преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Fun88EU Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Когато се опитах да депозирам в казиното, депозитът беше прехвърлен автоматично
За луксозно казино
When I tried to deposit to the casino the deposit was transferred automatically
For a luxury casino
Kun yritin talletta casinolle talletus siirtyi automaattisesti
Loistocasinolle
Здравейте, това ми звучи странно. Какво ти каза казиното? Имаше ли някаква техническа грешка или грешна настройка на получателя?
Hello, that sounds strange to me. What did the casino tell you? Was there any technical error or wrong recipient setting, maybe?
Когато преминах през вашия сайт до казиното и направих депозит, казиното се превърна в луксозно казино и балансът се премести там.
When I went through your site to the casino and made a deposit the casino turned into a Luxury Casino and the balance moved there.
Kun menin teidän sivujen kautta casinolle ja tein talletuksen casino muuttui Loistocasinoksi ja saldo siirtyi sinne.
Здравейте, ще го проверим от нашия екип от тестери. Не съм сигурен какво се случва там.
Hello, will get it checked by our tester team. I'm not sure what's happening there.
Здравейте отново, според информацията от тестера всичко е наред. Казиното използва различни домейни за няколко държави:
„Изглежда, че има различен домейн за естонските и финландските играчи, а с идентификационния номер на финландската банка ще бъдете пренасочени към „Loistokasino", който по същество изглежда един и същ сайт с различни лога."
„Успях да възпроизведа превключвателя на казиното, без всъщност да правя депозит, като се опитах да вляза с trustly и „продължете да играете".
Hello again, according to the information from the tester it is alright. The casino uses different domains for several countries:
"Looks like there's a different domain for Estonian and Finnish players, and with Finnish bank ID you get redirected to "Loistokasino", which essentially looks to be the same site with different logos."
"I was able to reproduce the casino switch without actually making a deposit by trying to log in with trustly and "continue playing".
Изплатих депозита си, така че нямаше загуби.
I got my deposit repaid, so there were no losses.
Sain kotiutettua talletukseni eli ei tullut tappioita .
Радвам се да го чуя. Имате ли любимо казино, което бихте препоръчали на играчи от Финландия, може би?
I'm glad to hear it. Do you have any favorite casino you would recommend to players from Finland, maybe?
Не е правилно, просто е проблем с двата оператора, когато не мога да стигна до казиното
или не получавам бонуси и не съм получил приличен отговор за това, което съм направил погрешно.
Not right, it's just a problem with the two operators when I can't get to the casino
or I don’t get bonuses and I haven’t gotten a decent response to what I’ve done wrong.
Ei oikesataan , on vaan ongelmi kahden operaattorin kanssa kun en pääse casinolle
tai en saa bonuksia enkä ole saanut kunnon vastausta mitä olen tehnyt virheelisesti .
Операторите са Aspire Global и N1.
Моят домашен адрес и имейл адрес са променени и когато имам тези нови
регистрирани казина смятат, че се опитвам да изневеря.
The operators are Aspire Global and N1.
My home address and email address have changed and when I have these new ones
casinos registered they think i am trying something to cheat.
Operaattorit ovat Aspire Global ja N1.
Minulla on kotiosoite ja sähköpostiosoite muuttunut ja kun olen näiden uusille
casinoille rekistöröitynyt he luulevat että yritän jotain vilppiä .
Предполагам, че има шанс (някаква опция) да промените или актуализирате имейла си в акаунта на казиното, така че не е нужно да регистрирате нов имейл адрес и да рискувате да нарушите правилата си. Проверихте ли го, моля?
I'd assume that there is a chance (some option) to change or update your email in the casino's account, so you don't have to register a new email address and risk any rules violation. Have you checked it, please?
Този стар имейл адрес вече не е валиден и ако Казиното го има и когато например тегли
Уведомлението за пари ще бъде там или ще има проблем, който ще бъде докладван чрез него или казиното изисква
чрез него се съобщава и допълнителна информация или документи.
This old email address is no longer valid and if the Casino has it and when e.g. withdraws
The money notice will get there or there will be a problem that will be reported through it or the casino requires
some additional information or documents are also communicated through it.
Tämä vanha sähköpostiosoite ei ole enää voimassa ja jos casinolla on se ja kun esim. kotiuttaa
rahaa ilmoitus tulee sinne tai tulee joku ongelma sekin ilmoitetaan se kautta tai casino vaatii
jotain lisätietoja tai dokumentteja nekin ilmoitetaan se kautta.
Забелязах, че по някаква причина е много трудно за казината да актуализират нещо ново
имейл адрес.
I have noticed that for some reason it is very difficult for casinos to update something new
email address.
Olen huomannut että casinoille on jostkin syystä hyvin vaikea päivittää uutta
sähköpostiosoitetta.
Според моя опит от времето, когато работех в казино, беше лесно да се актуализира имейл адрес за контакт, но беше почти невъзможно да се промени имейл адресът, който играчът използва, за да влезе в казиното.
According to my experience from the time when I worked in a casino, it was easy to update a contact email address, but it was nearly impossible to change the email address that a player used to log in to the casino.
Казината рекламират бонуси, въпреки че не са налични. Дори се случи, че когато се регистрирах в казиното
уведомете ме дори тогава, че ще получа бонуса, но когато направих депозита, все още не съм го получил
и когато попитам чата ми казва, че не отговарям на условията за бонус.
Когато става въпрос за нови казина, не знам дали получавам бонус, когато казиното има различен оператор, но същото управление.
Casinos advertise bonuses even though they are not available .It even happened that when I registered at the casino
let me know even then that i will get the bonus but stten when i have made the deposit i still haven't received it
and when I ask the chat it says I am not eligible for the bonus.
When it comes to new casinos I don’t know if I get a bonus when a casino has a different operator but the same management.
Casinot mainostavat bonuksia vaikken niitä saa .On käynyt jopa niin että kun olen rkistöröitynyt kasinolle
ilmoitta vielä silloinkin että saan bonuksen mutta stten kun on tehnyt talletuksen en ole kuitenkaan saanut sitä
ja kun kysyn chatilta sanotaan että en ole oikeutettu bonukseen.
Kun tulee uusia kasinoita tiedä saanko bonusta kun kasinolla on eri operaattori mutta sama johto .
Трябва да получите бонуса, който са ви обещали, особено ако бонусът ви е насърчил да депозирате там. Вече имате своя опит с това казино и неговия подход. Може би е време да продължим напред. не мислиш ли?
You should get the bonus they promised to you especially if the bonus encouraged you to deposit there. You already have your experiences with this casino and its approach. Maybe it is time to move on. Don't you think?
Да, със сигурност, но се чувства несправедливо да бъдеш обвинен в злоупотреба
въпреки че не е направил нищо лошо.
Yes, for sure, but it feels unfair to be accused of abuse
although he has done nothing wrong.
Kyllä varmaan , mutta tuntuu epäoikeudenmukaiselta kun syytetään väärinkäytöksestä
vaikka ei ole tehnyt milestään mitään väärää.
Благодаря и на теб - че сподели с нас. Би било хубаво, ако можете да споделите и любимото си казино - когато го намерите 🙂
Thank you too - for sharing with us. It would be nice if you could also share your favorite casino - when you find one 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.