преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с FatBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Намерете нещо като „касиер" във вашата казино сметка и изпратете тегленето.
За допълнителна помощ, моля, свържете се с чата на живо на казиното. Операторът може да ви помогне по-конкретно.
Find something like "cashier" in your casino account, and submit the withdrawal.
For further help, please contact the casino's live chat. The operator can help you more concretely.
Това е най-лошата онлайн платформа, на която съм играл по отношение на поддръжката и плащането, чакате 20 минути+ за отговор в чата, ако получите такъв, чакам повече от седмица за моето изплащане от R12000 всеки път, когато попитам за актуализация, има друго извинение или плащането ще се отрази в акаунта ми днес, което е така, харесвам игрите, но да, може би ще променя решението си веднъж или дори някога, ако получа изплащането си
This is by far the worst online platform i have played on regarding support and payment you wait 20min+ for a response on the chat if you get any i have been waiting over a week for my payout of R12000 every time i enquire on an update there is another excuse or the payment will reflect in my account today that is were it stands i like the games but yes will maybe change my mind once or even ever if I get my payout
Здравейте, съжалявам, че не сте доволни.
Мога ли да знам дали вашият акаунт е напълно потвърден? Предполагам, че има. Ако казиното не може да разреши проблема до 14 пълни дни, предлагам да подадете жалба. 🤔
Hello, I'm sorry you are not satisfied.
May I know whether your account has been fully verified? I guess it has. If the casino can't solve the problem till 14 full days, I would suggest a complaint. 🤔
Благодаря ви за отговора
Да, аз съм напълно проверен и ще изчакам още няколко дни, преди да подам жалба
Thank you for your reply
Yes i am fully verified and i will wait a few more days before logging a complaint
Здравейте,
и в какъв статус е оттеглянето ни сега, ако може да знам - още чака?
Надявам се, че жалбата няма да е необходима, но ако е така, можете да я изпратите тук .
Hello,
and in what status is our withdrawal now, if I may know - still pending?
I hope that the complaint will not be necessary, but if so, feel free to submit it here.
Е, надявам се да работи, само се уверете, че има нещо останало в баланса ви.
Моля, уведомете ме за напредъка.
Well, I hope it will work, just make sure there is something left on your balance.
Kindly let me know about the progress.
Will Do ви благодаря много за цялата ви помощ
Will Do thank you so much for all your help
Сега обърнах плащането към моята игрална сметка и не го поисках
Now the reversed the payment to my gaming account and i did not ask for it
Здравей.
Страхувам се, че вече получихме обяснението.
Чували ли сте някога за правило за един акаунт на домакинство/IP, моля?
Това е доста често срещано правило, което гласи, че само един човек в домакинството или споделен IP може да играе в казиното. Той служи като някакъв вид защита срещу хора, които създават множество акаунти, за да изискват бонуси, налични само за новорегистрирани акаунти.
Вие или жена ви взехте ли бонуси, моля?
Hello there.
Now we got the explanation, I'm afraid.
Have you ever heard about one account per household/IP rule, please?
It's a pretty common rule that says that only one person within the household or shared IP can play in the casino. It serves as some kind of protection against people who creates multiple accounts to claim bonuses only available for newly registered accounts.
Have you or your wife taken any bonuses, please?
здрасти
Не, изобщо, тя дори не е използвала акаунта, тъй като не може да депозира, лимитът на акаунта е 0, ние поискахме да го затворим снощи
Hi
No not at all she hasn't even used the account as she could not deposit the account limit is 0 we have requested to close it last night
За съжаление, казиното заяви, че вижда тези множество акаунти като причина да не обработи плащането. Това е нормално.
Трябва да ги информирате за сметката на жена си. Ако не сте спечелили никакво предимство пред казиното, като използвате два акаунта в едно и също домакинство, трябва да е наред.
За съжаление, понякога казината не се интересуват много от истинското предимство и прилагат това правило механично, поради което може да се нуждаете от помощ. Ако това се случи, не се колебайте да подадете жалба:
Sadly, the casino stated that they see this multiple accounts as the reason for not processing the payment. That's normal.
You should inform them about your wife's account. If you have not gained any advantage over the casino by using two accounts within the same household, it should be ok.
Sadly, sometimes casinos do not care much about the true advantage and apply this rule mechanically, hence you may need some help. If that happens, feel free to submit a complaint:
Благодаря ви, ще го направя до края на днешния ден, когато и ако получа отговор от тях, те отделят време
Thank you will do it by the end of today when and if I get a response from them they do take their time
Здравейте,
Виждам, че жалбата може да не е необходима в крайна сметка, само ми кажете как се развива, моля.
Искам да съм сигурен, че ще е наред.
Hello,
I see, the complaint may not be necessary after all, just let me know how it develops, please.
I want to make sure, that it will be in order.
Здравейте, да, благодаря, всичко е подредено, плащат ми само R3000 на седмица
Hi yes thank you its sorted they only pay me out R3000 a week
О, това е чудесно!
Благодаря Ви за актуализацията. Изглежда, че казиното е намалило лимита за вас, имаме информация, че лимитът за теглене е зададен на R20 000 на седмица. 🤔
Бихте ли проверили лимита в казиното, моля?
Oh, that's great!
Thank you for the update. It seems that the casino lowered the limit for you, we have information that the withdrawal limit is set to R20,000 per week. 🤔
Would you mind checking the limit with the casino, please?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.