ФорумКазинаFatBet Casino - обща дискусия

FatBet Casino - обща дискусия

преди 2 години от Radka
|
8873 преглеждания 40 отговора |
|
1 23
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с FatBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Моля, кажете ми как да тегля пари в казино fatbet

Автоматичен превод:
Nataliemikova
преди 2 години

Намерете нещо като „касиер" във вашата казино сметка и изпратете тегленето.

За допълнителна помощ, моля, свържете се с чата на живо на казиното. Операторът може да ви помогне по-конкретно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е най-лошата онлайн платформа, на която съм играл по отношение на поддръжката и плащането, чакате 20 минути+ за отговор в чата, ако получите такъв, чакам повече от седмица за моето изплащане от R12000 всеки път, когато попитам за актуализация, има друго извинение или плащането ще се отрази в акаунта ми днес, което е така, харесвам игрите, но да, може би ще променя решението си веднъж или дори някога, ако получа изплащането си

Автоматичен превод:
riekusvanrensburg4
преди 2 години

Здравейте, съжалявам, че не сте доволни.

Мога ли да знам дали вашият акаунт е напълно потвърден? Предполагам, че има. Ако казиното не може да разреши проблема до 14 пълни дни, предлагам да подадете жалба. 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря ви за отговора


Да, аз съм напълно проверен и ще изчакам още няколко дни, преди да подам жалба

Автоматичен превод:
riekusvanrensburg4
преди 2 години

Здравейте,

и в какъв статус е оттеглянето ни сега, ако може да знам - още чака?

Надявам се, че жалбата няма да е необходима, но ако е така, можете да я изпратите тук .

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, но аз го обърнах тази сутрин и играх отново, сега стои на 19k, така че ще изчакам 48-те часа отново

Автоматичен превод:
riekusvanrensburg4
преди 2 години

Е, надявам се да работи, само се уверете, че има нещо останало в баланса ви.

Моля, уведомете ме за напредъка.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Will Do ви благодаря много за цялата ви помощ

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Сега обърнах плащането към моята игрална сметка и не го поисках

file

Автоматичен превод:
riekusvanrensburg4
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
riekusvanrensburg4
преди 2 години

Здравей.

Страхувам се, че вече получихме обяснението.

Чували ли сте някога за правило за един акаунт на домакинство/IP, моля?

Това е доста често срещано правило, което гласи, че само един човек в домакинството или споделен IP може да играе в казиното. Той служи като някакъв вид защита срещу хора, които създават множество акаунти, за да изискват бонуси, налични само за новорегистрирани акаунти.

Вие или жена ви взехте ли бонуси, моля?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

здрасти


Не, изобщо, тя дори не е използвала акаунта, тъй като не може да депозира, лимитът на акаунта е 0, ние поискахме да го затворим снощи

Автоматичен превод:
riekusvanrensburg4
преди 2 години

За съжаление, казиното заяви, че вижда тези множество акаунти като причина да не обработи плащането. Това е нормално.

Трябва да ги информирате за сметката на жена си. Ако не сте спечелили никакво предимство пред казиното, като използвате два акаунта в едно и също домакинство, трябва да е наред.

За съжаление, понякога казината не се интересуват много от истинското предимство и прилагат това правило механично, поради което може да се нуждаете от помощ. Ако това се случи, не се колебайте да подадете жалба:

https://casino.guru/complaints

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря ви, ще го направя до края на днешния ден, когато и ако получа отговор от тях, те отделят време

Автоматичен превод:
riekusvanrensburg4
преди 2 години

Здравейте,

Виждам, че жалбата може да не е необходима в крайна сметка, само ми кажете как се развива, моля.

Искам да съм сигурен, че ще е наред.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравейте, да, благодаря, всичко е подредено, плащат ми само R3000 на седмица

Автоматичен превод:
riekusvanrensburg4
преди 2 години

О, това е чудесно!

Благодаря Ви за актуализацията. Изглежда, че казиното е намалило лимита за вас, имаме информация, че лимитът за теглене е зададен на R20 000 на седмица. 🤔

file

Бихте ли проверили лимита в казиното, моля?


Автоматичен превод:
1 23

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини