ФорумКазинаEmuCasino - обща дискусия

EmuCasino - обща дискусия

преди 1 година от nunobalde50
|
3095 преглеждания 12 отговора |
|
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с EmuCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Все още не мога да оценя казиното. Имам предстоящо теглене, което се опитвам да говоря с поддръжката, но е почти невъзможно. Направих тегленето на 04.08.2023 г. за 80 евро чрез netteler, те ми изпратиха имейл, който щеше да отнеме 24 часа да се обработи след 72 часа Продължавам да чакам някакъв отговор и нищо

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
nunobalde50
преди 1 година

Мисля, че понякога трябва да изчакате малко повече, уикендът просто не се брои, а има международни празници за печене, което също може да доведе до забавяне.

Казиното звучи добре въз основа на прегледа, така че засега не бих се притеснявал. 🤞


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, Радка, благодаря за отговора, поддръжката на казиното днес отговори на моя имейл и ми изпрати този отговор ""

Здравей Нуно,


Поздрави от екипа за съответствие и проверка!


Поздравления за скорошните ви печалби в EmuCasino. Моля, имайте предвид, че вашата заявка за теглене на 80,00 EUR вече е одобрена и обработена. Печалбите трябва да са във вашата сметка почти веднага.


Ако има нещо друго, с което можем да помогнем, моля, не се колебайте да се свържете с нас.


С Най-Добри Пожелания,


Майкъл

Екип за съответствие и проверка""


но все още нямам налична сума в сметката си, какво трябва да направя, ако трябва да изчакам?

Автоматичен превод:
nunobalde50
преди 1 година

Здравейте,

Бих му дал още няколко дни - поне. Но изглежда, че сега е на добър път. Актуализирайте ме в четвъртък, бихте ли?


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Radka Благодаря за помощта, казиното направи плащането отне известно време Не бях свикнал със забавянето на плащането, но като видях, че ми платиха, стана надеждно казино

Автоматичен превод:
nunobalde50
преди 1 година

👍🙌 Страхотно!

Изнервящо е, но понякога чакането също е валидна стратегия.

Радвам се за теб!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Направих депозит в това казино от 100 евро чрез skril, но все още не съм получил депозита си, имам доказателство

Автоматичен превод:
jonnycarlos159
преди 1 година

Това е в най-добрия случай неприятно.

От колко време чакаш?

Е, опитахте ли да проверите незавършени транзакции? Сигурни ли сте, че сумата не е върната междувременно? Понякога се случва.

Също така бих помолил поддръжката на Skrill да го провери, ако бях на твое място.

Кажете ни как върви.🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не играй тук. Ужасен RTP с остаряла информация за тяхната промоция.

Автоматичен превод:
kqphone
преди 1 година

Какъв вид остаряла информация? Бихте ли били по-конкретни, моля?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Това казино няма активен лиценз. Те пишат на първата си страница: EmuCasino е управлявано, лицензирано и упълномощено да предлага услуги за онлайн игри и не прави никакво представителство по отношение на законността на такива услуги в други юрисдикции.


Ако попитате чата, те не могат да ви кажат лиценза и също така те питат защо задавате този въпрос

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
SelectedNoob
преди 6 месеца

Информацията на нашия уебсайт гласи, че това казино работи под Кюрасао (GC) и лицензът му е валиден. Ако имате различна информация, бихте ли я предоставили на лицето за контакт, което ще намерите в долната част на сайта ?

file

Благодаря ти.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини