ФорумКазинаEuro Palace Casino - обща дискусия

Euro Palace Casino - обща дискусия

преди 1 година от nasanbat.ariunaa
|
2518 преглеждания 13 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Euro Palace Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Вярно е, че спечелих пари, но те просто ми взеха парите. Помолих моите монголци за помощ и след като претърпях операция, разбрах, че имам рак, който не може да бъде напълно излекуван. Не искам съжаление, но искам поне половината от парите. Искам да го посветя на моето лечение. Ако искате, мога да кача снимка на моя пациентска книжка. вижте моя туитър! когато се събудя болен, телефонният ми номер и имейл адресите ми са изтрити. ще съдя този сайт, докато ми остава

Автоматичен превод:
преди 1 година

beyondmnn@gmail.com променям моя nasanbat.ariunaa@yandex.com, завръщам се

Автоматичен превод:
nasanbat.ariunaa
преди 1 година

omg чувствам се тъжно

Автоматичен превод:
nasanbat.ariunaa
преди 1 година

харесах потока ти, благослови те

Автоматичен превод:
nasanbat.ariunaa
преди 1 година

след като прочетох публикацията ви в Twitter, много съжалявам и ще я споделя с приятелите си.

Автоматичен превод:
Otgoo
преди 1 година

Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вярно е, че спечелих пари, но те просто ми взеха парите. Помолих моите монголци за помощ и след като претърпях операция, разбрах, че имам рак, който не може да бъде напълно излекуван. Не искам съжаление, но искам поне половината от парите. Искам да го посветя на моето лечение. Ако искате, мога да кача снимка на моя пациентска книжка. вижте моя туитър! когато се събудя болен, телефонният ми номер и имейл адресите ми са изтрити. ще съдя този сайт, докато ми остава

Автоматичен превод:
преди 1 година

Помолих оператора да смени имейл адреса си, но той отказа, защо? Бях болен много месеци в болницата и всичките ми телефонни номера и имейл адреси бяха изтрити. Били ли сте някога в тази ситуация???


Автоматичен превод:
nasanbat.ariunaa
преди 1 година

Здравейте,

Съжалявам за проблемите ви, но би било добре да се придържаме към жалбата сега , предполагам.

Доколкото виждам, изглежда, че сте използвали опция за плащане от трета страна, което противоречи на правилата. Имайте предвид това и отсега нататък винаги депозирайте в казина с нашите лични опции за плащане, моля.


Автоматичен превод:
преди 1 година

след като прочетох публикацията ви в Twitter, много съжалявам и ще я споделя с приятелите си.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Наистина е невероятно, че всичките 3 играчи от Монголия, които се присъединиха към тази тема, бяха толкова активни в рамките на един час. 🤔

(публикацията на третия играч беше изтрита поради искане на пари - не е съвсем подходящо)

Има и други впечатляващи подробности, така че смятам, че е голям късмет, че не сме казино, следователно не затваряме профили поради създаване на множество акаунти. 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Моля, променете моя имейл, използвах nasanbat.ariunaa@yandex.com

изтрийте този beyondmnn@gmail.com, моля

Автоматичен превод:
преди 1 година

file казаха да го сменят, но няма да го сменят.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моля, променете моя имейл, използвах nasanbat.ariunaa@yandex.com

изтрийте този beyondmnn@gmail.com, моля

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съжалявам, аз не съм служител на казино, следователно не мога да променя имейла ви в казиното. Ако този проблем е свързан с вашата жалба, моля, добавете всички съответни съобщения точно там - щракнете върху тази връзка .

Пожелавам ви бързо решение, въпреки че не винаги е възможно 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

file казаха да го сменят, но няма да го сменят.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Същото важи и за тази екранна снимка. Изпратете всички подходящи екранни снимки на Ник, моля.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини