преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Fortune Play Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
здравей
Някой имал ли е изплащане?
Колко време отне това?
Вече съм напълно потвърден и имам 2 чакащи тегления.
Единият е отворен от 48 часа, а другият от 24 часа.
И двете суми са по 2000 евро.
Защото можете да теглите само 2000 евро на ден.
За съжаление статусът на моите приложения не се променя.
Просто го настройте да се отвори.
Hi,
Has anyone ever had a payout?
How long did that take?
I am already fully verified and have 2 withdrawals pending.
One has been open for 48 hours and the other for 24 hours.
Both amounts are 2000 euros.
Because you can only withdraw 2000 euros per day.
Unfortunately, the status of my applications does not change.
Just set it to open.
Hi,
hatte jemand mal eine Auszahlung ?
Wie lange hat das gedauert ?
Ich bin bereits voll Verifiziert und habe 2 Auszahlungen Offen.
Die eine ist seit 48h Offen und der andere seit 24h.
Beide Beträge liegen bei 2000 Euro.
Da man täglich nur 2000 Euro auszahlen kann.
Leider ändert sich der Status meiner Anträge nicht.
Steht nur auf offen.
Здравейте Намерих само няколко потребителски отзива, обясняващи опита с това казино, и изглежда, че едно от тези две не е достатъчно удовлетворено.
Все пак не искам да ви плаша, но според мен би било разумно да му дадете още няколко дни. Бих искал поддръжката от време на време, просто за да знам, че някой ви отговаря.
Обзалагам се, че не сте получили прогнозно време.
Hey there. I only found a few user reviews explaining experiences with this casino and it looks like one of those two was not fairly satisfied.
I don't want to scare you though, but in my opinion, would be wise to give it a few more days. I would ask the support occasionally, just to know someone responds to you.
You have not gotten an estimated time, I wager.
Писах на support няколко пъти, но винаги получавате едни и същи отговори.
Обикновено, според прегледите в интернет, те плащат. Търсете само хора, които вече имат опит
I have written to support several times, but you always get the same answers.
Normally, according to reviews on the internet, they pay out. Only look for people who have already had experience
Ich hab den Support mehrfach angeschrieben. Aber man kennt es ja dass man immer die selben Antworten kriegt.
Normalerweise laut Bewertungen im Internet zahlen die aus. Suche nur Leute die, die Erfahrung bereits machen konnten
И очакваното време 0-24ч.
Но това не е така с нито едно изплащане.
And the estimated time 0-24h.
But that is not the case with either payout.
Und die geschätze zeit 0-24h.
Aber das ist bei beiden Auszahlungen nicht der fall.
Така че се надявам да получите някои отговори от играчите в това казино.
Видях, че сте подали жалба тук с нашия екип, където за съжаление те не могат да се намесят поради 14-дневния срок, както е написано в жалбата ви.
Надяваме се, че скоро ще получите плащането си и вие ще информирате другите за времето за теглене.😉
Моля, дръжте ни в течение.
So I hope you will get some answers from the players at this casino.
I saw you have submitted a complaint here with our team, where unfortunately they are not able to intervene because of the 14-day timeframe, as written in your complaint.
Hopefully, you will receive your payment soon, and you will be the one informing others about the withdrawal time.😉
Please keep us updated.
За съжаление досега не успях да събера никакви отговори. Затова подадох жалбата.
оставам любопитен. Ще се радвам да споделите, ако нещо се промени
Unfortunately, I have not been able to gather any answers so far. That is why I have submitted the complaint.
I remain curious. I will be happy to share if anything changes
Leider konnte ich bisher keine Antworten sammeln. Daher habe ich die Beschwerde eingereicht.
Ich bleibe Gespannt. Ich teile gerne mit wenn sich was ändert
Исках да тегля от 4 дни, но тегленията се отменят и поддръжката ме изтръгва и казва, че всичко е наред!!
I've been wanting to withdraw for 4 days but the withdrawals are being cancelled and support is ripping me off and saying everything is fine!!
ich will seit 4 tagen auszahlen aber die auszahlungen werden storniert werde vom support verarscht schreiben es wäre alles in ordnung!!
Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино и имали ли сте успешни тегления там преди?
Каква е причината за анулирането, ако казват, че всичко е наред?🤔
Is your account fully verified at this casino, and did you have any successful withdrawals there before?
What is the reason for the cancellation if they say that everything is okay?🤔
Бях проверен от първия ден! Първо казаха, че има системна грешка и изплащанията са анулирани след 72 часа!! След това те казаха, че трябва да платя чрез банков превод, което сега направих, беше казано, че е прието след 20 минути, но парите все още не са в сметката ми, въпреки че беше казано незабавно! А второто изплащане е в процес от 48 часа!
I was verified from day one! First they said there was a system error and the payouts were cancelled after 72 hours!! Then they said I should pay out via bank transfer, which I have now done, it said accepted after 20 minutes but the money is still not in my account even though it said immediate! And the second payout has been in process for 48 hours!
ich war ab dem ersten tag verifiziert! als erstes hieß es ist war ein system Fehler warum die Auszahlungen storniert wurden nach 72 stunden!! dann hieß ich soll bank transfer auszahlen hab ich jetzt gemacht es stand nach 20 min akzeptiert geld ist trotzdem noch nicht am konto obwohl sofort dabei stand! und die 2 auszahlung ist schon wieder seit 48 stunden in bearbeitung!
Опитайте се да проверите и във вашата банка, за да сте сигурни, че всичко е наред от тяхна страна и ни уведомете, моля.
Също така имайте още малко търпение и дано скоро одобрят и второто.
Ще чакаме новини от вас тук.
Try to check also with your bank just to make sure everything is ok on their side and let us know, please.
Also stay a bit more patient and hopefully soon they will approve the second one as well.
We'll wait for any news from you here.
Първото изплащане от €2000 е кредитирано в моя акаунт! Вторият все още не е пуснат на уебсайта на казиното!
The first €2000 payout has been credited to my account! The second one has still not been released on the casino website!
die erste 2000€ auszahlung ist auf meinem konto eingegangen! die zweite wurde noch immer auf der Casino Seite nicht freigegeben!
Това наистина е положителна новина. Дано скоро одобрят и второто и да получите парите. Моля, дръжте ни в течение.
Използвали ли сте един и същ метод на плащане и за двете?🤔
This is a positive news, really. Hopefully, soon they will approve the second one as well, and you will recieve the money. Please keep us updated.
Have you used the same payment method for both?🤔
Актуализация: всичко беше кредитирано по сметката ми, отне повече от седмица, но всичко беше изплатено!!
Update: everything was credited to my account, it took over a week but everything was paid out!!
Update es wurde alles auf meinem konto gutgeschrieben hat zwar über eine woche gedauert aber es wurde alles ausbezahlt!!
Това наистина е страхотно и се радвам за теб.
Кой метод на плащане използвахте? Не получих тази информация.
Ако се интересувате, можете да напишете отзив за вашия опит тук .
That is really great, and I am glad for you.
Which payment method did you use? I didn't get this information.
If you are interested, you can write a review about your experience here.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.