ФорумКазинаFun88EU Casino - обща дискусия

Fun88EU Casino - обща дискусия

преди 2 години от peoksa
|
5383 преглеждания 21 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Fun88EU Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Когато се опитах да депозирам в казиното, депозитът беше прехвърлен автоматично

За луксозно казино

Автоматичен превод:
peoksa
преди 2 години

Здравейте, това ми звучи странно. Какво ти каза казиното? Имаше ли някаква техническа грешка или грешна настройка на получателя?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Когато преминах през вашия сайт до казиното и направих депозит, казиното се превърна в луксозно казино и балансът се премести там.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Когато се опитах да вървя добре в миналото без депозит, направих същото.

Автоматичен превод:
peoksa
преди 2 години

Здравейте, ще го проверим от нашия екип от тестери. Не съм сигурен какво се случва там.

Автоматичен превод:
peoksa
преди 2 години

Здравейте отново, според информацията от тестера всичко е наред. Казиното използва различни домейни за няколко държави:

„Изглежда, че има различен домейн за естонските и финландските играчи, а с идентификационния номер на финландската банка ще бъдете пренасочени към „Loistokasino", който по същество изглежда един и същ сайт с различни лога."

„Успях да възпроизведа превключвателя на казиното, без всъщност да правя депозит, като се опитах да вляза с trustly и „продължете да играете".

Автоматичен превод:
преди 2 години

Изплатих депозита си, така че нямаше загуби.

Автоматичен превод:
peoksa
преди 2 години

Радвам се да го чуя. Имате ли любимо казино, което бихте препоръчали на играчи от Финландия, може би?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не е правилно, просто е проблем с двата оператора, когато не мога да стигна до казиното

или не получавам бонуси и не съм получил приличен отговор за това, което съм направил погрешно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Операторите са Aspire Global и N1.

Моят домашен адрес и имейл адрес са променени и когато имам тези нови

регистрирани казина смятат, че се опитвам да изневеря.

Автоматичен превод:
peoksa
преди 2 години

Предполагам, че има шанс (някаква опция) да промените или актуализирате имейла си в акаунта на казиното, така че не е нужно да регистрирате нов имейл адрес и да рискувате да нарушите правилата си. Проверихте ли го, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Този стар имейл адрес вече не е валиден и ако Казиното го има и когато например тегли

Уведомлението за пари ще бъде там или ще има проблем, който ще бъде докладван чрез него или казиното изисква

чрез него се съобщава и допълнителна информация или документи.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Забелязах, че по някаква причина е много трудно за казината да актуализират нещо ново

имейл адрес.

Автоматичен превод:
peoksa
преди 2 години

Според моя опит от времето, когато работех в казино, беше лесно да се актуализира имейл адрес за контакт, но беше почти невъзможно да се промени имейл адресът, който играчът използва, за да влезе в казиното.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Казината рекламират бонуси, въпреки че не са налични. Дори се случи, че когато се регистрирах в казиното

уведомете ме дори тогава, че ще получа бонуса, но когато направих депозита, все още не съм го получил

и когато попитам чата ми казва, че не отговарям на условията за бонус.

Когато става въпрос за нови казина, не знам дали получавам бонус, когато казиното има различен оператор, но същото управление.

Автоматичен превод:
peoksa
преди 2 години

Трябва да получите бонуса, който са ви обещали, особено ако бонусът ви е насърчил да депозирате там. Вече имате своя опит с това казино и неговия подход. Може би е време да продължим напред. не мислиш ли?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, със сигурност, но се чувства несправедливо да бъдеш обвинен в злоупотреба

въпреки че не е направил нищо лошо.

Автоматичен превод:
преди 2 години

благодаря за дискусията


Автоматичен превод:
peoksa
преди 2 години

Благодаря и на теб - че сподели с нас. Би било хубаво, ако можете да споделите и любимото си казино - когато го намерите 🙂

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини