преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Flaming Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
това казино има кешбек, но не са истински пари.
те дават безполезни безплатни игри книга за мъртва игра.
ако играете само защото получавате кешбек, тогава отидете в казино, където е реален кешбек.
this casino has cashback but it is not real money.
they give worthless free games book fo dead game.
if you are playing just because you get cashback then go to a casino where it is real cashback.
tässä kasinossa on cashback mutta sehän ei ole oikeata rahaa.
he antavat arvottomia vapaapelejä book fo dead peliin.
jos pelaat vain siksi että saat cashback niin mene sellaiseen kasinoon jossa se on oikea cashback.
За съжаление прилагането на изискване за залагане за връщане на пари е много често срещана практика, тъй като връщането на пари все още се разглежда като бонус. Но съм сигурен, че вече съм виждал казина, където изискването за залагане не се прилага към тях.
Unfortunately applying wagering requirement for cashback is a very common practice since the cashback is still seen as a bonus. But I'm sure I've already seen casinos where the wagering requirement isn't applied to it.
€500 евро на слот Netent без бонуси и мъртви завъртания избягвайте Finn and the Swirly spin и всички Netent слотове 96.6 RTP BOLLOCKS!!😡🤢!!
€500 euros on an Netent slot no bonuses and dead spins avoid Finn and the Swirly spin and all Netent slots 96.6 RTP BOLLOCKS!!😡🤢
Депозирах 25 евро тази сутрин и не е резервиран от 7 часа. Казвате, че трябва да изчакам още 48 часа и след това да се свържа с вас? Парите веднага бяха изтеглени от банковата ми сметка и транзакцията беше напълно завършена. И казиното не знае къде са парите ми. Сега казиното е собственост на Mountberg, а не на Gammix. Никога не съм имал проблеми с депозирането в Gammix. Да не мислиш, че пак ще плащам там, трябва постоянно да се страхуваш, че парите няма да стигнат. Бих искал да помоля казиното да ми върне 25 евро
Deposited 25 euros this morning and it hasn't been booked for 7 hours. You say I should wait another 48 hours and then get back to you? The money was immediately withdrawn from my bank account and the transaction was fully completed. And the casino doesn't know where my money is. The casino is now owned by Mountberg and no longer by Gammix. I have never had any problems depositing at Gammix. Don't think I'll pay in there again, you have to be constantly afraid that the money won't arrive. I would like to ask the casino to pay me back the 25 euros
Heute morgen 25 Euro eingezahlt und seit 7 stunden nicht verbucht worden. Sie sagen ich solle noch 48 std warten und mich dann nochmal melden? Das geld wurde sofort von meinem Bankkonto abgebucht,und die Transaktion wurde komplett abgeschlossen. Und das Casino weiß nicht wo mein Geld ist. Das Casino gehört nun zu Mountberg und nicht mehr zu Gammix. Bei Gammix hatte ich noch nie Probleme mit der Einzahlung. Denke nicht das ich da nochmal einzahlen werde,muss man ja ständig Angst haben das das Geld nicht ankommt. Ich möchte das Casino bitten mir die 25 Euro zurück zu zahlen
Здравей.
Една любезна бележка - ние не сме служители на казиното. Съчувствам, че не сте убедени, че казиното е много заинтересовано от решаването на проблема, защото той продължава твърде дълго. За съжаление, фактът, че парите са напуснали сметката ви, е само една част от превода. Докато средствата не бъдат разпознати от получателя, транзакцията не е завършена. Вярвам, че казиното трябва да провери при своя доставчик на плащания.
Технически, много играчи играят с "заети" средства, дадени от казината, както описах, транзакциите не са моментални. Просто някои казина позволяват това, а други предпочитат да изчакат, докато депозитът попадне в сметката. Може да е проблем, особено преди почивните дни 🙁.
Ако искате да попитате казиното, моля, използвайте неговия чат или поддръжка. Кажете ни как е минало 🤞
Hello there.
Just a kind note - we are not the casino's employees. I empathize you are not convinced the casino is interested much in solving the issue, because it last too long. Sadly, the fact the money left your account is just one part of the transfer. As long as the funds are not recognized by the recipient, the transaction is not complete. I believe the casino needs to check out with its payment provider.
Technically, many players play with "borrowed" funds given by the casinos, as I described the transactions are not instant. It is just that some casinos allow that, and some prefer to wait until the deposit hits the account. Could be a problem, especially just before weekends 🙁.
If you wish to ask the casino, please use its chat or support. Let us know how it went 🤞
Не исках да ви описвам като служители на казиното, ако е така, извинете ме. Мислех, че казиното също ще се включи в дискусиите. За съжаление съм много скептичен дали никой не може да ми каже къде са отишли парите ми. Сега отново говорих в чата и трябва да изпратя екранните снимки отново по имейл, парите също бяха дебитирани от моята сметка.
I didn't mean to describe you as employees of the casino, if it came off that way then sorry. I thought the casino would also join in the discussions. Unfortunately, I am very skeptical if nobody can tell me where my money has gone. I have now talked again in the chat and should send the screenshots again by email, the money was also debited from my account.
Ich wollte euch nicht als Angestellte von dem Casino bezeichnen, wenn es so rüber kam, dann sorry. Ich dachte bei den Diskussionen ließt das Casino auch mit. Ich bin leider sehr skeptisch wenn mir niemand sagen kann wo mein Geld geblieben ist. Ich habe mich nun nochmals im chat unterhalten und solle die screenshots nochmal per email senden, das das geld auch von meinem Konto abgebucht wurde.
Няма вреда. 🙂
Исках само да спомена, че не е в моите правомощия да проверявам транзакцията ви директно. Това казино се смята за ново, може би все още не са толкова опитни в справянето с подобни проблеми. Аз самият не бих приел това за разумно обяснение, така че не ме карайте да греша. Докато казиното активно се опитва да разследва, опасявам се, че можете само да чакате, съжалявам. Коя конкретна опция за плащане ви създава такива проблеми, моля?
Притеснява ме колко много казина се занимават с проблеми с плащанията и не говоря за простото забавяне.🤔
Не ме карайте да ви безпокоя повече, вместо това ме дръжте в течение за напредъка, моля.
No harm done. 🙂
I only wanted to mention it is not within my power to check your transaction directly. This casino is considered a fresh one, maybe they are not yet so skilled in dealing with similar issues. I wouldn't take that for a reasonable explanation myself, so don't make me wrong. As long as the casino actively tries to investigate, I fear you can only wait, I'm sorry. What specific payment option is causing you such trouble, please?
It worries me how many casinos deal with payment issues, and I'm not talking about the simple delay.🤔
Don't make me trouble you further, instead keep me posted about the progress, please.
Здравей Радка, методът на плащане се нарича Незабавен банков превод, ще бъдеш насочен към акаунта си чрез Nodapay, така че да можеш да правиш онлайн банкиране. Парите са извършени в реално време. Предлага се в много казина и никога не съм имал проблеми с това плащане, освен че беше в акаунта на играта само 10 минути по-късно. А тук, в това казино, това дори нямаше значение. Между другото, играя в това казино от много дълго време, само когато все още се управляваше от Gammix. Отдавна не е ново.
Hi Radka, the payment method is called Instant Bank Transfer, you will be guided to your account via Nodapay, so you can do online banking. The money was carried out in real-time transfer. It's available in many casinos and I've never had any problems with this payment, except that it was only on the game account 10 minutes later. And here at this casino it didn't even matter. By the way, I've been playing at this casino for a very long time, only when it was still operated by Gammix. It hasn't been new for a long time.
Hi Radka, die zahlungsmethode heißt Instant Bank Transfer, man wird über Nodapay zu seinem konto geführt, so das man online banking macht. Das geld wurde in Echtzeitüberweisung ausgeführt. Gibt es in vielen casinos und ich hatte noch nie probleme mit dieser zahlung, ausser das es mal 10 min später erst auf dem spiele konto war. Und hier in diesem casino kam es nicht mal an. Übrigens spiele ich schon sehr lange in diesem casino, nur eben als es noch von Gammix betrieben wurde. Es ist schon lange nicht mehr neu.
Здравей Gretche70!
След като споменахте Nodapay, сигурен съм, че съм чувал за проблеми с това приложение съвсем наскоро тук във форума. Вероятно в друго казино.
Ако ми е позволено да спекулирам, бих казал, че проблемът може да бъде причинен от доставчика на плащанията - не от самото казино. Така че, ако това е така, топката е на страната на казиното и можем само да чакаме. Честно казано, надявам се да греша.
Благодаря, че споменахте Gammix, знаете, че границата между току-що отворените казина и казината с наскоро сменени собственици или ръководство е доста сенчеста. 😀
Hi Gretche70!
Now that you mention the Nodapay, I'm sure I have heard about issues with this application just recently here on the forum. Probably in another casino.
If I'm allowed to speculate, I would say the problem can be caused by the payment provider - not the casino itself. So, if this is the case, the ball is on the casino's side and we can only wait. Honestly, I hope I'm wrong.
Thanks for mentioning the Gammix, you know the line between freshly opened casinos and casinos with recently changed owners or management is pretty shady. 😀
Наистина никога не съм имал проблеми с този метод, освен че плащането беше кредитирано в казиното само 10 минути по-късно. Само тук плащането изобщо не пристигна. И ако зависи от доставчика на плащания и парите не са кредитирани на получателя, трябва ли да резервирам парите обратно в моята сметка или греша?
I really never had any problems with this method, except that the payment was only credited to the casino 10 minutes later. Only here the payment did not arrive at all. And if it is up to the payment provider and the money was not credited to the recipient, should I have the money booked back to my account, or am I wrong?
Ich hatte mit dieser Methode wirklich noch nie Probleme, ausser das die zahlung vielleicht mal 10 min später erst bei dem Casino gutgeschrieben wurde. Nur hier kam die Zahlung eben überhaupt nicht an. Und wenn es doch am Zahlungsanbieter liegt, und das Geld nicht dem empfänger gutgeschrieben wurde, müsste ich doch das geld auch wieder auf mein konto zurück gebucht bekommen, oder liegen ich da falsch?
Здравейте.
Дори най-добрите казина в даден момент разчитат на компании от трети страни. Обикновено не всеки детайл се обработва директно от казиното, така че, особено в случаи на загубени или неправилно поставени депозити, това е скъп процес. Най-вече поради неизбежното разследване, направено от доставчика на плащания. След като доставчикът открие и дефинира проблема, казиното се актуализира. Не е идеално, все пак, много често.
Трябва да си върнеш парите, това е сигурно. Въпреки че получателят не е получил сумата, трябва ли казиното да покрие парите от джоба им, дори ако не са постъпили в сметката им? Начинът, по който го виждам, това е истинската беда. 🤔
Hello.
Even the best casinos rely on 3rd-party companies at some point. Usually, not every detail is handled by the casino directly, so, especially in cases of lost or misplaced deposits, it is a time-costly process. Due to the inevitable investigation made by the payment provider, mostly. Once the provider finds and defines the problem, the casino gets updated. Not ideal, still, very common.
You should get the money back, that's for sure. Although the recipient has not received the sum, so should the casino cover the money from their pocket even if it has not reached their account? The way I see it, this is the real trouble. 🤔
Здравейте
Да, тази вечер ми кредитираха 25-те евро. За мен все още е лош случай, че вече не депозирам нищо в това казино.
Hello
Yes, they credited me with the 25 euros tonight. For me it's still a bad case that I don't deposit anything in this casino anymore.
Hallo
Ja sie haben mir die 25 Euro heute nacht gutgeschrieben. Für mich trotzdem ein karer fall das ich in diesem Casino nichts mehr einzahle.
Здравей.
Е, поне направиха нещо. Разбирам, че сте разочаровани, така че без допълнителни въпроси бих искал да ви пожелая по-добра поддръжка и опит навсякъде, където ще играете. 🤞🙌
Hello there.
Well, at least they did something. I understand you are disappointed, so without any further questions, I'd like to wish you better support and experience anywhere you'll play. 🤞🙌
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.