ФорумКазинаEuropa Casino - обща дискусия

Europa Casino - обща дискусия

преди 2 години от EveryNameInUse
|
3673 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Europa Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Смирено оттеглям предишните си критики към Европа. Въпреки че е вярно, че имах много лош късмет тук за продължително време, върнах се още веднъж и приливът изглежда се е променил.


Все още не съм изтеглил никакви $, но не очаквам да има проблем - ще докладвам, ако го направя.


АКТУАЛИЗАЦИЯ: Тегленето ми мина гладко - $ се появиха в акаунта ми около 4 дни след заявката. Като цяло има какво да харесате в Europa Casino - и го добавям към редовния си „плейлист", който включва Sky City, 888 и Hyper Casino.


Все още съм малко притеснен колко дълга беше поредицата ми от лош късмет в началото. Не се чувствах добре, но се надявам, че вече е зад гърба ми.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, опитвам се да изтегля парите си, имам ги в долари, но в момента и при теглене получавам съобщение, че ще бъдат променени в евро, изпратих няколко имейла преди повече от 3 месеца и единственият отговор, който получавам е че преразглеждат случая.

Моят акаунт е от Перу.

Автоматичен превод:
Zoilivel
преди 2 години

За съжаление забелязах някои проблеми с плащания, направени от казина в Перу и други близки страни. Някои казина съветват да се използват крипто портфейли поради тази причина. Виждам, че вече сте изпратили жалбата. Не се учудвам, тъй като минаха 3 месеца и не мисля, че е добре да чакам толкова време. Да видим как ще се развие оплакването.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря, чакам решение:

Автоматичен превод:
преди 2 години

Преди имах проблем с друго казино, повечето плащания бяха отхвърлени от банките посредници, те ми обясниха, че това се е случило с американските банки посредници, това беше причината сега да го плащат за Европа и валутата е в евро, това е не е удобно за тези от нас, които използват долари, защото се губят в обменния курс.

Автоматичен превод:
Zoilivel
преди 2 години

Напълно разбирам, че еврото не е предпочитаната валута в Южна Америка, но виждам, че вие също имате много подобна информация като мен - по отношение на банките, които не желаят да получават плащане от казина в щатски долари. Страхувам се, че няма да избегнете обменните курсове или ще трябва да намерите казино, което ще ви позволи да играете в местната валута.

Автоматичен превод:
Zoilivel
преди 2 години

Здравей Zoilivel,

скорошен разговор за проблеми с местните валути току-що ми дойде наум, става дума за подобни проблеми, които изпитваше играч от Нигерия ( проверете го тук ).



Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, опитвам се да изтегля парите си, имам ги в долари, но в момента и при теглене получавам съобщение, че ще бъдат сменени в евро, изпратих няколко имейла за повече от 3 месеца и единственият отговор, който получавам е, че те анализират случая.

Моят акаунт е от Перу.

Автоматичен превод:
robertosalamar009
преди 1 година

Ако наистина страдате от такъв проблем, подайте жалба и поставете всички съответни съобщения и екранни снимки, за да подкрепите думите си.

Какво мислиш?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Смирено оттеглям предишните си критики към Европа. Въпреки че е вярно, че имах много лош късмет тук за продължително време, върнах се още веднъж и приливът изглежда се е променил.


Все още не съм изтеглил никакви $, но не очаквам да има проблем - ще докладвам, ако го направя.


АКТУАЛИЗАЦИЯ: Тегленето ми мина гладко - $ се появиха в акаунта ми около 4 дни след заявката. Като цяло има какво да харесате в Europa Casino - и го добавям към редовния си „плейлист", който включва Sky City, 888 и Hyper Casino.


Все още съм малко притеснен колко дълга беше поредицата ми от лош късмет в началото. Не се чувствах добре, но се надявам, че вече е зад гърба ми.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

благодаря ви за тази актуализация, но можете просто да напишете нова публикация следващия път, за да можем всички да видим, че ситуацията се е променила 🙂.

Очакваме вашата актуализация 👍

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини