ФорумКазинаFatBet Casino - обща дискусия

FatBet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Radka
|
8881 преглеждания 40 отговора |
|
1 2 3
Radka
преди 2 години

Здравейте, благодаря за цялата ви помощ последния път, когато успях да се сдобия с тях, бяха 3k и ако поискам повече, те ще премахнат средствата ми, така че използвах максимално всички слотове, за да се отърва от тях......никога няма да ги използвам отново и също така ще предупреди всички за тях във всички социални медийни платформи

Казиното Fatbet е позор, никога не можете да получите поддръжка в така наречения 24-часов чат на живо и също така, ако им изпратите имейл, ще имате късмет да получите отговор след 2 дни, определено ще занеса парите си в легитимно казино


filefilefilefilefile

Аз съм така нареченият ловец на бонуси, хаха, каквото и да било

Автоматичен превод:
riekusvanrensburg4
преди 2 години

Трябваше да подадете жалбата, бих казал.

Това е добър шанс да докажете истината и да предупредите играчите. Но мисля, че разбирам, че не искате повече да се занимавате с тях.

По-добър късмет другаде.

Вижте този списък за още съвети 🙂.

Автоматичен превод:
riekusvanrensburg4
преди 2 години

Здравей, riekusvanrensburg4! Толкова съжаляваме да научим, че сте имали подобно преживяване. Определено не искаме някой от нашите играчи да има лош опит. Моля, вижте нашите T&C, тегленето отнема между 3-5 работни дни. Проверих в нашия финансов отдел и поддръжката на клиенти и видях, че парите ви са били изтеглени и във вашата сметка 4 дни след заявката за теглене. Надяваме се да ви видим да играете отново!

Автоматичен превод:
FatBet Casino
преди 9 месеца

Здравейте, можете ли да проверите във вашия финансов отдел дали изписването ми ще бъде обработено днес, тъй като е петият ден, откакто го поисках.

Това е първо теглене, така че изпратих документите, необходими за KYC едновременно.

Както и да е, тегленето е в BTC, така че не виждам защо ще отнеме толкова време. Банковите преводи се извършват по-бързо, крипто е почти мигновено навсякъде и така нататък... 🙂

Автоматичен превод:
nnxdiamonds
преди 9 месеца

Искрено съм заинтригуван да видя дали отговорът ще се върне. Мина около година от последния отговор...

Както и да е, стискам палци за опита!

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Здравей @Radka,

Е, трябва да го пробвам, ако не ускорява процеса за мен, тогава може би ще помогне на някои други потенциални играчи.

Новините са:

Получих имейл, в който се казва, че документите ми са проверени и преминах KYC вчера, но днес получих друго, че документите са препратени на ръководството за проверка, което е малко объркващо. 🙂

Както и да е, виждам, че тегленето ми все още е в същия етап, както беше преди 6 пълни дни, когато го поисках, което е „обработка".

Сумата всъщност не е голяма, депозирах 97 евро, мисля, което е малко над $100, получих някакъв бонус, изпълних всички изисквания и поисках теглене на 447 евро от моя баланс, което беше около 600 или нещо такова по това време. Максимумът е 500 EUR на теглене (не съм сигурен за седмичния лимит). Останалите 150 загубих, опитвайки различни слотове.

Поддръжката в онлайн чат ме информира, че тегленето може да отнеме от 5 до 14 работни дни след извършване на KYC... Когато вземете всичко предвид, за 1-во теглене можете да изчакате месец, за да бъде изпратено, което не е приемливо за никого играч мисля.

Можех да разбера дали печалбите са огромни, или не е използван бонус за депозит и се забавя, за да завърши тегленето, за да се увери, че няма нищо подозрително.

Но играч, който е депозирал в относително неизвестно казино, получи имейл, телефонен номер, документи за самоличност и доказателство за адрес, изпратени, за които гарантирам, че са наред и съответстват на моята информация в акаунта, това е нещо, което не изглежда добре. Вероятно щях да депозирам половината или целия незабавно до сега, но няма начин да направя нов депозит, докато не получа теглене и отговор на въпроса „Всяко теглене отнема ли толкова време или само първо?"

Още веднъж, това е теглене в BTC, а не чрез банков превод, и може да се направи за минути и няколко кликвания.

Поддръжката също така спомена, че тук, в Casino Guru, написаните отговори са написани от стария екип (собственик/мениджмънт)... Както и да е, все още смятам, че актуализирането на тази страница и публичният отговор трябва да бъде важна част от тяхната маркетингова стратегия, тъй като е резултат номер 1 за ключова дума „преглед на казино FatBet" в Google, но и в други търсачки.

Ако цялото това забавяне е само за да ме накара да отменя теглене и да загубя тези няколко 100, това няма да се случи 🙂 С удоволствие ще депозирам отново, но нека видим колко време ще отнеме на FatBet казиното да го изпрати. Очаквам го днес, защото всичко останало е наистина абсурдно дълго за тази индустрия (особено тегленията на крипто).

Автоматичен превод:
nnxdiamonds
преди 9 месеца

Здравейте и благодаря за описанието на преживяването ви в това казино.

Що се отнася до KYC, признавам, че е малко объркващо, тъй като казвате, че казиното ви е казало веднъж, че всичко е наред, и след това са препратили документите ви отново.

Що се отнася до тегленията, ние също така даваме на казината 14 дни за завършване на процеса, така че ако не успеете да изтеглите в рамките на това време, уведомете ни и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Както и да е, няма да изпреварвам и можете да ми дадете актуална информация дали сте получили парите си или не.

Ще изчакам.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Благодаря за отговора.

Да, объркващо. Поисках тегленето на 3 февруари около 2 сутринта по мое време, свързах се с поддръжката на живо и незабавно изпратих документи. Ако нямат намерение да го обработват (въпреки че няма причина за това), сигурен съм, че ще ме уведомят досега. Така че, въпреки закъснението, аз съм оптимист и виждам това просто като стратегия, която включва отмяна на тегленето от страна на играча и загуба на печалбите 🙂

Но ще изчакам и ако получа средствата си, ще депозирам отново, надявам се да спечеля малко и ще видя дали второто теглене също ще отнеме толкова време, защото ако стане… тогава кой, по дяволите, играе тук…

Автоматичен превод:
nnxdiamonds
преди 9 месеца

Разбирам и мисля, че това е доста добро отношение. Разбира се, вероятно бих опитал с по-малка сума, за да избегна ненужната загуба на по-голяма част от парите.

Също така се радвам, че си оптимист, защото много играчи на твоята позиция не биха били и както казах изминаха 10 дни от оттеглянето ти, така че ако нищо не се случи до края на седмицата, уведоми ме със сигурност.

Наистина искам да вярвам, че всичко ще се оправи и ще получите парите.

Късмет. ☘️

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравей @Jaro


20 февруари сега. Почти в 18-ия ден на чакане за обработка на тегленето… Въпреки че те имат това в своите ToS („тегленията се обработват 5-14 работни дни след проверка на документите") и по същество това все още е в рамките на срока, който посочиха, получавам сега съм песимист, защото не виждам смисъл да задържам средствата, ако:

  1. документите са проверени (вижте екранната снимка)
  2. е направен депозит, той се използва за игра и е заложен повече от достатъчно, за да бъде поискано теглене
  3. И депозирането, и тегленето (ако бъдат обработени са в крипто)


Изпратих 5-6 имейла и повечето пъти нямах отговор, освен автоматичния отговор „благодаря, ще се свържем с вас…" и веднъж получих различен отговор, изваден от ToS, свързан с теглене и казвайки, че ще направят всичко възможно да го ускорят или нещо подобно.


Въпреки че съм по-песимистично настроен по отношение на получаването на депозита и печалбите си, все още се надявам, че са честни и цялото това забавяне е само защото това е моето 1-во депо и 1-во искане за теглене (тъй като агентът за чат на живо каза веднъж, че само 1-вият път отнема повече време, тогава зависи от активността на играча). Бих бил активен (депозирам и играя), ако получа тегленето си веднага или след няколко дни. Освен това се надявам и мисля, че това е просто стратегия за натискане на играчите да отменят тегленето и да играят с баланс (и да се надяваме да загубят), но това няма да се случи в моя случай. Ще продължа да искам средства, които спечелих. Не е много за казино, така че не виждам причина да рискувам с лоши отзиви в много сайтове за отзиви за казино, но ако това се окаже измама, няма да се поколебая да публикувам своя случай.

Ако смятате, че можете да помогнете с това, моля, направете го. Най-добрият начин да се свържете с тях е имейл, изглежда "support(at)fatbet.vip" - ако публикуването на имейл не е по правила, моля, премахнете адреса.


Екранни снимки, направени преди 1-2 часа:

filefile


редактиране: добавена екранна снимка на депозит

file




Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
nnxdiamonds
преди 9 месеца

Благодаря за актуализацията. Ако продължава повече от две седмици, определено бих пуснал жалба.

Ако проявявате интерес, можете да го направите чрез този линк . Ще добавя и ръководство , което ще ви покаже как работи целият процес.

Въпреки това, тъй като тегленето ви все още не е пристигнало, ще добавя, че даваме на казината 14 дни, за да подредят всичко необходимо и да изпратят парите. Вече сте изтекли това времево ограничение и въпреки че казиното отговаря с някои автоматизирани отговори, не бих се замислил много.

Нашият екип ще се опита да ви помогне във вашата ситуация, но бих искал твърдо да вярвам, че парите ще дойдат скоро.

влизаш ли

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Здравей Джаро, благодаря, че отдели време за отговор. Ще изчакам да минат максимум "14 работни дни", тъй като е така, написано в техните ToS: 5 до 14 работни дни след KYC (проверка на документи).

И така, първият имейл, който получих, който потвърждава, че документите са потвърдени, е ОК, последният беше разбран погрешно, така че 14 работни дни от 8 февруари (никой не заявява, че трябва да е горната граница, но да кажем, че това е първото теглене, така че те са предпазливо 🙂).


И все пак... Свързвам се с поддръжката за чат на живо там всеки ден 🙂 и питам „обработен ли е моят wd", получавам отговор „5-14 работни дни" и след това

отговор на агенти за поддръжка в чат на живо: "но вие работите през уикендите, казиното работи 24/7 и услугата е една и съща във вторник и неделя, няма разлика, нали? Така че работните дни са само дни във вашия случай, нали?"

Там поне имаме ежедневна доза забавление... LoL Все пак крайният срок наближава и по мои изчисления трябва да е следващия вторник. Ще ви държа в течение, ако нещо се случи преди това, което се надявам, но се съмнявам. Ако не, тогава добре, човекът трябва да направи това, което човекът трябва да направи. 🙂

Автоматичен превод:
nnxdiamonds
преди 9 месеца

Здравейте и благодарим, че ни информирате. Всъщност обикновено, когато се казва "5-14 дни", например, което означава, че става дума за работни дни. Не казвам, че винаги е така, но в повечето случаи мога да кажа. Така че нека да видим как ще стане, както казахте, и отново, моля, уведомете ни, ако имате нужда от нашата помощ.

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Забравих да дам актуализация.

Казиното изпрати изтеглените средства, отне им повече време, отколкото първоначално имаха в техните ToS (това се промени, между другото, сега са 15 - 18 работни дни, мисля), но те ми изплатиха печалбите.

И така, те наистина плащат, но раздават вашето теглене възможно най-дълго. Останах с впечатлението, че го правят, за да ви накарат да отмените заявката за теглене и да продължите да играете, докато не загубите всичко. В моя случай това не се случи, тъй като бях решен да се изясня с това, като чаках и им изпращах имейли ежедневно.

Както и да е, това беше първото и последното ми теглене там, тъй като не бих искал отново да изпитам същото забавяне.

Автоматичен превод:
nnxdiamonds
преди 6 месеца

Благодарим ви, че се върнахте при нас!

Радвам се, че получихте печалбата, въпреки че беше доста бавно. 🙁

Иска ми се всички играчи да имат вашата решителност, твърде често виждаме загуба на баланс при отменено теглене.

Във всеки случай нека следващото ви пътуване до казиното е много по-приятно. 🤞

Автоматичен превод:
Radka
преди 6 месеца

Честно казано, веднага ги депозирах в друго казино 🙂

Но да, за повечето играчи е предизвикателство да задържат толкова дълго, без да анулират и загубят печалбите.

Автоматичен превод:
nnxdiamonds
преди 6 месеца

Е, понякога наистина е трудно, със сигурност. Основното нещо е да се опитате да го имате като някакво хоби и нищо повече.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Да, но е трудно всъщност да се придържаме към плана... 🙂)

Автоматичен превод:
nnxdiamonds
преди 1 месец

Може да е трудно, но е наистина важно. Не мислиш ли така?

По този начин със сигурност можете да избегнете много бъдещи проблеми.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

разбира се, на теория всички знаем какво трябва да правим. И всички знаем какво някой друг прави грешно и как трябваше да бъде направено. Въпреки това, прилагането на теорията на практика, когато става въпрос за собствения ни живот, не е нещо, което се случва много често. 🙂

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини