszahlung wurde noch nicht frei gegeben, der Support schickt Standart antworten wie sie auch hier im Thread zu lesen sind.
Was soll ich tun?
Хей. Благодаря ви много за вашите публикации и за това, че ни информирате. Така че смятам, че ще продължите да играете в това казино, нали?
Ако желаете, можете да напишете отзив за това казино тук 👈, така че повече хора да могат да стигнат и до тази информация.😉
Hey. Thank you very much for your posts and for keeping us informed.So I reckon you will contine playing at this casino, right?
If you wish, you could write a review about this casino here 👈 so more people can get to these information as well.😉
Здравейте,
Разочарован съм от казиното. Поисках теглене на 13 BCH (приблизително €5100) на 14 юни. Моят акаунт е потвърден, но тегленето все още не е одобрено. Поддръжката изпраща стандартни отговори като тези, които можете да прочетете в тази тема.
Какво трябва да направя?
Hello,
I am disappointed with the casino. I requested a withdrawal of 13 BCH (approx. €5100) on June 14th. My account is verified but the withdrawal has not yet been approved. Support sends standard replies like the ones you can read in this thread.
What should I do?
Hallo,
ich bin enttäuscht von dem Casino habe am 14.06 eine Auszahlung von 13 BCH (ca. 5100€) angefordert. Mein Konto ist verifiziert aber die Auszahlung wurde noch nicht frei gegeben, der Support schickt Standart antworten wie sie auch hier im Thread zu lesen sind.
Was soll ich tun?
Здравейте. Вашата ситуация все още ли е същата, получихте ли някакво обяснение от казиното за забавянето?
Видях вашата жалба , при която нашият екип трябва да изчака изтичането на 14-дневния период, преди да могат да се намесят, така че, моля, информирайте ни за всякакви промени.
Hello. Is your situation still the same, did you get any explanation from the casino about the delay?
I saw your complaint where our team needs to wait until the 14-day period passes before they will be able to intervene, so please keep us informed about any changes.
Да, ще продължа да играя там. Още е рано да давам преглед.
поздрав
Yes, I will continue to play there. It is too early to give a review.
greeting
Ja, ich werde dort weiterhin spielen. Für eine Bewertung ist es noch zu früh.
Gruß
Здравейте,
положението все още е непроменено.
Чатът отговаря само със стандартни съобщения, че финансовият отдел изпитва увеличен обем.
Досадно е, че вече съм загубил 5-10% от печалбата си поради колебания в цената на BCH, тъй като плащанията не се извършват веднага след печалбата.
Разбира се, страхувам се, че съм попаднал в съмнително казино и изобщо няма да получа парите си.
Futureplay има ли представител тук във форума?
Hello,
the situation is still unchanged.
The chat only responds with standard messages that the finance department is experiencing increased volume.
Annoyingly, I have already lost 5-10% of my profit due to BCH price fluctuations, as payments are not made promptly after the profit.
Of course I am afraid that I have ended up in a dubious casino and will not receive my money at all.
Does Futureplay have a representative here in the forum?
Hallo,
die Situation ist immer noch unverändert.
Der Chat Antwortet nur mit Standart Nachrichten das die Finanzabteilung ein erhöhtes aufkommen hat.
Ärgerlicherweise habe ich durch Kursschwankungen von BCH nun schon 5-10% von meinem Gewinn verloren, da nicht Zeitnah nach dem Gewinn ausbezahlt wird.
Ich habe natürlich Angst das ich an ein unseriöses Casino geraten bin und mein Geld überhaupt nicht erhalte.
Hat Futureplay einen Vertreter hier im Forum?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.