преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Енерджи казино - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
от колко време играеш там? Винаги е приятно да получим някои подробности от играчите, така че можете също да ни кажете коя опция за плащане бихте препоръчали на играчи от Австрия, нали? 😉
Hello,
for how long have you been playing there? It's always nice to get some details from players, so you can also tell us which payment option you would recommend to players from Austria, can't you? 😉
Играх там 3 години. Платих с банкова карта и Pay-Saf карта. Имах и огромни награди, като най-голямата беше 6000 евро, но имаше и 3000 евро на няколко пъти. Можете да вземете играта със себе си тук. Мисля, че първият от тях трябва да е сред първите 🙂
I played there for 3 years. I paid with a bank card and a Pay-Saf card. I also had huge prizes, the biggest being €6,000, but there were also €3,000 on several occasions. You can take the game with you here. I think the very first of them should be among the first 🙂
Ich habe dort 3 Jahre gespielt. Ich habe mit einer Bankkarte und einer Pay-Saf-Karte bezahlt. Ich hatte auch riesige Preise, der größte war 6.000 €, aber es gab auch mehrmals 3.000 €. Sie können das Spiel hier mitnehmen. Ich denke, die allerersten von ihnen sollten unter den ersten sein 🙂
Здравей Godie1891,
въпреки че не разбирам напълно някои от нещата, които споменахте, бих искал да ви благодаря за опита ви. Казиното си спечели много добра репутация, така че се радвам да видя, че ви харесва да играете там.
Мога ли да знам кои игри ви направиха победител? 🙂
Hello Godie1891,
though I do not fully understand some of the things you mentioned, I'd like to thank you for your experience. The casino has earned a very good reputation so I'm happy to see that you enjoy playing there.
May I know which games made you the winner? 🙂
За съжаление все още не мога да играя там, защото създадох 2 акаунта. Забравих старите си данни за достъп.
Unfortunately I can't play there yet because I created 2 accounts. I have forgotten my old access data.
Leider kann ich dort noch nicht spielen, da ich 2 Accounts erstellt habe. Ich habe meine alten Zugangsdaten vergessen.
Здравейте, тук вероятно имаме грешка в превода, но предполагам, че беше някаква слот игра с тема магьосник, прав ли съм?
Hi, we have here probably the translation mistake but I guess it was some slot game with magician theme am I right?
О, съжалявам, за съжаление това се случва понякога. Не си нито единственият, нито последният, който изпитва това. И има ли нова любима игра, която играете сега?
Oh, I'm sorry, unfortunately that happens sometimes. You are neither the only nor the last who experience this. And is there any new favorite game which you play now?
За съжаление все още не мога да играя там, защото създадох 2 акаунта. Забравих старите си данни за достъп.
Unfortunately I can't play there yet because I created 2 accounts. I have forgotten my old access data.
Leider kann ich dort noch nicht spielen, da ich 2 Accounts erstellt habe. Ich habe meine alten Zugangsdaten vergessen.
Здравей, Godie1981,
Правилно ли приемам, че и двата ви акаунта са затворени? Очаквам разумно обяснение да запази оригиналния ви акаунт отворен. 🤔
Какво точно се е случило, моля?
Hello, Godie1981,
Do I assume correctly that both of your accounts were closed? I would expect that a reasonable explanation should keep your original account open. 🤔
What has happended exactly, please?
Здравейте, и ако просто обичате да играете игри, можете да намерите много казино игри в нашата секция за безплатни игри, където можете да намерите казина, в които можете да играете безплатно или за пари.
Hi, and if you just like to play games, you can find a lot of casino games at our free games section where you find casinos in which you can play both free or for money.
Нечестно казино с другия играч Имам 3 хиляди евро и те ми казаха, че съм удвоил сметката си дори потвърдено
An unfair casino with the other player I have 3 thousand euros and they told me that I doubled my account even verified
Um casino injusto com os outro jogador eu tenho 3 mil euros e me disseram que eu dupliquei minha conta mesmo verificada
Според мен казиното е потвърдило вашата самоличност и сте преминали KYC. Но казиното също свърза акаунта ви с някой друг. Но само мое предположение.
Ако мога да попитам, откъде знаеш, че друг играч страда от същия проблем? Звучи ми странно, че сте толкова добре информиран, докато ви обвиняват, че сте създали друг акаунт - без обида, разбира се, просто питам.
Може ли някой от вашето домакинство да играе в същото казино, използвайки същия Wi-Fi?
Да видим какво следва в жалбата, която сте подали.
The way I see it, the casino has confirmed your identity, and you've passed the KYC. But the casino also linked your account with someone else. Just my guess though.
If I may ask, how do you know another player suffers the same trouble? Sounds weird to me that you are so well-informed while you're accused of creating another account - no offense, of course, just asking.
Could anyone from your household play in the same casino using the same Wi-Fi, perhaps?
Let's see what comes next in the complaint you lodged.
здравейте, така че никой не играе казино тук у дома, само аз! Така че е наистина лошо, че правят това, без да покажат доказателство или нещо подобно, те просто казаха, че съм дублирал акаунта и съм бил блокиран
hello, so no one plays casino here at home only me! So it's really bad that they do this without showing proof or something like that, they just said that I duplicated the account and I was blocked
ola , então ninguém joga casino aqui em casa somente eu ! Então é muito ruim eles fazerem isso sem mostrar provas ou algo do gênero apenas falou que dupliquei a conta e fui bloqueado
Разбирам чувството ти. Просто казината обикновено затварят такива акаунти, просто защото са сигурни, че играчът или играчите са направили грешното нещо. Какво бихте направили, ако казиното ви покаже някои доказателства? Същият IP адрес или подобен имейл, например? Бихте ли казали „добре, разбирам."? Не мисля така.
От тяхна гледна точка това само протака въпроса, докато вече е решен.
За да спасим положението, отделяме време да подредим нещата.
I understand your feeling. It's just casinos usually close such accounts simply because they are assured the player or players did the wrong thing. What would you do if the casino shows you some evidence? The same IP address or similar email, for instance? Would you say "ok, I see."? I don't think so.
From their point of view, it only prolongs the matter while it has already been decided.
To save the day, we take the time to sort things out.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.