преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Europa Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Смирено оттеглям предишните си критики към Европа. Въпреки че е вярно, че имах много лош късмет тук за продължително време, върнах се още веднъж и приливът изглежда се е променил.
Все още не съм изтеглил никакви $, но не очаквам да има проблем - ще докладвам, ако го направя.
АКТУАЛИЗАЦИЯ: Тегленето ми мина гладко - $ се появиха в акаунта ми около 4 дни след заявката. Като цяло има какво да харесате в Europa Casino - и го добавям към редовния си „плейлист", който включва Sky City, 888 и Hyper Casino.
Все още съм малко притеснен колко дълга беше поредицата ми от лош късмет в началото. Не се чувствах добре, но се надявам, че вече е зад гърба ми.
I humbly withdraw my previous criticism of Europa. While true I did have very bad luck here for an extended time, I went back one more time and the tide appears to have changed.
I’ve yet to withdraw any $ but I don’t expect there to be any problem - will report back if I do.
UPDATE: My withdrawal went smoothly - $ appeared in my account about 4 days after the request. Overall, there’s a lot to like about Europa Casino - and I’m adding it to my regular ‘playlist’ which includes Sky City, 888 and Hyper Casino.
I’m still a little concerned at how long my streak of bad luck was at the start. It didn’t feel right but hopefully that’s behind me now.
Здравейте, опитвам се да изтегля парите си, имам ги в долари, но в момента и при теглене получавам съобщение, че ще бъдат променени в евро, изпратих няколко имейла преди повече от 3 месеца и единственият отговор, който получавам е че преразглеждат случая.
Моят акаунт е от Перу.
Hello, I am trying to withdraw my money, I have it in dollars but at the moment and when withdrawing I get a message that it will be changed to euros, I sent several emails more than 3 months ago and the only response I get is that they are reviewing the case.
My account is from Peru.
Hola, estoy tratando de retirar mi dinero, lo tengo en dólares pero al momento y de retirar me sale un mensaje que se cambiara a euros, envié varios correos hace más de 3 meses y la única respuesta que obtengo es que están revisando el caso.
Mi cuenta es de Perú.
За съжаление забелязах някои проблеми с плащания, направени от казина в Перу и други близки страни. Някои казина съветват да се използват крипто портфейли поради тази причина. Виждам, че вече сте изпратили жалбата. Не се учудвам, тъй като минаха 3 месеца и не мисля, че е добре да чакам толкова време. Да видим как ще се развие оплакването.
Unfortunately I've noticed some issues with payments made by casinos to Peru and other nearby countries. Some casinos advise to use crypto wallets for that reason. I can see you already submitted the complaint. I'm not surprised since it's been 3 months and I don't think it's OK to wait for that long time. Let's see how the complaint develops.
Преди имах проблем с друго казино, повечето плащания бяха отхвърлени от банките посредници, те ми обясниха, че това се е случило с американските банки посредници, това беше причината сега да го плащат за Европа и валутата е в евро, това е не е удобно за тези от нас, които използват долари, защото се губят в обменния курс.
Previously I had a problem with another casino, most payments were rejected by the intermediary banks, they explained to me this happened with the American intermediary banks, this was a reason that now they pay it for Europe and the currency is in euros, this is not convenient for those of us who use dollars because it is lost in the exchange rate.
Anteriormente tuve inconveniente con otro casino, la mayoría de pagos eran rechazados por los bancos intermediarios, me explicaron esto pasaba con los bancos intermediarios americanos, este fue un motivo que ahora lo pagan por Europa y la moneda es en euros, esto no es conveniente para los que usamos dólares porque se pierde en el tipo de cambio.
Напълно разбирам, че еврото не е предпочитаната валута в Южна Америка, но виждам, че вие също имате много подобна информация като мен - по отношение на банките, които не желаят да получават плащане от казина в щатски долари. Страхувам се, че няма да избегнете обменните курсове или ще трябва да намерите казино, което ще ви позволи да играете в местната валута.
I can completely understand euros aren't the preferred currency currency in Southern America, but I can see you also have very similar information as I do - regarding the banks unwilling to receive the payment from casinos in USD. I'm afraid you won't avoid the exchange rates or you would need to find a casino that will allow you to play in your local currency.
Здравей Zoilivel,
скорошен разговор за проблеми с местните валути току-що ми дойде наум, става дума за подобни проблеми, които изпитваше играч от Нигерия ( проверете го тук ).
Hello Zoilivel,
a recent conversation about troubles with local currencies just came to my mind, it's about similar issues a player from Nigeria was experiencing (check it here).
Здравейте, опитвам се да изтегля парите си, имам ги в долари, но в момента и при теглене получавам съобщение, че ще бъдат сменени в евро, изпратих няколко имейла за повече от 3 месеца и единственият отговор, който получавам е, че те анализират случая.
Моят акаунт е от Перу.
Hello, I am trying to withdraw my money, I have it in dollars but at the moment and when withdrawing I receive a message that it will be changed to euros, I have sent several emails for more than 3 months and the only response I receive is that they are analyzing the case.
My account is from Peru.
Olá, estou tentando sacar meu dinheiro, tenho em dólares mas no momento e ao sacar recebo uma mensagem de que será alterado para euros, enviei vários e-mails há mais de 3 meses e a única resposta que recebo é que estão analisando o caso.
Minha conta é do Peru.
Ако наистина страдате от такъв проблем, подайте жалба и поставете всички съответни съобщения и екранни снимки, за да подкрепите думите си.
Какво мислиш?
If you truly suffer such a problem, submit a complaint and paste all the relevant communications and screenshots to support your words.
What do you think?
Смирено оттеглям предишните си критики към Европа. Въпреки че е вярно, че имах много лош късмет тук за продължително време, върнах се още веднъж и приливът изглежда се е променил.
Все още не съм изтеглил никакви $, но не очаквам да има проблем - ще докладвам, ако го направя.
АКТУАЛИЗАЦИЯ: Тегленето ми мина гладко - $ се появиха в акаунта ми около 4 дни след заявката. Като цяло има какво да харесате в Europa Casino - и го добавям към редовния си „плейлист", който включва Sky City, 888 и Hyper Casino.
Все още съм малко притеснен колко дълга беше поредицата ми от лош късмет в началото. Не се чувствах добре, но се надявам, че вече е зад гърба ми.
I humbly withdraw my previous criticism of Europa. While true I did have very bad luck here for an extended time, I went back one more time and the tide appears to have changed.
I’ve yet to withdraw any $ but I don’t expect there to be any problem - will report back if I do.
UPDATE: My withdrawal went smoothly - $ appeared in my account about 4 days after the request. Overall, there’s a lot to like about Europa Casino - and I’m adding it to my regular ‘playlist’ which includes Sky City, 888 and Hyper Casino.
I’m still a little concerned at how long my streak of bad luck was at the start. It didn’t feel right but hopefully that’s behind me now.
Здравейте,
благодаря ви за тази актуализация, но можете просто да напишете нова публикация следващия път, за да можем всички да видим, че ситуацията се е променила 🙂.
Очакваме вашата актуализация 👍
Hello,
thank you for this update though you can just write a new post next time so we can all see that the situation has changed 🙂.
Looking forward to your update 👍
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.