Здравей @Radka,
Е, трябва да го пробвам, ако не ускорява процеса за мен, тогава може би ще помогне на някои други потенциални играчи.
Новините са:
Получих имейл, в който се казва, че документите ми са проверени и преминах KYC вчера, но днес получих друго, че документите са препратени на ръководството за проверка, което е малко объркващо. 🙂
Както и да е, виждам, че тегленето ми все още е в същия етап, както беше преди 6 пълни дни, когато го поисках, което е „обработка".
Сумата всъщност не е голяма, депозирах 97 евро, мисля, което е малко над $100, получих някакъв бонус, изпълних всички изисквания и поисках теглене на 447 евро от моя баланс, което беше около 600 или нещо такова по това време. Максимумът е 500 EUR на теглене (не съм сигурен за седмичния лимит). Останалите 150 загубих, опитвайки различни слотове.
Поддръжката в онлайн чат ме информира, че тегленето може да отнеме от 5 до 14 работни дни след извършване на KYC... Когато вземете всичко предвид, за 1-во теглене можете да изчакате месец, за да бъде изпратено, което не е приемливо за никого играч мисля.
Можех да разбера дали печалбите са огромни, или не е използван бонус за депозит и се забавя, за да завърши тегленето, за да се увери, че няма нищо подозрително.
Но играч, който е депозирал в относително неизвестно казино, получи имейл, телефонен номер, документи за самоличност и доказателство за адрес, изпратени, за които гарантирам, че са наред и съответстват на моята информация в акаунта, това е нещо, което не изглежда добре. Вероятно щях да депозирам половината или целия незабавно до сега, но няма начин да направя нов депозит, докато не получа теглене и отговор на въпроса „Всяко теглене отнема ли толкова време или само първо?"
Още веднъж, това е теглене в BTC, а не чрез банков превод, и може да се направи за минути и няколко кликвания.
Поддръжката също така спомена, че тук, в Casino Guru, написаните отговори са написани от стария екип (собственик/мениджмънт)... Както и да е, все още смятам, че актуализирането на тази страница и публичният отговор трябва да бъде важна част от тяхната маркетингова стратегия, тъй като е резултат номер 1 за ключова дума „преглед на казино FatBet" в Google, но и в други търсачки.
Ако цялото това забавяне е само за да ме накара да отменя теглене и да загубя тези няколко 100, това няма да се случи 🙂 С удоволствие ще депозирам отново, но нека видим колко време ще отнеме на FatBet казиното да го изпрати. Очаквам го днес, защото всичко останало е наистина абсурдно дълго за тази индустрия (особено тегленията на крипто).
Hello @Radka,
Well, gotta try it, if it doesn't speed up process for me, then maybe it helps some other potential players.
News are:
I got email saying my documents are verified and I passed KYC yesterday, but today got another saying documents are forwarded to management for verification which is a little bit confusing. 🙂
Anyway, I see my withdrawal is still in same stage as it was 6 full days ago when I requested it, which is "processing".
The amount isn't really something high, I've deposited 97 Eur I think, which is a lil' bit over $100, got some bonus, met all requirements, and requested withdrawal of 447 EUR from my balance which was around 600 or so at the time. Maximum is 500 EUR per withdrawal (not sure about weekly limit). The rest of 150 I've lost by trying different slots.
The online chat support informed me that withdrawal can take from 5 - 14 working days after the KYC is done... When you take all into consideration, for 1st withdrawal you can wait a month to be sent out, which is not acceptable for any player I think.
I could understand if the winnings were huge, or only no deposit bonus was used and delaying to complete the withdrawal to make sure there's nothing fishy there.
But a player who deposited, on a relatively unknown casino, got email, phone number, ID docs and address proof sent which I guarantee they're OK and match my info in account, this is something that doesn't look good. I'd probably redeposited half or all of it immediately 'till now, but no way I'll make new deposit until I get withdrawal and answer to question "Is every withdrawal takes this long or just first on?"
Once again, it's withdrawal in BTC, not via Bank transfer, and it can be done in minutes and couple of clicks.
The support also mentioned that here at Casino Guru, the replies that are written were written by the old team (owner/management)... Anyway, I still think updating this page and replying publicly should be important part of their marketing strategy since it's a No 1 result for "FatBet casino review" keyword on Google but also other search engines.
If all this delay is just in order to get me cancel withdrawal and lose these couple of 100s, that ain't gonna happen 🙂 I'll gladly deposit again but, let's see how long it will take FatBet casino to send it. I expect it today because everything else is, really really a ridicilously long for this industry (especially crypto withdrawals).
Автоматичен превод: