НачалоФорумКазинаFriends Casino - обща дискусия

Friends Casino - обща дискусия (страница 3)

 от Kolyanchic
|
15 670 преглеждания 56 отговора |
|
12 3
wasia

Здравейте, не се колебайте да споделите повече подробности за бонуса без депозит, само имайте предвид, че казиното спечели съмнителна репутация , така че играчите трябва да бъдат внимателни там.


Автоматичен превод:

Да дойдеш в името на липсата на депозит означава да се опиташ да направиш пари в казиното. Това е подходът на комарджия, обречен на провал. Ако играете в казино, намерете такова, което е удобно. Играйте за пари, които нямате нищо против просто да изхвърлите. И тогава няма да бъдете посетени от мисли за съмнително казино. И така, те самите преследват бездепозити, след това получават блокове и казват, че казиното не изплаща пари. Какво да кажа, аз самият направих това веднъж, докато преодолях прага на бедността.

Автоматичен превод:
AlexMarchevoy

Здравейте,

някакъв конкретен опит с Friends Casino?

Автоматичен превод:

Добър ден! Попълних сметката си в казино Friends-Casino и те не ги натрупаха в личната ми сметка. Сумата е 2000 рубли. В калипера не виждат касови бележки. Кой друг е попадал на това, трябва ли изобщо да очаквам разписки?

Автоматичен превод:
Kuzha

Здравейте,

Само за да сте сигурни - това означава ли, че вашият депозит не е показан в баланса ви в казиното? Бих помолил доставчика на плащания, който сте използвали за тази транзакция, да се увери, че парите са преминали. Можеш ли да го направиш?

Автоматичен превод:

Ако депозитът не се показва в личната сметка и парите са изтеглени, тогава трябва да се свържете с платежната система. Срещнах това при теглене в Piastrix и при депозиране с QIWI. Подкрепата на приятели няма да помогне. Но що се отнася до бонусите, няма да получите много от тях. Има ограничение за печалба от 1000 рубли. Всичко, което спечелите от бонуса, ще изгори. Това са правилата. Вече прочетох толкова много оплаквания за това, въпреки че казиното предупреждава за това в самото начало.

Автоматичен превод:
dga0572

Здравей,

това е доста полезна информация и съм съгласен, че в такава ситуация е най-добре да се свържете с доставчика на плащания. Бихте ли използвали бутона „отговор" всеки път, когато искате да отговорите на някого, моля?

Правилото за максимално теглене може наистина да развали забавлението, ако спечелите голяма печалба. Алтернативата на това правило е, че имате право да теглите само x пъти последния си депозит. Поставихме специално предупреждение за това, казино Friends обаче не прилага това правило.



Автоматичен превод:
Kuzha

Кажете моля! Успяхте ли да преведете пари в резултат на това? Се случи? Или са изгорели? Просто попаднах на това в друг проект, който ми казва, че работя в мрежа с приятели, така че поддръжката помогна там. Свързах се с киви. След дълги и болезнени въпроси всичко беше върнато. Просто спрях да използвам Qiwi. И вече не се натъквам на това. Ще мога да споделя информация как правилно да се свържа със съвместното предприятие QIWI.

Автоматичен превод:
Udovenko

Често забелязах, че те прехвърлят вината върху платежната система и обратното. Но както показа практиката, само Приятели се занимават с подобни оплаквания. Другите казина обикновено отхвърлят и казват, че проблемът не е мой. Реших всички проблеми с депозитите без проблеми. Но ако злоупотребявате с бонуси или не спазвате правилата за забрана за натрупване, те ще блокират и анулират акаунта.

Автоматичен превод:

Момчета, кой може да каже нещо за последните промени в правилата на програмата за лоялни клиенти? Четох много, че анулират предварително натрупаните точки опит, което намалява кешбек. Вярно е? И сега мисля да се върна при приятели, а там беше като 5 ниво.

Автоматичен превод:

Накратко, аз самият вече го проверих. Не искате да общувате с мен))) Точките се вземат предвид само от игра на слотове. На останалите отнеха точки за лоялност. Но не страдах, защото направих само това, което съм усукал преди. Честно казано не се сетих.

Автоматичен превод:
mlockw2023

Здравейте,

благодаря ти за информацията, изглежда, че ти си единственият, който има такова прозрение сега.

Да се надяваме, че други играчи ще отговорят в бъдеще 🙂, би било хубаво!

Автоматичен превод:
mlockw2023

Добре че изобщо не изтриха акаунта за неактивен. Това обикновено се практикува, особено когато имаше добра активност и внезапно изчезна след победа. С други думи, те изграждат лоялност.

Автоматичен превод:
Dodos

Не би трябвало да е така. И не мисля, че е така в Приятели. Те изобщо не изтриват акаунти. Дори и по желание на клиента.

Автоматичен превод:
strangedmad

Грешите, можете да изтриете акаунта си тук. За да направите това, моля, свържете се с поддръжката. Брат ми го махна от мен. 7 дни и е в чантата.

Автоматичен превод:
ikolos2014

Всичко може да се реши чрез услугата за поддръжка, така че тук съм съгласен.

Автоматичен превод:

Казиното ме привлече с много удобния си уебсайт. Лесно е да навигирате през секциите и да намирате игрите, от които се нуждаете. Ще отбележа и щедрите им бонуси. Те се предлагат както на начинаещи, така и на редовни потребители. Те раздават доста пари със стандартни залози.

Edited
Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини