преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с EstrelaBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Днес, 05.10.2023 г. в 18:11 ч., направих снимка на стойност 200,00 R$ и тя не влезе в акаунта ми в Estrela bet, подадох няколко оплаквания до поддръжката и не получих отговор, моля за помощ от Casino Guru за разрешаване на случая.
Today, 10/05/2023 at 6:11 pm, I made a pix of R$ 200.00 and it didn't enter my Estrela bet account, I made several complaints to support and didn't get a response, I ask for help from Casino Guru to resolve the case.
Hoje dia 05/10/2023 as 18:11 h eu fiz um pix de R$ 200,00 e não entrou na minha conta da Estrela bet, fiz várias reclamações com o suporte e não obtive retorno, peço a ajuda do Casino Guru para solucionar o caso.
Депозитът, който направих чрез pix от 200,00 R$, не беше кредитиран в моята сметка за залагане в Estrela, вече поисках помощ чрез чат, изпратих имейл и нищо не беше решено дата на депозит 05.10.2023 г. в 18:11
The deposit I made via pix of R$ 200.00 was not credited to my Estrela bet account, I already asked for help via chat, sent an email and nothing was resolved deposit date 10/05/2023 at 6:11 pm
Deposito que fiz via pix de R$ 200,00 não foi creditado na minha conta da Estrela bet, já pedi ajuda do chat, passei email e nada foi resolvido data do depósito 05/10/2023 as 18:11
Днес, 05.10.2023 г. в 18:11 ч., направих снимка на стойност 200,00 R$ и тя не влезе в акаунта ми в Estrela bet, подадох няколко оплаквания до поддръжката и не получих отговор, моля за помощ от Casino Guru за разрешаване на случая.
Today, 10/05/2023 at 6:11 pm, I made a pix of R$ 200.00 and it didn't enter my Estrela bet account, I made several complaints to support and didn't get a response, I ask for help from Casino Guru to resolve the case.
Hoje dia 05/10/2023 as 18:11 h eu fiz um pix de R$ 200,00 e não entrou na minha conta da Estrela bet, fiz várias reclamações com o suporte e não obtive retorno, peço a ajuda do Casino Guru para solucionar o caso.
Здравейте.
Това е жалко 🙁
Въпреки това, придържайте се към оплакването си, моля; това не е начин да ускорите нещата и също така ви предлагам да прочетете това ръководство , за да намерите повече подробности за това какво да очаквате.
Доколкото виждам, сега е ваш ред. Моля, имайте предвид, че имаме една седмица, за да ви отговорим всеки път, когато таймерът е на наша страна. Излишно е да казвам, че всички членове на екипа се стремят да отговорят по-бързо, но някои оплаквания са по-сложни. Между другото ви е дадено същото време.
За съжаление, в случай на загубени депозити, не можем да направим много.
"ако вашият депозит никога не е бил кредитиран във вашата казино сметка, единственото нещо, което можете да направите, е да се свържете с вашия доставчик на плащания."
Късмет!
Hello.
That's unfortunate 🙁
However, stick with your complaint, please; this is not a way to speed things up, and I also suggest you read this guide to find more details about what to expect.
As far as I can see, it is your turn now. Please note that we have one week to respond to you each time the timer is on our side. Needless to say, all team members strive to reply sooner, but some complaints are more complex. You're given the same amount of time, by the way.
Sadly, in the case of lost deposits, there is not much we can do.
"if your deposit has never been credited to your casino account, the only thing you can do is to contact your payment provider."
Good luck!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.