преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Empire777 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Наскоро в казино Empire
$1000 бонус за първи депозит
Бонус за втори депозит от $500,
Депозирах $500 в бонуса за трети депозит, спечелих голяма сума пари с бонуса за трети депозит и изчистих изискванията за залагане за $8 267, които бяха конвертирани в истински пари. Верифицирах акаунта си и се опитах да изтегля парите, но...
Когато проверите играта, ще получите известие.
След известно време печалбите ми бяха конфискувани от моята сметка и общата сума на моя депозит от $2000 беше гарантирана, докато останалата сума беше конфискувана. Чувствам, че това беше несправедлива конфискация, затова публикувах това, за да поискам съвет.
Recently at the Empire Casino
$1000 first deposit bonus
Second deposit bonus of $500,
I deposited $500 in the third deposit bonus, won a large amount of money with the third deposit bonus, and cleared the wagering requirements for $8,267, which was converted into real money. I verified my account and tried to withdraw the money, but...
When you check the game, you will receive a notification.
After a while, my winnings were confiscated from my account, and the total amount of my deposit of $2,000 was guaranteed, while the remaining amount was confiscated. I feel that this was an unfair confiscation, so I posted this to ask for advice.
先日、エンパイアカジノにて
初回入金ボーナスを1000ドル
二回目入金ボーナス500ドル、
三回目入金ボーナス500ドルを入金して、三回目入金ボーナスで高額賞金を獲得し8267ドルを賭け条件をクリアして、リアルマネーに変換され、アカウント認証をし出金を試みましたが、
ゲームチェックをすると通知が来て、
しばらくするとアカウントから勝利金を没収され、入金総額2000ドルを保証だけされ残額は、没収され、不当な没収と考え、今回相談せていただきたいと投稿させていただきました。
Постъпихте правилно, като подадохте жалба тук с нашия екип и мога да ви уверя, че те ще направят всичко възможно, за да ви помогнат.
Имате ли представа какво може да се е случило там? Възможно ли е да е някакво нарушение на правилата, което те наистина смятат, че сте извършили?🤔
You have done the right thing to submit a complaint here with our team, and I can assure you they will do their best to help you out.
Do you have any idea what could have happened there? Could it be some kind of rule violation that they actually believe you have committed, perhaps?🤔
Беше посочено, че правилата са нарушени
Казаха ми чрез чат, че съм нарушил правилата и условията, но след като прегледах правилата и условията, установих, че няма посочен минимален или максимален лимит за залог.
It was pointed out that the rules were violated
I was told via chat that I had violated the terms and conditions, but after reviewing the terms and conditions, I found that there was no minimum or maximum bet limit stated.
規約違反と指摘されたのは
こちらの規約に、違反しましたとチャットに、指摘されましたが、規約を見直した限りベットの上限も、下限も書いておりませんでした。
Така че сега се надявам, че нашият екип за жалби ще може да ви помогне в този случай. Те със сигурност ще направят всичко възможно, за да проучат и да намерят най-доброто решение за това.
So now I hope that our complaint team will be able to help you out in this case. They will surely do their best to investigate and find the best solution to it.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.