Да, забелязах това. Въпреки това, ако имате проблем с хазарта, това ръководство може да е за вас. Ето връзка към отговорния хазарт: https://casino.guru/problem-gambling
Ще намерите много полезна информация, която може да ви помогне, защото пристрастяването към хазарта не е шега и е сериозно нещо.
Що се отнася до рейтинга, това все още е сравнително ново казино и с течение на времето, в зависимост от това как се справя с оплакванията и други неща, рейтингът може да се промени. Досега казиното се опита да реши всеки възникнал проблем и се надявам, че това ще бъде така и във вашата ситуация. Играчите обаче имат възможност да видят вашите преживявания тук във форума, така че мисля, че също е доста уместна информация, ако някой попадне на тази тема.
Що се отнася до оплакванията, бъдете малко търпеливи, защото нашият отбор има доста неща, с които трябва да се справи, а също и с други играчи. Вероника ще стигне до вас възможно най-скоро и се надявам, че накрая всичко ще се нареди добре. Успех и ако имате някакви новини, моля, уведомете ни.
Yes, I noticed that. However, if you have a gambling problem, this guide might be for you. Here is a link to responsible gambling: https://casino.guru/problem-gambling
You will find a lot of useful information that might help you, because gambling addiction is no joke and it's a serious thing.
As far as the rating is concerned, it is still a relatively new casino and over time, depending on how it handles complaints and other things, the rating may change. So far, the casino has tried to solve every problem that has arisen and I hope that this will be the case in your situation as well. However, players have the opportunity to see your experiences here on the forum, so I think it's also quite relevant information if someone comes across this thread.
As for the complaints, be a bit patient, because our team has quite a lot to deal with and has to deal with other players as well. Veronica will get to you as soon as possible and I hope everything will turn out well in the end. Good luck and if you have any news, please let us know.
Няма за какво, радваме се, когато можем и ще помогнем накрая. Твърдо вярвам, че всичко ще се реши справедливо. Стискам палци 🤞
You're welcome, we're glad when we can and we'll help in the end. I firmly believe that everything will be resolved fairly. My fingers are crossed. 🤞
Тъй като казиното не е честно, затова те очакват да им носите повече пари
Because the casino is not honest, that's why they expect you to bring them more money
Koska kasino ei ole rehellinen ,niin siksi ne odottaa että tuot heille vielä raha
Погледнете работата на това казино, за да подозирате, че честността не е техният метод
Look at the operation of that casino to suspect that honesty is not their method
Katso sen kasinon toimintaa tapa kovasti epäilleen että rehellisuus ei ole heidän keino
Мой роднина лично е искал, не аз, гледам отстрани как вече 4 седмици иска закриване на акаунта, но акаунтът е отворен досега
My relative has personally asked, not me, I've been watching from the side how he's been asking for the account to be closed for 4 weeks straight, but the account has been open so far
Oma sukulainen henkilökohtaisesti on pyytänyt ,ei minä ,olen seurannut sivusta ,kuinka hän pyydä 4 viikkoa peräkään että tiliä suljetaan ,mutta kuin tili on tähän mennessä avoin
Така че, ако разбирам правилно, един от вашите роднини иска да закрие акаунта си и вие всъщност действате от негово име? Подали сте жалба, че казиното не иска да закрие акаунта ви, но твърдите, че това всъщност не е вашият акаунт, а че ваш роднина иска да го закрие. Малко съм объркан. Това ли казвам?
So if I understand correctly, one of your relatives wants to close his account and you are basically acting for him ? You filed a complaint that the casino doesn't want to close your account, but you claim that it's not actually your account, but that a relative wants to close it. I'm a little confused. Is that what I'm saying?
Това казино рекламира „бързи тегления", това са абсолютни глупости, сега чакам 5 дни и нищо, поддръжката е безполезна, те просто казват, бъдете търпеливи през цялото време.. толкова разочароващо
This casino advertises ‘fast withdrawals’ this is absolute nonsense, im waiting 5 days now and nothing, support are useless they just say be patient all the time.. so frustrating
Да се надяваме, че скоро ще го изпратят. Честно казано, не можем да направим много, освен ако казиното не успее да ви плати през следващите девет дни. 🙁
Let's hope they will send it soon. Honestly, there is not much we can do unless the casino fails to pay you in the next nine days. 🙁
Той е абсолютно прав. Помолих акаунта ми да бъде затворен преди 2 или 3 седмици, те попитаха за причината по имейл около 3 дни, след което отговорих и досега все още е отворен. Бъдете внимателни, когато играете в казина под SG international, почти всички от тях не спазват правилата за хазарт и чакате седмици да ви бъдат изплатени, ако имате късмет да ви бъдат изплатени. Веднъж дори чаках повече от месец.
He is absolutely right. I asked my account to be closed like 2 or 3 weeks ago, they asked the reason per mail like 3 days after to which i replied and until now, it is still open. Be careful when you play on casinos under SG international, almost all of them do not respect gambling rules and you wait weeks to be paid out, if you are lucky to be paid out. Once i even waited more than a month.
Виждам, че и ти нямаш най-добрия опит. Въпреки това, доколкото казиното не затваря акаунта ви, бих препоръчал оплакване, защото смятам, че този вид неща трябва да се третират сериозно. Казвате, че казиното не го е направило от 2-3 седмици, което за мен е много време.
Въпреки това, информирахте ли ги по имейл, че искате да закриете акаунта си, или го направихте по някакъв друг начин?
I see you don't have the best experience either. However, as far as the casino not closing your account, I would recommend a complaint because I think this kind of thing should be treated seriously. You say that the casino hasn't done it for 2-3 weeks, which is a long time for me.
Nevertheless, did you also inform them by email that you want to close your account or did you do it in some other way ?
Здравей Джаро,
написах имейл с молба за затваряне, тъй като чатът ми каза да напиша имейл на дадения адрес. Написах имейла, в който ясно поисках да затворя акаунта си, защото не желая да играя повече в тяхното казино. Получих отговор около 3 дни след като ме попитаха защо искам да го затворя, отговорих на този имейл и оттогава няма отговор и акаунтът ми изобщо не беше затворен, както беше поискано.
Hello Jaro,
i wrote an email to ask for closure since the chat told me to write an email to the given address. I wrote the email where i clearly asked to close my account because i did not wish to play anymore on their casino. I received a reply like 3 days after asking me why i wanted to close it, i replied to this email and since then, no reply and my account was not closed at all as requested.
Здрасти!
Мога ли да знам какво им отговорихте последния път? Можете ли да поставите текста тук, може би? Защото до момента, в който казиното мълчеше и сметката се отваряше, процесът звучеше съвсем обичайно. 🤔
Спомням си, че наскоро се свързах с мой колега, който се занимава с делата на това казино. Помолих го да предаде загрижеността ви на представителя на казиното. Да видим какво ще се случи.
Hi there!
May I know what you replied to them the last time? Can you paste the text here, perhaps? Because, until the point where the casino remained silent and the account opened, the process sounded quite usual. 🤔
I recall being recently in touch with my colleague who handles this casino's affairs. I asked him to forward your concern to the casino representative. Let's see what is about to happen.
Здравей Радка,
Ето какво отговорих:
Здравейте,
Не ми харесва факта, че някои игри не могат да се играят с бонус и плюс, винаги са различни в зависимост от бонуса, така че е много объркващо.
Не искам да се натъквам на нарушаване на правилата и условията, ако спечеля и се опитам да тегля, така че предпочитам да го затворя и да си намеря друго казино, където мога да играя каквито игри искам, без да се притеснявам.
С Най-Добри Пожелания,
И след този отговор нищо не е направено.
Hello Radka,
Here is what I replied:
Hello,
I don't like the fact that some games cannot be played with a bonus and in plus, it is always different ones depending on the bonus, so it's very confusing.
I don't want to run into a breaking terms and conditions if I win and try to withdraw, so I prefer to close it and find myself another casino where I can play any games I want without worrying.
Best regards,
And since that reply, nothing has been done.
Здравей и благодаря!
Хм, нищо, което да си заслужава пренебрегването, ако питате мен.
Надявам се, че ще можем да получим някаква информация от самото казино. Говорейки за това, може би си заслужава оплакване, макар и без спорна сума, честно казано не съм сигурен за резултата. Хм, по-скоро да изчакаме да видим дали някой от казиното ще дойде тук? 🤔
Hi, and thanks!
Hmm, nothing worth ignoring at all, if you ask me.
I hope we will be able to get some insights from the casino itself. Speaking of which, it might be worth a complaint, though without a disputed amount, I'm honestly not sure about the result. Hmm, shall we rather wait to see if someone from the casino comes here? 🤔
Ще напиша друг имейл и ще видя дали ще реагират на този.
Да, прав си, няма нужда да се оплакваш, за да си върнеш парите, защото мисля, че депозирах веднъж, след като поисках затваряне, така че не е достойно.
Но когато играч поиска затваряне, това трябва да бъде уважено. Някои играчи не се контролират и могат да загубят хиляди...
I'll write another mail and see if they will react to that one.
Yes, you are right no need to complain to have money back because I think I deposited once after I asked closure so it is not worthy.
But when a player ask closure, it should be respected. Some players don't control themselves and can lose thousands...
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.