преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с EmuCasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Все още не мога да оценя казиното. Имам предстоящо теглене, което се опитвам да говоря с поддръжката, но е почти невъзможно. Направих тегленето на 04.08.2023 г. за 80 евро чрез netteler, те ми изпратиха имейл, който щеше да отнеме 24 часа да се обработи след 72 часа Продължавам да чакам някакъв отговор и нищо
I still can't rate the casino I have a pending withdrawal which I try to talk to the support but it's almost impossible I made the withdrawal on 08/04/2023 for 80 euros via netteler they sent me an email that would take 24 hours to be processed after 72 hours I continue waiting for any response and nothing
Ainda não posso avaliar o casino tenho um saque pendente ao qual tento falar com o suporte mas quase impossivel fiz o saque no dia 08/04/2023 de 80 euros via netteler mandaram me um email que demoraria 24 Horas ate ser processado passado 72 horas continuo a espera de qualquer resposta e nada
Мисля, че понякога трябва да изчакате малко повече, уикендът просто не се брои, а има международни празници за печене, което също може да доведе до забавяне.
Казиното звучи добре въз основа на прегледа, така че засега не бих се притеснявал. 🤞
I think you should wait a bit longer sometimes, the weekend simply doesn't count, and there are international baking holidays, which could also cause a delay.
The casino sounds good based on the review, so I wouldn't worry for now. 🤞
Здравейте, Радка, благодаря за отговора, поддръжката на казиното днес отговори на моя имейл и ми изпрати този отговор ""
Здравей Нуно,
Поздрави от екипа за съответствие и проверка!
Поздравления за скорошните ви печалби в EmuCasino. Моля, имайте предвид, че вашата заявка за теглене на 80,00 EUR вече е одобрена и обработена. Печалбите трябва да са във вашата сметка почти веднага.
Ако има нещо друго, с което можем да помогнем, моля, не се колебайте да се свържете с нас.
С Най-Добри Пожелания,
Майкъл
Екип за съответствие и проверка""
но все още нямам налична сума в сметката си, какво трябва да направя, ако трябва да изчакам?
Hello Radka Thanks for the reply the casino support today replied to my email and sent me this reply ""
Hi Nuno,
Greetings from the Compliance & Verification Team!
Congratulations on your recent winnings at EmuCasino. Please be informed that your withdrawal request for EUR 80.00 has now been approved and processed. The winnings should be in your account almost immediately.
If there is anything else that we can assist with, please don't hesitate to contact us.
Best Regards,
Michael
Compliance & Verification Team""
but I still don't have the amount available in my account what should I do should I wait?
Ola Radka Obrigado pela resposta o suporte do casino hoje respondeu ao meu email e mandaram me esta resposta ""
Hi Nuno,
Greetings from the Compliance & Verification Team!
Congratulations on your recent winnings at EmuCasino. Please be informed that your withdrawal request for EUR 80.00 has now been approved and processed. The winnings should be in your account almost immediately.
If there is anything else that we can assist with, please don’t hesitate to contact us.
Best regards,
Michael
Compliance & Verification Team""
mas ainda não tenho o valor disponivel na minha conta o que devo fazer devo aguardar?
Здравейте,
Бих му дал още няколко дни - поне. Но изглежда, че сега е на добър път. Актуализирайте ме в четвъртък, бихте ли?
Hello,
I'd give it a few more days - at least. But it seems it is on the good way now. Update me on Thursday, would you?
Radka Благодаря за помощта, казиното направи плащането отне известно време Не бях свикнал със забавянето на плащането, но като видях, че ми платиха, стана надеждно казино
Radka Thanks for the help the casino made the payment took a while I wasn't used to the delay for payment but seeing that they paid me it becomes a reliable casino
Radka Obrigado pela ajuda o casino fez o pagamento demorou um bocado eu não estava habituado a demora para pagamento mas vendo que pagaram para mim passa a ser um casino de confiança
👍🙌 Страхотно!
Изнервящо е, но понякога чакането също е валидна стратегия.
Радвам се за теб!
👍🙌 Great!
It's unnerving, but sometimes waiting is also a valid strategy.
I'm happy for you!
Направих депозит в това казино от 100 евро чрез skril, но все още не съм получил депозита си, имам доказателство
i made a deposit in this casino of 100 euros by skril but i still haven't received my deposit i have proof
eu fiz um deposito neste casino de 100 euros pelo skril mas ainda nao recebi o meu deposito tenho provas
Това е в най-добрия случай неприятно.
От колко време чакаш?
Е, опитахте ли да проверите незавършени транзакции? Сигурни ли сте, че сумата не е върната междувременно? Понякога се случва.
Също така бих помолил поддръжката на Skrill да го провери, ако бях на твое място.
Кажете ни как върви.🤞
That's unpleasant at best.
How long have you been waiting?
Well, did you try to check incompleted transactions? Are you sure the sum wasn't sent back in the meantime? Sometimes, it happens.
I would also ask the Skrill support to check it out if I were you.
Let us know how it goes.🤞
Какъв вид остаряла информация? Бихте ли били по-конкретни, моля?
What kind of outdated information? Could you be more specific please?
Това казино няма активен лиценз. Те пишат на първата си страница: EmuCasino е управлявано, лицензирано и упълномощено да предлага услуги за онлайн игри и не прави никакво представителство по отношение на законността на такива услуги в други юрисдикции.
Ако попитате чата, те не могат да ви кажат лиценза и също така те питат защо задавате този въпрос
This casino has no active License. They write on their front page: EmuCasino is operated, licensed and authorised to offer online gaming services and makes no representation as to the legality of such services in other jurisdictions.
If you ask the chat, they can not tell you the license and also they are asking why you ask for that question
Информацията на нашия уебсайт гласи, че това казино работи под Кюрасао (GC) и лицензът му е валиден. Ако имате различна информация, бихте ли я предоставили на лицето за контакт, което ще намерите в долната част на сайта ?
Благодаря ти.
The information on our website says that this casino operates under the Curaçao (GC) and its license is valid. If you have some different information, could you please provide it to the contact person you will find at the bottom of the site?
Thank you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.